Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Volfsburgs »

Ka neiebraukāsi dzinēju mierīgi braucot tūkstošos kilometrus. :D
Image
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Nav vajadzības. Man pamatenes palika vecās, bloks izhonēts jauni gredzeni un klaņu šāle tas arī viss. Vai tad sporta autiņus baigi piebrauc kāds tukstošiem km? Nē pāris reizes izsilda un tas arī viss.
Ja nosvils nekas rausim vaļā.
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Volfsburgs »

Tur tā lieta, ka tā iebraukāšana nav vajadzīga. Savu motoru arī uz reiz griezu līdz ierobežotajam. Visiem motoriem tā ir darīts un parasti viņi iet labāk par iebraukāto dzinēju.
Image
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29378
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by howitzer »

Volfsburgs wrote:Tur tā lieta, ka tā iebraukāšana nav vajadzīga. Savu motoru arī uz reiz griezu līdz ierobežotajam. Visiem motoriem tā ir darīts un parasti viņi iet labāk par iebraukāto dzinēju.
Vecīt, Tu savas Hondas motoru, man liekas, kādas reizes piecas cēli iekšā/ārā. :reeka:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Micuks »

Volfsburgs wrote:Tur tā lieta, ka tā iebraukāšana nav vajadzīga. Savu motoru arī uz reiz griezu līdz ierobežotajam. Visiem motoriem tā ir darīts un parasti viņi iet labāk par iebraukāto dzinēju.
Pilnīgas muļķības! nesludini savas iedomas kā faktu!
Gredzeniem ir jāsastrādājas ar cilindru sieniņām! Ja tas nenotiek gredzeni pārkarst un deformējas, paliek mīksti un iesēžas virzuļos!

Visi tie mīti par piebraukšanas nevajadzību ir radušies nezinot dažādas nianses ar kurām sportistu mehāniķi nedalās ;) blokiem tiek veikta speciāla apstrāde pēc honēšanas, dzinēji tiek piestrādāti aukstā veidā uz stendiem, tiek lietoti gredzeni ar speciālu pārklājumu kurš pirmajās minūtēs piedilst! Jā šādi gredzeni ir nopērkami kā parasta rezerves daļa, bet pērkot savai hondai vai tu zini ko esi nopircis, ar vai bez pārklājuma, vispār vai zini, ka tādi ir un ka tādi būtu jāmeklē. jebkurā gadījumā tas norošina tikai labāku kompresiju, bet gredzenam ir jāpiestrādājas tik un tā!

Protams darīt var visādi, var dirst stāvus un teikt, ka tā daru vienmēr un viss ir ok :emo:
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15229
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Black President »

Sporta dzinejus parasti nepiebrauc jo parasti vini domati paris gonkam vai ari vienai gonkai kas kilometros ir loti maz
R56 JCW
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15229
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Black President »

P.S Volfsi dirsejes,iedot redlaina vai turet redlaina nav viens un tas pats.Saprati kucen pedins?
R56 JCW
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Beidziet cepties! Dzinējs isturēja, bet ātri uzsilst jo vēl jāpiebrauc. Bet lai vai kā ar nesaregulētu jauns ET 8.854 super. Domāju pēc regulācijas 8.5 +- vairāk uz to,ka (-).
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by -AF- »

Micuks wrote:
Volfsburgs wrote:Tur tā lieta, ka tā iebraukāšana nav vajadzīga. Savu motoru arī uz reiz griezu līdz ierobežotajam. Visiem motoriem tā ir darīts un parasti viņi iet labāk par iebraukāto dzinēju.
Pilnīgas muļķības! nesludini savas iedomas kā faktu!
Gredzeniem ir jāsastrādājas ar cilindru sieniņām! Ja tas nenotiek gredzeni pārkarst un deformējas, paliek mīksti un iesēžas virzuļos!

Visi tie mīti par piebraukšanas nevajadzību ir radušies nezinot dažādas nianses ar kurām sportistu mehāniķi nedalās ;) blokiem tiek veikta speciāla apstrāde pēc honēšanas, dzinēji tiek piestrādāti aukstā veidā uz stendiem, tiek lietoti gredzeni ar speciālu pārklājumu kurš pirmajās minūtēs piedilst! Jā šādi gredzeni ir nopērkami kā parasta rezerves daļa, bet pērkot savai hondai vai tu zini ko esi nopircis, ar vai bez pārklājuma, vispār vai zini, ka tādi ir un ka tādi būtu jāmeklē. jebkurā gadījumā tas norošina tikai labāku kompresiju, bet gredzenam ir jāpiestrādājas tik un tā!

