Kāds var paskaidrot, kas ar HiFi apgridu salūzt, ka vairs neskan? Mūsdienīgiem BMW ir simt un viens apgreids prekš HiFi setapa, kuris skan x-reizes labāk par oem.5STAR wrote: ↑22 May 2020, 09:10Bez HiFi skanēja dzirdri viņas, nav jau tik sliktas. Bet bass gan praktiski nekāds. Kādam ar stock audio tas būtu daudz maz ok upgreids.iz wrote: ↑22 May 2020, 09:01varēja ielikt vēl sliktākas, lētākas aftermarket tumbas un teikt ka skan sliktāk, nu vai datora tumbiņas maximā pa 10eur nopirkt un arī pateikt ka oem labāk skan5STAR wrote: ↑22 May 2020, 08:36Tur tas prikolsVuskansDavis wrote: ↑22 May 2020, 07:50 Nuuuu, pag. Okei, tev ir jaunas viņas, bet cik daudzi liek jaunas oem tumbas? Lielākā daļa nopērk izgrabējušu komplektu pa 50eur un pirksti gaisā, jo ir ķeksis aprīkojuma listē.![]()
Tiešām te par kvalitāti var tikai komentēt tie, kas ir reāli uz savas ādas izjutuši. Neiešu aizstāvēt līdz pēdējam savu izvēli, bet nu es personīgi jutu atšķirību kad bija aftermarket Hertz DCX 130.3 un tagad kad OEM ir. Došu tomēr priekšroku OEM.![]()
![]()
Pieczvaigžņu e34 528i
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Bija iepriekš variants par Ural Sound, bet nu tādas točna nav jēga likt, ja nav tik jaudīga sistēma man. Man pilnīgi apmierina tagad kā ir. Lieta tāda, ka e34 panelim augšpusē piemēram neko diži neieliksi atskaitot OEM, pie kājām un aizmugurējā plauktā var kaut ko citu ielikt. Var vispār no rokas vilkt vadus un pastiprinātāju citu utt likt, bet man tas točna nav vajadzīgs. Tiem kam patīk vadi un ir riktīgie audiofīļi tad droši, tik uz priekšu, varat izpausties cik ļoti gribas. Es savu izvēli ne minūti nenožēloju.Juzix wrote: ↑22 May 2020, 09:23Kāds var paskaidrot, kas ar HiFi apgridu salūzt, ka vairs neskan? Mūsdienīgiem BMW ir simt un viens apgreids prekš HiFi setapa, kuris skan x-reizes labāk par oem.5STAR wrote: ↑22 May 2020, 09:10Bez HiFi skanēja dzirdri viņas, nav jau tik sliktas. Bet bass gan praktiski nekāds. Kādam ar stock audio tas būtu daudz maz ok upgreids.iz wrote: ↑22 May 2020, 09:01varēja ielikt vēl sliktākas, lētākas aftermarket tumbas un teikt ka skan sliktāk, nu vai datora tumbiņas maximā pa 10eur nopirkt un arī pateikt ka oem labāk skan5STAR wrote: ↑22 May 2020, 08:36VuskansDavis wrote: ↑22 May 2020, 07:50 Nuuuu, pag. Okei, tev ir jaunas viņas, bet cik daudzi liek jaunas oem tumbas? Lielākā daļa nopērk izgrabējušu komplektu pa 50eur un pirksti gaisā, jo ir ķeksis aprīkojuma listē.
Tur tas prikols![]()
Tiešām te par kvalitāti var tikai komentēt tie, kas ir reāli uz savas ādas izjutuši. Neiešu aizstāvēt līdz pēdējam savu izvēli, bet nu es personīgi jutu atšķirību kad bija aftermarket Hertz DCX 130.3 un tagad kad OEM ir. Došu tomēr priekšroku OEM.![]()
![]()
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Pieļauju ka oriģinālā sistēma skan slikti ar aftermarket skaļruņiem, jo jaudas ir neatbilstošas. Un pastūzis to visu nevelk. Tas pats arī ir pretējā virzienā, kad ir OEM tumbas un aftermarket maģis/pastūzis. Kad savam e39 mainīju tumbas, tad oriģinālās bija Nokia ar kaut kādu 15w jaudu, ja pareizi atceros. Skanēja vnk dirsā ar aftermarket galvu.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Stock te arī bija 25w tumbas, kas turējās uz goda vārda un skaņa bija kāda bija, bet toreiz pajāt bija. Sāku iedziļināties tad kad sāka čarkstēt viņas. HiFi tumbas ir 40w, ar aftermarket galvu jau bija jūtami labāk. Samainītu OEM pastiprinātāju pret kaut ko niknāku tad noteikti, ka būtu vēl labāks rezultāts, bet neesmu tajā tagad ieinteresēts.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Izpūtēja stiprinājumi piemetināti un apstrādāti, vecais bundulis arī atpakaļ. Šur tur pūta garām trubas, bet nu viss ir stīgā tagad. Un skate arī izieta veiksmīgi, tagad atkal var mierīgi braukt gadu.



