arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
- Martinss
- Posts: 4947
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Piedegums no virzuļiem ļoti labi tīrās ar scotchbrite + wd40, iespējams to wd40 vari arī iegāzt ultraskaņas vannā un būs labi.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8917
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Otrais cēliens: Iepisiens uz regulāciju
Kamēr pisos ar atsperu mērīšanu, sadalenes kaliņu spraugas pārbaudi, zobenes spriegotāju biju jau diezgan novirzījies no grafika. Vajadzētu beidzot sākt kko mērīt, regulēt, "tgd gan būs čotka gludi kā pa diedziņu"
Saliku uz virzuļa modelējamo plastelīnu lai varētu konstatēt cik tālu no virzuļa ir vārsti ar dažādu regulējumu, tobiš vēlāk ar sakrāmētu motoru nebūs jāgrauž nagi par iespējamu kontaktu pārregulējot. Arhitekti šādu plastelīnu izmanto, kad taisīju silikona veidnes, tad arī pielietoju, diezgan ērti ar viņu ir strādāt.

Par cik negribēju sapist pilnīgi jaunu blīvi, domāju kā labāk darīt, palikt kko apakšā vai arī uzlikt galvu pa taisno virsū. Uzliekot pa taisno būtu -1.6mm vārstu gājienam, kas man dotu zināmu rezervi pēcāk virzuļa - vārsta starpai. Sazieķēju galvu un bloku ar motoreļļu, uzkrāmēju bez blīves, prātīgi pievilku uz ~15nm, saliku siksnu, sāku griezt motoru bet gandrīz pie pilna apgrieziena koķene apstājas un ir dzirdams ka kaut kur atduras
, nu ok, pagriezu atpakaļ, pārregulēju ieplūdes sadaleni, mēģinu atkal - tas pats. WTF
, caur sveces caurumu iebāzu kameru, nospiedumu uz plastelīna nav
. Nocēlu galvu, parotēju dzinēju un tad ievēroju ka TDC virzuļi gandrīz blīves tiesu torčī ārpus bloka
, krč tas prikols bez blīves neies krastā, gan jau ka ir dzinēji kam tā var, bet vw vārstīgajam nevar. Par cik man ir 3D printeris, tad uz ātro izprintēju 1.6mm paplāksnes(sanāca gan 1.5mm biezumā, bet no tā nekas slikts nebūs, tas pat dod 0.1mm rezervi)

Sagatavoju regulējis konfigurāciju, tā kā galvai viss no alumīnija, bija jebļa izdomāt kur un kā nofiksēt magnētisko pamatni, ar skrūvēm pie ieplūdes kolektora pieskrūvēju veco sadalenes skriemeli un nofiksēju pie tā

Nodauzīju elektrodam, apvalku, pielocīju. [censored] kā es pisos ar šo. Problēma tāda ka mērāmais stienis nedrīkst pieskarties nekam citam kā kompensatoram, bet sadalenei kustoties tas škita praktiski nereāli.

Papisos kādas vairākas stundas eksperimentējot, beidzot škiet ka ir kā vajag, var sākt mainīt ieplūdes sadalenei grādus un skatīties uz kloķenes grādu ratu. Nu kāpēc nevarēja ielikt skrūves ar seškanti vai priekš parastas muciņas
, labi, noziedoju vienu torx skrūģi un uztaisīju spec tooli.

Grozīju, mēģinu mērīt, bet galīgi grādi nepas un bez maz vai katru reizi savi rezultāti, karoče nekas nesanāk un jau esmu kādu dienu vai jau divas papisis, bet ir vel visu ko bez motora jādara
, palika zb un turpināju ar citām lietām
Sanāca dabūt express ievadkursu no virpotāja par kaltiem un ko iesākt ar kuru, noņēmu nedaudz skaidu ūdenssūkņa skiremelim

Protams, ka pirms blides nav, bet ja pareizi atceros vismaz kādus 100g norāvu, nomīzu vairāk ņemt nost jo samīzos ka mošk jau neesmu sapisis balansu

Atsvaidzināju pirms 9 gadiem likto kulisi

Pārkniedēju atpakaļgaitas lockout plastmasu

Saliku visas bukses jaunas, diemžēl divas laikam prasītos pašam no poly izvirpot, jo kvalitāte ir dirsā
» Skatīties Youtube
Ibizas reikai bija resnākas šlices, uz reikas bija 1H1 kods, tobiš mk3 golfa kods, pēc kataloga skatījos ka golfam tik viens kods, ok samedīju krustiņu no mk3, bet tur arī bija smalkās šlices kā mk2
. Uzjautāju wazzapā, viens džeks zināja teikt ka pastkastei ir resnās šlices.

Mājās bija B4 pusrāmis ar reiku, aizgāju pačekot, BINGO! Aizgāju uz passātu, izvilku krustiņu no pastkastes un tgd varēja pielikt reiku. Pa starpu arī nomainīju stabilizatora stieni no ibizas un uzliku stab. atsaites ar poly buksēm, cietība ir 80 sha, kas skaitās tjip kā gumijai, vnk būs izturīgākas ne cietākas. Ja kāds atcerās no melnās jettas topika, tad slodzē viņas ģerbās ārā, bilžu nav, jo nebija laiks ar to krāmēties.

Jauns 22mm galvenais cilindrs, ar veco bija tāda sajūta ka būtu 20mm, protams, trw made in china

Lai gan abi ir 22mm, TRW izskatās bik savādāk, mošk beidzot būs tāda bremžu pedāļa sajūta kā vajag
, ultraskaņas tīrītājā diezgan efektīvi arī iztīrīju pašu bačoku(bilžu obviously nav
)

8. Septembris, atvaļinājums beidzies, līdz treniņam 10 dienas, bet par laimi bija attālinātas apmācības un varēju palikt pie senčiem un turpināt skrūvēt, kkur 02:00 naktī mazgājot no matiem dubļus, sienu un motoreļļu pie manis pēkšņi atnāca apskaidrība kā noteikt vārsta - sadalenes distanci, lai varētu uzkonstruēt "cieto" kompensatoru. Tad nu nākošajā vakarā notika sekojošais


Ar diegu ļoti prātīgi pārgiezu plastelīnu un vel prātīgāk samērīju ar mikrometru

Ar flaķenēm izrāvu kompensatoram "ķiškas"

Nomērīju virsmas biezumu, saspiestu biezumu

Saganīju šaibas, sākumā gribēju bāzt iekšā pašā kompensatorā, bet sapratu ka tas nestrādās, beigās ieliku plunžerī kas ir pret bīdmēru

Man šķiet ka te bija čut pa daudz un starp bildēm arī nesapas mikrometra rādījums, šeibas vel bik ar vīli pievīlēju un sagāja. Liekas ka atsperi atstāju, bet tik precīzi vairs neatceros

