Auto crashi vol.3
Moderator: omulis
nevienu nevainoju, ne uzvienu vainu nenoveļu...
par to braukšanas ātrumu... tur ceļš bija ļoooti apledojis un pateicoties asfaltā iebrauktajām risēm (kādas latvijā ir uz praktiski jebkura ceļa) auto var samest pat uz saviem 40 km/h braucot... ja arī brauksim izvēloties ātrumu atkarībā no laika apstākļiem, tad vienmēr atradīsies kāds kuram tomēr vajag par katru cenu palīst garām tam lēnākajam- un šāda situācija var beigties vēl neveiksmīgāk... nerunājot par šādu apledojumu, kurš gan nav piedzīvojis haosu uz šosejas, kad vienkārši sāk līt mazliet spēcīgāks lietus, sāk snigt utt., utjp... tāpat kā atšķiras cilvēki tā atšķiras arī viņu braukšanas stili...
par to braukšanas ātrumu... tur ceļš bija ļoooti apledojis un pateicoties asfaltā iebrauktajām risēm (kādas latvijā ir uz praktiski jebkura ceļa) auto var samest pat uz saviem 40 km/h braucot... ja arī brauksim izvēloties ātrumu atkarībā no laika apstākļiem, tad vienmēr atradīsies kāds kuram tomēr vajag par katru cenu palīst garām tam lēnākajam- un šāda situācija var beigties vēl neveiksmīgāk... nerunājot par šādu apledojumu, kurš gan nav piedzīvojis haosu uz šosejas, kad vienkārši sāk līt mazliet spēcīgāks lietus, sāk snigt utt., utjp... tāpat kā atšķiras cilvēki tā atšķiras arī viņu braukšanas stili...


Mašīnai nav problēmu- tai ir raksturs
ID 8 kādreiz bija
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Par 2. punktu nav vis taa - jamiem ir arii budzhets, kas nav bezizmeera. Un kaa jau daudzviet muusu valstii, arii celju uztureeshanas budzhets ir mazaaks nekaa nepiecieshams, taapeec nevar atljauties uz ausiim staigaat. Un kaa jau teicu - dati no celja tiek sanjemti no CMS - celja meteorologisko staciju dotajiem lielumiem - temperatuuras, mitruma utt. Un ja zeme ir bijusi stipri atdzisusi (kaa tas bija neseno salu laikaa) tad arii pie gaisa temperatuuras +1 var izveidoties ledus kaarta, turklaat, kaa jau arii mineeju - melnais ledus ir visai nejauka paraadiiba, jamais izveidojaas dikti aatri.DeeCee wrote:to var skatīt no divām pusēm
1) ir ziema un jāmāk braukt "pats sevi sargāsi, Dievs tevi sargās"
un
2) viņiem par to maksā un viss pārējais man pie d..., kaut vai lai uz ausīm staigā, bet lai ceļš ir tīrs
Cita lieta - shogad pirmo gadu tiek pielietota preventiivaas kaisiishanas prakse - tb tiek kaisiits veel pirms tas reaali ir nepiecieshams. Tas, vai dezhurantam bija jaadod komanda kaisiit celju naktii vai nebija, tas viss tiks skaidrots.
Un veel - taa vieta ir diezgan nejauka uz celja - tur gadaas, ka apstaaklji atshkiras no vairuma citu vietu - hz kaapeec, deelj mezha, deelj purva.. hz. Katraa zinjaa tur vispaar avaarijas notiek diezgan biezhi.
Taatad kopsavilkums tam, ko gribeeju teikt:
1. klaji un atklaati uzbraucieni gt99 stilaa tipa "noshaut", "pakaart" un "Tas vainiigs" ir, miiksti izsakoties nekorekti, un paraada to autora aprobezhotiibu un nespeeju vispaar izprast situaaciju.
2. Kaa jau daudzkaart esmu teicis - neviens, veelreiz atkaartoju, ne viens satiksmes negadiijums nenotiek viena faktora ietekmee, vienmeer ir vairaaki, pat vairaaki desmiti faktoru, kas to ietekmee. Un pie neveiksmiigas sho faktoru kombinaacijas, notiek negadiijums. Un celja apstaaklji ir tikai viens faktors - kaut arii svariigs, bet tikai viens. Veel ir svariigie faktori arii citi - auto tehniskais staavoklis- riepas, piekare, un pats galvenais - cilveeciskais faktors, kas, parasti, ir visam pamataa un kuram ir vislielaakais iipatsvars.
Viss, paldies par uzmaniibu.
P.S. Taadi tirlinji kaa gt99 var nelasiit - taapat nesapratiis.
Good morning? No such thing!
nu hvz tomēr tiem apsaimniekotājiem arī ir smadzenes, un vajag saprast ka atsevišķus melnos punktus labāk lieku reizi nokaisīt
un par 2) punktu un viņu budžetu, kāda
pēc mēs maksājam 2x dārgāk pa benzīnu nekā jeņķi(un nekā viņš reāli maksā), bet ceļi kā ir pilnīgā dirsā tā arī ir, vobšem kādu vajag aiz pautiem pie laternas pakārt, tagad tikai jāatrod kuru :gigi:
un par 2) punktu un viņu budžetu, kāda

Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Tu vispirms izmaacies vismaz liidz videejam liimenim, jeerinjLoyal wrote:Vācijā pat lielās maģistrāles slēdz ciet, ja nevar garantēt drošību.
Mūsu valsts ceļu uzturētāji ir aunu bars.

Un aunu bars ir shoferi, kuri nespeej ieveerteet braukshanas apstaakljus un paareejos faktorus, kurus jau mineeju.
Un veel - par kopeejo celju staavokli - veesure taada. Ja padomju laikos celju tiikls bija pietiekams, tad 90-to gadu saakumaa auto skaits pieauga 10+ reizes, a celjus reekina uz pieaugumu 2% gadaa. Un veel - 90-tajos gados finanseejums tika gandriiz pilniibaa nogriezts, un dziivee ir taa, ka ja vienu gadu vajadziigo naudas daudzumu neiegulda, tad naakamajaa gadaa jau ir jaaieliek naakamajaa gadaa nepiecieshamais + 2x no taa, kas netika ieguldiits ieprieksheejaa. Un zinot, ka normaals finanseejums nebija bijis gandriiz 10 gadus, varam pareekinaat, cik tagad buutu jaaiegulda, lai buutu kaut cik normals celjsh. Un pie lielajaam naudaam staav klaat politiki, nevis uztureetaaji. Uztureetaaji ir tikai tie, kas dara darbus, lemj taapat Ainaars un citi partijaam piederiigie.
Good morning? No such thing!
nu kas jums ar tiem celja uztureetajiem, ja cilveekiem pashiem smadzenju naw, to nemainiis nekaadi celja apstaklji,
ljoti labi tas paraadaas weesturee kad piemeram 80gadu viduu 90 gadu saakuma, cilveeki braukaaja pat ar dazhadam ziemas riepaam,un citi bez vinjam jo wnk normaalas newareeja dabuut, un mauca ar to kas bija, tachu awarijas bija salidzinoshi maz,jo cilveeki domaaja ko dara, kaa arii ziemas bija daudz njiprakas kaa tagad. un tur par celju tiriibu newiens nedomaaja, wnk cilveeki domaaja ko dara, newis taa kaa tas ir tagad, kaa uzzsnieg sniegs wai paraadaas ledutinjsh pasaules gals.
ljoti labi tas paraadaas weesturee kad piemeram 80gadu viduu 90 gadu saakuma, cilveeki braukaaja pat ar dazhadam ziemas riepaam,un citi bez vinjam jo wnk normaalas newareeja dabuut, un mauca ar to kas bija, tachu awarijas bija salidzinoshi maz,jo cilveeki domaaja ko dara, kaa arii ziemas bija daudz njiprakas kaa tagad. un tur par celju tiriibu newiens nedomaaja, wnk cilveeki domaaja ko dara, newis taa kaa tas ir tagad, kaa uzzsnieg sniegs wai paraadaas ledutinjsh pasaules gals.
nu reaali ja mashina ir aprikota taa kaa ziemai tai ir jabuut, un iewero visus noteikumus, nekur nekam sljukt newajadzeetu, wnk musdienas ir taada lieta ka ljoti daudzi atlaudas dariit wisu kas winjiem ienaaak praataa, kaa rezultataa weidojas bardaks.asxs wrote:tik tajos gados bij ieveerojami mazaak automasiinu uz celiem un liidz ar to iespeeja ka sasliidot saskriesies ar pretiibraucoso arii bij ieveerojami mazaaka
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Vienk kaitina taveejie posti - paraadies, nepateemu nopljuuties un pazuudi.gt99 wrote:Android wrote: 1. klaji un atklaati uzbraucieni gt99 stilaa tipa "noshaut", "pakaart" un "Tas vainiigs" ir, miiksti izsakoties nekorekti, un paraada to autora aprobezhotiibu un nespeeju vispaar izprast situaaciju.Un šis teksts parāda Tavu augsto intelektuālo attīstību un kultūras līmeni???Pirms pārzini situāciju, kāda tur ir bijusi, piever pāksti, tusni ebonītais
![]()
![]()
Kurā vietā es minēju "nošaut" "pakārt"?
Un jā, es uzskatu pie labāka ceļu uzturētāju darba šī traģēdija varēja nenotikt. Tātad ceļu uzturētājiem jānes atbildība par notikušo.
Ljoti asocieejas ar kreisaas joslas pljuutiitaajiem - brauc ar 5 km zem atljautaa pa kreiso maleejo joslu, veel parasti tieshi taadaa pashaa aatrumaa kaa taads pats sugasbraalis blakus joslaa.
Un ja nespeej uztvert domu, bet gan tikai teikumu kaa vaardu savirkneejumu, tad labaak nelasi, un veel labaak - nepostee, vismaz neparaadiisi savu aprobezhotiibu

Un trageedija vareeja nenotikt arii ja nebuutu kaads no paareejiem faktoriem - galvenokaart - ja shoferi uzvestos atbilstoshi laika apstaakljiem, savaam un auto speejaam utt.
Good morning? No such thing!
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17274
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
R-apvadceļs daudzkur ir dramatiskā stāvokli! PAtiesībā brīnos, ka līdz šim tur nekas nav darīts, jo tas ir vienīgais veids, kā apbraukt Rīgu.vēja suns wrote:... tur ceļš bija ļoooti apledojis un pateicoties asfaltā iebrauktajām risēm (kādas latvijā ir uz praktiski jebkura ceļa) auto var samest pat uz saviem 40 km/h braucot...

Loyal wrote:Vācijā pat lielās maģistrāles slēdz ciet, ja nevar garantēt drošību.
Mūsu valsts ceļu uzturētāji ir aunu bars.

Nu aizklapēsim uz trim dienām ciet, jo tak ārā snieg un neviens nevar nodrošināt brauktuvi, kā jūlija vidū-pa kurieni tad brauksim???
Loyal, nekā personīga, bet labāk reizēm paklusē, vai vismaz padomā pirms kko atkal gudru raksti....
Un 60mitajos gados esot pat bijis tā, ka no Rīgas līdz Siguldai aizbraucot,varēja gadīties, ka pat neviens pretī nebrauc!JG wrote:nu kas jums ar tiem celja uztureetajiem, ja cilveekiem pashiem smadzenju naw, to nemainiis nekaadi celja apstaklji,
ljoti labi tas paraadaas weesturee kad piemeram 80gadu viduu 90 gadu saakuma, cilveeki braukaaja pat ar dazhadam ziemas riepaam,un citi bez vinjam jo wnk normaalas newareeja dabuut, un mauca ar to kas bija, tachu awarijas bija salidzinoshi maz,jo cilveeki domaaja ko dara, kaa arii ziemas bija daudz njiprakas kaa tagad. un tur par celju tiriibu newiens nedomaaja, wnk cilveeki domaaja ko dara, newis taa kaa tas ir tagad, kaa uzzsnieg sniegs wai paraadaas ledutinjsh pasaules gals.
Cik auto bija tad un cik tagad? Ceļi tad tie paši jau vien ir palikuši, nekas jauns gandrīz nav uzbūvēts! Ja parēķinātu attiecību starp auto daudzumu un avāriju skaitu 80mitajos gados un tagad, tad diži nebrīnītos, ka attiecība būtu ļoti vienāda!


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Android: tu man vari paskaidrot kāpēc mūsu izcilie ceļu uzturētāji joprojām nav iemācījušies aizlāpīt bedres ta lai viņas nākošgad neparādītos , būtu vienā līmenī ar ceļu un neizdruptu uz viņām strauji bremzējot pat velosipēdam? Da aizej un paskaties uz šogad remontēto Valdeķu/Ozolciema ielu , tur ar purngalu paurbinot asfalts drūp nerunājot par to kādā stāvoklī viņa vispār ir.
Nē tu tiešām uzskati ka ceļu uzturētāji ir tādi malači ?
Nē tu tiešām uzskati ka ceļu uzturētāji ir tādi malači ?
anarhists
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Kas jums jau neapnika meklet vainigos????
Kartigi Latvieši, katik kadu notiesat un bus visiem miers.
Nesaprotu kapec jasadirs forums n-lapu garumaa - ejam visi barina tur kur jaiet un sakam savas domas/priekslikumus.
No sitiem savstarpejiem apvainojumiem u.c. bljaustisanas celi labaki nepaliks.
P.S. Izsaku lidzjutibas avarijā cietušajiem!
Kartigi Latvieši, katik kadu notiesat un bus visiem miers.
Nesaprotu kapec jasadirs forums n-lapu garumaa - ejam visi barina tur kur jaiet un sakam savas domas/priekslikumus.
No sitiem savstarpejiem apvainojumiem u.c. bljaustisanas celi labaki nepaliks.
P.S. Izsaku lidzjutibas avarijā cietušajiem!

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Par riigu nevaru komenteet - tur straadaa Celju Paarvalde - pavisam cits kantoris. Shobriid runa ir par AS Latvijas autocelju uztureetaajs.anarhists wrote:Android: tu man vari paskaidrot kāpēc mūsu izcilie ceļu uzturētāji joprojām nav iemācījušies aizlāpīt bedres ta lai viņas nākošgad neparādītos , būtu vienā līmenī ar ceļu un neizdruptu uz viņām strauji bremzējot pat velosipēdam? Da aizej un paskaties uz šogad remontēto Valdeķu/Ozolciema ielu , tur ar purngalu paurbinot asfalts drūp nerunājot par to kādā stāvoklī viņa vispār ir.
Nē tu tiešām uzskati ka ceļu uzturētāji ir tādi malači ?
Atbilde - nevar aizlaapiit, jo celjsh sachakareets ir ne tikai virskaartaa, tur deelj paarslodzes visa sega jau sen lupataas, taakaa tie ielaapi ir tikai ljoti iislaiciigi. Un pie muuseejaam ziemaam (-1...+1) bedres rodaas ljoti aatri. Un nav arii normaalu tehnologiju kaa aizlaapiit bedres ziemaa - vienk nav. Ljepina ciet ar auksto asfaltu, bet tas arii turaas no diennakts liidz 2 nedeeljaam.
Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Pastiprinaata uzmaniiba vajadziiga visur.GirtzB wrote:nu bet kur problēma ja zin ka tas iecirknis ir problemātisks un daudz avāriju, tam pievērst pastiprinātu uzmanību?
Savu viedokli esmu izteicis, paskaidrojumi arii ir pietiekami sarakstiiti. Piesieties var visur un dajebkam, taapeec uzskatu, ka turpinaat sho diskusiju nav veerts - katram taapat savs viedoklis shajaa lietaa.
Good morning? No such thing!
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4256
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Android, iesaku pieveerst uzmaniibu krustojumam kur papiirenes celjsh pienaak pie Apvedcelja. tur taas liinijas ir taa saziimeetas ka ja brauc no Salaspils puses taisni baltezera virzienaa, sanaak peert nost no celja vai arii lielaas bedrees.. vai tieshaam nevar tur uzlikt veel 80cm asfalta joslu apm 5m garumaa? kameer sauss huinja, bet tikko ir sljakatis vai sniegs tad taada nobraukshana no celja var beigties blakus esoshajaa eekaa 

Fleksētai atsperei vijumus neskaita...