Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nav vajadzības. Man pamatenes palika vecās, bloks izhonēts jauni gredzeni un klaņu šāle tas arī viss. Vai tad sporta autiņus baigi piebrauc kāds tukstošiem km? Nē pāris reizes izsilda un tas arī viss.
Ja nosvils nekas rausim vaļā.
Ja nosvils nekas rausim vaļā.
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Tur tā lieta, ka tā iebraukāšana nav vajadzīga. Savu motoru arī uz reiz griezu līdz ierobežotajam. Visiem motoriem tā ir darīts un parasti viņi iet labāk par iebraukāto dzinēju.

- howitzer
- M30
- Posts: 29378
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Vecīt, Tu savas Hondas motoru, man liekas, kādas reizes piecas cēli iekšā/ārā.Volfsburgs wrote:Tur tā lieta, ka tā iebraukāšana nav vajadzīga. Savu motoru arī uz reiz griezu līdz ierobežotajam. Visiem motoriem tā ir darīts un parasti viņi iet labāk par iebraukāto dzinēju.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Pilnīgas muļķības! nesludini savas iedomas kā faktu!Volfsburgs wrote:Tur tā lieta, ka tā iebraukāšana nav vajadzīga. Savu motoru arī uz reiz griezu līdz ierobežotajam. Visiem motoriem tā ir darīts un parasti viņi iet labāk par iebraukāto dzinēju.
Gredzeniem ir jāsastrādājas ar cilindru sieniņām! Ja tas nenotiek gredzeni pārkarst un deformējas, paliek mīksti un iesēžas virzuļos!
Visi tie mīti par piebraukšanas nevajadzību ir radušies nezinot dažādas nianses ar kurām sportistu mehāniķi nedalās
Protams darīt var visādi, var dirst stāvus un teikt, ka tā daru vienmēr un viss ir ok
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15229
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Sporta dzinejus parasti nepiebrauc jo parasti vini domati paris gonkam vai ari vienai gonkai kas kilometros ir loti maz
R56 JCW
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15229
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
P.S Volfsi dirsejes,iedot redlaina vai turet redlaina nav viens un tas pats.Saprati kucen pedins?
R56 JCW
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Beidziet cepties! Dzinējs isturēja, bet ātri uzsilst jo vēl jāpiebrauc. Bet lai vai kā ar nesaregulētu jauns ET 8.854 super. Domāju pēc regulācijas 8.5 +- vairāk uz to,ka (-).
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
tieši tā, cik esmu dzirdējis un lasījis info tad parastiem motoriem kuri ir rūpnieciski dienas sūda auto domāti, tad ir jāpeibrauc, cita runa ir par motoriem kurus būvē sportam, kur bloku nohonē līdz mikroniem, kur gredzeni jau ir pieslīpēti pie attiecīgiem diametriem un šāles u..t.t ir piestādāti pie konkrētiem izmēriem ar simtdaļu precizitāti, tad auto saliek pat bez speciālās pastas, tik ieeļļo, saliek un var dot čībā. Parastam auto to rūpnīcā nedara, kāpēc? Tāpēc ka tas maksā nejebovo naudu!!!Micuks wrote:Pilnīgas muļķības! nesludini savas iedomas kā faktu!Volfsburgs wrote:Tur tā lieta, ka tā iebraukāšana nav vajadzīga. Savu motoru arī uz reiz griezu līdz ierobežotajam. Visiem motoriem tā ir darīts un parasti viņi iet labāk par iebraukāto dzinēju.
Gredzeniem ir jāsastrādājas ar cilindru sieniņām! Ja tas nenotiek gredzeni pārkarst un deformējas, paliek mīksti un iesēžas virzuļos!
Visi tie mīti par piebraukšanas nevajadzību ir radušies nezinot dažādas nianses ar kurām sportistu mehāniķi nedalāsblokiem tiek veikta speciāla apstrāde pēc honēšanas, dzinēji tiek piestrādāti aukstā veidā uz stendiem, tiek lietoti gredzeni ar speciālu pārklājumu kurš pirmajās minūtēs piedilst! Jā šādi gredzeni ir nopērkami kā parasta rezerves daļa, bet pērkot savai hondai vai tu zini ko esi nopircis, ar vai bez pārklājuma, vispār vai zini, ka tādi ir un ka tādi būtu jāmeklē. jebkurā gadījumā tas norošina tikai labāku kompresiju, bet gredzenam ir jāpiestrādājas tik un tā!
