Jānopulē un jāsataisa vizors (hvz kā latviski sauc, teorijā gan var iztikt bez viņa) un jāaizvāc karbona plēves daļas

Am I a joke to you?TomSkarsts wrote: ↑26 Apr 2019, 09:03 Aptuveni tas pats stāstsNegribas braukt. Karbis jātīra, jo šķiļot aukstu gāze jāspaida
Un hvz vai skati izies. sapuvis nejēgā. Un rij tāpat savus 10L. Tad var arī ar e36 braukt
![]()
tam 4g13 12v ir elektro čoks lkm. Un gjau nestrādāOneLitreBeer wrote: ↑26 Apr 2019, 18:27Am I a joke to you?TomSkarsts wrote: ↑26 Apr 2019, 09:03 Aptuveni tas pats stāstsNegribas braukt. Karbis jātīra, jo šķiļot aukstu gāze jāspaida
Un hvz vai skati izies. sapuvis nejēgā. Un rij tāpat savus 10L. Tad var arī ar e36 braukt
![]()
![]()
vieglāk pakačāt pedāli
Retums mūsdienās! Visi kas prasa par manu e36 vienmēr bola acis, ka es pasaku ka ar viņu nedriftēju
sanslide jau nav slikti ja gadaas žmiedzot vai vnk patīk šovs/dumi/dailslidosana, bet mana loģika nesaprot tos, kas grib braukt ātri bet aizmugure liek dzipa amjus vecas zemprofila ziemenes un maksligi veido sanslidi
zondes ir veselas, strādā. Nāk viņas kolektoros, tiem caurumu nav un blīves pie bloka jaunas.
Tas gan kādam gudrākam jājautā, ar multimetru rokā eksperts neesmu. Tāpat bija idejas par nepietiekamu masu kādā vietā, bet neparko labu neliecina fakts, ka joprojām engine roughness ir 1/6cyl pat samainot vietām sveces, spoles un sprauslas.
12.5, 14, 14, 13.5, 12, 13.5