
Galu galā motors nerūca kā vajag un neleca kā tam būtu jālec. Ar starta gāzi šo nedaudz vajadzēja pamocīt. Braucot vairāk par 2k rpm negāja. Līdz šim atkārtoti biju ielīdis līdz ķēdēi, pārbaudīju vai atmetkas pareizi saliktas, kas ietekmētu aizdedzes momentu. Ar vilšanos viss tika salikts atpakaļ, jo tur viss bija ok. Tad atkal abi jūzeri pieslēdzās un visus vadus pēc kārtas raustijām, gmm, tukšgaitas reg., kurš izrādijās beigts, bet tas šoreiz nebija tas. Paldies džekiem par palīdzību, nebija vienam jāčortojas.
Atlika vien divi varianti, vai nu aizdedze vai sprauslas pie vainas. Tā kā tās bija vienas no pēdējām atvaļinājuma dienām nolēmu, ka pašam nebūs laika un jaudas ņemties pa brīvdienām, aizvilku mašīnu pie džekiem, kas varētu šo problēmu atrisināt ātrāk un pieslēgties arī pie kompja.
Secinājumi līdz šim - aizdedzes vāciņš, rotors, svečvadi, lambda un viena no jaunajām svecēm ko ieliku ( kaut kāds brāķis ) ir jāmaina.