Paķerts viens neuzmanīgs riteņbraucējs
labi, ka tas spārns vienalga bija jāmaina.


Un daži vienkārši kadri





Paķerts viens neuzmanīgs riteņbraucējs



Un daži vienkārši kadri



Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Tur kaut kas ar tiem trubu diametriem neizskatās pareizi izputejam. Bundulim ieejošās ir diezgan resnākas kā jaunās trubas. Tam tā jābūt, vai arī tika izmantots kas bija pa rokai pieejams?
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Tur jau iepriekš līkrocis bija darbojies, tāpēc baigi neiespringstu uz to, bet jā tur trubas bundulim ir lielākas. Cik bildēs redzēts tad e32 tādas stockā iet, bija jau aizdomas, ka bundulis pats arī no e32 nācis, jo salīdzinot ar stock 525i bunduli tad izmēru un svara ziņā ir diena pret nakti. Bet nu nav vairs tās rezonances un izpūtējs tagad patīkamāk rūc.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Var jau vadīties priekšā pēc trubu izmēra. Gan jau kaut kur ir arī oriģinālās trubas saglabājušās, piemēram izpūtēja biksē aiz kolektra.5STAR wrote: ↑10 Jun 2020, 12:33 Tur jau iepriekš līkrocis bija darbojies, tāpēc baigi neiespringstu uz to, bet jā tur trubas bundulim ir lielākas. Cik bildēs redzēts tad e32 tādas stockā iet, bija jau aizdomas, ka bundulis pats arī no e32 nācis, jo salīdzinot ar stock 525i bunduli tad izmēru un svara ziņā ir diena pret nakti. Bet nu nav vairs tās rezonances un izpūtējs tagad patīkamāk rūc.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Beidzot atrasts mazliet brīvāks laiks kaut ko te iepostot, bet nav arī diži daudz ko atrādīt. Ar auto pa lielam visu vasaru un rudeni vienkārši nobraukāts un baudīts, bet nu šis tas ir ko var ierakstīt.
Viena no lietām kuru sen gribējās sataisīt bija pareizie bagažnieka amortiņi kuri nelauza bagažnieku ar spēku vaļā un jauni haubes amortiņi kuri ļauj pārsegam smuki izšauties ārā. Tad nu tie tika nopirkti un uzstādīti Jūlijā.

Septembrī aizšauts līdz Igaunijai kamēr robežas bija vaļā un tikpat ātri atbraukts atpakaļ pirms piespiedu kārtā jāsēž karantīnā.




Nabags izvazājies pa visurieni un nebija mazgāts divus mēnešus

Tad tapa viena ātra mini tikšanās, patraucēta dzīve Ogres iedzīvotājiem gan ar V8 rūkoņu un TDS nāves smaku.







