krabiz braucamie
Re: krabiz braucamie
Kamēr forumā klusums, jāiemet kārtējais wannabee big BMW energy update.
Vasara tika atklāta ar izbraucienu piecatā uz Kurzemes pusi, kas beidzās ar sasistu alumīnija aizsargu, jo grants ceļu rises un zemi lidojoša(55 km/h at best) auto cīņā zaudē tikai mans maks
Sterila panna/aizsargs gan veiksmīgi atrasts, before and after bilde būs, kad beidzot atkal pieķeršos kādam auto kko padarīt.

Vēl arī brauciens tika aizvadīts klusās lūgšanās, lai nesadalās riteņa guktnis, par kura beigtumu biju aizmirsis, jo auto pārsvarā tiek lietots pilsētā un tikai izbraucot uz šosē parādās pamatīgas izmaiņas akustikā. Lai nespēlētu stulbas spēles tālāk, nākamajā brīvajā vakarā mainīšu nost. Pēc loģikas biju izskaitļojis kurš no gultņiem tas ir, bet nu katram gadījumam pakonsultēšos ar pieredzējušāku kolēģi, kurš apgāza manu teoriju un tā es nomainīju kreiso pr. gultni un pie viena arī saplēsto bremžu diskai aizsargu, kas turējās ar savilcēju pie amīša statnes

Mega paveicās, ka vecais gultnis nonāca nost vesels un nebija jāiesaista spec instrumenti, rupjības un agresija.
Bildēs pēc neuzņēmu, jo nu lol, kāpēc
Prieki gan nebija gari, jo PROTAMS, ka tika nomainīts ne tas, kurš gaudo kā žiguļa kārba no bērnības atmiņām, bet tas, kuram viss ok
Nākamā diena, intercars pasūtījums un kamēr vēl arods rokā, aiziet to pašu otrā pusē

Arī tur sagāja ar noņemšanu un tagad var braukt tālāk klusumā un mierā.

Atpakaļ pie sporta grabekļa - izlēmu, ka 22k un 4 gadi būs gana daudz esošajām svecēm un laiks ierakstīt portfolio arī šādu darbu.

Pieņēmums nebija kļūdains un vecās sveces bija savus ziedu laikus atstājušas pagātnē.

Un pie viena nomainīju aizlīmēto ieplūdes līkumu ar jaunu, lai atgūtu to 0.001 ZS.

Tā kā biju nolēmis, ka šis būs tas gads, jo 30tais manā dzīvē, kad jāuzbrauc tie Biķernieki, pieteicos uz Youngtimer trases vakaru, ieliku bildi no 3m attāluma, lai nerodas jautājumi par auto lielisko vizuālo stāvokli un pēc akcepta sāku gatavoties. Protams, uzreiz vajag semislikus aizmugurējai asij, jo es tak liels sportists
Ja pavisam godīgi, radās ziņķāre par šīm riepām un līdz tam virsū esošie Kormorani jau tiešām tuvojās pensijai. Atsauksme sekos tālāk stāstā.
Tika ieķerts 2kg ugunsdzēšamais un E46 paredzēts stiprinājums pie pasažiera krēsla, te gan atkal noslinkoju ar bildi, bet risinājums labs un netraucē arī blakussēdētājiem. Tā kā cimdi obligāti, tad ātri caur darbu pasūtīju retro look Sparco cimdus, jo tie modernie man nepārāk gāja pie sirds.

