
gangas wannabe racecar volvo 744
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Redzēju vienreiz smiltenē stāvot, respect
prasās gan kāds melnums pakaļējos logos.

prasās gan kāds melnums pakaļējos logos.
https://www.instagram.com/mgts_w/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
ziema klāt, kantainais volvo ir ieziemots.
topiks nekur nebeidzās plāni pa ziemu lieli kā mājas, bet tie vēl sekos
Uztaisīju mazu 2014 kopsavilkuma video, no materiāliem, kas bija sakrājušies, lai ir atmiņām, enjoyy
» Skatīties Youtube
topiks nekur nebeidzās plāni pa ziemu lieli kā mājas, bet tie vēl sekos

Uztaisīju mazu 2014 kopsavilkuma video, no materiāliem, kas bija sakrājušies, lai ir atmiņām, enjoyy

Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Skatoties video sākuma daļu ar sasnigušo stāvlaukumu likās, ka būs baigais s*ds, bet tad safilmētais trasē un tas ir skatāmi!



Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
nu jā, visa sula laikam ir video beigās 

Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Tā kā Ganga internetu nemīl 
Trase atrodās Smiltenē, segums diezgan raupjš, bet pakrāmēt varot
Nezinu, cik daudz info drīkst izpaust, bet matars swapojās cits un te viss būs kā pienākas
Diskači arī būs citi, much stenc, atkal no džipaka

Trase atrodās Smiltenē, segums diezgan raupjš, bet pakrāmēt varot

Nezinu, cik daudz info drīkst izpaust, bet matars swapojās cits un te viss būs kā pienākas

- Rii
- Posts: 7689
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Pēc pirkt/pārdot postiem jau var secināt, kas tur iemājos



NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
jā, nu jāatzīmējas
Tad nu pagājušoruden iesāka taisīt tādu palielāku custom garagi, doma bija, ka jāsadabū donors un pa ziemu jādzīvo garāžā, bet kaut kā garages būvniecība apstājās pusratā un atcēlās līdz vasarai, nebija siltas vietas, kur pa ziemu kaut ko skrūvēt, tā lai bez nagiem nepaliktu, nebija nekādu sakarīgu donoru piedāvājumā un volvo stāvēja aukstā garagē, vienkārši gaidot sezonu

Sāka lēnām mesties pavasaris, uz ielām parādijās divstāvīgie kaķi un ssā beidzot parādijās mans ilgi gaidītais donors
Volvo 850 T5, 1996 gada izlaidums, it kā vests no vācijas, latvijā nostāvējis kādu gadu vai divus, automāts bija nobeidzies, nezinu te, vai vācijā, bet nu tāds viņs bija, motors rūca galīgi zolīdi, nekādas mega eļļas noplūdes nebija, vienīgi īsti nevarēja saprast iet vai neiet, gāja avārijas režīmā, kārba raustijās, tad gāja tikai līdz 3000 rpm, tad pēkšņi neitrālais un redlainā
sarunājām adekvātu ciparu un stellējām augšā uz sakabes, vešanai mājās.


Sagaidiju pirmo martu, jo riepas ņetu, un neko baigi neiespringstot braucu uz csdd diagnostiku. metinātais bloķis, caurs spārns, no motora eļļa gāžas, varbūt saiet ?
protams tieši pirms tehniskās apskates ir jāuztaisa mazā apkope, nezinu kur radās ideja, ka aizlīmējot izrūsējušos caurumus ar makgaivereni, viņiem nepiekasīsies

Skati dabīgi, ka neizgāju, izrādās, ka bremžu stenda ruļļi valmierā griežas katrs uz savu pusi
mēģināju ieskaidrot, ka svaigi šeibots lsd,ņem kā jauns, bet džeks man neticēja, brīnumi gan

Tika uzlikts zils spārns bez caurumiem, samazgāts motors, kaut kādi sīkumi samainīti un padzirdēts, ka valkā var iziet skati ar metināto, braucu uz turieni un arī mierīgi izeju skati
te kaut kur valmieras staķikā satankojos

Pēc skates volvo tiek iedzīts mazajā, netīrajā garagē, vēl pēdējo reizi uzmesta acs 16v motoram un tiek celts ārā uz neredzēšanos