Tad itkā parādijās kaut kāda mistiska apņemšanās sākt likvidēt visas kļūdas ko met panelis ārā, pašlaik sanācis tikt vaļā no BRAKE LININGS, vēl paliek kļūda par logu mazgājamo šķidrumu un pa retai reizei dzesēšanas sķidruma līmeni.

Mazliet jautrības ar termostatu. Biju ievērojis, ka korķos stāvot sāk pamazām celties temperatūra un pagriežot pečku viss atkal aiziet bumbās. Sāku ar lētāko variantu - jauns termostats un atgaisošana. Taču skrūvējot to sūdu vaļā sanāca apraut vienu skrūvi. Mazliet papisinājās ar urbi un vītņurbi un sagāja.

Biju jau ļoti labu laiku ievērojis, ka čakārējas paneļa apgaismojums neskatoties uz to, ka bija jaunas osram spuldzītes saliktas. Par laimi darbā noliktavā uzgāju E32 angļu paneli un no diviem saliku vienu ejošu.


Un protams Novembra vidū nomests garāžā.

Darbi itkā ir sakrājušies, mazliet jāatsvaidzina priekša un daži citi kasjaki, bet nu dēļ draudzenes auto kurš bija jāgatavo uz TA un jauna PC iegādes nav bijis laiks pievērsties savam auto jau divus mēnešus
Ar pašreizējo situāciju valstī ilgi tupēt garāžā arī nav iespējams izņemot ja esi gatavs uz nakti pārnakšņot, bet nu kaut kad varbūt radīsies luste ņemties atkal ap mašīnu. Tas tā īsumā, lai mazliet piepaceltu topiku
Viena no lietām kuru sen gribējās sataisīt bija pareizie bagažnieka amortiņi kuri nelauza bagažnieku ar spēku vaļā un jauni haubes amortiņi kuri ļauj pārsegam smuki izšauties ārā. Tad nu tie tika nopirkti un uzstādīti Jūlijā.

Septembrī aizšauts līdz Igaunijai kamēr robežas bija vaļā un tikpat ātri atbraukts atpakaļ pirms piespiedu kārtā jāsēž karantīnā.





Nabags izvazājies pa visurieni un nebija mazgāts divus mēnešus



Tad tapa viena ātra mini tikšanās, patraucēta dzīve Ogres iedzīvotājiem gan ar V8 rūkoņu un TDS nāves smaku.







Tad itkā parādijās kaut kāda mistiska apņemšanās sākt likvidēt visas kļūdas ko met panelis ārā, pašlaik sanācis tikt vaļā no BRAKE LININGS, vēl paliek kļūda par logu mazgājamo šķidrumu un pa retai reizei dzesēšanas sķidruma līmeni.

Mazliet jautrības ar termostatu. Biju ievērojis, ka korķos stāvot sāk pamazām celties temperatūra un pagriežot pečku viss atkal aiziet bumbās. Sāku ar lētāko variantu - jauns termostats un atgaisošana. Taču skrūvējot to sūdu vaļā sanāca apraut vienu skrūvi. Mazliet papisinājās ar urbi un vītņurbi un sagāja.

Biju jau ļoti labu laiku ievērojis, ka čakārējas paneļa apgaismojums neskatoties uz to, ka bija jaunas osram spuldzītes saliktas. Par laimi darbā noliktavā uzgāju E32 angļu paneli un no diviem saliku vienu ejošu.


Un protams Novembra vidū nomests garāžā.