Protams darīt var visādi, var dirst stāvus un teikt, ka tā daru vienmēr un viss ir ok
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
assembly lube lieto gadījumos kad zin, ka motors stāvēs salikts un netiks braukts uz reiz, ciit pēc sentēvu metodem uzpilina eļļu uzkontaktvirsmas un šķiļ klāt, citi taisa kombinācijas un klusē par savu maģiju..., protams šis process jebkurā gadījumā jādara ar galvu, nevis to kas karājas starp kājām..
sastrādāt detaļas ar pareizām pielaidēm ir pareiza doma, bet to pienācīgi var izdarīt šķiet tikai F1 inženieri, kuri zin materiālus no kuriem detaļas izgatavotas un saprot termodinamiku, pārējais ir tukša muldēšana..
sastrādāt detaļas ar pareizām pielaidēm ir pareiza doma, bet to pienācīgi var izdarīt šķiet tikai F1 inženieri, kuri zin materiālus no kuriem detaļas izgatavotas un saprot termodinamiku, pārējais ir tukša muldēšana..
Last edited by kalns on 15 Aug 2015, 23:49, edited 1 time in total.
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
nu mana doma bija līdzīga, tu tik smukāk aprakstījikalns wrote:assembly lube lieto gadījumos kad zin, ka motors stāvēs salikts un netiks braukts uz reiz, ciit pēc sentēvu metodem uzpilina eļļu uzkontaktvirsmas un šķiļ klāt, citi taisa kombinācijas un klusē par savu maģiju..., protams šis process jebkurā gadījumā jādara ar galvu, nevis to kas karājas starp kājām..
sastrādāt detaļas ar pareizām pielaidēm ir pareiza doma, bet to pienācīgi var izdarīt šķiet tikai F1 inženieri, kuri zin materiālus no kuriem detaļas izgatavotas un saprot termodinamiku, pārējais ir tukša muldēšana..
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nu ne tikai, padomju laikā kad dzinēji bija reģistrēti svarīgi bija, lai tas kalpo pēc iespējas ilgāk, mans vectēvs veica kapitalkas lielākai daļai rūpnīcu vadītājiem un citiem, kuri varēja to atļauties. Nedēļām sēdēja uz stendiņa ar šāberi piedzina šāles un vēl citus darbus, kurus parasti "mehi" ar āmuru piedzinakalns wrote:bet to pienācīgi var izdarīt šķiet tikai F1 inženieri
Arī mūsdienās tepat LV ir cilvēki, kuri māk.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Instruments plānas metāla skaidas noņemšanai no metāla detaļām. Google diemžēl neizmet tādu bildi kā man vajag. 
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nu ko.dzinējs vēl turās un ir pabūts biķerniekos uz 5.LČ posmu un sasniegts jauns rezultāts 8.854 tīrais ET. Saķere draņķīga no vecā asvalta, bet neskatoties uz visu to esmu apmierināts ar rezultātu ko esmu ieguvis no standarta dzinēja. Ziema gara un domāju par ražīgākām droselēm - ja kādam,kas ir esmu atvērts piedāvājumie. Protams plānā ir arī nomainīt sadalenes esošās standarta uz ko sportiskāku,saves kārtībā motortelpu un ieķert dragrace slikus.
rezultātu lapiņā mans nr. 726.
Nu un domāju,ka šogad vēl tiksimies Jelgavā, Rullītī.
rezultātu lapiņā mans nr. 726.
Nu un domāju,ka šogad vēl tiksimies Jelgavā, Rullītī.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
šis tas ir mainījies! Biju aizskrējis uz CSDD pareģistrēt uz zilu krāsu un pie viena ieskrēju TA.. Divi - divnieki: viens par roceni par vāju un otrs par priekšējo plauktu buksi! Nomainīju abiem plauktiem.
P.s. TA atgāzēs co parādija 8...., bet pēc izgāzēšanas nokritās zem 3..... domāju bija sakrājusies degviela izplūdē.
rīt braukšu atkārtoti un tad jau jāziemo nost izskatās, ka sniegs gaidām drīzumā.
Meklēju droseles no m3 vai susuky gsxr750 98-99 gads. + kur var ieķert sporta sadalenes pa lētākām naudām dzinējs skaitās silvertop zetec E...
Paldies
P.s. TA atgāzēs co parādija 8...., bet pēc izgāzēšanas nokritās zem 3..... domāju bija sakrājusies degviela izplūdē.
rīt braukšu atkārtoti un tad jau jāziemo nost izskatās, ka sniegs gaidām drīzumā.
Meklēju droseles no m3 vai susuky gsxr750 98-99 gads. + kur var ieķert sporta sadalenes pa lētākām naudām dzinējs skaitās silvertop zetec E...
Paldies
