Sveiki.
Viens ziemas gonku seriāls noslēdzies, 333 Ziemas kauss, var ātri pastāstīt, kā (ne)gāja
kā jau pierasts, par auto sagatavošanu sākām domāt neilgi pirms sacensībām
tā kā iepriekšējā posmā jau sapratām, ka ir jātiek vaļā no metinātā reduktora, padomā bija divi varianti, viens noņemt reduktoru no mana e30 (vispār ja būtu bijis silts un tikai asfalta konfigurācija, ļoti iespējams 333 trasi piedziedātu m20b30 skaņas..bet nebij lemts

), tātad otrs variants dabūt salauzto lsd elementu, ko viens kolēga mums jau piedāvāja vasarā, sazvanamies..ras un divi, 7dienas vakarā raujam uz pilsētu, un iegūstam salauztu mazo lsd elementu, par ko liels paldies
Ch
pirmdien, vakarā raujam uz servīzi sākt kko darīt, izjaucam elementu, un saprotam, ka trūkst divas mazās preload šaibiņas, fōk, nu neko, zinājām ka Ch ir vēl viens elements, izšķīdis, sazvanamies atkal, un ar visādām mahinācijām sakārtojam, kā dabūt to no Jelgavas uz Madonu, šeit paldies Space_Cowboy. Pāāāralēli tika arī samedītas tās šaibiņas atsevišķi no Blondā, arī viņam paldies!
kamēr notiek mahinācijas ar detaļu sagādi, sametinājām elementa vāciņu, tam bija nolūzusi gultņa sēža, papētot internetu un vietējo situāciju, tā teikt, type168 elementu slimība
čirkk
un tajā pat dienā ir klāt donōrs.
sveiki
respektīvi no diviem salikām vienu, nu pa lielam no izšķīdušā nebij baigi ko paņemt
sākumā doma bija vnk nomainīt elementu + jauni sānu gultņi un būs zaibcom, reduktora korpusu nemaz neņēmām nost.
salikām un, protams, nekas nebija zaibcom
itkā pēc visa lsd elementam un parastajam būtu jābūt vienādiem, mož metinot vāku savilka kas ļoti ticams, respektīvi bija ''jāregulē'' sānu vāki, gultņos bij pārāk liela spēle.
aiziet gateris, no sākuma maucām uz liela ķip dzirnakmeņa, bet tas bija pārāk lēnu un tik labi neņēma

bet nu itkā viss sanāca.
tālāk vēl bij doma salabot DISA vārstu, bet par to vēlāk, jo līdz gonkai to nesanāca salabot.
tātad nu jau visā Latvijā ir sniegs, tātad arī 333, aizbraucām, nolikām auto...un tas jau bija gatavs gonkai, jo nekādu citu riepu utt, mums nebija
smūks
izstaigājām trasi sapratām, ka šoreiz būs max slikti...slikāk kā pagājušajā reizē

, jo sapratām ka grunts sekcija uzreiz būs ledū, sākumā gan to klāja smuks sniegs, cerība vēl bija ka asfalta sekcijā daudz kur bija ''tīrs'' asfalts, bet tas uzreiz pārvērtās par pulētu ledu...
respektīvi auto stūrējās, jo priekšā bija +- norm riepas-uniroyals, bet uz priekšu vīspār negāja - aizmugurē bija sailuns (kā viens rwd pro klases braucējs izteicās: ''cik daudz Jūs vakar izdzērāt, ja izdomājāt likt tādu riepu(sailun)''

), bet nu jā, mums nebij alternatīvu
pēc pirmajiem braucieniem sazvanījām čomu kas dzīvo netālu, savācām hanteļu ripas, cik lai ir droši salikām, tik bija
maz jau gan, 25 + cik rezerves ritenis pats.
bet nu uz manu braucienu vēl kolēga pats pieslēdzās par atsvaru, un sanāk bija +140kg (atsvari+pasažieris) neskaitot mani...tas neko nemainīja
āāā, plus ka reduktors čota tomēr kkā negribēja bloķēt, lai arī pirmstam patestēju tepat pa dopiņu, likās ļoti labi, taču trasē bija diezgan slikti, to arī video var dzirdēt....ļoti bieži..pārāk

par to tiek domāts.
ieskats 2. braucienā, jāteic, garastāvoklis nebija no tiem labākajiem pēc pirmā brauciena, to var nedaudz just
» Skatīties Youtube
karoč galīgi nebaudāma bij braukšana, Kretīns pat izteicās, ka 3. braucienu varētu vnk nebraukt, jo kāda jēga, un pa lielam varēja piekrist....bet tomēr vēlme kko pazīmēties fotogrāfiem bija, tāpēc aiziet
skatītāju līkums
speeeeeed
kad kolēģim viss izbesījis un ir skaidrs, ka labi laiki nesanāk, ko dara pasažieris...vnk ierēc
bet nu labi, jokus pie malas, skaidrs, ka uz pjedestāla uzkāpt atkal nevienam no mums nesanāca, taču pirmajos posmos savāktie punkti Vilcienam nodrošināja 1. vietu kopvērtējumā
kad jau pasvinējām to uzvaru, 1dien arī atāk paciņa no Moskouw city, jo pēc tam kad no 4riem atrastajiem vārstiem visiem bija caura membrāna, sapratu, ka nav vērts tālāk meklēt. un jauns oem bija kosmoss.
vakar samainīju membrānu, viss šancē, nav tik iztestēts baigi vēl.
kkā tā pagaidām
#mundierismotorsport