
Bija vajadzīgs auto kuru nebūtu žēl kaut pa ziemu, varbūt nedaudz iedvesmojoties no Giorgi Tevzadzes

2020. gada pavasarī iegādāts šis 520i, sākotnējais plāns - iecelt ko mazliet jaudīgāku un tik braukt, bet jau pēc topika nosaukuma var noprast ar ko tas beidzās.


Iegādāts dzīvelīgs M52TUB28, M20 uz Tolmetu.


Bīteris ātri vien tika pie jauniem sliekšņiem, šķiedras Mpaku, lētajiem koiloveriem, china Schmiedmann zirnekļa, RC090 diskiem.



Salons arī netika aizmirsts - iegādāta un pāršūta Mtech 1 stūrīte, sportsitzes, uzlabots audio, IRP V3 Short shifteris (par salonu turpinājums zemāk)

Veiksmīgi izieta pārbūve, apskate pa nullēm, pilnvērtīgi nobraukta vasara, 2020 sezonas beigas.

Pienāca rudens, auto man bija jau iepaticies, nolēmu mazliet atjaunot vizuālo, visu pilnībā pārkrāsojot.

Auto ziemas vidū savākts no krāsotāja:

Tuvojoties 2021 vasaras sezonai gribējās vēl šo to uzlabot, sagādāju visu priekš turbinizēšanas


Gatavojoties jaudas palielinājumam tika uzlaboti arī citi mezgli: uzlikts ''lielais'' tilts, LSD redukotrs, pilns poly komplekts, uzlabots sajūgs, labāki koiloveri:



Pēc pāris dyno stenda sesijām tika sasniegti 370zs/450nm uz E98, priekš manis normāls jaudas daudzums ikdienas vasaras kruīzerim, ņemot vērā ka vienmēr bijis likts uzsvars uz auto uzticamību lai droši var mērot arī tālākus ceļa gabalus.
Lielajā vasaras karstumā auto tika kārtīgi izdzenāts pa Rīgas sastrēgumiem, viss idēali, auto ne reizi nav pievīlis, neviens šķidrums no motortelpas nezūd, pēc sezonas visa motortelpa sausa. Paldies @rebelmotorsworkshop par paveikto milzīgo darbu.






2021 sezonas beigas, auto ticis pie E34 M5 M Hurricane salona, sarkanām jostām (iedvesmojoties no E34 M5 20 Jahre) un melnajiem griestiem, salons ir salikts tikai šobrīd nav neviena foto.
Nopirkts E32 750i suportu komplekts kas drīzumā tikts uzlikts, ar nepacietību gaidu kad no ielām pazudīs sāļi