Jaunās platākās riepas ar stila iznesuma diskiem negibēja draudzēties ar uzsisto arku, bet labi, ka ir draugi ar arku valcējamo

Cik labi mācēju, tik labi iztaisnoju, bet varēja vēl bik, jo smagāk noslogojot un nelīdzenuma vai racing trajektorijā tomēr saskarās. Bet to uz nākamo trases reizi

Tā kā dodos uz youngtimer pasākumu ar gana jaunu auto aka jau žurkas slavu pārņemošo E46, vēl ātri piekrāsoju pāris defektiņus, lai nerodas idejas, ka atbraucis puika ar bīteri
Pēc tam gan redzot dažu citu dalībnieku braucamos tapa skaidrs, ka prasība par vizuālo nav tik būtiska. Tehniskā komisija bija tāda simboliska, bet nu man viss atbilda grāmatai, tā kā satraukties nevajadzēja jebkurā gadījumā.
Foršākais brīdis bija iepazīšanās aplis, kad beidzot no Assetto un velobraukšanas nonāc pie stūres kustībā pa šo vēsturisko un gana nopietno trasi.
Foršāk diemžēl nepalika, jo kā jau var redzēt augstāk, tad lietus galīgi nepalīdzēja
Jaunie semi sliki bija max 10km pa ielu redzējuši un gan jau vajadzēja paklausīt kolēģa ieteikumam uztaisīt izdedzi pa raupjo piebraucamo ceļu, bet nu LLP...
Priekšā esošās 21.gada Accelera ar ielas agresijas pieredzi turējās lietū godam, bet aizmugure rāvās nost kapitāli, tā ka elkoni izbraukt pat ar atlaistu gāzi nevarēja


Tā kā pec litrāžas biju lielo puiku grupā, tad grupas biedri ar atbilstošākām riepām un drosmi mani apbrauca kā skolnieku, bet nu es arī necentos kko pierādīt, lai nav ego jākasa nost no betoniem. Patīkami bija atvilkt taisnītē, tikai izskaņā ar bailēm bija ozolā uz bremzītes jāsēž, lai nepazaudētu mašīnu un paspētu elkonī ierakstīties
Kopumā pieredzīte mazliet gūta, tagad cerības uz atlikušo moto apļa treniņu, kurš cerams būs sauss un varēs saprast vai Zestino vismaz uz sausa turās kā dažas atsauksmes pozitīvi vēsta. Acellerās gan parādījušās plaisas, tāpēc tās uz nākamo gadu arī būs jāmaina, vai nu pret jaunām, vai jāmeklē vēl cita alternatīva, būs jāsasēž pie izpētes garajos nesezonas vakaros.

Vēlviens labs iemesls nenošķilt pelēko bija, lai to varam lietot kā savu kāzu auto, kas ir diezgan neordināra izvēle, bet mums sentimenta dēļ likās tieši laikā.
Tas pagaidām viss, auf wiedersehen!
Vasara tika atklāta ar izbraucienu piecatā uz Kurzemes pusi, kas beidzās ar sasistu alumīnija aizsargu, jo grants ceļu rises un zemi lidojoša(55 km/h at best) auto cīņā zaudē tikai mans maks


Vēl arī brauciens tika aizvadīts klusās lūgšanās, lai nesadalās riteņa guktnis, par kura beigtumu biju aizmirsis, jo auto pārsvarā tiek lietots pilsētā un tikai izbraucot uz šosē parādās pamatīgas izmaiņas akustikā. Lai nespēlētu stulbas spēles tālāk, nākamajā brīvajā vakarā mainīšu nost. Pēc loģikas biju izskaitļojis kurš no gultņiem tas ir, bet nu katram gadījumam pakonsultēšos ar pieredzējušāku kolēģi, kurš apgāza manu teoriju un tā es nomainīju kreiso pr. gultni un pie viena arī saplēsto bremžu diskai aizsargu, kas turējās ar savilcēju pie amīša statnes


Mega paveicās, ka vecais gultnis nonāca nost vesels un nebija jāiesaista spec instrumenti, rupjības un agresija.
Bildēs pēc neuzņēmu, jo nu lol, kāpēc

Prieki gan nebija gari, jo PROTAMS, ka tika nomainīts ne tas, kurš gaudo kā žiguļa kārba no bērnības atmiņām, bet tas, kuram viss ok

Nākamā diena, intercars pasūtījums un kamēr vēl arods rokā, aiziet to pašu otrā pusē


Arī tur sagāja ar noņemšanu un tagad var braukt tālāk klusumā un mierā.

