vienkāršā valodā kā to var izdarīt. Pieņemsim, ka tev jākrāso viens spārns. Pieņemsim, ka tev ir kompresors, pulējamā mašīna (lētākā ap 30-40ls), pistole (kaut grunts - ar to arī var krāsot, maksā 15ls lētākā). Tev būs vajadzīgi vēl (vienam spārnam):
1)smilšpapīri - 120, 240, 500, 800, 2000 (pēdējie divi jāpērk tādi, kas domāti darbībām ar ūdeni)
2)špaktele-maksā 5-7ls, labāk ņemt easy putty, vieglāk slīpējas
3)grunts+cietinātājs-iesaku ņemt globo
4)šķaidītājs nr. 646, kādus 3 l paņem
5)pati krāsa - bet vajadzēs pameklēt krāsu ar ķīmisko bāzi, jo ūdens bāze paredzēta kamerām, bet ķīmisko teorētiski vairs nevar tirgot, vienam spārnam vajadzēs kādus 100g krāsu, veikalā vari paprasīt lai sajauc krāsu uzreiz proporcionāli pareizi ar šķaidītāju
6)laka - iesaku globo, vai dina
7)attaukotājs 100g
skočs
9)attaukojamā lupatiņa 2gb
10)auto plēve
Tātad - tālāk-
1)ja uz spārna ir rūsa, ņem fleksi un vispirms nofleksē kārtīgi
2)ar smilšpapīru 120, paņem un pašu bojāto vietu pieslīpē, lai nav kaut kādi izciļņi, bet nevajadzētu aizrauties ar smilšpapīriem, kas rupjāji par 240, jo var pēc tam palikt švīkas
3) pirms špaktelēšanas obligāti jāsamatē tā virsma, uz kuras būs špaktele, to dara ar 500, vai 240 papīru
4) nošpaktelē, pagaida kamēr izzūst
5)slīpē špakteli, ja ir bieza kārta, ar 80 vai 120 papīru, vēlams nopirkt slīpējamo klucīti, lai virsma ir taisna
6)kad noslīpēts, tad rūpīgi špaktelētā daļa un pārējās vietas uz detaļas jāpārslīpē ar 240 papīru, tā lai nebūtu tās švīkas, ko atstāj 120 un 80 papīrs, pēc 240 to var izdarīt ar 500
7)Kad tas pabeigts, ar attaukotāju samitrina attaukojamo lupatiņu un notīra virsmu
jauc grunti - grunts jaucās ar šķaidītāju aptuveni 1 pret 1, vēl pielej grunts cietinātāju, nedaudz, kādu 10-o daļu, rūpīgi samaisa, pūš tikai uz tām virsmām, kas ir samatētas (savādāk lips nost), vispirms uz spaktelētajām vietām, tad apkārt vienmērīgi appūš (visu detaļu nevajag pūst, ja vien nav citā krāsā no paša auto detaļa)
9)grunts nožūst pēc kādām 30-40min, tad ņem slīpējamo klucīti, 240 papīru, pudeli ūdens (ar caurumu korķītī) un slīpē, lejot virsū ūdeni
10) kad tas paveikts, ņem 800 papīru un bez klucīša, bet ar to pašu ūdeni un ar roku pieslīpē vēlreiz, lai nepaliktu švīkas nekādas - abas iepriekšminētās darbības attiecināmas tikai uz gruntēto daļu, nevis visu detaļu
11) kad pabeigts, tad visu detaļu rūpīgi samatē ar 2000 papīru un ūdeni, darot to ar roku, bez klucīša
12)visu nosusina, aplīmē detaļu 9ar skoču un papīru gar malām, notīra detaļu ar attaukotāju un pārklāj auto ar plēvi
13) pūš krāsu, to pūš nevis haotiski, bet sāk no viena gala, vispirms klāj virsū labotajā detaļas vietām, pēc tam uzmanīgi "salaiž" kopā ar detaļas nelabotajām vietām, visu detaļu nevajag pūst, tikai, kur grunts apakšā, krāso, kamēr aizklājas viss normāli ciet ar krāsu, to dara kādas 3 reizes, galvenais, lai viss normāli aizklājas
14) lako - laku arī jauc 1 pret 1 ar šķaidītāju, cienitātāju veikalā iedos tik cik nepieciešams attiecīgajam lakas daudzumam, spārnam laka būs vajadzīga kādi 150g, lako arī vienmērīgi, 2-3 reizes
15)ja nu lakā ir notecējumi, tad pagaida, kad tie izžūst un ar ūdeni, klucīti, ĻOOOTI uzmanīgi noslīpē notecējumu
16)pulē ar 2000 papīru un ūdeni, uzmanīgi, neizberžot lakā caurumus, to dara ar roku, vajag gumiju speciālu, lai noņemtu ūdeni un pārbaudītu, vai viss ir līdzens, tad ar pulējamo mašīnu pulē ar rupjo pastu, tad ar smalko, kamēr detaļa ir atkal spīdīga, pēc tam ar vaska lupatiņu uzklāj vasku, ar tīru atkal noņem
teksts nav mans no kautkurienes nospēru!
