Ok, pastīšos. Asfalta likšana anyway ja arī būs, tad tikai vasarā, tagad tas tehnoloģiski nav iespējams.Focus wrote:Android, iesaku pieveerst uzmaniibu krustojumam kur papiirenes celjsh pienaak pie Apvedcelja. tur taas liinijas ir taa saziimeetas ka ja brauc no Salaspils puses taisni baltezera virzienaa, sanaak peert nost no celja vai arii lielaas bedrees.. vai tieshaam nevar tur uzlikt veel 80cm asfalta joslu apm 5m garumaa? kameer sauss huinja, bet tikko ir sljakatis vai sniegs tad taada nobraukshana no celja var beigties blakus esoshajaa eekaa
Auto crashi vol.3
Moderator: omulis
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Good morning? No such thing!
tur tas asfalts jau otraja diena pec vinja uzlikshanas jau bija aizlidojis pa gaisu, tie kas tur brauc ikdiena jau pieradushi ka jabrauc nevis pa joslu, bet pa to droshiibas salinjuAndroid wrote:Ok, pastīšos. Asfalta likšana anyway ja arī būs, tad tikai vasarā, tagad tas tehnoloģiski nav iespējams.Focus wrote:Android, iesaku pieveerst uzmaniibu krustojumam kur papiirenes celjsh pienaak pie Apvedcelja. tur taas liinijas ir taa saziimeetas ka ja brauc no Salaspils puses taisni baltezera virzienaa, sanaak peert nost no celja vai arii lielaas bedrees.. vai tieshaam nevar tur uzlikt veel 80cm asfalta joslu apm 5m garumaa? kameer sauss huinja, bet tikko ir sljakatis vai sniegs tad taada nobraukshana no celja var beigties blakus esoshajaa eekaa

tad nu tā- pats tikko izbaudīju melno ledu (maita- toč riebīgs)
braucu no jūras vārtiem uz vecāķu pusi (ap sešiem vakarā). Runādams ar draugiem mašīnā pat neaizdomājos par atkalas varbūtību, līdz slaidā elkonī (pirms pšiem vecāķiem tur tāda vietiņa, kad izbrauc no meža un tad elkonis, abās pusēs ūdens un pēctam sākas apdzīvotais rajons)... un iebraukdams šajā elkonī es jūtu, ka mans auto nedomā izņemt šo līkumu, bet spītīgi grib kļūt par laivu... (esmu daudz slīdējis, bet tā vēl nereizi- sajūta, ka stūres vispār nav) tad nu pateicoties ručņikam un mašīnas paspīdzināšanai otrajā robā (kā arī tam, ka nebija pretimbraucošo) elkonis tika ierakstīts, sviedri noslaucīti, cigarete nosmēķēta un ceļš turpināts...
p.s. turpmākajā ceļa posmā nebija ne vēsts no ledus...
braucu no jūras vārtiem uz vecāķu pusi (ap sešiem vakarā). Runādams ar draugiem mašīnā pat neaizdomājos par atkalas varbūtību, līdz slaidā elkonī (pirms pšiem vecāķiem tur tāda vietiņa, kad izbrauc no meža un tad elkonis, abās pusēs ūdens un pēctam sākas apdzīvotais rajons)... un iebraukdams šajā elkonī es jūtu, ka mans auto nedomā izņemt šo līkumu, bet spītīgi grib kļūt par laivu... (esmu daudz slīdējis, bet tā vēl nereizi- sajūta, ka stūres vispār nav) tad nu pateicoties ručņikam un mašīnas paspīdzināšanai otrajā robā (kā arī tam, ka nebija pretimbraucošo) elkonis tika ierakstīts, sviedri noslaucīti, cigarete nosmēķēta un ceļš turpināts...
p.s. turpmākajā ceļa posmā nebija ne vēsts no ledus...


Mašīnai nav problēmu- tai ir raksturs
ID 8 kādreiz bija
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Interesants amatsHaL wrote:nu ja pat glābēju auto ieveļas grāvī....
un es domāju, ka vienkārši rīta apsekotājs nebija amata augstumos un palaida garām bīstamo situāciju, kas radās ļoti drīz pēc tam
tas varēja nenotikt...