Atpakaļ pie sporta grabekļa - izlēmu, ka 22k un 4 gadi būs gana daudz esošajām svecēm un laiks ierakstīt portfolio arī šādu darbu.

Pieņēmums nebija kļūdains un vecās sveces bija savus ziedu laikus atstājušas pagātnē.

Un pie viena nomainīju aizlīmēto ieplūdes līkumu ar jaunu, lai atgūtu to 0.001 ZS.

Tā kā biju nolēmis, ka šis būs tas gads, jo 30tais manā dzīvē, kad jāuzbrauc tie Biķernieki, pieteicos uz Youngtimer trases vakaru, ieliku bildi no 3m attāluma, lai nerodas jautājumi par auto lielisko vizuālo stāvokli un pēc akcepta sāku gatavoties. Protams, uzreiz vajag semislikus aizmugurējai asij, jo es tak liels sportists

Tika ieķerts 2kg ugunsdzēšamais un E46 paredzēts stiprinājums pie pasažiera krēsla, te gan atkal noslinkoju ar bildi, bet risinājums labs un netraucē arī blakussēdētājiem. Tā kā cimdi obligāti, tad ātri caur darbu pasūtīju retro look Sparco cimdus, jo tie modernie man nepārāk gāja pie sirds.

Jaunās platākās riepas ar stila iznesuma diskiem negibēja draudzēties ar uzsisto arku, bet labi, ka ir draugi ar arku valcējamo


Cik labi mācēju, tik labi iztaisnoju, bet varēja vēl bik, jo smagāk noslogojot un nelīdzenuma vai racing trajektorijā tomēr saskarās. Bet to uz nākamo trases reizi


Tā kā dodos uz youngtimer pasākumu ar gana jaunu auto aka jau žurkas slavu pārņemošo E46, vēl ātri piekrāsoju pāris defektiņus, lai nerodas idejas, ka atbraucis puika ar bīteri

Foršākais brīdis bija iepazīšanās aplis, kad beidzot no Assetto un velobraukšanas nonāc pie stūres kustībā pa šo vēsturisko un gana nopietno trasi.
Foršāk diemžēl nepalika, jo kā jau var redzēt augstāk, tad lietus galīgi nepalīdzēja

Jaunie semi sliki bija max 10km pa ielu redzējuši un gan jau vajadzēja paklausīt kolēģa ieteikumam uztaisīt izdedzi pa raupjo piebraucamo ceļu, bet nu LLP...
Priekšā esošās 21.gada Accelera ar ielas agresijas pieredzi turējās lietū godam, bet aizmugure rāvās nost kapitāli, tā ka elkoni izbraukt pat ar atlaistu gāzi nevarēja




Tā kā pec litrāžas biju lielo puiku grupā, tad grupas biedri ar atbilstošākām riepām un drosmi mani apbrauca kā skolnieku, bet nu es arī necentos kko pierādīt, lai nav ego jākasa nost no betoniem. Patīkami bija atvilkt taisnītē, tikai izskaņā ar bailēm bija ozolā uz bremzītes jāsēž, lai nepazaudētu mašīnu un paspētu elkonī ierakstīties

Kopumā pieredzīte mazliet gūta, tagad cerības uz atlikušo moto apļa treniņu, kurš cerams būs sauss un varēs saprast vai Zestino vismaz uz sausa turās kā dažas atsauksmes pozitīvi vēsta. Acellerās gan parādījušās plaisas, tāpēc tās uz nākamo gadu arī būs jāmaina, vai nu pret jaunām, vai jāmeklē vēl cita alternatīva, būs jāsasēž pie izpētes garajos nesezonas vakaros.

