
Capella Metallic e34
Re: Capella Metallic e34
Nofinišētā aizmugures daļa:

Priekšā:

Vakar sāku graizīt arku, lai iemontētu jauno gabalu:



Nekad virsbūvi neesmu metinājis, tāpēc baigais stresiņš, ka tik nesanāk kāda šaize. Galīgi negribās pēc tam ķepināt virsū biezu špakteles kārtu. Redzēsim kā būs. Laik nu kā, būs updeits.

Priekšā:

Vakar sāku graizīt arku, lai iemontētu jauno gabalu:



Nekad virsbūvi neesmu metinājis, tāpēc baigais stresiņš, ka tik nesanāk kāda šaize. Galīgi negribās pēc tam ķepināt virsū biezu špakteles kārtu. Redzēsim kā būs. Laik nu kā, būs updeits.

Re: Capella Metallic e34
Skatoties tās bildes ar rezultātu un pieeju lietām, nekad neiedomātos ka nekad neesi virsbūvi metinājis. Talants noteikti irCapella wrote: ↑05 Aug 2021, 12:40 Nofinišētā aizmugures daļa:
Priekšā:
Vakar sāku graizīt arku, lai iemontētu jauno gabalu:
Nekad virsbūvi neesmu metinājis, tāpēc baigais stresiņš, ka tik nesanāk kāda šaize. Galīgi negribās pēc tam ķepināt virsū biezu špakteles kārtu. Redzēsim kā būs. Laik nu kā, būs updeits.![]()

Re: Capella Metallic e34
Man šitā ir pirmā pieredze ar remonta paneļiem. Es teiktu ka kvalitāte ir apmierinoša. Kā tā jau vietas pašas priekš moldingiem ir, bet stiprinājumu caurumu nav. Tie pašam kaut kā būs jāizpīpē.

Šie konkrētie arku paneļi ir no Armando Parts, ja nemaldos bija ap 42 EUR par abām pusēm.
Reāli pirmā pieredze ar īstu (gāzes) MIGu. Iepriekš biju kaut ko ķepinājis ar flux core MIGu, bet tas galīgi nav priekš auto remonta. Rezultāts tad arī bija kāds bija...
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Capella Metallic e34
Apbrīnojama apņēmība!


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Capella Metallic e34
Yo! Šis tas ir izdarīts, laiks kaut ko parādīt.
Tad nu tā - arka. Smuki piemetināju, palēnām, pa punktiņiem, ik pa laikam dzesējot ar kompresoru:



Viss bija baigi forši, līdz ko es iedomājos pielikt durvis un pačekot panel gapu.

Viss dirsā. Milzīga sprauga vidus daļā, šaurākas spraugas galos. Un tas ir tikai no šī rakursa skatoties. Ja skatās durvju izvirzījumu kameras virzienā, tad arī viss slikti. Augša un apakša sakrīt, vidus daļā durvis sanāk krietni par augstu. Kādus 3-4mm. Vobšem nekas tāds ko ar durvju regulēšanu varētu paslēpt.
Papsihoju, palamājos. Uzpīpēju, padzēru alu, un papsihoju vēlreiz.
Kur man bija prāts ka es līdz galam viņu piemetināju ne reizi nepieliekot durvis - es nezinu. Normāls brainfarts.
Long story short, psihie nogāja, izgriezu no donora arku (kura par laimi bija normālā stāvoklī), un piestutēju klāt. Šoreiz regulāri piemērot durvis.


Pašu slieksni no iekšas apstrādāju ar to pašu grunti, kā arī domkrata vietām uzpūtu undercoatingu. Iedomājos ka varētu būt laba ideja, par cik tur veidosies kontakts starp diviem metāliem, un tā grunts tur ilgi neturēs. Bildē gan vēl nav uzklāts:

Sliekšņa ārējā kārta pietakota un pēc tam lēnām punktota pilna šuve:

Te var redzēt trūkstošo daļu, kas sanāk sliekšņa priekšējais gals:

Daļa no tā gala man bija palikusi vesela, tā kā to arī atjaunoju. Tas izliekums zem tās gala daļas ir domāts gan kā noteka, gan kā stiprinājums spārnam:


Un beigu beigās atliek tikai spotveldot (vai pareizāk plugveldot) visu slieksni pilnā garumā:

Piepūtu visu slieksni ar vasku, lai šuves no iekšas nepūst:

Normāls gandarījums par padarīto. Pāris kļūdas pieļāvu, kaut kur gan jau vajadzēs pa špakteles kārtiņai, bet vispārīgi es teiktu ka ir OKEJ. Noteikti varēja labāk, bet laiks iet, un nervi man ir tik cik man ir. Daudz laiku neniekoju, un uzreiz ķēros klāt otrai pusei. Par to arī būs tad nākamais updeits.
Tad nu tā - arka. Smuki piemetināju, palēnām, pa punktiņiem, ik pa laikam dzesējot ar kompresoru:



Viss bija baigi forši, līdz ko es iedomājos pielikt durvis un pačekot panel gapu.


Viss dirsā. Milzīga sprauga vidus daļā, šaurākas spraugas galos. Un tas ir tikai no šī rakursa skatoties. Ja skatās durvju izvirzījumu kameras virzienā, tad arī viss slikti. Augša un apakša sakrīt, vidus daļā durvis sanāk krietni par augstu. Kādus 3-4mm. Vobšem nekas tāds ko ar durvju regulēšanu varētu paslēpt.
Papsihoju, palamājos. Uzpīpēju, padzēru alu, un papsihoju vēlreiz.

