
HaL jaunais projekts BMW M240i
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Da vienkārši maini eļļu nedaudz biežāk (kas tāpat nav slikti pie tādas jaudas) un miershowitzer wrote: ↑25 Sep 2025, 20:13Ak dievs, cik bomzīga pišanās ar sūdiem.J.K.jr.bad. wrote: ↑25 Sep 2025, 13:45 ik pa laikam nolej eļļu nost un liec sildīties, lai liekais izgaro. Un tad atkal var liet iekšā.![]()

Life is what happens while you're busy making other plans
- howitzer
- M30
- Posts: 29321
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Exactly
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Ātrais un negaidītais upgrade (kas, protams, kā jau vienmēr nebija tik ātrs
)
Man ir tāda "palietota" stūre. Nav sliktākais variants, bet nu auto tomēr 140k nobraukums un stūre arī uz to nobraukumu ir.
Jau domāju aizvest pāršūt, jo man visa stūre ir Nappa ādas, bet sānos gribētos perforēto, lai nav tik slidīga. Domāju kādu laiku, jo šis nav pats steidzamākais. Sazinājos ar šuvēju augusta beigās un sarunājām ka kaut kad aizvedu. Kaut kad vēl nepienāca.
Bet vakar pamanīju Facebook, ka kāds tirgo tipa M Performance stūri (tipa, jo šī nav OEM) par sakarīgu ciparu. Sapratu - jāpaņem šī un ja kvalitāte nebūs pati krutākā, kādam laika toč saies.
M Performance stūre ar zilu (kā salona elementi, bremzes utt) šaujamstrīpu un alcantras (kas saiet kopā ar salonu) sāniem.
Kvalitāte pat labāka, kā sākumā pēc bildēm šķita. Biezums tāds pats kā OEM, vnk izskatās resnāka.
Sākumā domāju, ka M1/M2 pogas vnk jānomaina pret manām adaptīvā kruīza pogām un viss, bet ne velna nekas nestrādāja un nebija pat apgaismojuma vairs. Beigās izrādījās jāmaina arī vadiņš starp abām pogām un abas pogu puses jāliek OEM. Bik bija jāpajauc, bet nekas traģisks.
OEM stūre ar podkarbon lielākām lāpstiņām (kas man besīja no pirmās dienas, jo plastmasa ar fake carbon look). Biju domājis arī tās pārcelt, bet beigās patika labāk OEM lāpstiņas

Uz operāciju galda

Un rezultāts

Tagad vismaz būs motivācija iespringt un pasūtīt magnētiskās lāpstiņas

Kaut kad, jo tā huiņa maksā pārāk daudz


Man ir tāda "palietota" stūre. Nav sliktākais variants, bet nu auto tomēr 140k nobraukums un stūre arī uz to nobraukumu ir.
Jau domāju aizvest pāršūt, jo man visa stūre ir Nappa ādas, bet sānos gribētos perforēto, lai nav tik slidīga. Domāju kādu laiku, jo šis nav pats steidzamākais. Sazinājos ar šuvēju augusta beigās un sarunājām ka kaut kad aizvedu. Kaut kad vēl nepienāca.

Bet vakar pamanīju Facebook, ka kāds tirgo tipa M Performance stūri (tipa, jo šī nav OEM) par sakarīgu ciparu. Sapratu - jāpaņem šī un ja kvalitāte nebūs pati krutākā, kādam laika toč saies.
M Performance stūre ar zilu (kā salona elementi, bremzes utt) šaujamstrīpu un alcantras (kas saiet kopā ar salonu) sāniem.
Kvalitāte pat labāka, kā sākumā pēc bildēm šķita. Biezums tāds pats kā OEM, vnk izskatās resnāka.
Sākumā domāju, ka M1/M2 pogas vnk jānomaina pret manām adaptīvā kruīza pogām un viss, bet ne velna nekas nestrādāja un nebija pat apgaismojuma vairs. Beigās izrādījās jāmaina arī vadiņš starp abām pogām un abas pogu puses jāliek OEM. Bik bija jāpajauc, bet nekas traģisks.
OEM stūre ar podkarbon lielākām lāpstiņām (kas man besīja no pirmās dienas, jo plastmasa ar fake carbon look). Biju domājis arī tās pārcelt, bet beigās patika labāk OEM lāpstiņas

Uz operāciju galda

Un rezultāts

Tagad vismaz būs motivācija iespringt un pasūtīt magnētiskās lāpstiņas

Kaut kad, jo tā huiņa maksā pārāk daudz

Life is what happens while you're busy making other plans
-
- Posts: 422
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Baigi resnā tā stūre, vismaz foto.
Ko nozīmē magnētiskās lāpstiņas? Kādas ir parastās?
Ko nozīmē magnētiskās lāpstiņas? Kādas ir parastās?
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Izskatās resna dēļ jaunas ādas un alcantras + esošā jau spīdīga, kas vizuāli arī samazina. Realitātē ir tāda pati.
Par lāpstiņām runājot - parastās ir vienkārši mikroslēdzis ar gumijas membrānu (tāpat kā piemēram uz stūres slēdži).
Tiem magnētiskajiem mehānisms aizstāts ar magnētu un mehānisku slēdža kombināciju bez gumijas membrānas, tobiš magnēts pievelkas un atlaižas.
Šeit labāk redzams