Vēlviens labs iemesls nenošķilt pelēko bija, lai to varam lietot kā savu kāzu auto, kas ir diezgan neordināra izvēle, bet mums sentimenta dēļ likās tieši laikā.
Tas pagaidām viss, auf wiedersehen!
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8730
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: krabiz braucamie
Man kā reiz no YT arī bija mīziens ka jettu varētu nepalaist dēļ virsbūves un swapa
. Cik ilgi sanāca braukt?

Re: krabiz braucamie
Jettu pietiktu nomazgāt un saietu, kas darās zem pārsega tur nevienam neinteresē 
Braukšana 2x15min, ja maz dalībnieku un nav nekādi sarkanie karogi, tad trešo sesiju gan jau ar sanāktu braukt.
Price/performance ziņā šogad nav tas labākais pasākums, jo dalība pacelta uz 80€, bet nu izvēlējos sākt ar šo, jo te lielākā daļa nav nekādi gonšķiki un nav spriedze kā Mano treniņos

Braukšana 2x15min, ja maz dalībnieku un nav nekādi sarkanie karogi, tad trešo sesiju gan jau ar sanāktu braukt.
Price/performance ziņā šogad nav tas labākais pasākums, jo dalība pacelta uz 80€, bet nu izvēlējos sākt ar šo, jo te lielākā daļa nav nekādi gonšķiki un nav spriedze kā Mano treniņos

"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
Re: krabiz braucamie
NU KO
laiks turpināt, kur iepriekš nobeidzām, tā teikt..
Šādi izskatās panna/aizsargs, kurš dabūjis ierīt grants ceļus

un šādi izskatās mint stāvokļa detaļa, sačakarētais vāciņš salīdzinājumam. Ir jau pasūtīts vietā, bet vēl ceļo pie manis.

Laikapstākļu prognozes nepieviļ un esmu klāt noslēdzošajā Youngtimer trases vakarā uz 3 sesijām moto aplī, lai beidzot pilnībā sajustu to trases garšu

Pirmās 10min kko taustos, kko raustos, bet uz pirmās sesijas beigām, jau parādās kkāds ātrums un pārliecība, vismaz tik, lai visi grupas biedri nedzen pa apli.
Spoguļos redzu, ka auto pavada zilu dūmu plīvurs, bet tā kā tas nav nekas nebijis, tad tik turpinu maukt.
Atpakaļ boksos, tuvāk stāvošie arī norāda uz dūmiem, bet es tik turpinu mierināt, ka tas ir nooormāli.
Pamanu, ka auto aizmugure ir ar maziem eļļas traipiem.
Hmmm, nē nu moš tik dāsni dūmoja, ka nometa aizmuguri, bet nu ok.
Čekojot riepu spiedienu pamanu, ka priekšējais kreisais paspārnis mitrs, kas nebūtu intriģējoši, ja būtu redzēta kaut viena peļķe

Šeit droši variet piefantazēt visus sirdij tuvākos rupjos vārdus, gan jau kāds pārklāsies ar manām tā brīža sajūtām
Eļļa ir ne tikai uz paspārņa, bet arī visas auto grīdas un lēnā garā turpina pilēt uz zemes bildes uzņemšanas brīdī.
Skaidrs, ka aiz cieņas pret visiem pārējiem, trasi un savu veselo saprātu, es pamāju paldies un dodos prom jau otro reizi atstājot teju 100 naudas par 15min "izklaidēm"
Un pie visa vainīgs izrādās šķupa o-rings, kuru pat pērkot oriģinālo, summa smieklīga... nomainīt gan mazliet čakars, bet stundas darbs at best.
Pa ceļam vēl atradu, ka gofra no tālāka hermētiskumu atteikusies un fast forward samainu arī to.

