Elllo, kaut kas arī šeit ir noticījies, un tā...
ray112 wrote: ↑04 Apr 2019, 09:41
A kas tam 6-pakapju manuālim ir tik ļoti labāks/savādāks kā 5-pakapju manuālim, ja neskaita nedaudz zemākus apgriezienus uz šosejas?
Nekas jau laikam labāks nav, izņemot grūtāk atrodamas rezerves daļas un pačotu ciemā

nu labi, esmu te pa šo laiku līdz galvpilsētai aizskrējis, pa Kurzemi pablandījies - ar strādājošu kruīzu pa taisni 7 litros ierakstās, kas, savukārt, ir patīkami
kars wrote: ↑04 Apr 2019, 11:24
W208 bija kaut kāds w202+w210 mix?
Jes, kaut kā tā līdz šim ir licies. Kaut kas izskatās pēc W210, kaut kas pēc W202, pa vidam kaut kāds izstrādājums sanāk.
Ar lampiem ir tā, ka viens ir nācis no šrota, cita CLK, paskatoties virsū, viņi abi ir beidzējušies, bet baigi izskatās, ka stikli ir ļoooti matēti tieši no iekšpuses. Vai es jaukšu ārā lukturus, lai sapulētu stiklus no iekšpuses - dunno yet. Var gadīties, ka jāieķer kaut kādi sakarīgāki lukturi, bet pašlaik stars pietika, kaut ko uz ceļa redz, it fine.
Pēc slimības lapas saņemšanas tika sarunāta priekšējā stikla maiņa, stikls jau stāvēja iepirkts, to iemainīja, lukturus apmēram noregulēja servisā. Pēc tam iepirku jaunas abas rocenes (or more like - kājenes?

) troses, kam virsū bija rakstīts C-class, aizmaucu uz garāžu paskrūvēt, kas beigās ievilkās uz pāris dienām. Par vecajām trosēm bija diezgan vienalga, to vienā pusē iznīcināju ārā, bet tad sāku domāt, kā lai jauno ieāķē "loku atvirzītājā" (nezinu, kā lai to mēslu nosauc

), jauno trosi salauzu
Izrādījās, ka vajadzēja tikai izsist to tapu laukā, tizls, nezināju, iemācījos, piedodiet, atvainojiet. Gala rezultātā nomainīju abas troses, procesā palīdu bedrē palūrēt to bremžu cauruli. Tā kā bremžu caurules nomaiņai prasās noņemt pakaļtiltu, bāku, attiecīgi, tikpat kā arī kardānu, sapratu, ka nebūs pašlaik, atstāšu to uz siltāku laiku, ko arī izskaidroju TA inspektoram, kas mani saprata. Tātad pabiju atkārtotajā TA, tur viss smuki, tikai kaut kā ne kā daregulējās labajam ritenim stāvbremze, baigi švaka sanāca + uz stenda sāka niķoties arī darba bremze neizskaidrojamu apstākļu dēļ, taču viss veiksmīgi, un šitā ļerkata ieguva atļauju pārvietoties pa ceļiem un neceļiem līdz 2020.gada kaut kādam maijam.
Nedaudz nepatīk motora darbība - katru reizi piešķiļot, pēc aptuveni pusminūtes gaitā sāk šķaudīt un gurt nost. Vienalga, silts vai auksts. Kādu brītiņu pagaidi, iemet čībā un aiziet, viss ok, kamēr neslāpē nost. Radās doma par degvielas filtru - šitam, kā izrādās, degvielas filtrā kaut kāds spiediena regulators, filtram 4 caurules, būs jāapmaina tas, jo pēc skata tāds aprūsējis liekas

Bet iesākumam nomainīju sveces, ieliku jau pārbaudītās Denso IK20TT, mammas turbovolvo jau labu laiku tādas dzīvo, nekāda problēma. Izskrūvēju vecās - ā, nu ja, vienmērīga motora darbība:
Gandrīz vienādas sveces

Vienīgais, diezgan mīzīgi skrūvēt, kad nezini, vai galvā ir 'vēl atlikušas vītnes.
Tad iebāzu galvu zem motora priekšējā plastmasas vāka, tur izskatījās pēc eļļas noplūdītes.
Izrādās - šitais magnēts (VVT) M111 motoriem esot diezgan izplatīta sāpe - tur iekšā 2 blīvītes, kas ar laiku beidzas un tad sāk dzīt eļļu gan ārā, gan arī motora pravodkā caur štekeri. Mmm, yummy. Risinājums - kaut kādi 60eurosi un jauns magnēts, kas atkal pēc kāda laika sāks tecēt. Krievu forumos gan čaļi ir saspieduši pilnu ar VR hermētiķi un basta. Pašlaik notīrīju lielo kaku no ārpuses, uzliku atpakaļ, pēc kāda laiciņa pavēros, vai vēl tek. Pie viena - jāmaina temperatūras devējs, tam mērglim plastmasas daļa beidzās
Nākamā problēma - nedeg check engine. Vispār. Uz ieslēgtu aizdedzi nereaģē, uz kļūdām (kuras ir 4) arī nereaģē. Nomainīju lampiņu, tāpat nav. Kaut kā neatceros, viņa ir bijusi vai nē. Skaidrs, ka laikam būs jāparauj ārā panelis (jau kādu 800to reizi), jāpalūrē, vai nav redzamu bojājumu. Besī. ka nedodas rokā neviena elektroshēma šitajam zvēram. Vai arī tizls un nemāku meklēt.
Par kļūdām - pirmā zonde auro par high voltage (pieslēdzoties viņa zīmē savu grafiku, aizzīmē līdz augšai, 1V vērtībai un tur arī paliek) un ķēdi kā tādu, otrā zonde par sildītāju un vēl kompresoram WG solenoid kļūda. Izskatās, ka pamainīs filtru, pamainīs zondi, un tad paskatīsies, ko ir.
Un vēl jāpapēta, kur palaidis zaļu puņķīti no motora pakaļpuses, pie paša tuneļa klāt. Izskatās, ka no galvas/bloka šķirbas, bet kaut kā negribas ticēt, ka tā būs blīve
Vēl atgriezās funkcionāls piepīpētājs, kas bija oriģināli sakusis un šāva ārā drošinātāju. Tagad ielikās no Audi, tāds bija pa rokai, nez kāpēc viņš tur perfekti der un beidzot var lādēt telefonu. Ā un vēl - likvidēju šausmīgos sarkanos gumijas paklājiņus un uzsūtīju no vācu jebaja komplektu ar paklājiņiem priekš W208. Bildes dabā kaut kad jāatceras uzblicēt, bet...
https://www.ebay.de/itm/Fusmatten-Merce ... Swm~1cWAyi
Dis. Forši, ka priekšējiem ir pogas, lai nofiksētu čotka vietā. Nav forši, ka man grīdā, paklājā nemaz nav pogu, pret ko fiksēt.
Kaut kā tā pašlaik. Ir tā fāze, kad pieķeries kaut ko sataisīt, nobrūk vēl 3 lietas, kas ir blakus, bet pie tā jau esmu pieradis - opeļi tā vislaik dara
