Kā jau tas ir sēn pierādījies, braucot ar vecu šķūnētu lamatu, nekad nekas nav vienkārši...
tad nu tā, beidzot tika aizbraukts saregulēt auto. Tagad gaitas īpašibas palikušas daudz foršākas...vienīgi downgreids ir tas ka auto vairs praktiski nešauj
ar fretki gaidam rindu, papīpējam kaļanu

+psihā oldtaimers fonā.
kāda bilde ar vēl vienu Vācu autobūves šedevru
vnk kūl bilde no Kretīna puses.
bet labā braukšana ilgi nevilka, atlika aizbraukt līdz laukeim un biš pabraukāt pa centru

viss kūl līdz brīdim kad tika pārsista bāka, pirmstam tika labi pavalkāts utt, un pēkšņi baigā kočka un aiziet piedzīvojumi, labi ka izdomājām apstāties, paskatīties vai nekas nav noticis, un protams, skats - izpūtējs uzsists ovāls pret bāku un tiltu, ūn degviela reāl ilīst pa taisno uz izpūtēja, degvielas garaiņi vnk nenormāli daudz zem auto, jebāāāķ, labi ka viss labi beidzās.

tā sliede beigās bija daudz ggarāka, līdz aizvilkām auto līdz mierīgākai vietai kur izsūcām visu degvielu. pēcāk Kretīns vilka mani mājup kādus 80km pusnaktī
bāka tika sataisīta, pārtaisot bāku savienojošo trubu, kuru ielaužot bāka palika caura, kkā tā izskatās tagad
viss alabots, atkal varēja gāzt,
fretkis bij rajonā
Tad vēl bija doma par IX uzlikām, jo likās ka viņas ir vairāk uz āru-platākas, bet tā tas nav, viņas ir vnk zemākas, sooo won't happen
un tad ikgadējā ielīgošana, matars apgriezienos ir ļoti jūtami spēcīgāks palicis salīdzinot ar pagājušo gadu, tas priecē
VAĻIM BOKOM
šitie beidzās pārāk ātri
kkā tā pagaidām
atā