Spectoolis darbībā

Beidzot var kko regulējis. Neatceros kurā etapā šitie mērījumi bija, pēc fotkas redzu ka ieplūde ir ~ pēc schrick specenes, bet izplūde ir nost, tā galīgi nevajadzētu būt, jo tad sadalene būtu platāka par 268*
. Joprojām rezultāti dirsā
. Īsumā - pēc ilgas pišanās grozot, mērot, atkal pielokot mikrometra mērstieni un ja pareizi atceros papisot velvienu dienu atradu ka vienīgais veids kā iegut rezultātu ir mērīt @1mm lift(tobiš kad sadalenes kulaks pabīda kompensatoru un vārstu par 1mm uz leju), kas arī ir valīda metode tikai nedaudz atšķiras grādi uz kuriem jāskatās. Piedevām lai kā es būtu nopisies ar stieņa leņķiem, pozīciju, ar eļļu bez eļlas, ar smailāku/raupjāku galu, attālumu līdz mikrometram. Karoče izmēģināju ABSOLŪTI visu un gribēju pāris alus pudeles pret to pauri izškaidīt
, jo stienis pie vārsta gala pozīcijas noslīdēja - izplūdes mērījumi var sēsties ratiņkrēslā. Risinājums - nomērīt ieplūdi @1mm un nevis turpināt griezt pa pulksteni, bet griezt pret pulksteni
un tad mērīt izplūdi @1mm. Tagad beidzot tiešām tiku pie regulēšanas un mērīšanas, tas bija nereāls pisaks


Nomērīju pagriezienus ieplūdei/izplūdei, pierakstīju. Pa starpu arī iebāzu kameru apskatīties vai ir iespiedums plastelīnā. Pašās beigās aizgriezu abus zobratus līdz pašam galam, lai nosimulētu ka skrūves atnākušas vaļā

Gadijumā pat ja sanāk šaize ar skriemeļiem vārstiem ir izredzes izdzīvot


Bet normālā kārtā tur ir kudī tālu un ja izrādītos ka stock atsperes ir pa švaku 7K+, tad pie valve float arī ir rezerve. Izplūde vispār bija tik tālu ka pat neiespiedās plastelīna, zajebis, beidzot kkas notiek un ir labas ziņas


Karoče esmu veicis mērījumus un pārbaudes, pierakstījis rezultātus, var likt motoru kopā. Es tēmēju uz ~105* LCA kā sākuma punktu pēc aprēķiniem(sanāca ieplūdi advancēt par 5* ja pareizi atceros), bet to pēc tam braucot paregulētu uz iespējams ~106-110, bet varbūt pat ciešāk. Ja ineteresē kas tas tāds par zvēru un ko tas ziemā ēd, tad spolerī pāris paskaidrojoši video, pēc primā video es domāju ka vairāk jautājumu baigi nebūs par to ko tas dod
Satīrīju galvu, visu saeļļoju, lieku kopā un tad BAMS, iznāca velviena špiļka
, nopirku M7 helicoilu komplektu ko nemaz nebija tik vienkārši atrast, jo nestandarts. Sagatavojam pacienta galvu operācijai.

Veicu lokālu urbumu pacienta galvas augšējā vidus sektorā

Māsiņ, vītņgriezi. Māsiņ, fermentētu maizes dzērienu, ķirurgam slāpst.

Protams ieurbu šķībi
, bet ar nedaudz čigānu maģiju kakliņu izdevās uzlikt. Pa starpu kko vel darīju, bet neatceros ko, 13. Septembris, plkst. 04:00 naktī, motors ir iekšā, 18. Septembris ir ļoti tuvu, bet ir cerība.

Otrā cēliena beigas
Kamēr pisos ar atsperu mērīšanu, sadalenes kaliņu spraugas pārbaudi, zobenes spriegotāju biju jau diezgan novirzījies no grafika. Vajadzētu beidzot sākt kko mērīt, regulēt, "tgd gan būs čotka gludi kā pa diedziņu"
Saliku uz virzuļa modelējamo plastelīnu lai varētu konstatēt cik tālu no virzuļa ir vārsti ar dažādu regulējumu, tobiš vēlāk ar sakrāmētu motoru nebūs jāgrauž nagi par iespējamu kontaktu pārregulējot. Arhitekti šādu plastelīnu izmanto, kad taisīju silikona veidnes, tad arī pielietoju, diezgan ērti ar viņu ir strādāt.

Par cik negribēju sapist pilnīgi jaunu blīvi, domāju kā labāk darīt, palikt kko apakšā vai arī uzlikt galvu pa taisno virsū. Uzliekot pa taisno būtu -1.6mm vārstu gājienam, kas man dotu zināmu rezervi pēcāk virzuļa - vārsta starpai. Sazieķēju galvu un bloku ar motoreļļu, uzkrāmēju bez blīves, prātīgi pievilku uz ~15nm, saliku siksnu, sāku griezt motoru bet gandrīz pie pilna apgrieziena koķene apstājas un ir dzirdams ka kaut kur atduras

Sagatavoju regulējis konfigurāciju, tā kā galvai viss no alumīnija, bija jebļa izdomāt kur un kā nofiksēt magnētisko pamatni, ar skrūvēm pie ieplūdes kolektora pieskrūvēju veco sadalenes skriemeli un nofiksēju pie tā

Nodauzīju elektrodam, apvalku, pielocīju. [censored] kā es pisos ar šo. Problēma tāda ka mērāmais stienis nedrīkst pieskarties nekam citam kā kompensatoram, bet sadalenei kustoties tas škita praktiski nereāli.

Papisos kādas vairākas stundas eksperimentējot, beidzot škiet ka ir kā vajag, var sākt mainīt ieplūdes sadalenei grādus un skatīties uz kloķenes grādu ratu. Nu kāpēc nevarēja ielikt skrūves ar seškanti vai priekš parastas muciņas

Grozīju, mēģinu mērīt, bet galīgi grādi nepas un bez maz vai katru reizi savi rezultāti, karoče nekas nesanāk un jau esmu kādu dienu vai jau divas papisis, bet ir vel visu ko bez motora jādara
Sanāca dabūt express ievadkursu no virpotāja par kaltiem un ko iesākt ar kuru, noņēmu nedaudz skaidu ūdenssūkņa skiremelim

Protams, ka pirms blides nav, bet ja pareizi atceros vismaz kādus 100g norāvu, nomīzu vairāk ņemt nost jo samīzos ka mošk jau neesmu sapisis balansu

Atsvaidzināju pirms 9 gadiem likto kulisi

Pārkniedēju atpakaļgaitas lockout plastmasu

Saliku visas bukses jaunas, diemžēl divas laikam prasītos pašam no poly izvirpot, jo kvalitāte ir dirsā
» Skatīties Youtube
Ibizas reikai bija resnākas šlices, uz reikas bija 1H1 kods, tobiš mk3 golfa kods, pēc kataloga skatījos ka golfam tik viens kods, ok samedīju krustiņu no mk3, bet tur arī bija smalkās šlices kā mk2

Mājās bija B4 pusrāmis ar reiku, aizgāju pačekot, BINGO! Aizgāju uz passātu, izvilku krustiņu no pastkastes un tgd varēja pielikt reiku. Pa starpu arī nomainīju stabilizatora stieni no ibizas un uzliku stab. atsaites ar poly buksēm, cietība ir 80 sha, kas skaitās tjip kā gumijai, vnk būs izturīgākas ne cietākas. Ja kāds atcerās no melnās jettas topika, tad slodzē viņas ģerbās ārā, bilžu nav, jo nebija laiks ar to krāmēties.