Tad sākās mazais gemorojs ar t5 fwd dzinēja stutēšanu iekš veca rwd volvo.
Pārlasijies zviedru projektus pilnā pārliecībā, ka nekas būtisks tas nav, sāku tik skrūvēties, bet dzīvē tomēr mazliet savādāk izrādās
motora stiprinājumi no 960 volvo, ieplūdes pusē 3 skrūves no 4 ām var pieskrūvēt, kas it kā der, tikai mazliet jāpagraiza pcv bačoks

izpūtēja pusē 2vas no 4 ām, kas laikam būs mazliet par īsu.
tiek uzveidots flancis


m7 cietās skrūves tā arī neatradu kur nopirkt, nācās iet pie virpotāja + vēl pāris šeibas, lai flancis būtu pareizā leņķi




ieplūdnieks vajadzīgs no mazliet jaunākas paaudzes no 2001 gada 5 cilindru turbo, jo vecajam drosele būtu tieši pret firewallu, šim te drosele stiprinās ieplūdniekam pa vidu, apakšā. tad atkal fitmenta problēmas


slavenā m90 kārba, kurunevar dabūt ne lv, ne lietuvā, ja arī ir, tad maksā riktīgu kosmosu, kaut kā esmu ticis pie vienas, izdomāju, ka būs sarkana, tonis varbūt ne tāds, kā biju domāts, bet nu neko, bildēs protams vēl mazliet savādāk kā dzīvē

karteris uz fwd ir reāli resns un neder uz rwd balkas, tapēc karteris atkal no 960 volvo, vienīgi tas, ka 960 nav pieccilindru motori, tapēc notiek pāris izvirtības. viena cilindra daļu griežam no kartera ārā un pēc tam metinam kopā

tagad var likt virsū uz auto un skatīties kas ar kronšteiniem notiekās.
zviedri liek uz standarta kronšteiniem un motors stāv mazliet slīpi

atradu šādu te kronšteinu, motors taisni, karteris nevilksies pa zemi, tik viena ļipa jāuzmetina, tik vēl jāskatās kas ar kārbu notiekās, vai nebūs pa augstu pagaidām kamēr skate ir varu baigi neiespringt un metināt kronšteinus

motoram samainīta zobsiksna, saliktas jaunas irdija sveces, iztīrīta pcv sistēma un mazliet uzfrišināts, domājams, ka tāds te arī liksies iekšā, daudz maz stock, būs 960 3'' drosele, nedaudz modernāks ieplūdnieks un iespējams mazliet lielāks turbo

un diski nesen iegādāti 17x8.5j et 6, laikam berg diski, tik pēc smilšu strūklu un pulveri prasās kā ēst, droši varat ieteikt kādu kantori



pagaidām viss, ko gribēju izstāstīt, turpinājums sekos

Tad nu pagājušoruden iesāka taisīt tādu palielāku custom garagi, doma bija, ka jāsadabū donors un pa ziemu jādzīvo garāžā, bet kaut kā garages būvniecība apstājās pusratā un atcēlās līdz vasarai, nebija siltas vietas, kur pa ziemu kaut ko skrūvēt, tā lai bez nagiem nepaliktu, nebija nekādu sakarīgu donoru piedāvājumā un volvo stāvēja aukstā garagē, vienkārši gaidot sezonu


Sāka lēnām mesties pavasaris, uz ielām parādijās divstāvīgie kaķi un ssā beidzot parādijās mans ilgi gaidītais donors

Volvo 850 T5, 1996 gada izlaidums, it kā vests no vācijas, latvijā nostāvējis kādu gadu vai divus, automāts bija nobeidzies, nezinu te, vai vācijā, bet nu tāds viņs bija, motors rūca galīgi zolīdi, nekādas mega eļļas noplūdes nebija, vienīgi īsti nevarēja saprast iet vai neiet, gāja avārijas režīmā, kārba raustijās, tad gāja tikai līdz 3000 rpm, tad pēkšņi neitrālais un redlainā




Sagaidiju pirmo martu, jo riepas ņetu, un neko baigi neiespringstot braucu uz csdd diagnostiku. metinātais bloķis, caurs spārns, no motora eļļa gāžas, varbūt saiet ?


protams tieši pirms tehniskās apskates ir jāuztaisa mazā apkope, nezinu kur radās ideja, ka aizlīmējot izrūsējušos caurumus ar makgaivereni, viņiem nepiekasīsies


Skati dabīgi, ka neizgāju, izrādās, ka bremžu stenda ruļļi valmierā griežas katrs uz savu pusi



Tika uzlikts zils spārns bez caurumiem, samazgāts motors, kaut kādi sīkumi samainīti un padzirdēts, ka valkā var iziet skati ar metināto, braucu uz turieni un arī mierīgi izeju skati

te kaut kur valmieras staķikā satankojos

Pēc skates volvo tiek iedzīts mazajā, netīrajā garagē, vēl pēdējo reizi uzmesta acs 16v motoram un tiek celts ārā uz neredzēšanos