Darbi itkā ir sakrājušies, mazliet jāatsvaidzina priekša un daži citi kasjaki, bet nu dēļ draudzenes auto kurš bija jāgatavo uz TA un jauna PC iegādes nav bijis laiks pievērsties savam auto jau divus mēnešus

Ar pašreizējo situāciju valstī ilgi tupēt garāžā arī nav iespējams izņemot ja esi gatavs uz nakti pārnakšņot, bet nu kaut kad varbūt radīsies luste ņemties atkal ap mašīnu. Tas tā īsumā, lai mazliet piepaceltu topiku

Re: Pieczvaigžņu e34 528i
tajā radara bildē, cik bija atļautais ātrums tajā vietā, izskatās pēc šosejas, pieļauju ka 90km/h? Tad sanāk ka par 2 pārsniegtiem km piestāda sodu? Fotoradariem kļūda laikam vairs neeksistē.
Savādāk BMW stalts
Savādāk BMW stalts

Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Atrasts atkal laiks kaut ko iepostēt šeit. Tātad īsi un konkrēti labu laiku atpakaļ iegādājos pāris sīkumus kurus zināju, ka būs kaut kad jāsamaina.

Braucu atvaļinājuma laikā uz garāžu, lai visu iepriekš minēto samainītu, bet nu protams nekas nenāca vaļā, kā arī tika salauzti divi šarnīru novilcēji
Tīri, lai nebūtu tā, ka pa velti aizbraucu izdomāju tad vismaz uzmest atpakaļ vasarenes, lai auto jau būtu kaujas gatavībā braukt uz servisu, jo es pats nekādi netieku galā. Un tad izdomāja aprauties Riepu Garāžā pirktās drošības skrūves...


Protams, ka besis konkrētais bija tāpēc vienkārši visu noliku pa vietām un braucu mājās. Uzreiz tika pasūtītas OEM drošības skrūves.

Tad šodien bija tā svinīgā diena, kad sarunāju mehu darba garāžā, lai šamējais ar svarku dabūn skrūvi vaļā kamēr es darbojos ar pārējām lietām. Tad nu beidzot sanāca izspiest to nekaunīgo stūres pirkstu, kurš salauza divus šarnīru novilcējus. Augšējām svirām bukses bija metamas, tagad tur mitinas poly.





Tika samainīts arī vidējais stūres stienis un stūres mehānisma buksīte. Tagad varu galvot, ka ritošā ir praktiski 99% pārlasīta kamēr auto ir manā īpašumā. Vēl tika samainītas izplūdei blīves starp kolektoru un pašām trubām savādāk salonā, ieslēdzot pečku, sāka vilkt iekšā izplūdes gāzes



Gala rezultātā auto stabilitāte uz ceļa ir vēl labāka nekā gaidīju. Peldēšana pa risēm ir tikpat, ka neitralizēta neskatoties uz to, ka ir diezgan platas mizas. Tagad vēl gaidu uz vējstikla tīrāmo trapeces kuru atdevu pāris mēnešus atpakaļ uz restaurāciju un tad jau varēs rādīties atkal ielās.

Braucu atvaļinājuma laikā uz garāžu, lai visu iepriekš minēto samainītu, bet nu protams nekas nenāca vaļā, kā arī tika salauzti divi šarnīru novilcēji



Protams, ka besis konkrētais bija tāpēc vienkārši visu noliku pa vietām un braucu mājās. Uzreiz tika pasūtītas OEM drošības skrūves.

Tad šodien bija tā svinīgā diena, kad sarunāju mehu darba garāžā, lai šamējais ar svarku dabūn skrūvi vaļā kamēr es darbojos ar pārējām lietām. Tad nu beidzot sanāca izspiest to nekaunīgo stūres pirkstu, kurš salauza divus šarnīru novilcējus. Augšējām svirām bukses bija metamas, tagad tur mitinas poly.





