Gribēju arī atzīmēties šeit ar savu brīvdienu auto.
Nenorejiet traki,neesmu baigais rakstītājs.
2019 gada vasara
Par auto Bmw e30 kupeja,pēc papīriem 316.
Ļoti dzīva bundža,vel nav īsti metināta un cik esmu izpētijis arī pagaidām nevajag to darīt.
Auto ir dažas ekstras:
- el. logi
- popout logi aizmugurē
- štorka aizmugurē
- pīkstuļi pie spoguļiem
- spogulīts ar gaismiņām
- Recaro SRD krēsli
- 70% LSD
- B16 koiloveri priekšā
- Mtech 1 spoileris
- 5x120 swaps
- 933 aizmugures glāžu atsaite
- Racing dynamics priekšēja glāžu atsaite
Motors pagaidām ir m50b25,bet pa ziemu ir doma uzmeistarot m50b28 turbo

Auto sākumā bija nolīmēt ar uzlīmēm,tās noplēsu nost jo bija bezgaumīgas un izbalējušas.
Viss auto ir aplīmēts ar melno plēvi,labi gandrīz viss auto,priekša ir krāsota. Zem plēves esot izbalējusi sarkanā krāsa.
Vizuāli auto nav diezko pievilcīgs,bija vairāki varianti ar diskiem,īstos tāpat nevaru atrast,pašlaik ir r17 rondelli 0058 8.5j un 10j.
Pagaidām plānos pa ziemu salikt motoru,cerams nākošo sezonu izbraukt ar viņu,ja vis būs kā plānā. un tad uz nākošo ziemu dot sakrāsot visu auto lai tīkamāks skats.
Pāris daudz random bildes














2019 gada sezonas beigas
Sezonu noslēdzu šādā izskatā(bet nu jau rondeļi pārdoti


[media]https://www.youtube.com/watch?v=Fcb9RqA_Ej0[/media]
Tad sākās jaukšanas darbi,bija jāizceļ vecais motors,jo no tā vajadzēja galvu ar visām iekšām un visu apkari.
Pēc tam tika gatavota motortelpa krāsošanai,jā krāsa būs tāda pati kā iepriekšējam,imola,jo sarkans ir krāsa

Pāršuvoju šuves,jo kāds no iepriekšējiem tur kaut ko bija darijis un nebija kārtīgi apstrādātas.
Dažas bildes no procesa.






Tad sāku lēnām likt kopā motoru.
Sapirktas jaunas visas detaļas un var krāmēt kopā.
Saslīpēti vārsti,un pati galva.
Tik raiti viss negāja,velkot klāt galvu nolūza vien ARP špiļka

Bet beigās sanāca atrast vienu un nebija atkal jāpērk viss komplekts jauns.
Kad viss salikts,bija jāceļ iekšā auto,kas tika veiksmīgi izdarīts.






Pēc tam sāku veidot motora pravotku,pie reizes iedevu pārlodēt vemsu,lai var izmantot audi indukcijas spoles un kamēr lodēja,uztaisīja precīzu pinout shēmu,pēc kā arī tapa pravotka.
Pa vidam vel mani pierunāja,ka labāk nevajag izmantot ķīniešu sprauslas un tika iepirktas bosch 980cc sprauslas un adapteri,jo pašas sprauslas ir ļoti īsas.
Trakākais ir ar sparratu,kas man ir no m30 un nevaru nekādi dabūt sazobē,ne ar m30 starteri ne ar m50,un bendiksu arī nevar pārlikt. Tik nolemts,ka mēģinās mainīt zobvainagu un liks uz m30 sparrata,m50 vainagu. Tika aizsūtīts uz 3b motorsports,tika nomainīts vainags un atjaunota virsma,bet no tā vel bildes nav,bildēs var redzēt pirms pārbuves,jo jaunais būs tikai pirmdien un ceru,ka tas atrisinās problēmas ar starteri,ja nē tad jādomā cits setaps un performance kurvi var nolikt plauktiņā,jo uz cita sparrata neder,ja nu vienīgi taisīt jaunu








Un vel dabūti daži sīkumi,priekšējie lukturi bez smaidiņiem,kas pārjaukti un satīrīti.
Un mazā mtech 1 stūre.
Ir arī iegādāti trīsdaļīgie diski act sx,bet par tiem nezinu vai būs uz e30,nezinu vai pašam patīk,bet ja arī būs tad ar lielākiem plautkiem.