Jauns 22mm galvenais cilindrs, ar veco bija tāda sajūta ka būtu 20mm, protams, trw made in china

Lai gan abi ir 22mm, TRW izskatās bik savādāk, mošk beidzot būs tāda bremžu pedāļa sajūta kā vajag

8. Septembris, atvaļinājums beidzies, līdz treniņam 10 dienas, bet par laimi bija attālinātas apmācības un varēju palikt pie senčiem un turpināt skrūvēt, kkur 02:00 naktī mazgājot no matiem dubļus, sienu un motoreļļu pie manis pēkšņi atnāca apskaidrība kā noteikt vārsta - sadalenes distanci, lai varētu uzkonstruēt "cieto" kompensatoru. Tad nu nākošajā vakarā notika sekojošais


Ar diegu ļoti prātīgi pārgiezu plastelīnu un vel prātīgāk samērīju ar mikrometru

Ar flaķenēm izrāvu kompensatoram "ķiškas"

Nomērīju virsmas biezumu, saspiestu biezumu

Saganīju šaibas, sākumā gribēju bāzt iekšā pašā kompensatorā, bet sapratu ka tas nestrādās, beigās ieliku plunžerī kas ir pret bīdmēru

Man šķiet ka te bija čut pa daudz un starp bildēm arī nesapas mikrometra rādījums, šeibas vel bik ar vīli pievīlēju un sagāja. Liekas ka atsperi atstāju, bet tik precīzi vairs neatceros

Spectoolis darbībā

Beidzot var kko regulējis. Neatceros kurā etapā šitie mērījumi bija, pēc fotkas redzu ka ieplūde ir ~ pēc schrick specenes, bet izplūde ir nost, tā galīgi nevajadzētu būt, jo tad sadalene būtu platāka par 268*
, jo stienis pie vārsta gala pozīcijas noslīdēja - izplūdes mērījumi var sēsties ratiņkrēslā. Risinājums - nomērīt ieplūdi @1mm un nevis turpināt griezt pa pulksteni, bet griezt pret pulksteni 

Nomērīju pagriezienus ieplūdei/izplūdei, pierakstīju. Pa starpu arī iebāzu kameru apskatīties vai ir iespiedums plastelīnā. Pašās beigās aizgriezu abus zobratus līdz pašam galam, lai nosimulētu ka skrūves atnākušas vaļā

Gadijumā pat ja sanāk šaize ar skriemeļiem vārstiem ir izredzes izdzīvot


Bet normālā kārtā tur ir kudī tālu un ja izrādītos ka stock atsperes ir pa švaku 7K+, tad pie valve float arī ir rezerve. Izplūde vispār bija tik tālu ka pat neiespiedās plastelīna, zajebis, beidzot kkas notiek un ir labas ziņas


Karoče esmu veicis mērījumus un pārbaudes, pierakstījis rezultātus, var likt motoru kopā. Es tēmēju uz ~105* LCA kā sākuma punktu pēc aprēķiniem(sanāca ieplūdi advancēt par 5* ja pareizi atceros), bet to pēc tam braucot paregulētu uz iespējams ~106-110, bet varbūt pat ciešāk. Ja ineteresē kas tas tāds par zvēru un ko tas ziemā ēd, tad spolerī pāris paskaidrojoši video, pēc primā video es domāju ka vairāk jautājumu baigi nebūs par to ko tas dod
Spoiler
Show

Veicu lokālu urbumu pacienta galvas augšējā vidus sektorā

Māsiņ, vītņgriezi. Māsiņ, fermentētu maizes dzērienu, ķirurgam slāpst.

Protams ieurbu šķībi

Otrā cēliena beigas
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8917
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Šajā gadījumā gribēju lai tieši iztīra tās vietas kur netieku klāt - iekšā gropes nenoņemot gredzenus un viscaur iekšā eļļas gredzenā. Bet noņēma tīri labi arī virzuļa virsmu, varēju uz to netērēt laiku un darīt citas lietas.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17303
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Ļoti intresants raidijums, bet nepis nesaprotu, ar ko Tu tur nodarbojies.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8917
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Trešais cēliens: Jaunības maksimālisms, lai ko arī tas nozīmētu xD
Sestdienas rīts, pēdējais brīdis, lai mēģinātu uzspēt uztaisīt trubas eļļas dzesētājam. Man bija tāds čujs ka neuzspēs, bet manās fantāzijās lidinājās domas par to cik ahujenna varēs vaļīt bez intensīvas temperatūras bultas pārbaudes
Noņemu parametrus iecerētajai vietai


Papal, better luck next time

Sestdienā kad visas bodes jau ciet, attapos ka vajadzētu iesviest starteri, paskatīties vai viss normāli griežās, momentāli negāžas eļļa vai kkas cits tml. Sarkanās starterim jau kopš pirmā swapa ir nolauzta viena auss(daļēji tur motora kronšteinu), bet melnajai rūpnieciski restaurētais atkritums mēdza brīžiem negriezt
, izvēlējos no atkritumiem salasīt vienu starteri

» Skatīties Youtube
Griež diezgan sparīgi, var dzirdēt ka kompresija arī ir
Tagad es gribēju tikt līdz pirmajam startam, pārbaudīt vai piestartējot nekas negāžas ārā un ja viss labi, tad salikt dzesi un piedzīt sadaleni, lai var sākt darbināt - regulācijai/problēmu meklēšanai/pārdzīšanai un tml.
Saliku tikai vitāli nepieciešamo piedarbināšanai un uzreiz bija vairākas problēmas - diezgan tek eļļa no vairākām vietām
, motors netur tukšgaitu un nevar saprast vai aizrijas/detonē vai dara ko citu kad mēģina nedaudz paturēt 2-2.5k diapazonā(tieši tajā kur sadalene jāpiedzen
).