Skaidrs, ka tas ir vairāk "sajūtām", bet sajūtas jau ir galvenais
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Īstenībā ar to nav baigo problēmu, vēl 5dien labi uzkūpināju

Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Vēl pirms pāris dienām es teiktu NEBER SĀLI UZ BRŪCĒM pi...i 
BET tagad varu teikt, ka tas arī beidzot ir procesā. Bloķis čāpo uz Latviju

BET tagad varu teikt, ka tas arī beidzot ir procesā. Bloķis čāpo uz Latviju

Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
var redzēt, ka "neesi tēmā".

par šo dro#ī visiem auto visā pasaulē, kam ir paddle shifteri.
nu tur tā skaņa tāda patīkama.


bet vari ierakstīt jebkurā meklētājā (kaut vai youtube) un sapratīsi, par ko runa.


being a better driver is not an unfair advantage...
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1260
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Būtu tu dragreiseris un saprastu, ka tev pēc katra brauciena jālej iekšā jauna eļļa, jo esošā ir jau piesātināta ar spirtu un viens litrs maksā kaut kādus 25Eur, tad tu domātu pavisam savādāk. Tā tev nebūs parasta auto eļļa, kur var praktiski ko vēlies liet iekšā un maksā 25Eur par 5L Maximā.
Un tā eļļas vārīšana ir diezgan izplatīta dragreiseru vidē.
Un tā eļļas vārīšana ir diezgan izplatīta dragreiseru vidē.
howitzer wrote: ↑25 Sep 2025, 20:13Ak dievs, cik bomzīga pišanās ar sūdiem.J.K.jr.bad. wrote: ↑25 Sep 2025, 13:45 ik pa laikam nolej eļļu nost un liec sildīties, lai liekais izgaro. Un tad atkal var liet iekšā.![]()
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
strādā, tur tikai nestrādā panelis ar M pogām, iecēlu abus savus
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
vai pēc visiem šiem upgrade nav tāda doma, ka vajadzēja uzreiz m2 competition?
Tur ar čipu vien vajadzētu būt 500zs
Izmaksu starpība liekas, ka vairs tur stipri tālu nav viens no otra
Vienīgi tad atkristu ļoti liela daļa "procesa", ja tas ir svarīgs

Tur ar čipu vien vajadzētu būt 500zs
Izmaksu starpība liekas, ka vairs tur stipri tālu nav viens no otra

Vienīgi tad atkristu ļoti liela daļa "procesa", ja tas ir svarīgs

- J.K.jr.bad.
- Posts: 1260
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
RaL, tu nesaprotu. Hal'am tā pat kā daudziem citiem galvenais ir skrūvēšanas prieks. Nopirktu kompetīciju, tā pat štukotu ko tur apgreidot. Da kaut vai žiguli, galvenais, lai ir ko prieskrūvēt klāt.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Saprotu, ka tā var būt, tādēļ bija piebilde par "procesu"
Pats labprāt arī ko vairāk gribētu padarboties ap auto, ja būtu vairāk laika un spēju/zināšanu/insturmentu/vietas

Pats labprāt arī ko vairāk gribētu padarboties ap auto, ja būtu vairāk laika un spēju/zināšanu/insturmentu/vietas

Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Parasto M2 pirkt nav jēgas, tur ir N dzinējs.
M2 Competition maksā sākot no 40k, bet jaunāks nenobraukts 45+k EUR. Tādas naudas man nav
Konkrētais M240i man izmaksāja 25k EUR. Tagad apgreidos ap 10k (fck īstenībā
), attiecīgi gala cipars par auto, kas tiešām visā patiks, būs 35k. 700hp spējīgs auto ar visiem labumiem
Šādas komplektācijas un gada M240i maksā sākot no 30k, līdzīgs manam cik tagad skatos ap 33k. Bet stock
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Attiecīgi - nav baigās ciešanas par to, ka metu naudu miskastē, jo es reāli nekur citur naudu netērēju un man nav hobiju
M2 Competition maksā sākot no 40k, bet jaunāks nenobraukts 45+k EUR. Tādas naudas man nav

Konkrētais M240i man izmaksāja 25k EUR. Tagad apgreidos ap 10k (fck īstenībā


Šādas komplektācijas un gada M240i maksā sākot no 30k, līdzīgs manam cik tagad skatos ap 33k. Bet stock

![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Attiecīgi - nav baigās ciešanas par to, ka metu naudu miskastē, jo es reāli nekur citur naudu netērēju un man nav hobiju

Life is what happens while you're busy making other plans