Tad sākās mazais gemorojs ar t5 fwd dzinēja stutēšanu iekš veca rwd volvo.
Pārlasijies zviedru projektus pilnā pārliecībā, ka nekas būtisks tas nav, sāku tik skrūvēties, bet dzīvē tomēr mazliet savādāk izrādās

motora stiprinājumi no 960 volvo, ieplūdes pusē 3 skrūves no 4 ām var pieskrūvēt, kas it kā der, tikai mazliet jāpagraiza pcv bačoks

izpūtēja pusē 2vas no 4 ām, kas laikam būs mazliet par īsu.

tiek uzveidots flancis



m7 cietās skrūves tā arī neatradu kur nopirkt, nācās iet pie virpotāja + vēl pāris šeibas, lai flancis būtu pareizā leņķi




ieplūdnieks vajadzīgs no mazliet jaunākas paaudzes no 2001 gada 5 cilindru turbo, jo vecajam drosele būtu tieši pret firewallu, šim te drosele stiprinās ieplūdniekam pa vidu, apakšā. tad atkal fitmenta problēmas


slavenā m90 kārba, kurunevar dabūt ne lv, ne lietuvā, ja arī ir, tad maksā riktīgu kosmosu, kaut kā esmu ticis pie vienas, izdomāju, ka būs sarkana, tonis varbūt ne tāds, kā biju domāts, bet nu neko, bildēs protams vēl mazliet savādāk kā dzīvē



karteris uz fwd ir reāli resns un neder uz rwd balkas, tapēc karteris atkal no 960 volvo, vienīgi tas, ka 960 nav pieccilindru motori, tapēc notiek pāris izvirtības. viena cilindra daļu griežam no kartera ārā un pēc tam metinam kopā


tagad var likt virsū uz auto un skatīties kas ar kronšteiniem notiekās.
zviedri liek uz standarta kronšteiniem un motors stāv mazliet slīpi

atradu šādu te kronšteinu, motors taisni, karteris nevilksies pa zemi, tik viena ļipa jāuzmetina, tik vēl jāskatās kas ar kārbu notiekās, vai nebūs pa augstu pagaidām kamēr skate ir varu baigi neiespringt un metināt kronšteinus



motoram samainīta zobsiksna, saliktas jaunas irdija sveces, iztīrīta pcv sistēma un mazliet uzfrišināts, domājams, ka tāds te arī liksies iekšā, daudz maz stock, būs 960 3'' drosele, nedaudz modernāks ieplūdnieks un iespējams mazliet lielāks turbo


un diski nesen iegādāti 17x8.5j et 6, laikam berg diski, tik pēc smilšu strūklu un pulveri prasās kā ēst, droši varat ieteikt kādu kantori




pagaidām viss, ko gribēju izstāstīt, turpinājums sekos

Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Nereāli, super liels prieks kad šite viss notiek uz urrā, spēj tik skrūvēt!

tad jau jācer kad ies līdzīgi šim https://www.youtube.com/watch?v=RbHVCjvzUdU" onclick="window.open(this.href);return false;


tad jau jācer kad ies līdzīgi šim https://www.youtube.com/watch?v=RbHVCjvzUdU" onclick="window.open(this.href);return false;
- VuskansDavis
- Posts: 2465
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
tas youtube konts, kurā iemests 2014 goddamn video ir tavs? ja jā, tad senāk regulāri tika ierēkts par vecajiem video
par volvo - visu cieņu

par volvo - visu cieņu



Re: gangas wannabe sports car volvo 744
irir manējais, esmu tas pats vecais club esiitis, tik tagad uz četriem ratiem 

Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
- VuskansDavis
- Posts: 2465
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
Kaut kas ļoti lēnā ātrumā iet uz priekšu
spidometram arī paralēli jātaisa apgreids

vietējā tolmetā parādijās turbo volvo, kurš tika aplasīts, lūpa, eļļas radiatori x2, interkūlers, kurš gan neder un arī spidometrs, no kura izlasīti voltu un turbīnas spiediena dačiki un salikti iekš manējā.
skolā samērīts, ka orižinal dačiks rāda līdz 1,25 bar spiediens, plānā pūst iekšā ap bāru, takā saies un nebūs jāliek kaut kāds mirgojoš turbo hrom dačiks ar panelī izgrieztu caurumu

takā iekš 850 motors stāv perpendikulāri mašīnai, tad sadalītājam vietas pietiek, bet liekot iekš 740, kad motors paralēli, sadalītāja vāks atdurās pret firewallu.