Šis ir zobenes vāks, izskatījās ka tek no iekšas, lai gan absolūti visu samainīju un ļoti rūpīgi satīrīju, jāņem atkal nost ģenģeri, skriemeļus, kronšteinu
. Noņemot visu konstatēju ka ir degvielas noplūde no reikas ātrā savienojuma, nevis tek eļļa šajā pusē, bļed ahujena

Paveicās ka mājās bija kkāds lidl blīvju komplekts, bija pajāt par gumijas sastāvu, uz labu laimi puslīdz līdzīgu blīvgredzenu uzmetu un cerēju ka netecēs, lai nav jāgaida līdz pirmdienai + laiks turp un atpakaļ. Ar to arī izdevās atrisināt degvielas noplūdi, eļļa izskatījās ka vel tek no kloķenes saļņika kārbas pusē
, nodomāju pie sevis ka pajebaķ, nav laiks un gribēšana celt nost kārbu.
Vajadzēja pielikt downpipe, lai kko neaizdedzina/nesakausē piedzīšanas laikā. Pirms pielikšanas gan vajag uzlikt V-bandu, lai nav jātērē atkal laiks nost ņemot vēlāk. Domāju mošk pielikt zondi kkur te, bet nospriedu ka labāk to darīt aiz v-band, te bija hujova ar vietu un 100% traucētu pie motora ārā ņemšanas. Es agrāk pisos un griezu vecos izpūtējus, lai dabūtu vītni kur lambdu ieskrūvēt. Atradu ka var visur kur dabūt pāris dienās no FA1(999-952, 998-911) pa pāris eiro vītnes dažādos leņķos, negaidot kad no sazin kurienes atnāks, kaut es to būtu zinājis kādus 5 gadus ātrāk

Par cik 55mm v-band nebija, paņēmu 63mm. Pirmais posms ar gofru būs 63mm un tad pāries uz 55mm.

Tehniski viss gatavs, lai varētu piedeldēt sadaleni, bet kkā neliek mieru tukšgaitas neesamība un dīvainā uzvedība turot uz gāzes. Nolēmu tomēr pagriezt vēlāk ieplūdes sadaleni, tas palielina LCA leņķi un tukšgaitas kvalitāti, nebiju pārliecināts vai neveidojas problēma kompim dabūt MAP rādījumu no tā cik tajā brīdī pārklājas abām sadalenēm fāzes. Agrāk man likās tizli ka japāņiem katrai sadalenei ir savs siksnas zobrats, tagad es viņus apskaužu, nebūtu jārauj nost vārstu vāku, lai ieplūdes sadaleni pārregulētu

Sadalene piedzīta, tagad vajadzētu saprast kāpēc tukšgaitas nav, dodot čībā it kā viss ok ir. Lai gan tukšgaitas regulātoru biju tīrījis ar bremžu tīrāmo kamēr motors bija izārdīts, pamēģināju velreiz, bet bez rezultātiem. Tad sāku meklēt kādu vakuuma sūci no trubām, mēģināju pārregulēt atdures slēdzi, bet tas arī neko nedeva. kļudas nav, dati no sensoriem arī izskatās ok
. Tjip tā kā velk uz masīvu vakuuma sūci, bet visas plaknes ir satīrītas un blīves jaunas. Ar savilcējiem noliku droseli tādā pozīcijā, lai būtu piespiedu 2k tukšgaita, smidzināju visur gar ieplūdes kolektoru bremžu tīrāmo, bet bez izmaiņām
. Izdomāju joka pēc tukšgaitas regulatoru iemest ultraskaņas tīrītājā, lai gan viņu tīriju un ar kompresoru arī var izpūst cauri


Tagad pat iekšā kkas ir redzams


» Skatīties Youtube
Tak preizi lol, digifantam 90% gadījumos vainīgs tukšgaitas regulators, are brake cleaneri vien nepietika, lai aizietu. Ultraskaņas vanna un sprauslu testeri reāli izručīja.
Sakrāmēju tagad visu pārējo, lai mašīna atkal ir braucama un dotos uz bedri konstruēt izpūtēju un tikt pie striķīšu savirzes. Šajā brīdī ir 17. Septembris, sapratu ka uz 18. neuzspēšu, bet 27. uz pēdējo gonku OBLIGĀTI tam hlamam jātiek lai ko arī tas man prasītu.

Bik nost

Dabūju diezgan labu izpūtēja līkumu, lai var salabot iepriekšējo frankenšteinu

V-band ir pizdata, vairs nekad mūžā neizmantošu trījstūra flančus, tik dahujā ērtāk



Aiz pusasīm paļurkāju motoru, lai nosimulētu vai nekur neklapējas
» Skatīties Youtube
Var vārīt kopā

[censored] cik es ilgi pisos tos ņeržas galus dabūt vietā, [censored]. Tas bija šausmīgi. Izpūtējs bija gatavs ap kādiem 23 vai 00, bet tos galus līdz 05:00 mocīju un izskatījās pieņemami, nevis tā kā gribēju


20. Septembris, mašīna puslīdz brauc, jāpievāc bik salonu un jāizdara kkādi pēdējie bare mininum darbi, lai var dabūt melno skati un sākt testēšanu, 22. no rīta obligāti jātiek uz skati, lai varu braukt uz Rīgu izķert kāšus, regulēt un nebūtu nepatīkumu pārsteigumu 27. kuru dēļ nevarētu braukt.
Tīru peļu sūdus




Kopumā damage nav pārāk traks, bet tāpat ļoti nepatīkami un riebīga sajūta par to. Tieši šī iemesla dēļ man tie velūra vag sporti no melnās kādus 3 gadus glabājās istabā
Bik pelējums jānotīra


Prasās vel velūru satīrīt, bet tgd tam nav laika

Šofera mehānisms bija saplīsis ziemā pirms noliku stāvēt, tgd nomainīju. šis pat bija tīri labs salīdzinot ar mehānisko aftermarket. Motoriņam gan polaritāte ir otrādāk

Lai gan oridžinal ar pelēko velūru ir melns tepiķis, ieliku sarkanās dzimto pelēko tepiķi, būs man pelēks uz pelēka velūra salons

Nedaudz vadiem damage arī ir. Par cik bija damage logu slotiņu vadiem, tos vnk releju kastē atvienoju


Atradu arī mazos pidarasus nosprāgušus


Nedaudz tuning, aizvietoju 2019. gadā universitātē printēto v1 trompeti ar v2. Ar SLA printeri visas tās daļas kur iet gaiss ir dahujā gludākas un nav jāslīpē



