Iepazīstināšu Jūs ar auto, kurš tika meklēts bez jebkādām priekšzināšanām par to, ko patiesībā vajadzētu pirkt. Pagājušā vasarā tika meklēts ekonomisks un uzticams dailydraivs, kuram ir arī kaut kāds potenciāls izskata ziņā. Pirmais auto, ko gandrīz aizbraucu skatīties, bija VW Jetta mk2.
Paldies dievam, neaizbraucu skatīties, jo treniņā iepriekšējā vakarā izmežģīju potīti, līdz ar to sajūgu principā varēju mēģināt spiest tikai ar p***i.
Auto meklējumi tika atlikti par aptuveni trīs nedēļām, un pirmais auto, ko aizbraucu skatīties, bija arī tas riktīgais.
Tātad, VW GOLF mk4 1.9 turboveiksminieku degviela ar nāvējošiem 90 zirga spēkiem.

Pārrakstīšanas dienā arī aizvedu uz servisu, kur golfam nomainīja aizmugurējos supportus un vēl visādus sīkumus, pie reizes nevarēju atkratīties no komentāriem, ka 'tik labā stāvoklī motoru neesmu redzējis'. Tas priecēja un pat tagad, pēc 20k un nepilniem 7 mēnešiem, ar motoru problēmas bijušas nav. (tfu tfu tfu)
Ķeramies pie šķūninga -
Pirmā lieta, kas tika izdarīta, nomainīta reste, jo tā bija saplīsusi un neturējās kā vajag.
Pie reizes, izčekojot tūkstošiem mk4 hashtagus instagramā, sapratu, ka arī anniversary lūpa izskatās gana pieklājīgi.

Tā kā bija pienācis jau septembris, sēdināšanu un disku meklēšanu atliku uz pavasari.
Taču laicīgi parūpējos, lai līdz ar 1. martu, to visu varētu likt virsū.
Kad viss ss.lv uz vw diskiem tika izčekots un neko sirdij tuvu neatradu, tad nācās griezties lietuviešu saitos, kur diezgan ātri arī uzgāju diskus savā budžetā, kas patīk, turklāt 5x100.
Dabūju akceptu no brālēna, ka 'šie ir labākie, ko līdz šim esi parādījis', sazinājos ar pārdevēju, kas arī atsūtīja bildes ar visiem diskiem. Viss izskatījās legit, nākamajā rītā jau deviņos biju lietuvā un man bāgūzī bija R18 pa 150eur.

Diemžēl cena 'mazliet' pieauga, kad R1 riepu servisa meistars pateica "visi četri šķībi".
Vopšam valcējam..
Diskus tad pat septembrī arī satīrīju ar visādām ķīmijām, noslīpēju kantes un noliku ziemas guļā.
Drīz pēc tam arī uzpeldēja labs piedāvājums par coiloveriem, tāpēc braucu uz Talsiem pakaļ.
FK Racing coili, gadu lietoti, gadu stāvējuši garažā. Sketchy variants, bet tecēt netecēja un coili paliek coili. Pa lēto.

+iegādāts un nokrāsots mašīnas krāsā pasažiera spogulis no angļa golfa, lai abi būtu vienādi. (Pirms tam bija mazais)
Slīping, grunting, krāsing, spoilerī pa lielam pirms un pēc rezultāti.









Jāsaka, ka nebija nemaz tik traki, jo apakšā bija pie stiklumeistara likta 4mm alumīnija panna, kas vairākas reizes jūtami izglāba karteri.
Un arī vienreiz sēdinājums izglāba manu dzīvību. Es rūpējos par viņu, viņš par mani

Cēsis

Atsaucoties uz burnoutista HaL e93- par to, kā viņš ielika savas komponentes un pēc tam divas stundas nobraukāja apkārt, klausoties, kā skan, man te bija tas pats variants. Pabeidzu plkst 3:00, gulēt aizgāju plkst 5:30. Skaņas atšķirība ir vienkārši neaprakstāma.

Un nesaprotu vēl vienu lietu - kāpēc viss ebrajs ir pilns ar xenon numurzīmes apgaismojumiem, taču oriģinālos meklēt ir kā adatu siena kaudzē?
Aizbraucu uz piemājas autoveikalu un atklāju vēl vienu lietu autopasaulē - tur var pasūtīt detaļas, kuras atved tajā pašā dienā. So man tagad ir smuks un OEM numurzīmes apgaismojums pa 22eur.


Tad nu pienāca tas ilgi gaidītais pilnais marts, kad varēju montēt virsū diskačus. Aptuveni trīs nedēļas meklēju 205/40/18 lietotas riepas, taču neko neatradu, līdz ar to ar Smash palīdzību iegādājos jaunus Nankangus, kā arī nepieciešamos 30mm flančus, lai auto uz diskiem izskatītos, kā tam jāizskatās.

Šībrīža rezultātu daudzi iespējams jau ir redzējuši instagramā, taču lai būtu arī kādas pieklājīgākas bildes, ko parādīt, uztaisīju izbraucienu šodienas golden (golfen) hour'ā.





Tā lūk. Tāds ir mans šībrīža stāsts.
Jāsaka liels paldies brālēnam fretkam, kas iemācīja diskus un neļāva man iekāpt lauku tūningā, kā arī paldies Juzikam un Sicram* un Rekordam par padomiem.
Plāni ir daudz un dikti -
1) Nomainīt aizmugurējo bamperi uz bezmoldingu variantu, pie reizes noņemot āķi,
2) Nomainīt antenu uz mazo,
3) Nomainīt arī aizmugurējās tumbas,
4) Sameklēt un uzlikt VNT-17 turbīnu,
5) Uzlikt anniversary sliekšņus un aizmugurējo lūpu.
6) Vasarā, kad beigsies dailydraivs, nosēdināt priekšu vēl par 10mm.
7) Pārkrāsot priekšējo bamperi, šofera spoguli, labo spārnu.
8 ) Aizbraukt uz buktes.com
9) Sameklēt un uzlikt boras ventilācijas lūkas.
10) Anniversary aizmugurējie lukturi un priekšējie lukturi ar diviem oranžajiem pavarotiem.