Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
-
- Posts: 137
- Joined: 30 Jul 2012, 20:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Augustā brūnais tika pamests novārtā, jo naudas plūsma tika novirzīta izklaides industrijā.
Nu izskatās ir iestājies rudens un jāsāk kaut kas kustināt uz priekšu.
Virsbūve joprojām gaida dvēseles atdzimšanu. Sūdi sanāca ar priekšējiem spārniem, paskatoties kārtīgāk saulē un gaismā sapratu, ka krāsotājs ir nolaidis triffeli un abi spārni ir sadirsti, par laimi dabūju no donora ideālus orģinālus taisnus nerūsējušus spārnus, atkal priekšā krāsošanas darbi, cik raibs tas auto izskatīsies nav ne jausmas pēc trešās daļējās pārkrāsošanas. Uz krāsošanu (http://www.sdt.lv" onclick="window.open(this.href);return false;) atdots arī sadalenes regulējošais zobrats un vārstu vāks, tos pagaidām arī neizdodas atdabūt gatavus jau trešo nedēļu.

Priecīgākais augusta notikums brūnā projektā ir turbīnas TB-58 iegāde no turbobandit'a.
Iegādāts arī gaisa massas mērītājs 012 AMM (76 mm).

Nu izskatās ir iestājies rudens un jāsāk kaut kas kustināt uz priekšu.
Virsbūve joprojām gaida dvēseles atdzimšanu. Sūdi sanāca ar priekšējiem spārniem, paskatoties kārtīgāk saulē un gaismā sapratu, ka krāsotājs ir nolaidis triffeli un abi spārni ir sadirsti, par laimi dabūju no donora ideālus orģinālus taisnus nerūsējušus spārnus, atkal priekšā krāsošanas darbi, cik raibs tas auto izskatīsies nav ne jausmas pēc trešās daļējās pārkrāsošanas. Uz krāsošanu (http://www.sdt.lv" onclick="window.open(this.href);return false;) atdots arī sadalenes regulējošais zobrats un vārstu vāks, tos pagaidām arī neizdodas atdabūt gatavus jau trešo nedēļu.

Priecīgākais augusta notikums brūnā projektā ir turbīnas TB-58 iegāde no turbobandit'a.
Iegādāts arī gaisa massas mērītājs 012 AMM (76 mm).

Last edited by Vāveris on 07 Sep 2015, 22:19, edited 1 time in total.
Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Nopietni no turbobandita sūtiji turbo>?
Kāpec tieši no Romas
un kāda izmaksa?
Kāpec tieši no Romas
un kāda izmaksa?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
kapēc gan ne???-AF- wrote:Nopietni no turbobandita sūtiji turbo>?
Kāpec tieši no Romas
un kāda izmaksa?
Viens no argumentiem : popular turbo for Volvo B230 engines, and of course for all 4cyl engines.
Tā mēs ar mana dzinēja pārbūves projekta koordinātora iniciatīvu izlēmēm.
Cenas visas redzamas viņa mājaslapā, sūtīšanas izmaksas nostājās ap ~60 Eur
Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Kokrētā turbīna TB-58 kopā ar piegādi 540 Eur, par atsauksmēm grūti ko teikt jo nav neviena pazīstama tikai info no zviedru forumiem un entuziastiem.-AF- wrote:nē es vnk arī gribu zināt izmaksas
un atsauksmes
Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Arī par TB-58 uz Volvo nebiju dzirdējis, jo populārākas ir nedaudz lielākas Mitsu turbīnas uz citiem Volvo modeļiem. Taču palasījos nedaudz un sapratu, ka laikam ļoti iecienīts fēns uz 4cyl 8v motoriem 
Skaidrs, ka nauda šeit netiek žēlota, tāpēc arī noteikti tāda izvēle. Apdeiti, kā vienmēr, ļoti nopietni un iepriecinoši

Skaidrs, ka nauda šeit netiek žēlota, tāpēc arī noteikti tāda izvēle. Apdeiti, kā vienmēr, ļoti nopietni un iepriecinoši

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
TB-58 par to cenu visdrīzākais ir ķīnas T3/T4 viņu nobalansēta, ar labākām ķīnas iekšām. Kompresora rats atbilst garrett TO4B H3 0,60 A/R korpusam, un turbīna MITSUBISHI TDO6, kas iebāzta garrett T3 karstā gala korpusā. Ja neviens nesūdzās par kvalitāti tad labi, diezgan interesants viņu izdomāts kombo.
Te kompresora karte Tavai turbīnai.