Nomazgāju putekļus un putnu sūdus


Durvju gumijas vairs nav mega hermētiskas

Aizbraucu 22. uz skati, pa ceļam auto likās praktiski nebraucams, dodot čībā vel kaut cik viss bija ok, bet mēģinot turēt ātrumu motors pizģets raustījās un kopumā praktiski nebija jauda. Pie CSDD jau biju 8:00, bet Tukumā no 8:30 viņi sāk strādāt. Kamēr gaidīju sāku meklēt iespējamo vainu, iedomājos pamēģināt citu mūžseno 30. releju kad secināju ka to kas bija rezervē bardačokā nevaru atrast, kko sāku gar releju kasti grāpstīties un ieraudzīju ka 30. releja nav
, es biju aizmirsis ka ieliku melnajā jettā kad taisīju swapu un notirgoju releju kasti kopā ar motoru
. Par laimi izdevās sazīmēt Tukumā 30 min laikā releju. turot apgriezienus stabili uz 2k likās ka nekas nav atrisinājies. Nospriedu ka [censored], kā būs tā būs, izdomāšu Rīgā ko iesākt tālāk. Uztaisīju nr. salīdzināšanu, par motoru, protams, neviena jautājuma, nav jau bmw
. Nevienu trīnieku neierāvu, bet nebija tālu
. Kad regulēju sadaleni ar motoru iekšā, biju aizmirsis atslēgu uz kloķenes un tā trāpija pa vietu kur pie kuzava ir mīkstā un cietā līnija savienota. Tur tagad bija nedaudz sācis laist garām bremžu šķidrumu, lai gan bremzes darbojās tik fantastiski kā vel nevienā citā mk2 ar ko esmu braucis un neko nevarēja pateikt, par cik bija redzams ka viss salikts jauns, tad tiku cauri ar divnieku.
Izbraucu no CSDD un man pašam par brīnumu mašīna vairs neraustās, relejs atrisināja problēmu. Es vispār nezināju ka tas motors ir spējigs bez viņa strādāt
Brouts uz Riiiiig » Skatīties Youtube
Kad liku virsū sadalītāju sapratu ka aizmirsu nočekot rotoru un vāciņu, liekot kopā mani māca šaubas vai vispār būs dzirkstele. Rīgā pa darba dienas vakaru nomainīju, rotors, protams, made in china

MADE IN ITALY VAAAACCCCIIIIIINS


Tik jocīgi ka kontakti nav apzeltīti

Bik padilis

Medījot kaut kādu debīlu troksni konstatēju ka ar max lock labais rats pret stūres pirkstu beržas

22. Septembra vakars, dzenājos pa Rīgu, regulēju abas sadalenes aiz izplūdes zobrata, testēju, pierakstu braukšanas īpašības, bet skaidrs ir tas ka ieplūde jāliek atpakaļ kā bija kad meklēju tukšgaitas problēmu - atkal jāceļ nost vārstu vāku

Tikai 130k noripojusi

Trešā cēliena beigas
Sestdienas rīts, pēdējais brīdis, lai mēģinātu uzspēt uztaisīt trubas eļļas dzesētājam. Man bija tāds čujs ka neuzspēs, bet manās fantāzijās lidinājās domas par to cik ahujenna varēs vaļīt bez intensīvas temperatūras bultas pārbaudes
Noņemu parametrus iecerētajai vietai


Papal, better luck next time

Sestdienā kad visas bodes jau ciet, attapos ka vajadzētu iesviest starteri, paskatīties vai viss normāli griežās, momentāli negāžas eļļa vai kkas cits tml. Sarkanās starterim jau kopš pirmā swapa ir nolauzta viena auss(daļēji tur motora kronšteinu), bet melnajai rūpnieciski restaurētais atkritums mēdza brīžiem negriezt

» Skatīties Youtube
Griež diezgan sparīgi, var dzirdēt ka kompresija arī ir
Tagad es gribēju tikt līdz pirmajam startam, pārbaudīt vai piestartējot nekas negāžas ārā un ja viss labi, tad salikt dzesi un piedzīt sadaleni, lai var sākt darbināt - regulācijai/problēmu meklēšanai/pārdzīšanai un tml.
Saliku tikai vitāli nepieciešamo piedarbināšanai un uzreiz bija vairākas problēmas - diezgan tek eļļa no vairākām vietām
, motors netur tukšgaitu un nevar saprast vai aizrijas/detonē vai dara ko citu kad mēģina nedaudz paturēt 2-2.5k diapazonā(tieši tajā kur sadalene jāpiedzen 
Šis ir zobenes vāks, izskatījās ka tek no iekšas, lai gan absolūti visu samainīju un ļoti rūpīgi satīrīju, jāņem atkal nost ģenģeri, skriemeļus, kronšteinu

Paveicās ka mājās bija kkāds lidl blīvju komplekts, bija pajāt par gumijas sastāvu, uz labu laimi puslīdz līdzīgu blīvgredzenu uzmetu un cerēju ka netecēs, lai nav jāgaida līdz pirmdienai + laiks turp un atpakaļ. Ar to arī izdevās atrisināt degvielas noplūdi, eļļa izskatījās ka vel tek no kloķenes saļņika kārbas pusē
Vajadzēja pielikt downpipe, lai kko neaizdedzina/nesakausē piedzīšanas laikā. Pirms pielikšanas gan vajag uzlikt V-bandu, lai nav jātērē atkal laiks nost ņemot vēlāk. Domāju mošk pielikt zondi kkur te, bet nospriedu ka labāk to darīt aiz v-band, te bija hujova ar vietu un 100% traucētu pie motora ārā ņemšanas. Es agrāk pisos un griezu vecos izpūtējus, lai dabūtu vītni kur lambdu ieskrūvēt. Atradu ka var visur kur dabūt pāris dienās no FA1(999-952, 998-911) pa pāris eiro vītnes dažādos leņķos, negaidot kad no sazin kurienes atnāks, kaut es to būtu zinājis kādus 5 gadus ātrāk

Par cik 55mm v-band nebija, paņēmu 63mm. Pirmais posms ar gofru būs 63mm un tad pāries uz 55mm.