Long story short, psihie nogāja, izgriezu no donora arku (kura par laimi bija normālā stāvoklī), un piestutēju klāt. Šoreiz regulāri piemērot durvis.


Pašu slieksni no iekšas apstrādāju ar to pašu grunti, kā arī domkrata vietām uzpūtu undercoatingu. Iedomājos ka varētu būt laba ideja, par cik tur veidosies kontakts starp diviem metāliem, un tā grunts tur ilgi neturēs. Bildē gan vēl nav uzklāts:

Sliekšņa ārējā kārta pietakota un pēc tam lēnām punktota pilna šuve:

Te var redzēt trūkstošo daļu, kas sanāk sliekšņa priekšējais gals:

Daļa no tā gala man bija palikusi vesela, tā kā to arī atjaunoju. Tas izliekums zem tās gala daļas ir domāts gan kā noteka, gan kā stiprinājums spārnam:


Un beigu beigās atliek tikai spotveldot (vai pareizāk plugveldot) visu slieksni pilnā garumā:

Piepūtu visu slieksni ar vasku, lai šuves no iekšas nepūst:

Normāls gandarījums par padarīto. Pāris kļūdas pieļāvu, kaut kur gan jau vajadzēs pa špakteles kārtiņai, bet vispārīgi es teiktu ka ir OKEJ. Noteikti varēja labāk, bet laiks iet, un nervi man ir tik cik man ir. Daudz laiku neniekoju, un uzreiz ķēros klāt otrai pusei. Par to arī būs tad nākamais updeits.

Re: Capella Metallic e34
Pareizāk tā būtu, jā. Šajā gadījumā es nezinu cik ātri pabeigšu otru slieksni, tāpēc pēc iespējas ātrāk apstrādāju plikās šuves, lai nesāk rūsēt. Tagad arī mitrais laiks sākās, tā kā aprūsē momentāli. Tad kad tas vasks dabū apžūt, tad viņš arī diezgan viegli ar brake klīneri nāk nost. Būs ko pačakarēties, bet labāk tā, nekā brūnas šuves manuprāt.

- andrams
- Posts: 418
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Capella Metallic e34
Ah, been there, done that.


Re: Capella Metallic e34

Sakrāsos, sapucēs, un tad jau skatīsies. Pagaidām plānots pabeigt krāsošanu, uzlikt turbīnu, nomainīt pāris sīkumus (ūdens sūknis, stūres pirksti un citi sū), un tad jau uz skati. Ceru ka šajā sezonā sanāks kādu apli arī izbraukt.

Yessssss. Pirmajā reizē vispār likās ka pa taisno var noslīpēt šuvi, gruntēt un krāsot. Otrajā piegājienā kaut kā galīgi negāja, un šur tur pa kasjakam sanāca. Eh.
Re: Capella Metallic e34
Vīri papīri. Laiks updeitam.
Sakrāsotie sliekšņi:



Te sanāca šmuce. Neliels notecējums lakai, bet es domāju ka šito varēs apslīpēt un izpulēt. Jāsagaida vienīgi lai laka kārtīgi sacietē.

Atnāca vēl labumi. Interkūleris un silikona savienojumi:

Izravēju veco izplūdi un apgriezu otrādāk izplūdes kolektorus. Plāns bija šitā arī atstāt, bet pēc ilgas mērīšanas sapratu ka nebūs. Kreisais kolektors var palikt apgriezts, bet labās puses kolektoram jābūt kā bija. Savādāk turbīna būs pārāk tuvu mašīnas priekšpusei, un vairs nepaliek vieta pat filtram.

Sāku palēnām mērīt un stutēt kopā kolektoru. Te gan no manis piemēru nevajag ņemt metināšanā. Baigais haips par turbo, tāpēc nedaudz sasteidzu un neglīti sanāca:

Šoreiz tā pamazāk bilžu, jo vienkārši gribās pabeigt un beidzot izbraukt. Būs vēl!
Sakrāsotie sliekšņi:



Te sanāca šmuce. Neliels notecējums lakai, bet es domāju ka šito varēs apslīpēt un izpulēt. Jāsagaida vienīgi lai laka kārtīgi sacietē.

Atnāca vēl labumi. Interkūleris un silikona savienojumi:

Izravēju veco izplūdi un apgriezu otrādāk izplūdes kolektorus. Plāns bija šitā arī atstāt, bet pēc ilgas mērīšanas sapratu ka nebūs. Kreisais kolektors var palikt apgriezts, bet labās puses kolektoram jābūt kā bija. Savādāk turbīna būs pārāk tuvu mašīnas priekšpusei, un vairs nepaliek vieta pat filtram.

Sāku palēnām mērīt un stutēt kopā kolektoru. Te gan no manis piemēru nevajag ņemt metināšanā. Baigais haips par turbo, tāpēc nedaudz sasteidzu un neglīti sanāca:

Šoreiz tā pamazāk bilžu, jo vienkārši gribās pabeigt un beidzot izbraukt. Būs vēl!
Re: Capella Metallic e34
Laka izpulesies par to vari neuztraukties, galvenais kad slīpēsi ar ūdenspapīru, dari to ar cietu klucīti pamatā, lai tiek noslīpēts pats izvirzījums(notecējuma vieta). Dadot to vkn ar roku, pastāv risks ka apkārt notecējumam var izslīpēt cauri lakai.