Skaidrs, bet kāda situācija ar tiem tuning boxiem, skatījos man nepieciešamajam dzinējam piedāvājas diezgan plašā klāstā, cenas arī dažādas tikai jautājums, kāda garantija ka notiks kādas izmaiņas piespraužot to brīnumu....Maraneli itkā programmē ar Piasini kontrolieri esi par tādu ko dzirdējis?-AF- wrote:Zini kā, visu var izdarīt, sapirkt aprīkojumu u.t.t ja būtu pieprasījums. Ja nav tad neviens negribēs sapirkt programmas un vadiņus par vismaz 1k dēļ pāris auto
Chiptuning, INC, Powerbox utt
Moderator: gacciZm
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15210
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Kads vel VEMS, cik var noprast vairums vnk nocipo stock ecu vai piemekle tadu ko var no srota 

R56 JCW
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
grūti komentēt. Tam pedālim gan jau ka nekas stulbs nevar uztaisīt. Bet ja runā par tuningboxu priekš iesmidzes sistēmas tad 90% ir totāli mēsli, jau ideja ka tiek apmānīts spiediena rādītājs ir debīla. Krč interesanta tēma, paguglēšu, moš ko interesantu atradīšuedgars106 wrote:Skaidrs, bet kāda situācija ar tiem tuning boxiem, skatījos man nepieciešamajam dzinējam piedāvājas diezgan plašā klāstā, cenas arī dažādas tikai jautājums, kāda garantija ka notiks kādas izmaiņas piespraužot to brīnumu....Maraneli itkā programmē ar Piasini kontrolieri esi par tādu ko dzirdējis?-AF- wrote:Zini kā, visu var izdarīt, sapirkt aprīkojumu u.t.t ja būtu pieprasījums. Ja nav tad neviens negribēs sapirkt programmas un vadiņus par vismaz 1k dēļ pāris auto

P.s iedod tava auto dzinēja sīkāku aprakstu

"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Hm. Manuprāt nemaz tik daudz tā "jebkā" joprojām nav.Kaross wrote:Korvet.U_V6er wrote:AF, ja vems ir iesaaceejiem, tad ko uzskati par normaalu?![]()
![]()
Bet būtībā gandrīz jebkas ir labāks par VEMS. Tikai tas jebkas maksā 3x dārgāk par VEMS. Attiecīgi cita kategorija. Maz cilvēku, kas regulē u.t.t.
VEMS price/performance ir labākais pieejamais LV. Pārējais lielākai daļai tautas nav "paceļams".
Attiecīgi komentārs diezgan bezjēdzīgs. Kjipa sūds, bet analogu nav.
VEMSam kā retajam ir pieejams iebūvēts platjoslas zondes kontrolieris, iebūvēts detonācijas kontroles procesors. Katrs, ja nepieciešams, priekš 2gab sensoriem. Arī 2 atgāzu temperatūras ieejas. Un šie ir vitāli svarīgi motora aizsardzībā. Vairums neko tādu nepiedāvā joprojām...
Tas, kas VEMSam nav - nav ieeju no riteņu ātrumiem. (tikai 2 raw ieejas no asīm, kuras dzīvē grūti uzburt). To vajadzētu priekš jaudas pārbagātajiem projektiem pretslīdes funkcijām.
Pagaidām CAN ir vien jaunattīstības stadijā, bet tā joprojām ir vispārēja parādība.
Ņemot verā ar sabalansēto iespēju klāstu - nu nav to alternatīvu tik daudz. Un tās ir tiešām dārgas. Tās Nebūs 3x, bet gan 6++ reizes dārgākas..
Un tikai nelejiet fleimu par procesoru. Nav motorā nekā tāda, lai tur vajadzētu nez kādu megaprocesoru. Līdzībai - .txt failu var veiksmīgi rediģēt gan ar Windows 10 gan ar Windows 3.1 laika datoriem... Un jaunākos ne jau tekstu rediģēšanai sabūvēja.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1249
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Pedāļa jūtība tā ir štelle. Kaross manam e91 320D ieregulēja to jūtīgāku. Sajūtas kā diena pret nakti. Varu teikt, ka tas auto tagad brauc kā BMW pieklājas nevis ar aizturi.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Lai neceptu jaunu tēmu jautāšu te-
Kāds sowtware/hardware combo ir vajadzīgs, lai noņemtu un uzliktu ecu dump'u VAG'am. Konkrēti 2000 gada vw lupo
Subāram atradu vairākus open source risinājumus, vagam tā neveicās ar meklēšanu..
Kāds sowtware/hardware combo ir vajadzīgs, lai noņemtu un uzliktu ecu dump'u VAG'am. Konkrēti 2000 gada vw lupo