Tehniski viss gatavs, lai varētu piedeldēt sadaleni, bet kkā neliek mieru tukšgaitas neesamība un dīvainā uzvedība turot uz gāzes. Nolēmu tomēr pagriezt vēlāk ieplūdes sadaleni, tas palielina LCA leņķi un tukšgaitas kvalitāti, nebiju pārliecināts vai neveidojas problēma kompim dabūt MAP rādījumu no tā cik tajā brīdī pārklājas abām sadalenēm fāzes. Agrāk man likās tizli ka japāņiem katrai sadalenei ir savs siksnas zobrats, tagad es viņus apskaužu, nebūtu jārauj nost vārstu vāku, lai ieplūdes sadaleni pārregulētu

Sadalene piedzīta, tagad vajadzētu saprast kāpēc tukšgaitas nav, dodot čībā it kā viss ok ir. Lai gan tukšgaitas regulātoru biju tīrījis ar bremžu tīrāmo kamēr motors bija izārdīts, pamēģināju velreiz, bet bez rezultātiem. Tad sāku meklēt kādu vakuuma sūci no trubām, mēģināju pārregulēt atdures slēdzi, bet tas arī neko nedeva. kļudas nav, dati no sensoriem arī izskatās ok


Tagad pat iekšā kkas ir redzams


» Skatīties Youtube
Tak preizi lol, digifantam 90% gadījumos vainīgs tukšgaitas regulators, are brake cleaneri vien nepietika, lai aizietu. Ultraskaņas vanna un sprauslu testeri reāli izručīja.
Sakrāmēju tagad visu pārējo, lai mašīna atkal ir braucama un dotos uz bedri konstruēt izpūtēju un tikt pie striķīšu savirzes. Šajā brīdī ir 17. Septembris, sapratu ka uz 18. neuzspēšu, bet 27. uz pēdējo gonku OBLIGĀTI tam hlamam jātiek lai ko arī tas man prasītu.

Bik nost

Dabūju diezgan labu izpūtēja līkumu, lai var salabot iepriekšējo frankenšteinu

V-band ir pizdata, vairs nekad mūžā neizmantošu trījstūra flančus, tik dahujā ērtāk



Aiz pusasīm paļurkāju motoru, lai nosimulētu vai nekur neklapējas
» Skatīties Youtube
Var vārīt kopā

[censored] cik es ilgi pisos tos ņeržas galus dabūt vietā, [censored]. Tas bija šausmīgi. Izpūtējs bija gatavs ap kādiem 23 vai 00, bet tos galus līdz 05:00 mocīju un izskatījās pieņemami, nevis tā kā gribēju


20. Septembris, mašīna puslīdz brauc, jāpievāc bik salonu un jāizdara kkādi pēdējie bare mininum darbi, lai var dabūt melno skati un sākt testēšanu, 22. no rīta obligāti jātiek uz skati, lai varu braukt uz Rīgu izķert kāšus, regulēt un nebūtu nepatīkumu pārsteigumu 27. kuru dēļ nevarētu braukt.
Tīru peļu sūdus




Kopumā damage nav pārāk traks, bet tāpat ļoti nepatīkami un riebīga sajūta par to. Tieši šī iemesla dēļ man tie velūra vag sporti no melnās kādus 3 gadus glabājās istabā
Bik pelējums jānotīra


Prasās vel velūru satīrīt, bet tgd tam nav laika

Šofera mehānisms bija saplīsis ziemā pirms noliku stāvēt, tgd nomainīju. šis pat bija tīri labs salīdzinot ar mehānisko aftermarket. Motoriņam gan polaritāte ir otrādāk

Lai gan oridžinal ar pelēko velūru ir melns tepiķis, ieliku sarkanās dzimto pelēko tepiķi, būs man pelēks uz pelēka velūra salons

Nedaudz vadiem damage arī ir. Par cik bija damage logu slotiņu vadiem, tos vnk releju kastē atvienoju


Atradu arī mazos pidarasus nosprāgušus


Nedaudz tuning, aizvietoju 2019. gadā universitātē printēto v1 trompeti ar v2. Ar SLA printeri visas tās daļas kur iet gaiss ir dahujā gludākas un nav jāslīpē



Nomazgāju putekļus un putnu sūdus


Durvju gumijas vairs nav mega hermētiskas

Aizbraucu 22. uz skati, pa ceļam auto likās praktiski nebraucams, dodot čībā vel kaut cik viss bija ok, bet mēģinot turēt ātrumu motors pizģets raustījās un kopumā praktiski nebija jauda. Pie CSDD jau biju 8:00, bet Tukumā no 8:30 viņi sāk strādāt. Kamēr gaidīju sāku meklēt iespējamo vainu, iedomājos pamēģināt citu mūžseno 30. releju kad secināju ka to kas bija rezervē bardačokā nevaru atrast, kko sāku gar releju kasti grāpstīties un ieraudzīju ka 30. releja nav
Izbraucu no CSDD un man pašam par brīnumu mašīna vairs neraustās, relejs atrisināja problēmu. Es vispār nezināju ka tas motors ir spējigs bez viņa strādāt
Brouts uz Riiiiig » Skatīties Youtube
Kad liku virsū sadalītāju sapratu ka aizmirsu nočekot rotoru un vāciņu, liekot kopā mani māca šaubas vai vispār būs dzirkstele. Rīgā pa darba dienas vakaru nomainīju, rotors, protams, made in china

MADE IN ITALY VAAAACCCCIIIIIINS


Tik jocīgi ka kontakti nav apzeltīti

Bik padilis

Medījot kaut kādu debīlu troksni konstatēju ka ar max lock labais rats pret stūres pirkstu beržas

22. Septembra vakars, dzenājos pa Rīgu, regulēju abas sadalenes aiz izplūdes zobrata, testēju, pierakstu braukšanas īpašības, bet skaidrs ir tas ka ieplūde jāliek atpakaļ kā bija kad meklēju tukšgaitas problēmu - atkal jāceļ nost vārstu vāku

Tikai 130k noripojusi

Trešā cēliena beigas
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8917
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
-
juriz
- Posts: 464
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
- howitzer
- M30
- Posts: 29364
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Tu esi pilnīgs retards. Un tieši tāpēc man vienmēr ir liels prieks Tevi satikt un papļāpāt. 
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- UldisUldis
- Posts: 5065
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- petka17
- Posts: 7189
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Ko tur nesaprast - cilvēks pisas ar sūdiem un ir priecīgs par to
@šrotņiks8 - kad būs nākamā epizode? Vienmēr sajūta kā uz klintskarātāja. Kur blec ir?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- petka17
- Posts: 7189
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Vienīgais par ko es satrauktos ir porainā bloka virsma:


Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8917
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Droši vien būs vakarā, šodien nav laika darbā rakstīt. Bet pie sevis domāju par nosaukumu, sliecos ka ceturto cēlienu sauks "screaming for vengeance"petka17 wrote: ↑15 Oct 2025, 11:46Ko tur nesaprast - cilvēks pisas ar sūdiem un ir priecīgs par to
@šrotņiks8 - kad būs nākamā epizode? Vienmēr sajūta kā uz klintskarātāja. Kur blec ir?
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8917
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Par to es arī aizdomājos, domāju mošk uzklāt nedaudz permatex, bet sagāja, tur viss ir ok
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8917
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Ceturtais cēliens: Screaming for vengeance
» Skatīties Youtube
Lai gan izpūtēju biju uzmetinājis, savienojuma vietās skavu nebija, līdz ar to izpūtējs aptuveni turējās vietā taču sprigani atmetoties izpūtējs par daudz nostaigāja un lambda zonde jaudīgi atpisās pret grīdu
, šķiet ka sapisa vadus, jo mašīna sāka raustīties mēģinot braukt mierīgi, tāpēc zondi atvienoju un atkal viss bija ok. 24. Septembra vakarā atkal paņēmu attālināto strādāšanu un maucu pie senčiem turpināt skrūvēt tālāk. Uzbraucot uz bedres manas aizdomas apstiprinājās

