Bija man b corsa, veselus 4 mēnešus. 18. gada martā sapratu, ka tas sūds nav interesanti, vajag izdzīvot jaunības stulbumu un ieķert kaut kādu vecu naglu kasti. Tā nodota tolmetā (ss.com), un, kāmēr nauda nav iztērēta, uzreiz skatījos kaut ko vietā. Bija pāris varianti, taču beigu beigās no opeļiem nekur tālu netiku, un tā - 26.03.18. pagalmā iekratījās C ascona.
1988. gads, otrais feislifts jeb c3, dzinējs E18NV jeb 1,8 ar gudro karbi ar vadību, kārba f16wr ar 3,72 pāri. uz pakaļu verama lūka, raid stūre, oriģināla centrālā atslēga, kādreiz priekšā bijušas miglas, bet tās kaut kur pazudušas.
Nopirku no sakarīga vīra tepat Rīgā, purvciema rajonā, no mājām ar kājām aizejamā attālumā. Tēvs veselības dēļ vairs braukt nevarot, tāpēc arī dots prom. Nepatīkams fakts, ka viņš ašeles numuru izdomāja savākt un uzlikt mersim, kurš no 14. gada stāv sasists. Oh well.

Tiri piri, viss izložņāts un izskatīts, novākts opīšu tūnings, kā sēdekļu pārvalki divās kārtās, aiz loga gumijas aizkabināti papildus bremžu uguņi, plastmasas uzlikas priekšējiem sānu logiem, no alumīnija plāksnēm saskrūvēta dzinēja panna, zem pakaļējo durvju sliekšņiem paskrūvēta plēve, izklāta pa visu grīdu aizmugurē (

Pēc tam apkope ar pamata sīkumiem (sveces, ar izoleni satītie svečvadi, vārstu vāka blīve, eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs, slotiņas), drīz pēc tam arī siksna un regulators ģeneratoram, jo lādēja diezgan negribīgi, dažreiz tumsā varēja redzēt blāvu lādēšanas lampiņu panelī
Vasarā pārjaucu karburatoru, jo tas bija piekvēpis ne pa jokam. Pēc tam sākās joki ar tukšgaitas neturēšanu, gudrais ecotronics ar visu gudro tukšgaitas regulatoru ar kaut ko netika galā, sāka raustīt tukšgaitu un slāpt nost. Vaina izrādījās saplaisājis karburatora flancis, kurš raustot ieplūdi bija atvēries. Nomainīts.
Tuvojās skate, piečubināju, pietīrīju visu, pārgāju pāri visām bremzēm, gan profilaktiski, gan jo nedaudz ķīlēja priekšējais labais suports, un braucu. Viss bij jauki un skaisti, tikai diseni sa3,14sa nevienādas pakaļējās bremzes. Skates onkuļi labu gribēdami, ilgi un dikti sildīja bremzes, vismaz reizes piecas rullēja pakaļējo tiltu, bet šīs tā arī nepamodās. Vēl no blakus vārtiem onka atnāca, nopētīja auto, jautāja, vai tik šo neesmu ņēmis no purvciema. Saku - esmu gan. Viņš - nu jā, sievastēva auto, ja būtu bijis ar divām durvīm un pakaļējo piedziņu, būtu atstājuši sev

Pēc tam dažādu iemeslu dēļ auto noglabāts, ar domu, ka pavasarī darbosimies tālāk. Un tā, '19 pavasaris klāt, pirmais - loģiski, jātiek galā ar bremzēm, viss pa lielam bija skaidrs, tāpēc iegādāti abi jauni pakaļējo bremžu cilindri. Tieši šis, kuram vajadzēja būt "zaebis", bija pie vainas

Cik tur tā darba uzskrūvēt tos, sagaisoju, pieregulēju un mēģinu skati. Iznākumā tāpat, kā pēc vēstures gadas šim auto - 0 - Teicamā tehniskā stāvoklī.