Tā viņš pagaidām izskatās.


2020 gads
Mēģināšu secībā salikt visu.
Viss sākās ar to ka vajadzēja sparratam zobvainagu likt no m50,jo nekādi nesanāca sapārot,lai starteris grieztu motoru.
Tad nu atdevu sparratu 3b motorsport uz vainaga maiņu un virsmas atjaunošanu.

Tad uzmeistaroju izplūdi,visā garumā 76mm,un beigās viens simons rezonātors,ir diezgan pa skaļu,drīzumā būs velviens rezonātors pa vidu un cerība ka paliks klusāks



Tad nāca pirmais starts,kamēr izbūros cauri,lai sanāktu palaist,bet sanāca,rūca knapi,bez tukšgaitas bet rūca.
Bet tas bija tikai pāris reizes,pēc tam jau vairs nevarēja pielaist,šāva izputēja utt,pēc mēneša čakarēšanās,irīdija sveces nomainiju pret citām ngk racing parastajām svecēm,un viss kā ar roku noņemts

Pēc tā visa kad motors rūc un auto nedaudz kustās,aizvedu,lai uztaisa normālu basemap,lai var piebraukt motoru.
Pa vidam act sx diski pārdoti un vietā iepirkti act sc trīsdaļīgie diski.
Protams diski nebija tīkamā skatā un tika iedoti nedaudz uzfrišināt.
Pēc tam vel pasūtīju jaunas zelta skrūvītes un uz diskiem samontēju westlaek rs pusslikus.





Vel šis tas izdarīts vizuāli,uzlikta priekšējā mt2 lūpa un ix uzlikas ar sliekšņiem.
Sakrāsots salona paklājs un iztīrīti priekšējie krēsli.
Viss auto kopumā tāpat izskatās diezgan sūdīgi,ceru ka pa ziemu sanāks nokrāsot,lai viss ir smuki un nav kauns braukt.
Protams motors tika daudz maz priebraukts un aizdzīts,lai saregulē,pēc regulācijas 420zs un 600nm uz e98,nākošgad mēģinās saregulēt uz e85,tad varot vel 100zs mierīgi dabūt klāt.
Ar rezultātu esmu apmierināts,griežas ļoti labi,baigi sūdzēties nevar.
Divas pusassi jau samainītas,bet tur jādomā kas cits.
Tad nu pāris random bildes kāds viņš tagad izskatās.






Biju aizbraucis uz e30.lv vasaras pasākumu,pasākums bija izdevies.
Pēc pasākuma nāc apskates laiks,izdarīju pāris lietas priekš apskates un apskate bija logā.
Izdomāju ka tomēr ņemšu nost ix uzlikas,lai izskatās tāds zolīdāks.
Pēc apskates izdomāju ka jāplēš nost melnā līmplēve,jo tā bija uzlīmēta slikti un pati par sevi izskatijās ļoti drausmīgi.
Zem plēves auto ir brilianrot krāsā,krāsa nav tā labākā,bet izskatās daudz labāk kā ar melno miskastes maisu.
Sapulēju veco krāsu,un auto atguva daudz maz tīkamu skatu.
No tehniskā viedokļa,iegādāts regulējamais tilts aizmugurē,lai var dabūt labāku saķeri un aizvestas saīsināt e34 pusassis,cerams ka turēs.
Tad pāris bildes un viens neliels pedāļu video





Šāds braucu uz apskati,jo priekšā diski par daudz uz āru līda.



Tad sāku plēst nost to plēvi.
Grūtākais tajā visā bija dabūt nost līmi,kas palika no plēvēs pie auto,ļoti stipri bija pielipusi pa desmit gadiem,pluss tam visam krāsa apakšā bija uzmatēta

Bet lielumu sanāca dabūt nost ar motora ķīmiju un augstspiediena mazgātāju.