Anyway, jāatstāj lielais comeback uz nākamo gadu, bet vispār moto apļa konfigurācija ļoti patika, tā kā noteikti gaidu iespēju tur izbraukt vēl un naidīgāk.
Šoreiz arī tikts pie smukākas bildes, ko uz viena no monitoriem var uzlikt motivācijai

Uzspīd arī kāda veiksme un par adekvātu īres cenu tikām pie garāžas pagalmā, kur turēt ikdienas vāģi un ričukus, kurus bija ļoti ļoti apnicis nest uz 5to stāvu, jo kāpņutelpai uzticēties nevar, bet pagrabs ir kaimiņu okupēts no grīdas līdz griestiem. Vēl jāsaliek pa kādam plauktam mantām un stiprinājumi pašiem ričukiem, bet kopumā super labi.

Siltajam rudenim pieturoties paspīdēja vēl iespēja pabraukt MANO teniņu, taču galīgi nesalikās grafiks un vajadzēja palaist garām, bet tikpat drīz nāca iespēja laist uz sausiem TRIJniekiem un vēl papriecāties par broukšanu.
Laikam atvērās īstās čakras, kuras glabāja dusmas par Biķernieku neveiksmēm, jo bez stresa normāli liku auto slodzē no pirmās sesijas un riepas tika sildītas no sirds. Reizēm pat pārāk, jo saķere bija pārsteidzoši daudz, tā, ka pat stipri maz sēdēju bremzēm, bet ļāvu riepām ierīt
Uz 3/4 sesiju jau atradu īsto balansu starp bremzēm un riepām un lai arī logera nebija, uzlabojumam laikā noteikti bija jābūt.

Bija maza škrobe, ka aizmugure tūrējās tik labi, jo plakani varēja dabūt tikai stulbi ātri metot auto līkumā un kamēr pārējie bembji šūpoja savus dibenus no viena līkuma uz otru, es tik ar kaucošiem ķīnas pusslikiem maucu trajektorijās, cik vien ātri automāts ļāva to darīt
Nekādas noplūdes, nekādi zili mākoņi, tikai beidzot motorā skaņas gan paliek vairāk un jaunā amplitūdā, bet šobrīd mauks vēl tāpat.
Rebuildam naudu vikinglotto vēl neesmu izcēlis, bet turam īkšķus
laiks turpināt, kur iepriekš nobeidzām, tā teikt..
Šādi izskatās panna/aizsargs, kurš dabūjis ierīt grants ceļus

un šādi izskatās mint stāvokļa detaļa, sačakarētais vāciņš salīdzinājumam. Ir jau pasūtīts vietā, bet vēl ceļo pie manis.

Laikapstākļu prognozes nepieviļ un esmu klāt noslēdzošajā Youngtimer trases vakarā uz 3 sesijām moto aplī, lai beidzot pilnībā sajustu to trases garšu


Pirmās 10min kko taustos, kko raustos, bet uz pirmās sesijas beigām, jau parādās kkāds ātrums un pārliecība, vismaz tik, lai visi grupas biedri nedzen pa apli.
Spoguļos redzu, ka auto pavada zilu dūmu plīvurs, bet tā kā tas nav nekas nebijis, tad tik turpinu maukt.
Atpakaļ boksos, tuvāk stāvošie arī norāda uz dūmiem, bet es tik turpinu mierināt, ka tas ir nooormāli.
Pamanu, ka auto aizmugure ir ar maziem eļļas traipiem.
Hmmm, nē nu moš tik dāsni dūmoja, ka nometa aizmuguri, bet nu ok.
Čekojot riepu spiedienu pamanu, ka priekšējais kreisais paspārnis mitrs, kas nebūtu intriģējoši, ja būtu redzēta kaut viena peļķe


Šeit droši variet piefantazēt visus sirdij tuvākos rupjos vārdus, gan jau kāds pārklāsies ar manām tā brīža sajūtām

Eļļa ir ne tikai uz paspārņa, bet arī visas auto grīdas un lēnā garā turpina pilēt uz zemes bildes uzņemšanas brīdī.
Skaidrs, ka aiz cieņas pret visiem pārējiem, trasi un savu veselo saprātu, es pamāju paldies un dodos prom jau otro reizi atstājot teju 100 naudas par 15min "izklaidēm"

Un pie visa vainīgs izrādās šķupa o-rings, kuru pat pērkot oriģinālo, summa smieklīga... nomainīt gan mazliet čakars, bet stundas darbs at best.
Pa ceļam vēl atradu, ka gofra no tālāka hermētiskumu atteikusies un fast forward samainu arī to.