Vajadzēja samainīt izpūtēja gumijas, kas bija uz sabrukuma robežas


Tās walkera gumijas bija nereāli grūti uzstiept, sākumā mēģināju vienatnē, bet beigās to bija divatā jādara
. Cerams ka vismaz kalpos un turēs izpūtēju vietā, jo parasti tie mēsli baigi ātri izģērbjas un sāk izpūtējs trīties pret kuzavu.

[censored] šeit nekad normāli nenoslēdzas, vienmēr paliek kāda sprauga un pūs garām
, nākošreiz ielikšu v-bandu, da nu [censored], man nevienam mk2 te nav izdevies gala bunduļa savienojumu noblīvēt

Laikam atradu eļļas noplūdi kārbas pusē, vienīgā blīve ko aizmirsu samainīt bija sadalītāja blīvgrezens, tā kā iespējams ka kloķenes saļņiks tomēr netek un viss nāk no augšas.


Pasūtīju pēc kataloga blīvgredzenu, kas izrādījās galīgi nepareizs. Kā izrādās 16V katalogā ir pilnībā nepareizi norādīts šis blīvgredzens, bija pat izmēri pielikti klāt kas absolūti nesaskan ar sadalītāju, hydroscandā izdevās piemeklēt blīvgredzenu kas der.


25. Septembra vakars, gonka jau pavisam tuvu, bet izskatās ka saies un paspēšu. Šī ir tā bremžu truba kas skatē bija sākusi suloties

Par cik nebiju pie amīša iekabinājis, tad arī sāka trīties pret kloķeni

Nevarēju saprast vai tek cietā līnija vai gumijas truba, tāpēc nogriezu kādu gabalu nost un uzpresēju jaunu galu. Gumijas truba, protams, arī jauna. Trasē tomēr joki mazi ja bremžu nav. Par cik līmenis nenokritās zem minimālā, atgaisoju tikai šo ratu, kas izrādījās kļūda, jo tagad bremzes diezgan hujova un neprognozējami strādāja, bet iepriekš bija vnk perfekti

Varbūt slikti redz, bet skriemelim novietojums neizskatās gluži pretī, pametu pāris paplāksnes apakšā un uzliku arī jaunu siksnu, jo vecāk bija pamatīgi sasprēgājusi un neiedvesa uzticību

Atkal nocēlu vārstu vāku, jo iepriekš meklējot tukšgaitas neesamību pārgriezu sadaleni uz krieti maigāku uzstādījumu, kas uzlabo tukšgaitu. Ar trīcošiem pirkstiem noņēmu pāris kakliņus, lai iečekotu vai tur viss ir ok, divas špiļkas jau izcēlās pirms motoru saliku. Tagad točna negribēju neko urbt





Viss bumbās, var mizot tālāk, sagāja ar kakliņu sapulēšanu
Pārgriezu ieplūdes sadaleni no laikam 2* vēlāku uz 5* agrāku. Tobiš atpakaļ uz to pašu kas bija pēc visu mērījumu noņemšanas. Tas, protams, ietekmē ne tikai tukšgaitu, bet apgriezienu diapozonu kur ir grieze/jauda, otrajā cēlienā biju ielicis spoilerī video par to ar jaudas stenda rezultātiem.

Tā jau labāk
» Skatīties Youtube
Izņēmu vadības bloku no mašīnas un atjaucu vaļā, lai varētu tikt klāt pie EPROM - atmiņas čips uz kura glabājas degvielas, aizdedzes, rpm kartes utt.

Iebāzu OEM atmiņas čipu aļika xgecu t48 lasītājā un ieguvu .bin(binārais) failu

Failu atvēru tunerPro programmā(pieejama bezmaksas btw un nav jāmeklē torrentos), Digifant 3(motora vadības nosaukums) praktiski nekas internetā nav pieejams, bet pa ziemas garajiem vakariem papisoties un izrakājot visus iespējamos foruma nostūrus izveidoju definīcijas failu pēc kā ir iespējams rediģēt pareizās adreses .bin failā. Binārais fails vadības blokiem parasti tiek rediģēts heksidecimālajā formātā, kas ir ciparu un skaitļu rindas un principā neko neizsaka. Vobšem es no kkā šitāda:

Dabūju kko šitādu ko jau ir iespējams uztvert un viegli rediģēt, tas viss pateicoties ciešanām izveidojot definīcijas failu:

Tad nu bikin paamainīju degvielas, aizdedzes un apgriezienu kartes virs 5400 apgriezieniem, apakšu neaiztiku. Modificēto .bin failu ar to pašu aļika T48 lasītāju/rakstītāju ierakstīju citā EPROM čipā un ieliku vadības blokā.
SCREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
» Skatīties Youtube
Diezgan voņīja pēc degvielas dodot mizā, tāpēc samazināju degvielas daudzumu, tā kā šos čipus var nodzēst tikai ar UV gaismu, tad vai nu jāraksta citā vai arī jāpapisās nodzēst, izvēlējos atstāt pirmoversiju kā rezervi.

Sakrāmēju visu nepieciešamo, lai veiktu VW dzinēja nomaiņu un skrēju uz Rīgu uz atkārtoto skati, lai nav divnieki par bremžu trubu u.c. figņu, tas drošībai lai pēc tam tehniskajā komisijā nesanāk čp ja nu paskatās e.csdd.

26. Septembris 18:23, līdz 20 jāuzspēj Rīgā uz skati. Rīt no rīta gonka

Ceturtā cēliena beigas
» Skatīties Youtube
Lai gan izpūtēju biju uzmetinājis, savienojuma vietās skavu nebija, līdz ar to izpūtējs aptuveni turējās vietā taču sprigani atmetoties izpūtējs par daudz nostaigāja un lambda zonde jaudīgi atpisās pret grīdu

Vajadzēja samainīt izpūtēja gumijas, kas bija uz sabrukuma robežas


Tās walkera gumijas bija nereāli grūti uzstiept, sākumā mēģināju vienatnē, bet beigās to bija divatā jādara

[censored] šeit nekad normāli nenoslēdzas, vienmēr paliek kāda sprauga un pūs garām

Laikam atradu eļļas noplūdi kārbas pusē, vienīgā blīve ko aizmirsu samainīt bija sadalītāja blīvgrezens, tā kā iespējams ka kloķenes saļņiks tomēr netek un viss nāk no augšas.