ienākošais jāņem no 740 sadalītāja vāka

cuk pielīmēju

cuk ar šķiedru visam pa virsu

abs nekad nebija gājis un lai padarītu motortelpu tīrāku un iegūtu street credit par to, ka nav abs (#becauseracecar) abs noņēmu nost
pirms

pēc ( okej te jau vēl visādi sīkumi pazuduši )

aizmugures bremžu izvads aizlaists pa taisno no galvenā cilindra, priekšas bremzēm vadi ievilkti arkā un zem mašīnas, lai nebojā skatu

spidometram arī paralēli jātaisa apgreids

vietējā tolmetā parādijās turbo volvo, kurš tika aplasīts, lūpa, eļļas radiatori x2, interkūlers, kurš gan neder un arī spidometrs, no kura izlasīti voltu un turbīnas spiediena dačiki un salikti iekš manējā.
skolā samērīts, ka orižinal dačiks rāda līdz 1,25 bar spiediens, plānā pūst iekšā ap bāru, takā saies un nebūs jāliek kaut kāds mirgojoš turbo hrom dačiks ar panelī izgrieztu caurumu


takā iekš 850 motors stāv perpendikulāri mašīnai, tad sadalītājam vietas pietiek, bet liekot iekš 740, kad motors paralēli, sadalītāja vāks atdurās pret firewallu.



ienākošais jāņem no 740 sadalītāja vāka

cuk pielīmēju

cuk ar šķiedru visam pa virsu

abs nekad nebija gājis un lai padarītu motortelpu tīrāku un iegūtu street credit par to, ka nav abs (#becauseracecar) abs noņēmu nost


pirms

pēc ( okej te jau vēl visādi sīkumi pazuduši )

aizmugures bremžu izvads aizlaists pa taisno no galvenā cilindra, priekšas bremzēm vadi ievilkti arkā un zem mašīnas, lai nebojā skatu


Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: gangas wannabe sports car volvo 744
lēnām progresēju
stock 850 t5 drosele vs mana jaunā (vecā) 960 3.0 drosele

karteris sametināts un noslīpēts taisns


un izrādās, ka der

piekrāsoti motortelpas ruslani, lai nelec acīs


850 radiators ar lielo elektro ventilatoru un eļļas dzesi, mazliet jāapgraiza un derēs

bloks gatavībā uzņemt jauno karteri, nocīnijos ar eļļas filtra vietu, takā 850 pie kartera skrūvējas skrūve, kur pieskrūvējas eļļas filtrs un 960 nāk blokā, nācās blokā griezt jaunu vītni un virpot skrūvi ar collīgo vītni, lai būtu kur eļļas filtru pieskrūvēt.

iegādāts 850 R sajūgs, frikcijas daļa gandrīz 2x šaurāka kā parastajam t5, tauta runā, ka tur līdz 520 nm, ko diezvai sanāks pārbaudīt

priekšējie supporti no 850 t5, der 1:1, nokrāsoti tīri sportiskā krāsā

spararats mazliet atvieglināts un no priekšas paņemtas 2 desmitdaļas, lai labāk ķeras ar jauno sajūgu

daudz maz nokomplektēts, kārba tikpat sportiska, cik supporti


prieka pilns moments

gandrīz mid engine car
balkai pāri sniedzas tikai 1 cilindrs, ceru sagaidīt izmaiņas vadāmībā



stock 850 t5 drosele vs mana jaunā (vecā) 960 3.0 drosele
karteris sametināts un noslīpēts taisns
un izrādās, ka der
piekrāsoti motortelpas ruslani, lai nelec acīs
850 radiators ar lielo elektro ventilatoru un eļļas dzesi, mazliet jāapgraiza un derēs

bloks gatavībā uzņemt jauno karteri, nocīnijos ar eļļas filtra vietu, takā 850 pie kartera skrūvējas skrūve, kur pieskrūvējas eļļas filtrs un 960 nāk blokā, nācās blokā griezt jaunu vītni un virpot skrūvi ar collīgo vītni, lai būtu kur eļļas filtru pieskrūvēt.
iegādāts 850 R sajūgs, frikcijas daļa gandrīz 2x šaurāka kā parastajam t5, tauta runā, ka tur līdz 520 nm, ko diezvai sanāks pārbaudīt

priekšējie supporti no 850 t5, der 1:1, nokrāsoti tīri sportiskā krāsā

spararats mazliet atvieglināts un no priekšas paņemtas 2 desmitdaļas, lai labāk ķeras ar jauno sajūgu

daudz maz nokomplektēts, kārba tikpat sportiska, cik supporti
prieka pilns moments
gandrīz mid engine car



Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.