Anyway, jāatstāj lielais comeback uz nākamo gadu, bet vispār moto apļa konfigurācija ļoti patika, tā kā noteikti gaidu iespēju tur izbraukt vēl un naidīgāk.
Šoreiz arī tikts pie smukākas bildes, ko uz viena no monitoriem var uzlikt motivācijai


Uzspīd arī kāda veiksme un par adekvātu īres cenu tikām pie garāžas pagalmā, kur turēt ikdienas vāģi un ričukus, kurus bija ļoti ļoti apnicis nest uz 5to stāvu, jo kāpņutelpai uzticēties nevar, bet pagrabs ir kaimiņu okupēts no grīdas līdz griestiem. Vēl jāsaliek pa kādam plauktam mantām un stiprinājumi pašiem ričukiem, bet kopumā super labi.

Siltajam rudenim pieturoties paspīdēja vēl iespēja pabraukt MANO teniņu, taču galīgi nesalikās grafiks un vajadzēja palaist garām, bet tikpat drīz nāca iespēja laist uz sausiem TRIJniekiem un vēl papriecāties par broukšanu.
Laikam atvērās īstās čakras, kuras glabāja dusmas par Biķernieku neveiksmēm, jo bez stresa normāli liku auto slodzē no pirmās sesijas un riepas tika sildītas no sirds. Reizēm pat pārāk, jo saķere bija pārsteidzoši daudz, tā, ka pat stipri maz sēdēju bremzēm, bet ļāvu riepām ierīt

Uz 3/4 sesiju jau atradu īsto balansu starp bremzēm un riepām un lai arī logera nebija, uzlabojumam laikā noteikti bija jābūt.

Bija maza škrobe, ka aizmugure tūrējās tik labi, jo plakani varēja dabūt tikai stulbi ātri metot auto līkumā un kamēr pārējie bembji šūpoja savus dibenus no viena līkuma uz otru, es tik ar kaucošiem ķīnas pusslikiem maucu trajektorijās, cik vien ātri automāts ļāva to darīt

Nekādas noplūdes, nekādi zili mākoņi, tikai beidzot motorā skaņas gan paliek vairāk un jaunā amplitūdā, bet šobrīd mauks vēl tāpat.
Rebuildam naudu vikinglotto vēl neesmu izcēlis, bet turam īkšķus

"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
Re: krabiz braucamie
Čiva riva!
Atjaunošu savu gana garlaicīgo auto dienasgrāmatu.
Rudens noslēgumā bez pārsteigumiem, 330i samazgāts un nolikts atpūsties.

Tā kā atmetu domu pirms ziemas pārdot daily dīzeli, tad beidzot bija jāsaņemās nomainīt visi 4 beigtie amīši pret jauniem un funkcionāliem M-piekares specifikācijas. Baigo kosomosu negribēju grūst iekšā, tāpēc price/performance komponentes.

Priekšējie bija tie paši 2003.gadā uz konveijera uzliktie
bet visu cieņu, viens pat puslīdz dzīvs vēl bija. Demontējot, protams, beidzās arī senās atsaites, tagad vietā Meyle HD.
riekšā uzliku e90 xDrive atbalstus, kas esot 1cm zemāki, jo priekša bija bik augstāka par aizmuguri, bet neteiktu, ka baigo atšķirību ievēroju

Aizmugurē bija Monroe, ko laikam 2021 bija ex saimnieks vai viņa brālis mainījis, bet tie bija beigtāki par beigtu. Pie viena uzlikti poly atbalsti, ar domu ka KYB amiki noies gana ilgāk par standarta atbalsta dzīves mūžu un nevienam tur nevajadzēs līst.