Tika samainīts arī vidējais stūres stienis un stūres mehānisma buksīte. Tagad varu galvot, ka ritošā ir praktiski 99% pārlasīta kamēr auto ir manā īpašumā. Vēl tika samainītas izplūdei blīves starp kolektoru un pašām trubām savādāk salonā, ieslēdzot pečku, sāka vilkt iekšā izplūdes gāzes



Gala rezultātā auto stabilitāte uz ceļa ir vēl labāka nekā gaidīju. Peldēšana pa risēm ir tikpat, ka neitralizēta neskatoties uz to, ka ir diezgan platas mizas. Tagad vēl gaidu uz vējstikla tīrāmo trapeces kuru atdevu pāris mēnešus atpakaļ uz restaurāciju un tad jau varēs rādīties atkal ielās.
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Bēdīgi leģendārais mehānisms beidzot ir pārlasīts un ielikts atpakaļ iekš auto. Priecē, ka pasažiera kājiņa vairs nedauzas pret haubi.





Pirmo reizi līsts iekšā pie vārstiem. Ir nobraukts mazliet vairāk nekā 20k kopš motora salikšanas un sapratu, ka beidzot vajag kaut ko darīt lietas labā, jo motors bija diezgan skaļš palicis.



Rezumē tāds, ka vārstus tikpat kā vispār nedzirdu vairs, tik maigi tikšķina. Biju aizmirsis cik klusam jābūt ir salonā, ir patīkama un klusa braukšana. Kas mani mazliet uztrauc un nepatīk ir interesantā tukšgaita - minimāli izklausas pēc sacīkšu auto. It kā nevienmērīgi strādātu, bet apgriezieni kā tādi nepeld. Jaudas trūkumi arī nav, iet pilnu pulksteni bez problēmām un diezgan klusi, varbūt pat liekas atsaucīgāks tas auto, bet nu pilnīgi visi vārsti bija jāregulē, jo visi bija izgājuši no ierindas. Nezinu cik slikti vai labi tā tukšgaita ir priekš motora, bet iekšēji kaut kas saka, ka laikam šito procesu nākotnē labāk jāatstāj zinošāku cilvēku rokās. Visi vārsti tika regulēti uz 0.25mm.





Pirmo reizi līsts iekšā pie vārstiem. Ir nobraukts mazliet vairāk nekā 20k kopš motora salikšanas un sapratu, ka beidzot vajag kaut ko darīt lietas labā, jo motors bija diezgan skaļš palicis.



Rezumē tāds, ka vārstus tikpat kā vispār nedzirdu vairs, tik maigi tikšķina. Biju aizmirsis cik klusam jābūt ir salonā, ir patīkama un klusa braukšana. Kas mani mazliet uztrauc un nepatīk ir interesantā tukšgaita - minimāli izklausas pēc sacīkšu auto. It kā nevienmērīgi strādātu, bet apgriezieni kā tādi nepeld. Jaudas trūkumi arī nav, iet pilnu pulksteni bez problēmām un diezgan klusi, varbūt pat liekas atsaucīgāks tas auto, bet nu pilnīgi visi vārsti bija jāregulē, jo visi bija izgājuši no ierindas. Nezinu cik slikti vai labi tā tukšgaita ir priekš motora, bet iekšēji kaut kas saka, ka laikam šito procesu nākotnē labāk jāatstāj zinošāku cilvēku rokās. Visi vārsti tika regulēti uz 0.25mm.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17273
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
M20 motoram vārsti ir jāregulē pie katras eļļas maiņas - tas ir ik pēc 10k km.
Es parasti saregulēju ieplūdi, tad izplūdi un tad vēlreiz izgriežu motoru un pārbaudu katru rokeri. Nereti gadās viens vai divi vārsti, kurus vajag atkārtoti paŗregulēt.
Es parasti saregulēju ieplūdi, tad izplūdi un tad vēlreiz izgriežu motoru un pārbaudu katru rokeri. Nereti gadās viens vai divi vārsti, kurus vajag atkārtoti paŗregulēt.


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Pieczvaigžņu e34 528i
Un tukšgaita šitiem vecajiem sūdiem bieži peld tukšgaitas regulatora dēļ.
Ja pareizi atceros, savam e34 tur kko pisos un mazgāju...
Ja pareizi atceros, savam e34 tur kko pisos un mazgāju...
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi