BMW 325i (e36 sedans)
Moderator: Bastard
- SteelRat
- Posts: 904
- Joined: 30 Jan 2005, 12:30
- Location: www.BMWPower.lv
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
kaada starpiiba, kaa tiek panaakti zs, ar turbiinu vai ar augstiem apgriezieniem?SteelRat wrote:un nevis 3.0 bet 3.0T es tev varetu paradit M3 3.0T un 3.0K supras palik taalu aizmuguree

un kas tie par "saliidzini vienaadus"? veel pieprasi, lai saliidzinaamais auto arii buutu vaacijaa razhots un ar propelleri uz haubes

un kas tie par "vot ja shito paartaisiitu, shitais buutu aatraaks". ja tanti apgaaztu otraadi, kraajkase sanaaktu.

gribeeji japaanju auto ar 3l motoru un lielaaku jaudu un, kas pats svariigaakais, arii griezi - dabuuji. paldies par uzmaniibu.

- SteelRat
- Posts: 904
- Joined: 30 Jan 2005, 12:30
- Location: www.BMWPower.lv
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
- edmundo
- Posts: 819
- Joined: 14 Jun 2004, 12:22
- Location: Riga, centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Jaunā OPC AstraRepsis wrote:un par motoriem runājot - iekš Honda S2000 ir 2.0 n/a 4cyl ar 240zs, nu, tad nosauc kādu sērijveidā ražotu vācieti ar tādiem parametriemSteelRat wrote:tika nemotoriem:D:D paradi man vienu japani ar 3.0 motoru, pasaki cik zirgi ir
un japaanis nav mashiina nemaz
:D:D
![]()

v12 

es runāju par naturally aspirated jeb atmosfērisko dzinēju, bet tevis minētais Astras OPC dzinējs ir turbo, tā kā, nederēs, jo pret turbo ir iebildumiedmundo wrote:Jaunā OPC AstraRepsis wrote:un par motoriem runājot - iekš Honda S2000 ir 2.0 n/a 4cyl ar 240zs, nu, tad nosauc kādu sērijveidā ražotu vācieti ar tādiem parametriemSteelRat wrote:tika nemotoriem:D:D paradi man vienu japani ar 3.0 motoru, pasaki cik zirgi ir
un japaanis nav mashiina nemaz
:D:D
![]()

http://www.autoblog.com/entry/1234000493030773/
tā vien rādās ka nav līdzvērtīga dzinēja vāciešiem

350Z
man liekas ka tai OPC astrai ir turbo...........bet hondai ir atmosferisks motors!edmundo wrote:Jaunā OPC AstraRepsis wrote:un par motoriem runājot - iekš Honda S2000 ir 2.0 n/a 4cyl ar 240zs, nu, tad nosauc kādu sērijveidā ražotu vācieti ar tādiem parametriemSteelRat wrote:tika nemotoriem:D:D paradi man vienu japani ar 3.0 motoru, pasaki cik zirgi ir
un japaanis nav mashiina nemaz
:D:D
![]()

-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
nu... pretenzijas pret turbo jau ir tikai tad, ja vaacu motors ir mazaak jaudiigs. neesi pamaniijis shaadu sakariibu?Repsis wrote:es runāju par naturally aspirated jeb atmosfērisko dzinēju, bet tevis minētais Astras OPC dzinējs ir turbo, tā kā, nederēs, jo pret turbo ir iebildumi
http://www.autoblog.com/entry/1234000493030773/
tā vien rādās ka nav līdzvērtīga dzinēja vāciešiem

-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
pagaidi, sacensiibas ir maaxliigi veidoti pasaakumi, kur (lai sacensiibas buutu skataamaakas) ir noteikumi, kaadiem jaabuut auto, kas piedalaas - veelams, lai tie buutu peec iespeejas vienaadaaki. tad sacensiiba ir skataamaaka un gruutaak paredzama. taapeec turboennaa parasti aizbaazh riikles ar ierobezhotaajiem un n/a ennaa parasti liek apgriezienu ierobezhotaajus, lai maaxliigi novienaadotu auto. reaali tas buutu ~ taa, ka viens dnd rok aku ar karoti, otrs ar laapstu - ar laapstu protams iet aatraak, rezultaats ir paredzems, laapsta ir labaaka. bet ja mees gribam noskaidrot, kursh aatraak rok, nevis kursh aatraak padariis konkreeto darbu, tad abi norunaa rakt ar karoteem. vai arii laapstai piekarina 8kg atsvaru, lai gruutaak rakt un rakshanas aatrums izliidzinaatos.Archuks wrote:A officiālajos dragreisos, ne tikai LV, tas tiek ņemts vērā!?

taapeec piesaukt kautkaadus koeficentus ir vienk nevietaa. 3l turbo suprai ir labaaks motors nekaa m3. vairaak jaudas, lielaaka grieze. that's it. ok, m3 mosh labaak vadaas (es nezinu), mosh gunaars paliek garaaks, ja teu ir m3, bet tas nekaadaa veidaa karoti nepalielina liidz laapstas izmeeram.

man piem ir pilniigi po, kaac auto ir motors turbo vai n/a, ja vien grieze ir liidziiga. ja 3.5l 6-cyl ir smagaaks par 2l 4cyl turbo, tad es izveelos turbomotoru.
aa, pashaas beigaas - labaako 2l n/a dzineeju razho tomeer eiropaa, pareizaak sakot uz Salas.