Touring īpašnieki sapratīs šo bildi.
Vēl priekš TA sekmīgas iziešanas nomainīju miglas pret ultra lētajiem GOOD GO ķīniešiem no Renoks bodes, spīd ok un stars kā vajag, par to cenu nevar piesieties. Pedants manī gribēja jau ZKW, bet tā kā roka neceļās te ieguldīt vairāk kā vajag, tad skopums ņēma virsroku.

Vēl aizdzinu zinošākiem ļaudīm sastellēt EGR komponentes, lai skatē "nepiesienās" un sanāca vēl uzlikt visu jaunu priekšējo ksenona regulatoru, jo tas pa ziemu bija sadalījies gabalos.
Pārziemojis, CSDD derīgs un atpakaļ uz vasaras riteņiem

330i atgriezās apritē aprīļa vidū, nolēmu beigt māžoties ar dažāda paskata disku stilu un iedevu TOCOLOR uzfrišināt, tagad var bez stresa rotēt pēc vajadzības. Patīkams sīkums, visas skrūves arī jaunas.

Tad nāca izdevība par simbolisku samaksu pabraukt mazo Biķernieku ovālu iekš E30.lv sezonas atklāšanas.

Tā kā nācās braukt grupā "citi auto", kas bija nāves grupa ar 135i, GR86, M3 un visu pārējo kas stipri veiklāks, tad baigi nācās vaktēt spoguļus, bet kopumā bija forši, varēja uzaudzēt drosmi un skilu ejot gan ozolā gan posmā uz tiltiņu. Riepas kreisajā pusē gan jūtami padila, bet kā reiz gribēju pārbortēt ratus, lai svaigās iekšmalas kļūst par ārmalām.
Tehniski viss ok, auto iztur godam. Motora skaņas same old, same old
Pirms trases vēl uztaisīta savirze pie Abrawello, cik nu varēja manu stock reguāciju piekarīti uzgrieza saķerīgāku, negribu apgalvot, ka liela atšķirība, bet labāk noteikti ir vismaz placebo kategorijā. Un Zestino riepas pārliku uz priekšu, pa sausu turējās tīri labi, šosezon esošais riepu komplekts jānobeidz, lai var ņemt jau kko labāku vietā.
Trasē vēdinot salūza šofera logs, tad nu klasiska E46 bilde publikas sajūsmai

Pasažiera puse salūza jau pagājušogad, to pie viena arī beidzot samainīju, lai sieva tiek pie svaiga gaisa
Nekas īpašs, bet prieks nepalaist garām, drīz jau 30tais tūkstotis kopā

Braukt jorpojām priex, gribās vēl un pasākumi šovasar rādās gana daudz, tik jāpaspēj pāris lietas apdarīt un jācer, ka darbs nepatraucēs izklaidei
Noslēgumam 70+ gadīgā kaimiņiene pārbauda savam kompaktam dzīvības sulas, jo #e36dzīve

Tiekās ielās un trasēs
Atjaunošu savu gana garlaicīgo auto dienasgrāmatu.
Rudens noslēgumā bez pārsteigumiem, 330i samazgāts un nolikts atpūsties.

Tā kā atmetu domu pirms ziemas pārdot daily dīzeli, tad beidzot bija jāsaņemās nomainīt visi 4 beigtie amīši pret jauniem un funkcionāliem M-piekares specifikācijas. Baigo kosomosu negribēju grūst iekšā, tāpēc price/performance komponentes.

