Braukšanas apstākļi
Moderator: omulis
ko darīt.. būs jāpiš pa sliedēmdelfi.lv wrote:Ūdensvada rekonstrukcijas laikā no pirmdienas Rīgā, Brīvības gatves posmā no veikala Tallina līdz konditorejai " Globuss", tiks sašaurinātas transporta joslas - visam transportam nāksies satilpt no divām braukšanas joslām vienā. Satiksmes ierobežojumi pēc tam tikšot ieviesti citos posmos, tādēļ apgrūtināta braukšana varētu turpināties līdz pat rudenim, vēsta laikraksts "Diena".
"Ja ir iespēja izmantot citus ceļus, iesakām to darīt," laikrakstam sacījusi Rīgas domes satiksmes departamenta pārstāve Ieva Prauliņa.
Laikraksts noskaidrojis, ka ūdensvada remonta darbu grafiks ir saskaņots ar Rīgas domes departamentu. Pašvaldības uzņēmums Rīgas ūdens (RŪ) apgalvo, ka gaidīt ar ūdensvada rekonstrukciju šajā posmā vairs nevarēja, jo tā dēļ Juglā bieži ir ūdensapgādes traucējumi un tek duļķains ūdens. Ja sāktu darbus tikai vasarā, kad ielās parasti ir mazāk mašīnu, tad nepaspētu visu izdarīt līdz rudenim, pārāk apjomīgs ir šis projekts.

Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
Nereta-Aknīste-Jēkabpils... zemes ceļš.
Gandrīz visu šo gabalu nobraucu uz 10 km/h. Izkratīja tā, ka pašam vienā brīdī palika slikta dūša - blakussēdētājam jau kamols kaklā bija.
It sevišķi slikti bija posms Nereta-Aknīste - dziļas bedres, vienmērīgi izklātas visa ceļa platumā un garumā - braukšana kā pa "lietuviešu tipa" guļošajiem policistiem, kas salikti ik pēc 10 cm.
Silti neiesaku šo posmu - laikā tas pagāja 3 stundas.
Pie reizes - posms no Valles līdz Neretai - jau gabalu pirms Neretas ir liels ceļa gabals, kur asfaltā ir ļoti daudz asu un dziļu bedru. Viens pretimbraucējs ar Golfu pat nolauza sev riteni.
Izvairamies, bet, ja gribam eksotiku - uz priekšu. Slikti noteikti paliks, var jūras slimība arī piemesties...
Starp citu, pirms dažiem mēnešiem posms Nereta-Aknīste bija ļoti labi izbraucams - pat uz 70 bez problēmām.
Paldies!
Gandrīz visu šo gabalu nobraucu uz 10 km/h. Izkratīja tā, ka pašam vienā brīdī palika slikta dūša - blakussēdētājam jau kamols kaklā bija.
It sevišķi slikti bija posms Nereta-Aknīste - dziļas bedres, vienmērīgi izklātas visa ceļa platumā un garumā - braukšana kā pa "lietuviešu tipa" guļošajiem policistiem, kas salikti ik pēc 10 cm.
Silti neiesaku šo posmu - laikā tas pagāja 3 stundas.

Pie reizes - posms no Valles līdz Neretai - jau gabalu pirms Neretas ir liels ceļa gabals, kur asfaltā ir ļoti daudz asu un dziļu bedru. Viens pretimbraucējs ar Golfu pat nolauza sev riteni.
Izvairamies, bet, ja gribam eksotiku - uz priekšu. Slikti noteikti paliks, var jūras slimība arī piemesties...
Starp citu, pirms dažiem mēnešiem posms Nereta-Aknīste bija ļoti labi izbraucams - pat uz 70 bez problēmām.
Paldies!


neretas ceļu nedrikst izmantot ziemas periodā un pavasara sakuma un rudens beigu periodā jo tad tur paradas šausmu lietas.... uz vasaru tur viss tjap ljap pielapits un var gazt atkal... shis cels vasara ir laba alternativa ja jabrauc uz daugavpili jo policija ļoti ļoti reti tur stav un noslogotiba faktiski nulle... un km ziņa tas pats.... tikai kaut kur viduu 20km ar granti...

Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM 

-
- Posts: 668
- Joined: 14 Aug 2005, 18:21
- Location: Daugavpils, Riiga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
bladz, un es neatvainojos.
Es par to posmu vispaar labaak neizteikshos. K-kur oktobra beigaas Riigaa, kaa vienmeer bija sastreegumi, noleemu mochiit uz Daugavpili pa sho "mazaak noslogoto" celju. Nu viss veel daudz maz cieshami, liidz uzbraucu uz gruntenieka. Pirmais kilometrs- pretiim bruacoshais iesviez logaa akmeni- huj snim, siika skrambinja. Tikai liidz shii kruiiza beigaam taa siikaa skrambinja bija "nedaudz izaugusi" liidz ~3 cm diametraa.
Lieki piebilst, ka septembrii biju nomainiijis logu, jo ieprieksheejam arii biju dabuujis akmeni no fuures
Un veel ko es piefikseeju- gan pa grunti, gan pa tiem satriecoshajiem celjiem droshaak un mazaak nepatiikami ir braukt ar kaadiem 120 km/h, nekaa kratiities un dauziities uz 20
Es par to posmu vispaar labaak neizteikshos. K-kur oktobra beigaas Riigaa, kaa vienmeer bija sastreegumi, noleemu mochiit uz Daugavpili pa sho "mazaak noslogoto" celju. Nu viss veel daudz maz cieshami, liidz uzbraucu uz gruntenieka. Pirmais kilometrs- pretiim bruacoshais iesviez logaa akmeni- huj snim, siika skrambinja. Tikai liidz shii kruiiza beigaam taa siikaa skrambinja bija "nedaudz izaugusi" liidz ~3 cm diametraa.
Lieki piebilst, ka septembrii biju nomainiijis logu, jo ieprieksheejam arii biju dabuujis akmeni no fuures

Un veel ko es piefikseeju- gan pa grunti, gan pa tiem satriecoshajiem celjiem droshaak un mazaak nepatiikami ir braukt ar kaadiem 120 km/h, nekaa kratiities un dauziities uz 20


JAnka wrote:Un kad to ceļa posmu sataisīs, resp., kad drīkst tur braukt, nerēķinoties ar 3h uz ~40 km?
es caur turieni braukšu agrākais aprīļa beigās... un tad vek visadi vari iziet... un taisniba labak vilkt ar 120 - ... neka ar 20


Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM 

Par tiem akmeņiem no pretimbraucējiem - jāpiefiksē ir numurs vai labāk būtu sadabūt uzreiz rokā "vainīgo", lai sastādītu saskaņoto - lai nebūtu jāčakarē cilvēks par notikuma vietas atstāšanu - viņš jau nav vainīgs, ka ceļi tādi.
Par šo ceļa posmu - tā kā vēl rudens beigās braucu, ceļš bija salīdzinoši labs.
Bet nu šoreiz izkratīja tā, ka galva palika dulla... Vietējie gan pilnīgā "pofigā" zigzag un garām kā stāvošam.
Par šo ceļa posmu - tā kā vēl rudens beigās braucu, ceļš bija salīdzinoši labs.
Bet nu šoreiz izkratīja tā, ka galva palika dulla... Vietējie gan pilnīgā "pofigā" zigzag un garām kā stāvošam.

-
- Posts: 668
- Joined: 14 Aug 2005, 18:21
- Location: Daugavpils, Riiga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Man tas saskanjotais pie pakaljas- lielaaks jebatorijs, nekaa vnk aizbraukt un ielikt jaunu logu un samaksaat cik taas naudinjas. Kaameer pisiisies ar apdroshinaataajiem, kaameer to naudu sagaidiisi- da nu nafig, man ir svariigaakas lietas, ar ko nodarboties.
Veel jau arii tas, ka labam pazinjam arii fuure iesvieda akmeni logaa, savukaart apdroshinaataaji vinju pasuutiija- tipa brauca ar neatljautu aatrumu (no kurienes vinji to izsecinaaja?) un neieveeroja distanci
Karoche apdroshinaataaji arii uz mulkji kjer, un ej tad vairaaku meeneshu garumaa
ar vinjiem, kaameeer pieraadiisi savu taisniibu 
Veel jau arii tas, ka labam pazinjam arii fuure iesvieda akmeni logaa, savukaart apdroshinaataaji vinju pasuutiija- tipa brauca ar neatljautu aatrumu (no kurienes vinji to izsecinaaja?) un neieveeroja distanci

Karoche apdroshinaataaji arii uz mulkji kjer, un ej tad vairaaku meeneshu garumaa



Kaads saskanjotais par akmeni logaa no pretimbraucosha auto !?!?!JAnka wrote:Par tiem akmeņiem no pretimbraucējiem - jāpiefiksē ir numurs vai labāk būtu sadabūt uzreiz rokā "vainīgo", lai sastādītu saskaņoto - lai nebūtu jāčakarē cilvēks par notikuma vietas atstāšanu - viņš jau nav vainīgs, ka ceļi tādi.

