ordii wrote:2 jautājumi par e39 - pirmais - nopirku un bija aem maģis iekšā, bet deva līdz oem arī, viss darbojas un deg un spiežas, bet radio/cd neskan, kur problēma? 2 daļīgais man ir , kautkas šitāds
kautkad uzgūglēju tur bij rakstīts, ka drošekļi jāparausta-visi ok.
un otrs - no iepriekšējās kūtiņas boombox palika mantojumā, nevaru izšķirties vai man viņu ir vērts likt sedanā, tā metāla siena starp bagažnieku un salonu liek domāt, ka efekts būs kūsas mata lielumā
tiesham neviens nezin? ziema klaat, shim ir arii oem webasto iekshaa, pats iesledzas kad vesaks par 4 gradiem un uzsilst aatri, bet ara jaiziet vienalga, lai pielaistu, cik paluureeju netaa var tikai caur oem radio saprogrammeet cikos gribi, lai iesledzas uz cik ilgu laiku un pasilda, lai atliek ziemaa tikai naakt aaraa, skilt un braukt
Sveiki. Vai kāds ir licis to Yatour aparātu pie BMW E39 radio ar lielo ekrānu un navi. Nezinu kā viņu sauc precīzi, bet varbūt varat pastāstīt kaut ko kas būtu jāzin, kur viņu slēdz, kā notiek atskaņošana, dziesmu pārslēgšana utt. ?
Sveiki! Meklēju sev dz.d. un Ziemassvētku dāvanu. Skatos uz Alpine CDE-178BT . Ir kāds līdzvērtīgs aparāts tirgū? Vajag Bluetooth priekš Deezer un hands free,kā arī CD atskaņotaju (jā,jā-21.gs. un CD formāts sucks). Varbūt kāds tirgo vai ir gali ar labu piedāvājumu?
http://www.blaupunkt.com/en/nc/products ... gle/11973/
vs http://www.blaupunkt.com/en/nc/products ... ngle/7590/
Sāku domāt par maģīša iegādi priekš mkIV.
Prasības- askētisks, SD karte, cd, moš kādreiz subīti pieslēgšu...
Ir jēga piemaksāt un ņemt to 440to 230tā vietā, ja pa lielam tikai gain/freq iespējas Subīša izejai nāk klāt tam 440, cik tas reāli svarīgi vēlāk izvirtībās?
Netā iekš LV neredzu nekur nemaz cenu 440, bet ebrejs saka, ka 160Eur.
Kur LV var Blaupunktus vispār nosmāli apčamdīt un nopirkt?
nakurilijs wrote:http://www.blaupunkt.com/en/nc/products ... gle/11973/
vs http://www.blaupunkt.com/en/nc/products ... ngle/7590/
Sāku domāt par maģīša iegādi priekš mkIV.
Prasības- askētisks, SD karte, cd, moš kādreiz subīti pieslēgšu...
Ir jēga piemaksāt un ņemt to 440to 230tā vietā, ja pa lielam tikai gain/freq iespējas Subīša izejai nāk klāt tam 440, cik tas reāli svarīgi vēlāk izvirtībās?
Netā iekš LV neredzu nekur nemaz cenu 440, bet ebrejs saka, ka 160Eur.
Kur LV var Blaupunktus vispār nosmāli apčamdīt un nopirkt?
Vaitad standartà visiem pastiprinātājiem nenāk freq regulēšanas iespējas? Es sev 1x uzregulēju lai kautcik skan kā man patīk un atstāju. Neredzu jēgu viņu regulēt vel. Varbūt vienīgi ja mūzikas vietā pēkšņi gribēsi paklausīties ziņas tad varbūt mazliet tas noderēs.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
Tātad īsumā. Ir magnetola - pionieris - pie kura visu laiku bija pieslēgtas auto tumbeles. tipa viss skaisti un labi, līdz vienu dienu izdomāju ka jākļūst par lielu puiku un jānopērk subis ar pastūzi, kas tika arī izdarīts. Savelku vadus, viss skaisti, savienoju - viss skaisti, taču klausoties mūziku visu laiku subis sīc. Sīc viņš tā ka jo vairāk gāze - jo vairāk sīc. Protams ja pagriež audio skaļāk tad neko dzirdēt nevar, bet ja kāds jāved tad sajūta kā troleibusā!
KristiansV wrote:Tātad īsumā. Ir magnetola - pionieris - pie kura visu laiku bija pieslēgtas auto tumbeles. tipa viss skaisti un labi, līdz vienu dienu izdomāju ka jākļūst par lielu puiku un jānopērk subis ar pastūzi, kas tika arī izdarīts. Savelku vadus, viss skaisti, savienoju - viss skaisti, taču klausoties mūziku visu laiku subis sīc. Sīc viņš tā ka jo vairāk gāze - jo vairāk sīc. Protams ja pagriež audio skaļāk tad neko dzirdēt nevar, bet ja kāds jāved tad sajūta kā troleibusā!
Kas varētu būt pie vainas?
Esi vadus kaut kur sakrustojis, šitais joks, man liekas, bija, kad lineāros pārmet pāri barošanas vadiem.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
īstenībā šito vajag paprovēt, jo tas jau ir no pirmās reizes kad ieslēdzu maģi. Plusa vads iet pa vienu pusi ar lineārajiem, mīnuss gan no lampas tiek ņemts! Vajag tagad tikai dabūt lineāros vadus kur lai viss salons atkal nav jāizārda tikai lai pārbaudītu šo teoriju!
Ja vajag darbināt kautko niecīgu, tad ir praktiski pofig, bet tāpat nevajag vilkt un lodēt klāt jau esošam masas vadam radot pārslodzi tai esošajai ķēdei. Labāk aizvilkt jaunu vadu līdz kādam kuzava masas punktam, vai pieskrūvēties pie kādas skrūves.