Vakar ņēmu dalību Biķernieku trases dienā, pasākums ļoti patika, publika, gaisotne, viss ritēja raiti un bez pauzēm, bija iespēja braukt 4x20min
Bet nu, viss pēc kārtas. Lasot nolikumu, bija rakstīts, ka drīkst piedalīties ar riepām ar vismaz 4mm protektoru, protams, manām riepām tāda atlikuma nebija, nācās domāt kur aizlienēties diskus un riepas, jo šogad negribēju pirkt jaunas r15, to jaunajā sezonā. Pie krusttēva servisā sarunāju r13 Minilites ar itkā et15 un 175/70 jaunām riepām, forši
A skuju, et -7

un neder, lien ārpus arkām priekšā, aizmugurē vispār nelien zem arkas, mēģinājām nolaist gaisu, uzlikt un tad piepumpēt, jā ratu uzlikt var, bet rats negriežas jo gumija berzējas gar arkām

Hm, ko darīt? Riepas jaunas, jāmeklē citi r13 diski. Par laimi no šošejniekiem varēju aizlienēties citus diskus ar netik mazu et un kas varētu derēt
Diski Braid r13 7J et11, ļoti viegli, nesasisti un galvenais, ka kopā ar baloniņriepu labi derēja žicim
Zināju, ka trasē būs lielas noslodzes, tāpēc būtu svarīgi, lai ar eļļošanu un dzesēšanu viss būtu kārtībā. Izlaidām eļļu, karterim iemetinājām ribas, lai kādā līkumā nepaliek bez eļļas, nedod Dievs pie lieliem apgriezieniem uztvērējs netiktu pie eļļas un iesūktu gaisu, tfu tfu tfu un klopēju pie galda. Pie reizes apgriezām filtra korpusu, kartera ventilācijas trubu ielaidām izplešanās traukā (oil catch can), uzlējām 1L virs līmeņa, pa lēto nopirku lietotu mazgājamo K&N gaisa filtru, izmazgāju, izpūtu ar kompresoru, sapūtu ar eļļiņu, krusttēvs saregulēja savērsumu/sagāzumu priekšējai piekarei, vēl šādi tādi sīkumi un žicis bija gatavs doties trasē
Vakarā piebraucu pie kaimiņa, kurš trenniņa pēc brauks ar sacensību žiguli, vērtīgi padomi un ieteikumi no viņa puses, tā gaidu rītdienu kad varēs braukt

Sacensību diena, piebraucam pēc kafijas un degvielas

Samaksāju dalību, uzstādu laika ņemšanas kastīti, ķiveri galvā un aiziet!!!

Ļoti pateicīgs krusttēvam par žika sagatavošanu, nekādu defektu, karšanas, noplūdes, turējās ļoti labi, bremzējās, motors godam turēja slodzi četras reizes pa 20 min pilnā grīdā

Arī kaimiņam par vērtīgajiem padomiem trasē un izvizināšanu ar sportinieku

Nebija nosprausts apļa laiks uz kuru tiekties, braucu prieka pēc, nepārvērtējot savas uz žika spējas. Dienas beigās sasniedzu labāko laiku 2:02.023, kas priekš 74zs motora, bez bloķa, ar salonu nav slikts rezultāts, dzirdēju pat atzinīgus vārdus no N.Lagzdiņa, kurš atzina, ka priekš standarta žiguļa esmu nobraucis labi, protams patīkami
Uzskatu, ka pilnīgi pietiek pat ar tik mazu jaudu, lai gūtu prieku trasē, jo ar pilnu visus līkumus tāpat bija bail izņemt, īpaši tiltiņa līkums, kas
pēc šosejnieku teiktā vispār jāņem ar pilnu tvanu, jo līkumā līdz slimnīcai, tā ir ātrākā trases vieta, jā nevis starta/finiša taisne
Kopumā esmu ļoti apmierināts, diena izdevusies, uzslavas žicim, ka turēja godam! Paldies par uzmanību!