-
- Posts: 668
- Joined: 14 Aug 2005, 18:21
- Location: Daugavpils, Riiga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
par to, kas radiija bojaajumus var striideeties. 1) Akmens beec buutiibas ir celja, kaa lai to pareizaak pasaka, sastaavdalja. Tobish atbildiiba jaauznjemas driizaak celja apsaimniekotaajam, tobish muusu Banaanijai.
2) otrs autovadiitaajs par taa akmenja esamiibu vispaar nezin, pietam nah vinjam bojaat savu bonusu liimeni pie apdroshinaataaja, ja pastaav iespeeja, ka otras mashiinas vadiitaajs dzeerumaa uz taa loga alus pudeli uzmeta, bet tagad pakjer pirmo pretiimbraucosho uz mulkji
es ljoti ceru,ka pietiekami skaidri izteicos, uz pohaam nedaudz galva nestraadaa un pirksti neklausa :gigi:
2) otrs autovadiitaajs par taa akmenja esamiibu vispaar nezin, pietam nah vinjam bojaat savu bonusu liimeni pie apdroshinaataaja, ja pastaav iespeeja, ka otras mashiinas vadiitaajs dzeerumaa uz taa loga alus pudeli uzmeta, bet tagad pakjer pirmo pretiimbraucosho uz mulkji

es ljoti ceru,ka pietiekami skaidri izteicos, uz pohaam nedaudz galva nestraadaa un pirksti neklausa :gigi:

bu11$h1t.. iedomajies tu brauc un kac tew paniski sak dzities pakaljj un tew megjina pateikti ka tew jastajas mala un jaraxta saskanjotais jo redz ka tu aizmugurejam esi tjip ar uzceltu akmeni pa stiklu ievilcis... hahahaha....DeeCee wrote:saskanjotais taapat jaaparaksta abiem
un maliekaas ka vareetu darboties shajaa variantaa, jo teoreetiski otrs brauceejs ar savu mashiinu radiija bojaajumus tavai mashiinai



Re: Braukšanas apstākļi
Pēc Neretas-Aknīstes...
Vajadzēja aizbraukt līdz Koknesei, tad līdz Sausnējai caur Mežezeru. Ceļš normāls. Tad uz Ērgļiem, no kurienes tiek pagriezts uz Cēsīm.
Ceļš ideāls, vienīgi aizdomas vietām rada tas, ka ūdens jau noskalojis labu gabaliņu ceļa virskārtas. Ignorējam.
Līdz brīdī tādā ieplakā ceļš izskalots ~30 cm dziļumā.
Nepietiek ar to, ka jau tā šķūrējam vienmēr ceļus ar savu zemo Signum priekšu:

Diemžēl, no bildēm nerodas priekšstats, cik dziļš tas izskalojums ir, bet no mašīnas salona skatu punkta bija šaušalīgs:


Meitene uzstāja, lai negriežu apkārt, bet turpinu ceļu - aizgāja un salika kokus tā, ka patiešām tika izbraukts - dažus centimetrus no izskalotās ceļa malas - diezgan padziļš grāvis ar ūdeni. Malacis viņa ir
Vienīgais - tika izrauta apakšējā plastmasa, kas veikli tika salikta atpakaļ - turas uz klipšiem un ir ļoti elastīga:

Diemžēl, kociņi, braucot pāri, tika izvaroti - nākamajam nāksies meklēt citus.
Alternatīva nebraukšanai pāri bija - braukt atpakaļ uz Ērgļiem un tad pa izslavēto Ērgļi-Rīga ceļu... Man ar vienu reizi pietika - serviss pēc tam ilgi nebija jāgaida...
Tajā vietā apkārt nav ne māju, ne mobilā tālruņa uztveršanas zona... Tā kā izvairamies.
Paldies!
Vajadzēja aizbraukt līdz Koknesei, tad līdz Sausnējai caur Mežezeru. Ceļš normāls. Tad uz Ērgļiem, no kurienes tiek pagriezts uz Cēsīm.
Ceļš ideāls, vienīgi aizdomas vietām rada tas, ka ūdens jau noskalojis labu gabaliņu ceļa virskārtas. Ignorējam.
Līdz brīdī tādā ieplakā ceļš izskalots ~30 cm dziļumā.
Nepietiek ar to, ka jau tā šķūrējam vienmēr ceļus ar savu zemo Signum priekšu:

Diemžēl, no bildēm nerodas priekšstats, cik dziļš tas izskalojums ir, bet no mašīnas salona skatu punkta bija šaušalīgs:


Meitene uzstāja, lai negriežu apkārt, bet turpinu ceļu - aizgāja un salika kokus tā, ka patiešām tika izbraukts - dažus centimetrus no izskalotās ceļa malas - diezgan padziļš grāvis ar ūdeni. Malacis viņa ir

Vienīgais - tika izrauta apakšējā plastmasa, kas veikli tika salikta atpakaļ - turas uz klipšiem un ir ļoti elastīga:

Diemžēl, kociņi, braucot pāri, tika izvaroti - nākamajam nāksies meklēt citus.
Alternatīva nebraukšanai pāri bija - braukt atpakaļ uz Ērgļiem un tad pa izslavēto Ērgļi-Rīga ceļu... Man ar vienu reizi pietika - serviss pēc tam ilgi nebija jāgaida...
Tajā vietā apkārt nav ne māju, ne mobilā tālruņa uztveršanas zona... Tā kā izvairamies.
Paldies!