Protams darīt var visādi, var dirst stāvus un teikt, ka tā daru vienmēr un viss ir ok :emo:
tieši tā, cik esmu dzirdējis un lasījis info tad parastiem motoriem kuri ir rūpnieciski dienas sūda auto domāti, tad ir jāpeibrauc, cita runa ir par motoriem kurus būvē sportam, kur bloku nohonē līdz mikroniem, kur gredzeni jau ir pieslīpēti pie attiecīgiem diametriem un šāles u..t.t ir piestādāti pie konkrētiem izmēriem ar simtdaļu precizitāti, tad auto saliek pat bez speciālās pastas, tik ieeļļo, saliek un var dot čībā. Parastam auto to rūpnīcā nedara, kāpēc? Tāpēc ka tas maksā nejebovo naudu!!!
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by -AF- »

» Skatīties Youtube

biš atškiras izstrādes proces kā parastā garāžā ne?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
kalns
Posts: 403
Joined: 23 Feb 2015, 22:39
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by kalns »

assembly lube lieto gadījumos kad zin, ka motors stāvēs salikts un netiks braukts uz reiz, ciit pēc sentēvu metodem uzpilina eļļu uzkontaktvirsmas un šķiļ klāt, citi taisa kombinācijas un klusē par savu maģiju..., protams šis process jebkurā gadījumā jādara ar galvu, nevis to kas karājas starp kājām..
sastrādāt detaļas ar pareizām pielaidēm ir pareiza doma, bet to pienācīgi var izdarīt šķiet tikai F1 inženieri, kuri zin materiālus no kuriem detaļas izgatavotas un saprot termodinamiku, pārējais ir tukša muldēšana..
Last edited by kalns on 15 Aug 2015, 23:49, edited 1 time in total.
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Volfsburgs »

:cool:
Image
-AF-
Posts: 4748
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by -AF- »

kalns wrote:assembly lube lieto gadījumos kad zin, ka motors stāvēs salikts un netiks braukts uz reiz, ciit pēc sentēvu metodem uzpilina eļļu uzkontaktvirsmas un šķiļ klāt, citi taisa kombinācijas un klusē par savu maģiju..., protams šis process jebkurā gadījumā jādara ar galvu, nevis to kas karājas starp kājām..
sastrādāt detaļas ar pareizām pielaidēm ir pareiza doma, bet to pienācīgi var izdarīt šķiet tikai F1 inženieri, kuri zin materiālus no kuriem detaļas izgatavotas un saprot termodinamiku, pārējais ir tukša muldēšana..
nu mana doma bija līdzīga, tu tik smukāk aprakstīji :yo: :]
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Micuks »

kalns wrote:bet to pienācīgi var izdarīt šķiet tikai F1 inženieri
Nu ne tikai, padomju laikā kad dzinēji bija reģistrēti svarīgi bija, lai tas kalpo pēc iespējas ilgāk, mans vectēvs veica kapitalkas lielākai daļai rūpnīcu vadītājiem un citiem, kuri varēja to atļauties. Nedēļām sēdēja uz stendiņa ar šāberi piedzina šāles un vēl citus darbus, kurus parasti "mehi" ar āmuru piedzina :lol:
Arī mūsdienās tepat LV ir cilvēki, kuri māk.
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by U_V6er »

kas ir "shaaberis"?
salvis
Posts: 369
Joined: 19 Feb 2011, 20:46
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by salvis »

Instruments plānas metāla skaidas noņemšanai no metāla detaļām. Google diemžēl neizmet tādu bildi kā man vajag. :D
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Nu ko.dzinējs vēl turās un ir pabūts biķerniekos uz 5.LČ posmu un sasniegts jauns rezultāts 8.854 tīrais ET. Saķere draņķīga no vecā asvalta, bet neskatoties uz visu to esmu apmierināts ar rezultātu ko esmu ieguvis no standarta dzinēja. Ziema gara un domāju par ražīgākām droselēm - ja kādam,kas ir esmu atvērts piedāvājumie. Protams plānā ir arī nomainīt sadalenes esošās standarta uz ko sportiskāku,saves kārtībā motortelpu un ieķert dragrace slikus.
rezultātu lapiņā mans nr. 726.
Nu un domāju,ka šogad vēl tiksimies Jelgavā, Rullītī.
Attachments
FB_IMG_1441730717594.jpg
FB_IMG_1441730717594.jpg (37.28 KiB) Viewed 9167 times
20150908_194108.jpg
Gsi2
Posts: 837
Joined: 02 Jun 2009, 16:50
Location: kurzeme
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by Gsi2 »

A kad ir Rullitis?
Gsi Turbo

Bmw e36 e46 e60
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

Gsi2 wrote:A kad ir Rullitis?
Drīz jābūt! kad būs tad jau ielikšu info!
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

Post by bucis »

šis tas ir mainījies! Biju aizskrējis uz CSDD pareģistrēt uz zilu krāsu un pie viena ieskrēju TA.. Divi - divnieki: viens par roceni par vāju un otrs par priekšējo plauktu buksi! Nomainīju abiem plauktiem.
P.s. TA atgāzēs co parādija 8...., bet pēc izgāzēšanas nokritās zem 3..... domāju bija sakrājusies degviela izplūdē.
rīt braukšu atkārtoti un tad jau jāziemo nost izskatās, ka sniegs gaidām drīzumā.
Meklēju droseles no m3 vai susuky gsxr750 98-99 gads. + kur var ieķert sporta sadalenes pa lētākām naudām dzinējs skaitās silvertop zetec E...
Paldies
Post Reply