Pēc tam, sezonai briedumā, asaka kārtīgi likta lietā. No apskates līdz ziemai ~10000, nekāda vaina, pievīlusi nav.
Kaut kad kaut kādam narkašam ļoti iekrita acīs mana 25eur vērtā magnetola, rezultātā - sačakarētas abas viduskonsoles plastmasas, vadītāja durvju slēdzene, apskādēts pulkstenis. Uzgāju ebay izsoli, abas plastmasas pa 10eur. Vismaz bija iemesls samainīt beigtās spuldzītes



Pa ziemu ienācās GT bamperi ar sarkano strīpu. Balkas tiem bija sapuvušas, tāpēc tās samainīju uz savām. Kā arī spoileris ar visu vāku, kuri gan pagaidām stāv šķūnī, jo ir citā krāsā. Un C1 reste, jo man labāk patīk.
Samainītas degvielas šļauciņas motortelpā, jo visas sakaltušas, pie reizes sakārtoti visi vakuumi, tad beigu beigās arī degvielas sūknis, kurš arī ar meistarīgām rokām bija uzdzejots no oriģinālās apakšas un žiguļa sūkņa augšas. Tas sāka neturēt, pastāvot degviela aiztek uz bāku, un, ja neesi kaut cik ieskrējies tajā brīdī, kad karburatorā beidzas degviela, un ripojot nepaspēj sasūknēt, tad stāvi malā ar starta gāzes flakonu



Jaunas riepas lietajiem - Toyo proxes tr1
Ap vasaras vidu sāka rūkt pakaļa, tāpēc jauni skf riteņu gultņi abās pusēs.

Svaigas pakaļējās lampas, jo uz ielas stāvot, kāds bija uzstūmies, nodauzījis stūri un, protams, parāvis koferi

Pamēģināju noplēvēt priekšējās, uzliekot sapratu, ka pārāk liels gateris, noplēsu ātri


Nedaudz iztaisnota arī izplūde, vidējais bundulis ir oriģināls, pakaļējā vietā truba. Ir drusku par griezīgu, kaut kādu mazo klusinātāju iepirku, tiks uzlikts.
Viens no pēdējiem tūningiem - taho panelis. Jaunā tipa pravodka ar devēja vadu jau štekerī, tāpēc samērā plug&play, atskaitot spidometra trosi, kuru vajadzēja garāku tīri dēļ fakta, ka spidometrs ir paneļa malā, nevis pa vidu. Sanāca ar to paneli gan jebļa, jo bija noplēsta pretestība, deguši celiņi, visi dačiki un spidometrs jāregulē, :ebay: bet beigās viss kā nākas. Nobraukums sagrozīts pareizais. Pie zīmīga skaitļa to visu pavisam nejauši sanāca darīt

vēlāk atvadījos no pēdējiem opju uzlabojumiem - psrs masas slēdža.

Ir apmeklēts šādi tādi YTR cars&coffee meeti - 2018-1, 2019-1, 2019 Talsi, 2019-2
piedalījos arī filmas Jelgava '94 filmēšanā 2018. gadā. pāris ainās var redzēt
Un arī pagājušgad kaut kādā krievu filmā par Viktoru Coju
rudenī tiku vaļā no diskiem, apnika. pēdējie metri pagājušgad ar seksuāliem olskūl bleķiem


pēc tam ašele nolikta gulēt. bled, es viņu nopirku, lai dailyotu, bet tad sapratu, ka esmu ieberzies, jo viņa ir diezgan smagi nesapuvusi. pārāk ļoti, lai sālītu arkas cauru gadu
kaut kad uz gada beigām ar čomu/zilās askonas īpašnieku (skatīt zemāk) bijām apskrūvēt vienu GT heču, rezultātā tiku arī pie sarkanās strīpas durvju moldingiem, gt restes un vēl veselu kaudzi ar visādiem sīkumiem


Protams, ir radies neliels studentu tūnings, bet šim auto pieturos pie tā, ka viss tiek darīts atgriezeniski, jeb ar iespēju atgriezties pie oriģināla izpildījuma. Toties tāpēc iet labi, katra nakļene +3,14hp
kaut kādas nesmukbildes

pavasarī, kad būsim kustēties, sakarināšu virsū visu, kas dabūts, un līdz skatei gribu +/- pārlasīt hadeni. stūres pirksti bēdīgi, šaras pie viena arī, priekšējie amīši tuvu nullei, un pagriezienos krakšķ viena granāta. also, jā, zemāk

labi, tagad pietiks