Subāram atradu vairākus open source risinājumus, vagam tā neveicās ar meklēšanu..
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Te nav būtiski marka/modelis, bet pati vadība. Ap 2000 normalām vadībām (Bosch EDC dīzelim vai Bosch Motronic ME benzīnam) pārsvarā pietiek ar parastu KKL kabeli ar FT232 čipu un attiecīgu softu. Par Magneti Marelli, Siemens un tamlīdzīgiem sūdiem nav ne jausmas.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Nu attiecīgi softs kas domāts tavam auto un motoram , uzlabots vai stock.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Kristāla bumbu atdevu garantijas remontā, svīda ciet, attiecīgi pagaidām nespēšu izpīpēt kas par vadību tam dzinējam ir un ko vajag, lai viņu nolasītu, jo lēta, visiem pieejama universāla risinājuma nav. Detaļas numuru (un ražotāju) var atrast uz paša ecu vai caur vagcom/vcds. Ja nav pat tik elementāra diagnostikas rīka, tad nafigam vispār vajag vadības blokā kautko lasīt/rakstīt.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Protams paldies par atsaucību un (vismaz tā izskatās) par vēlmi palīdzēt, bet tā nu ir sanācis, ka 24/7 neesmu ne pie datora, ne pie auto, kur nu vel pie auto ar datoru un obd kabeli vienlaicīgi
tāpēc nav vajadzības izdarīt pārsteidzīgus secinājumus.
Ja es vienā postā varētu apkopot gan savu aprīkojumu, gan vadības bloka nr. tad diez vai kaut ko jautātu vispār.
anyway,
Vcds uzrādija 030 906 032 CP, ME7.5.10
ir lētais kkl kabelis ar CH čipu, cik saprotu tas neder un vajag ftdi, bet tā nebūtu problēma..
varbūt ir kāds step by step guide kādam zināms? Pats pagoglēju, atradu vairākus, kuram ticēt nezinu.

Ja es vienā postā varētu apkopot gan savu aprīkojumu, gan vadības bloka nr. tad diez vai kaut ko jautātu vispār.
anyway,
Vcds uzrādija 030 906 032 CP, ME7.5.10
ir lētais kkl kabelis ar CH čipu, cik saprotu tas neder un vajag ftdi, bet tā nebūtu problēma..
varbūt ir kāds step by step guide kādam zināms? Pats pagoglēju, atradu vairākus, kuram ticēt nezinu.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Nu re, tā jau ir labāk. ME7 lasās/rakstās ar Ft232 (ftdi) kabeli un Nefmoto flasheri: http://www.nefariousmotorsports.com/wik ... g_Software" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja visu sapiš, tad ir cerība pacelt ar, principā to pasu kabeli (ja ir ft232RL) un Galletto 1260 softu. Vispār tajā procesā ir daudz sīkumi un nianses, bet lauziens to visu rakstīt. Taja pašā nefmoto forumā informācijas par visu ir vairāk ka vajag.
Ja visu sapiš, tad ir cerība pacelt ar, principā to pasu kabeli (ja ir ft232RL) un Galletto 1260 softu. Vispār tajā procesā ir daudz sīkumi un nianses, bet lauziens to visu rakstīt. Taja pašā nefmoto forumā informācijas par visu ir vairāk ka vajag.
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
sākumā gan ieteiktu nolasīt oriģinālo eeprom. Tas tāpat būs jāpārraksta uz jauno ECU, lai varētu iedarbināt. Tā intereses pēc, ko Tu taisies tai mazlitrāžas atmosfērai darīt?
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
....nav jau obligāti jābūt turbīnai lai drīkstētu kau ko darīt, kāpēc visiem tik noliedzoša attieksme pret atmorfēriska dzinēja softa uzlabošanu/izmaiņu....jā hp un nm tur nepieaugs jūtami taču mūsdienu auto elektronika un notiekošie procesi vadībā ir tik piebāzti ar visādiem s..diem kas reāli tos auto pārvērš par dārzeņiem ar muļķu drošām reakcijām un atsaucību, salīdzinot ar 90 gadu vidus atmo dzinējiem.Kaross wrote:sākumā gan ieteiktu nolasīt oriģinālo eeprom. Tas tāpat būs jāpārraksta uz jauno ECU, lai varētu iedarbināt. Tā intereses pēc, ko Tu taisies tai mazlitrāžas atmosfērai darīt?
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Es jau neteicu, ka nedrīkst, tikai interese. Tas, ka reāli tur iegūs 0, tas man tāpat ir skaidrs. Interesē dzirdēt to vīziju.

Ir, protams, reti gadījumi, kad ir viens dzinējs dažādās jaudas versijās ar vienādu apkari.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt
Nerunāju par elektronikas esamību auto vadībās, tā ļoģiski ir vajadzīga un palīdz izspiest maksimumu no dzinēja tilpuma, bet gan par to kā softiski auto tiek piemēroti tam lai ar to varētu braukt un "baudīt" pensionārs vai botānikas students.
biju domājis par dzinēja vadībām, kas darbojas pēc principa - engine torque request šis princips ir reāls mēsls no ātrdarbības un atsaucības viedokļa.
biju domājis par dzinēja vadībām, kas darbojas pēc principa - engine torque request šis princips ir reāls mēsls no ātrdarbības un atsaucības viedokļa.