Paldies! Pie tam vēl ar TA logā!Fretka wrote:Jūs te varat dirst un čīkstēt par uzdirsieniem, cik uziet, bet visu cieņu izgāzt ar fiestu, kas verās tādās lupatās
Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Sveiki visiem Līgo svētkos! Pagaišo nogali biju izskrējis līdz polijas robežai uz Druskininkai kur notika kārtējais drag race posms! Šoreiz gan 1/8mile un pilsētas centrā. Protams ar pozitīvu gala rezultātu 1.vieta streetA klasē limits 8.50sek. man best ET 8.53 . Finālā ar audi a8 limo 900Nm falshstarts! Jautāju kam viņš izrāva tik agru - atbildēja,ka gājis uz pilnu banku,jo pret mani savādāk nevarot!
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Te kvalifikācijas brauciens pret BMW M6 un video no kvalifikācijas brauiena pret audi a8 limo - man atvērās bagāžnieka vāks!
https://www.facebook.com/Bu%C4%8Da-Ford ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Bu%C4%8Da-Ford ... =bookmarks" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Čau Čau visiem. Ar Fiestu viss ok nu jau esmu 3 gadus no vietas street A klases 'čempions un Baltkrievijā arī uzradījis savus rezultātus. 2018 gada sezonu iesāku ar jaunu dzinēju ,jo 2017 gada beigās nobeidzās eļļas sūknis un tika nolemts iegādāties jaunu dzinēju, kuru arī salasīju un smuki sakrāsoju.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Tad nu lūk. Mana 2018 gada sezona sākās ar jauna dzinēja iegādi un to savešanu kārtībā! Strūklošanas darbi, bloka honēšana, krāsošana, šāļu nomaiņa, gredzenu nomaiņa utt. kā arī tika uzlikts gauge panelis, ko iesūtiju no neta. Darbojas labi un nu vismaz varu redzēt, kas ko un kā ar temperatūru un spiedieniem. vienīgā atšķirība,ka jaunais dzinējs uz šo sezonu nebija saregulēts un braucu ar tādu, kāds bija. rezultāti iespaidīgi, jo cīnīhjos ar svara maiņu fiestai. 2018 gada sezonā fiesta bija par 50kg smagāka kā iepriekš un neskatoties uz to rezultāts super tuvu 13.0 sek.
protams, ka visa sezona nenāca viegli un bija smagi japacīnās ar konkurentiem, bet galu galā izdevās.
pieļauju,ka kāds arī Rumbulas ieskaitē mani redzēja, bet problēmas bija ar kārbu. Lai vai kā tā pat tur liku salasīt penāļus zīmuļiem ar 1.7 bi turbo utt.
nu sākušās problēmas ar kārbām, kas vairs netur slodzi (jaudu) cik nu tur tagad tās ir nemācēšu teikt, bet beidzamais rādijums bija 212Hp 225Nm
Pāris bilžas:
Mehu dienas 2018 tiko salasīts dzinējs 1.vieta līdz 2.0 atmo klase- honda ar 260Hp fināls
Baltkrievija - 1.vieta
Mans godalgu klāsts 4 gadu laikā
Apsolos, ko biežāk iemest!
protams, ka visa sezona nenāca viegli un bija smagi japacīnās ar konkurentiem, bet galu galā izdevās.
pieļauju,ka kāds arī Rumbulas ieskaitē mani redzēja, bet problēmas bija ar kārbu. Lai vai kā tā pat tur liku salasīt penāļus zīmuļiem ar 1.7 bi turbo utt.
nu sākušās problēmas ar kārbām, kas vairs netur slodzi (jaudu) cik nu tur tagad tās ir nemācēšu teikt, bet beidzamais rādijums bija 212Hp 225Nm
Pāris bilžas:
Mehu dienas 2018 tiko salasīts dzinējs 1.vieta līdz 2.0 atmo klase- honda ar 260Hp fināls
Baltkrievija - 1.vieta
Mans godalgu klāsts 4 gadu laikā
Apsolos, ko biežāk iemest!
- omulis
- Moderators
- Posts: 5811
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Būs jāliek mtx75 kārba, ne?
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Paldies jums. Sakiks ko jaunu,kad būs, bet nu ir doma mainīt virzuļus,lai var pacelt kompresijas pakāpi un parasto galvas blīvi nomainīt uz metāla. Kā arī ir doma par lielākām droselēm no 45mm pāriet uz 52mm vai arī uzbuvēt kolektoru ar vienu droseli.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1234
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------