Priekšējie bija tie paši 2003.gadā uz konveijera uzliktie

riekšā uzliku e90 xDrive atbalstus, kas esot 1cm zemāki, jo priekša bija bik augstāka par aizmuguri, bet neteiktu, ka baigo atšķirību ievēroju


Aizmugurē bija Monroe, ko laikam 2021 bija ex saimnieks vai viņa brālis mainījis, bet tie bija beigtāki par beigtu. Pie viena uzlikti poly atbalsti, ar domu ka KYB amiki noies gana ilgāk par standarta atbalsta dzīves mūžu un nevienam tur nevajadzēs līst.

Touring īpašnieki sapratīs šo bildi.

Vēl priekš TA sekmīgas iziešanas nomainīju miglas pret ultra lētajiem GOOD GO ķīniešiem no Renoks bodes, spīd ok un stars kā vajag, par to cenu nevar piesieties. Pedants manī gribēja jau ZKW, bet tā kā roka neceļās te ieguldīt vairāk kā vajag, tad skopums ņēma virsroku.

Vēl aizdzinu zinošākiem ļaudīm sastellēt EGR komponentes, lai skatē "nepiesienās" un sanāca vēl uzlikt visu jaunu priekšējo ksenona regulatoru, jo tas pa ziemu bija sadalījies gabalos.
Pārziemojis, CSDD derīgs un atpakaļ uz vasaras riteņiem

330i atgriezās apritē aprīļa vidū, nolēmu beigt māžoties ar dažāda paskata disku stilu un iedevu TOCOLOR uzfrišināt, tagad var bez stresa rotēt pēc vajadzības. Patīkams sīkums, visas skrūves arī jaunas.

Tad nāca izdevība par simbolisku samaksu pabraukt mazo Biķernieku ovālu iekš E30.lv sezonas atklāšanas.

Tā kā nācās braukt grupā "citi auto", kas bija nāves grupa ar 135i, GR86, M3 un visu pārējo kas stipri veiklāks, tad baigi nācās vaktēt spoguļus, bet kopumā bija forši, varēja uzaudzēt drosmi un skilu ejot gan ozolā gan posmā uz tiltiņu. Riepas kreisajā pusē gan jūtami padila, bet kā reiz gribēju pārbortēt ratus, lai svaigās iekšmalas kļūst par ārmalām.
Tehniski viss ok, auto iztur godam. Motora skaņas same old, same old

Pirms trases vēl uztaisīta savirze pie Abrawello, cik nu varēja manu stock reguāciju piekarīti uzgrieza saķerīgāku, negribu apgalvot, ka liela atšķirība, bet labāk noteikti ir vismaz placebo kategorijā. Un Zestino riepas pārliku uz priekšu, pa sausu turējās tīri labi, šosezon esošais riepu komplekts jānobeidz, lai var ņemt jau kko labāku vietā.
Trasē vēdinot salūza šofera logs, tad nu klasiska E46 bilde publikas sajūsmai

Pasažiera puse salūza jau pagājušogad, to pie viena arī beidzot samainīju, lai sieva tiek pie svaiga gaisa

Nekas īpašs, bet prieks nepalaist garām, drīz jau 30tais tūkstotis kopā

Braukt jorpojām priex, gribās vēl un pasākumi šovasar rādās gana daudz, tik jāpaspēj pāris lietas apdarīt un jācer, ka darbs nepatraucēs izklaidei

Noslēgumam 70+ gadīgā kaimiņiene pārbauda savam kompaktam dzīvības sulas, jo #e36dzīve

Tiekās ielās un trasēs

Last edited by krabiz on 07 Jun 2025, 15:18, edited 1 time in total.
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
- Martinss
- Posts: 4934
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: krabiz braucamie
E90 X-Drive atbalsti tie būs, ko tu uzliki, atšķirt var pēc papildus stiprības ribām un pēc lējuma. Parastie e90 rwd atbalsti būs tādi pat vai ļooooti līdzīgi augstumā, kā e46/e60 - purns debesīs.
Re: krabiz braucamie
Jā, piemirsu šo niansi, paldies par labojumu.
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"