Pasūtīju pēc kataloga blīvgredzenu, kas izrādījās galīgi nepareizs. Kā izrādās 16V katalogā ir pilnībā nepareizi norādīts šis blīvgredzens, bija pat izmēri pielikti klāt kas absolūti nesaskan ar sadalītāju, hydroscandā izdevās piemeklēt blīvgredzenu kas der.


25. Septembra vakars, gonka jau pavisam tuvu, bet izskatās ka saies un paspēšu. Šī ir tā bremžu truba kas skatē bija sākusi suloties

Par cik nebiju pie amīša iekabinājis, tad arī sāka trīties pret kloķeni

Nevarēju saprast vai tek cietā līnija vai gumijas truba, tāpēc nogriezu kādu gabalu nost un uzpresēju jaunu galu. Gumijas truba, protams, arī jauna. Trasē tomēr joki mazi ja bremžu nav. Par cik līmenis nenokritās zem minimālā, atgaisoju tikai šo ratu, kas izrādījās kļūda, jo tagad bremzes diezgan hujova un neprognozējami strādāja, bet iepriekš bija vnk perfekti

Varbūt slikti redz, bet skriemelim novietojums neizskatās gluži pretī, pametu pāris paplāksnes apakšā un uzliku arī jaunu siksnu, jo vecāk bija pamatīgi sasprēgājusi un neiedvesa uzticību

Atkal nocēlu vārstu vāku, jo iepriekš meklējot tukšgaitas neesamību pārgriezu sadaleni uz krieti maigāku uzstādījumu, kas uzlabo tukšgaitu. Ar trīcošiem pirkstiem noņēmu pāris kakliņus, lai iečekotu vai tur viss ir ok, divas špiļkas jau izcēlās pirms motoru saliku. Tagad točna negribēju neko urbt





Viss bumbās, var mizot tālāk, sagāja ar kakliņu sapulēšanu
Pārgriezu ieplūdes sadaleni no laikam 2* vēlāku uz 5* agrāku. Tobiš atpakaļ uz to pašu kas bija pēc visu mērījumu noņemšanas. Tas, protams, ietekmē ne tikai tukšgaitu, bet apgriezienu diapozonu kur ir grieze/jauda, otrajā cēlienā biju ielicis spoilerī video par to ar jaudas stenda rezultātiem.

Tā jau labāk
» Skatīties Youtube
Izņēmu vadības bloku no mašīnas un atjaucu vaļā, lai varētu tikt klāt pie EPROM - atmiņas čips uz kura glabājas degvielas, aizdedzes, rpm kartes utt.

Iebāzu OEM atmiņas čipu aļika xgecu t48 lasītājā un ieguvu .bin(binārais) failu

Failu atvēru tunerPro programmā(pieejama bezmaksas btw un nav jāmeklē torrentos), Digifant 3(motora vadības nosaukums) praktiski nekas internetā nav pieejams, bet pa ziemas garajiem vakariem papisoties un izrakājot visus iespējamos foruma nostūrus izveidoju definīcijas failu pēc kā ir iespējams rediģēt pareizās adreses .bin failā. Binārais fails vadības blokiem parasti tiek rediģēts heksidecimālajā formātā, kas ir ciparu un skaitļu rindas un principā neko neizsaka. Vobšem es no kkā šitāda:

Dabūju kko šitādu ko jau ir iespējams uztvert un viegli rediģēt, tas viss pateicoties ciešanām izveidojot definīcijas failu:

Tad nu bikin paamainīju degvielas, aizdedzes un apgriezienu kartes virs 5400 apgriezieniem, apakšu neaiztiku. Modificēto .bin failu ar to pašu aļika T48 lasītāju/rakstītāju ierakstīju citā EPROM čipā un ieliku vadības blokā.
SCREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
» Skatīties Youtube
Diezgan voņīja pēc degvielas dodot mizā, tāpēc samazināju degvielas daudzumu, tā kā šos čipus var nodzēst tikai ar UV gaismu, tad vai nu jāraksta citā vai arī jāpapisās nodzēst, izvēlējos atstāt pirmoversiju kā rezervi.

Sakrāmēju visu nepieciešamo, lai veiktu VW dzinēja nomaiņu un skrēju uz Rīgu uz atkārtoto skati, lai nav divnieki par bremžu trubu u.c. figņu, tas drošībai lai pēc tam tehniskajā komisijā nesanāk čp ja nu paskatās e.csdd.

26. Septembris 18:23, līdz 20 jāuzspēj Rīgā uz skati. Rīt no rīta gonka

Ceturtā cēliena beigas
- Abit e30
- Posts: 1142
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
plus iepriekš minētajam!
Bet nojaušu ka deadline ir mano event?
Arniks making burnout great again!
Arniks making burnout great again!
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Topiks ļoooti der
Šis tik ļoti uzdzen nostaļģiju.
Atmiņas no jaunības komītes teju 20gadus atpakaļ, kad praktiski bez līdzekļiem skrūvēja savas lamatas. Toreiz vēl bija modē dragrace, pateicoties vienam dzinēju uzlabošanas guru/geekam komītē, ar budžetu tuvu nullei tie auto brauca savās klasēs pa pjedestāliem.
Es biju komītē tas geeks, kas mācēja hex. Ar kādreiz ir taisīts definīciju fails, toreiz tunerpro tikko tik parādījās.
Eeprom bija deficīts, jāgaida no Ebay...ehh
Bezizejas situācijā eeprom var nodzēst aizklājot kājiņas un korpusu un blakus kārtigi nometinot 15sec biezāku bleķi.... Neprasi, kā līdz tam nonācām
(eeprom dzēšamā UV lampa 100ls) 
Šis tik ļoti uzdzen nostaļģiju.
Atmiņas no jaunības komītes teju 20gadus atpakaļ, kad praktiski bez līdzekļiem skrūvēja savas lamatas. Toreiz vēl bija modē dragrace, pateicoties vienam dzinēju uzlabošanas guru/geekam komītē, ar budžetu tuvu nullei tie auto brauca savās klasēs pa pjedestāliem.
Es biju komītē tas geeks, kas mācēja hex. Ar kādreiz ir taisīts definīciju fails, toreiz tunerpro tikko tik parādījās.
Eeprom bija deficīts, jāgaida no Ebay...ehh
Bezizejas situācijā eeprom var nodzēst aizklājot kājiņas un korpusu un blakus kārtigi nometinot 15sec biezāku bleķi.... Neprasi, kā līdz tam nonācām