Te kompresora karte Tavai turbīnai.

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Spoiler
Show
masp wrote:TB-58 par to cenu visdrīzākais ir ķīnas T3/T4 viņu nobalansēta, ar labākām ķīnas iekšām. Kompresora rats atbilst garrett TO4B H3 0,60 A/R korpusam, un turbīna MITSUBISHI TDO6, kas iebāzta garrett T3 karstā gala korpusā. Ja neviens nesūdzās par kvalitāti tad labi, diezgan interesants viņu izdomāts kombo.
Te kompresora karte Tavai turbīnai.
Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
ganga mani dzen kompleksos

pa šo laiku :
-pasūtīti, saņemti un nomainīti ātrumkārbas blīvslēgi



-iegādāti USA style priekšējie pagriezieni

-iegādāti visādi sīkumi, izplūdes kolektora skrūves, vara uzgriežņi, salona paklājiņi, likturu tīrīšanas slotiņas uc sīkumi


-pasūtīts intercoolers

-Sametināta aizmugurējā bufera balka



-sataisīts priekšējais bufers, precīzāk, pēc csn izrautais caurums aizlāpīts



-sapucēts ģenerators


drīzumā jāķeras pie:
-sajūgs, spararats
-sakrāsot jaunos spārnus, vadītāja durvis, abus buferus un vēl dažas virsbūves daļas
-ielikt beidzot to dzinēju un pārvietot auto uz garāžu


pa šo laiku :
-pasūtīti, saņemti un nomainīti ātrumkārbas blīvslēgi
Spoiler
Show




Spoiler
Show

Spoiler
Show


Spoiler
Show

Spoiler
Show



Spoiler
Show



Spoiler
Show


-sajūgs, spararats
-sakrāsot jaunos spārnus, vadītāja durvis, abus buferus un vēl dažas virsbūves daļas
-ielikt beidzot to dzinēju un pārvietot auto uz garāžu
Last edited by Vāveris on 05 Oct 2015, 15:13, edited 1 time in total.
Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Skatoties uz dzinēja apgreidiem, gribētos, lai tu tam auto pārlasi pilnīgi jebkuru detaļu
Mega!


Mega!
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
niiice, būtu man šitāda pacietība..



Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
- Martinss
- Posts: 4934
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Izskatās jau mega un pašam gribās savējo tik pat kārtīgi pārlasīt, bet xplod Golfa pedantiskumu nevienam, laikam nepārspēt.




Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Sākumā man nebija tik pedantisku plānu, bet ar pirmo darbību jau saprotu, ka roka neceļās blakus kādai jaunai dzinēja komponentei, daļai, atstāt kādu vecu netīru aprūsējušu detaļu. Ritošo daļu pagaidām neaiztikšu vismaz neko globālu nedarīšu pa ziemu, tas lai paliek plāni arī nākamai ziemai
Xplod pedantiskumu noteikti nepārpēt, ne tuvu tam noteikti. Bet vismaz iedvesmu un pacietību viennozīmīgi esmu smēlies no līdzīgierm projektiem. Viena labā lieta no tā, ka auto nav braucams ir tā, ka ir iespēja iegādāties daļas, kuras kad auto ir braucošs nekad nebūs prioritāte un kur nu vel vēlme tērēties uz tādām lietām, piemēram tadas lietas, kā vārsta vāka melnā hroma efekts, tas pats par zobratu sadalenei, salona paklājiņi, visādas līstītes, USA pagriezieni, dzinēja detaļu vizuālā izskata atjaunošana, blīvslēgi utt.
Milzīga nozīme protams arī ir profesionālam atbalstam un cilvēkiem uz kuriem tu vari paļauties, un zini ka jebkurā laikā tu iegūsi nepieciešamo atbalstu un palīdzību un tāds ir Arvīds, kuru varu droši dēvēt par mana auto pārbūves procesa galvenām smadzenēm un motivātoru, reizēm liekas, ka tas ir viņa auto, ne manējais
Jo viņa interese par procesu un nenogurdināmais azartiskums ir apbrīnojams!

Milzīga nozīme protams arī ir profesionālam atbalstam un cilvēkiem uz kuriem tu vari paļauties, un zini ka jebkurā laikā tu iegūsi nepieciešamo atbalstu un palīdzību un tāds ir Arvīds, kuru varu droši dēvēt par mana auto pārbūves procesa galvenām smadzenēm un motivātoru, reizēm liekas, ka tas ir viņa auto, ne manējais

Prātam ir jābūt, lai tajā kas ienāktu. /G.Pilsums/