Ceļu apsekošana ir mans pienākums, un jāapseko ir nevis rītā/vakarā/vējainā laikā, bet gan reizi nedēļā. Un nevis tāpēc, lai pateiktu, kur slīd un kur nē, bet gan tāpēc, lai konstatētu trūkumus/defektus/bojājumus un rakstītu priekšrakstus uzturētājiem lai saremontē/novērš. Kā jau iepriekš teicu - kaisīšanai datus saņem no CMS.
Un AS LAU ir izdevīgi tieši kaisīt nevis nekaisīt ceļus - jo vairāk nokaisa, jo vairāk naudas saņem. Vienīgi par kaisīšanas lietderīgumu jamiem jāatskaitās LVC.
Good morning? No such thing!
- Blondiins
- Posts: 361
- Joined: 26 Dec 2007, 15:10
- Location: UK, Warrington
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
pilniibaa pierkiituvēja suns wrote:tad nu tā- pats tikko izbaudīju melno ledu (maita- toč riebīgs)
braucu no jūras vārtiem uz vecāķu pusi (ap sešiem vakarā). Runādams ar draugiem mašīnā pat neaizdomājos par atkalas varbūtību, līdz slaidā elkonī (pirms pšiem vecāķiem tur tāda vietiņa, kad izbrauc no meža un tad elkonis, abās pusēs ūdens un pēctam sākas apdzīvotais rajons)... un iebraukdams šajā elkonī es jūtu, ka mans auto nedomā izņemt šo līkumu, bet spītīgi grib kļūt par laivu... (esmu daudz slīdējis, bet tā vēl nereizi- sajūta, ka stūres vispār nav) tad nu pateicoties ručņikam un mašīnas paspīdzināšanai otrajā robā (kā arī tam, ka nebija pretimbraucošo) elkonis tika ierakstīts, sviedri noslaucīti, cigarete nosmēķēta un ceļš turpināts...
p.s. turpmākajā ceļa posmā nebija ne vēsts no ledus...

es ar shodien braucot no maarupes uz Juurmalu - tur taada nobrauktuve pa labi iznaak pirms Jaunmaarupes. Tik juutu ka aizmugure grib kljuut par priekshu


You are in England - speak polish 

sakiet, ko gribiet, tas ir mans viedoklis. Tātad pašreizējais viedoklis Latvijā nestrādā, un tas nav manējais
Kā arī man nav jēgas tarkšķēt ar postpadomju cilvēciņiem, jo viņu uzskati ir novecojuši.
Ja gribi uzbraukt personīgi, vispirms noskaidro faktus par mani un tad saki, ka man jāiet izmācīties. Ja atgriežamies pie ceļu tēmas, tad tur nav runa par lielām naudām utt, bet par to, kapēc sāls kaisītāji nebraukāja turp atpakaļ un neparūpējas par to, lai neizveidotos 2cm ledus kārta. Valstij iznāktu krietni lētāk nekā avārijas, kuru rezultātā mirst cilvēki un tiek bojāts īpašums. Viena cilvēka dzīvība laikam ir vērtējama 300'000 Ls. Tas ir laikam tik, cik visa mūža garumā nopelna viens cilvēks priekš valsts. Varbūt jaucu, bet nav tik būtiski tagad iedziļināties sīkumos. Tātad, viens cilvēks gāja bojā, vēl vairākas automašīnas cieta + lieli sastrēgumi. Parēķinām vien...
Un tagad Android, man jāteic, ka Tev vien ir jāiet pašam pamācities. Ar daiļpļūtīšanu ne jeb kurš katrs var nodarboties

Ja gribi uzbraukt personīgi, vispirms noskaidro faktus par mani un tad saki, ka man jāiet izmācīties. Ja atgriežamies pie ceļu tēmas, tad tur nav runa par lielām naudām utt, bet par to, kapēc sāls kaisītāji nebraukāja turp atpakaļ un neparūpējas par to, lai neizveidotos 2cm ledus kārta. Valstij iznāktu krietni lētāk nekā avārijas, kuru rezultātā mirst cilvēki un tiek bojāts īpašums. Viena cilvēka dzīvība laikam ir vērtējama 300'000 Ls. Tas ir laikam tik, cik visa mūža garumā nopelna viens cilvēks priekš valsts. Varbūt jaucu, bet nav tik būtiski tagad iedziļināties sīkumos. Tātad, viens cilvēks gāja bojā, vēl vairākas automašīnas cieta + lieli sastrēgumi. Parēķinām vien...
Un tagad Android, man jāteic, ka Tev vien ir jāiet pašam pamācities. Ar daiļpļūtīšanu ne jeb kurš katrs var nodarboties

- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
par tiem 2cm degpunktā dzirdēji? 2mm maybe, 2cm - pilnīgs absurdsLoyal wrote:sakiet, ko gribiet, tas ir mans viedoklis. Tātad pašreizējais viedoklis Latvijā nestrādā, un tas nav manējaisKā arī man nav jēgas tarkšķēt ar postpadomju cilvēciņiem, jo viņu uzskati ir novecojuši.
Ja gribi uzbraukt personīgi, vispirms noskaidro faktus par mani un tad saki, ka man jāiet izmācīties. Ja atgriežamies pie ceļu tēmas, tad tur nav runa par lielām naudām utt, bet par to, kapēc sāls kaisītāji nebraukāja turp atpakaļ un neparūpējas par to, lai neizveidotos 2cm ledus kārta. Valstij iznāktu krietni lētāk nekā avārijas, kuru rezultātā mirst cilvēki un tiek bojāts īpašums. Viena cilvēka dzīvība laikam ir vērtējama 300'000 Ls. Tas ir laikam tik, cik visa mūža garumā nopelna viens cilvēks priekš valsts. Varbūt jaucu, bet nav tik būtiski tagad iedziļināties sīkumos. Tātad, viens cilvēks gāja bojā, vēl vairākas automašīnas cieta + lieli sastrēgumi. Parēķinām vien...
P.S. Par mācīšanos - izglītots cilvēks parasti nebārstās ar apgalvojumiem tipa "Vse ģebili a ja super".
Un tagad Android, man jāteic, ka Tev vien ir jāiet pašam pamācities. Ar daiļpļūtīšanu ne jeb kurš katrs var nodarboties

Un arī 2mm diez vai bija, lai slīdētu pietiek ar 0,00... 1 mm biezu ledus kārtiņu, kura var izveidoties kaut vai vēja brāzmas ietekmē.
Un kā jau n reizes teicu un vēl atkārtošos - ir ziema, jābrauc atbilstoši ceļa apstākļiem un savām spējām, nevis atbilstoši ceļa kategorijai

Ja tā būtu TIKAI ceļu uzturētāju vaina, tad tur norakstītos pilnīgi visi, kas tur brauca tajā laikā

Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Zinot tavu braukt prasmi, ziemā labāk pielieto kamaniņasHaL wrote:nu visi ziemā brauc daudz mierīgāk.. bet tsas nav normāli, ja es uz 5kmh griežot līkumā to nevaru izdarīt, jo purns iet taisni...
mārupē ir totālas auzas ar ceļu uzturēšanu

No offence, just kiddin.
Mārupē - ir 3 varianti - Rīgas pilsētas daļa, Mārupes pagasts un valsts ceļi. Precizē, plz, kurā vietā ir auzas?
Valsts ceļi ir:
V15 - kantora iela, stīpnieku ceļš
V16 - Plienciema (laikam) iela
P132 - Daugavas iela.
Good morning? No such thing!
kantora stīpnieku ceļš - lietoju everyday uz darbu.. ceļa kvalitāte šausminoša un skatoties uz nenormālākajām apbūvēm un līdz ar to ļoti strauji palielinošo satiksmi, būs sūdi pa gaisu ļoti drīz
daugavas iela - tikko beidzas Rīga, ta ceļš ir krimināls, vispār pagrieziens uz vecozolu namiem (kur 25,autobuss nogriežas) ir vienkārši šausma, brīnos, ka tur kāds bez ratiem nav palicis... vecozolu iela (kas iet uz tīraines staļļiem) nav redzējusi tīrītājus šķiet nekad, regulāri apledojusi (arī šodien ir drausmas), kaut aslfats ir šķiet tikai pāris gadus vecs...
nu mārupe ir ārpus kritikas

daugavas iela - tikko beidzas Rīga, ta ceļš ir krimināls, vispār pagrieziens uz vecozolu namiem (kur 25,autobuss nogriežas) ir vienkārši šausma, brīnos, ka tur kāds bez ratiem nav palicis... vecozolu iela (kas iet uz tīraines staļļiem) nav redzējusi tīrītājus šķiet nekad, regulāri apledojusi (arī šodien ir drausmas), kaut aslfats ir šķiet tikai pāris gadus vecs...
nu mārupe ir ārpus kritikas

Life is what happens while you're busy making other plans
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kantora/stīpnieku ceļam būs periodiskā uzturēšana (ja nemaldos) tad šovasar - tb ceļa klātne netiks paplašināta, bet būs jauns un līdzens asfalts.
Daugavas ielai arī itkā būšot (not sure) šovasar rekonstrukcija.
Pašu šo ceļu pašreizējo stāvokli ļoti labi zinu - reizi nedēļā tur braucu.
Pašlaik gan runa ir vairāk par ziemas uzturēšanu - tb ir/nav kaisīts/tīrīts.
Daugavas ielai arī itkā būšot (not sure) šovasar rekonstrukcija.
Pašu šo ceļu pašreizējo stāvokli ļoti labi zinu - reizi nedēļā tur braucu.
Pašlaik gan runa ir vairāk par ziemas uzturēšanu - tb ir/nav kaisīts/tīrīts.
Good morning? No such thing!