Page 1 of 1

BMW e39 525tds

Posted: 15 Apr 2008, 23:38
by Android
Jautājiens par minēto modeli - kā jamiem ir ar dzinējiem? Itkā diezgan nepopulārs uz jaunāko 3,0d fona, bet tomēr - kādas atsauksmes par bīdeli?

Re: BMW e39 525tds

Posted: 15 Apr 2008, 23:50
by DaIW
Galiigi neiet... principaa ne labaak par 520...
Vai vajag to gemaru delj bish mazaka paterinja ? ir 525d un 530d to vel ir jeega nemt. bet nu TDS...
IMHO.

Re: BMW e39 525tds

Posted: 15 Apr 2008, 23:57
by asxs
ikdienai ir ok nav jau nekaads sporta auto gan jau ka probleemas buus taas pasas kas e34 modelii bet ja atrod labu eksemplaaru tad gan jau ka ilgi ies tas traktors

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 01:32
by G
525tds ir vecais dīzeļmotors ar visādiem niķiem, kurš rūpīgi jāuzmana. Kā arī neiet viņš.
530d jau ir jaunās paaudzes motori, kuriem pārprogrammē vadības bloku un viss ir šausmīgi skaisti pēc tam :D

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 08:52
by anders
2.5 tds viengais traips bmw motoros...

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 09:39
by Mar4ello200sx
nekad,nemuuzham 2.5 TDS, ja nopeerc vecu un nojaatu daudz naudas jaaieguulda.....

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 12:34
by anders
Melnais wrote:ja šie motori nāca iekš e34 un tagad e39, tad tas le pisec ar karšanu, galvas vērpšanos, blīvi utt! :D nu i nah!

bēt, pastāstiet, kas bija ar tiem e39 530D! cik es zinu, ir 2 motori, viens niknāks, otrs ne tik nikns, ta nebija?

par 530d, ir ir divas versijas ;) 142kw un biš mazāk... nezinu kā ir biš mazāk bet 142kw i ok un ja vēl piemet klāt softa update tad iet lopā un neēd vispā neko... :D

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 20:13
by Android
Skaic. A kas tas par 525d? Nu tip iekš e39 laikam līdz 98. gadam nāca - tas tas pats tds?
A par x30d - zināms, ka ir labs. Pricipā jauno 204 zs versiju, pārprogramējot vadību un uzliekot lielāku interkūleri itkā varot uzgriezt pat uz 300 lopiem - tā vismaz vienā BMW Car Magazine lasīju - izskatās jau visai vilinoši :D

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 20:50
by EraSeR
Pabraukāju ar Tds. Man patika. Pa pus gadu dzinējam tikai filtrus nomainīju un eļļu. Pa to pusgadu tika nobraukti ap 30k.

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 21:27
by V.I.P.
motors piiiiiiiiilniiiiiiiiiga kaka, prom, prom, atmet visas dumaas domas :D ;)
p.s.
topiku var dzeest! :D

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 21:38
by Kadzhus
Android wrote:Skaic. A kas tas par 525d? Nu tip iekš e39 laikam līdz 98. gadam nāca - tas tas pats tds?
A par x30d - zināms, ka ir labs. Pricipā jauno 204 zs versiju, pārprogramējot vadību un uzliekot lielāku interkūleri itkā varot uzgriezt pat uz 300 lopiem - tā vismaz vienā BMW Car Magazine lasīju - izskatās jau visai vilinoši :D
525d nāca no 2000 līdz 2003 gadam, sanak ka tā 525tds`a vietā...

Re: BMW e39 525tds

Posted: 16 Apr 2008, 23:39
by MartinsG
anders wrote:2.5 tds viengais traips bmw motoros...
Vēl jau ir M70B50 (liekas, tāds kods bija e32 750'tajiem), M67D39 (e38 740d)... šie ir tādi izplatītākie šobrīd, bet nu ir jau vēl kāds bariņš ar sūdīgiem motoriem. ;)

Re: BMW e39 525tds

Posted: 17 Apr 2008, 00:03
by Android
Hz, itkā jau tas V12 esot tīri labs motors - vienkāršs kā lāpsta (cik nu V12 var būt vienkāršs), bet esot ļoti izturīgs. Par 740d motoriem nemāku teikt - toč nekā nezinu.

Re: BMW e39 525tds

Posted: 17 Apr 2008, 01:29
by MartinsG
Android wrote:Hz, itkā jau tas V12 esot tīri labs motors - vienkāršs kā lāpsta (cik nu V12 var būt vienkāršs), bet esot ļoti izturīgs. Par 740d motoriem nemāku teikt - toč nekā nezinu.
Es atkal esmu lasijis briesmu lietas par M70 5.0 - Alumīnija bloks ar nikasil pārklājumu - lietojot degvielu, kurā daudz sēra - nikasil pārklājums izdilst ļooooti ātri, līdz ar to viņš paliek izmetams.
Gudri cilvēki raksta, ka šī motora resurss ~300k km, pēctam cilindri deformējoties. Baigi neesmu pētijis, bet liekas, ka arī remkomplektu šim motoram nav.
750'tajā vēl komplektā nāk kaudze elektrogļuku + pneimopiekare, kurai amortizatoru cenas nemaz negribas zināt un daudz citu shitu... :wink:

E32 750i ir auto, kuru nenovēlu pat ļaunākajam ienaidniekam. :?

Re: BMW e39 525tds

Posted: 17 Apr 2008, 01:35
by MartinsG
Kadzhus wrote:
Android wrote:Skaic. A kas tas par 525d? Nu tip iekš e39 laikam līdz 98. gadam nāca - tas tas pats tds?
A par x30d - zināms, ka ir labs. Pricipā jauno 204 zs versiju, pārprogramējot vadību un uzliekot lielāku interkūleri itkā varot uzgriezt pat uz 300 lopiem - tā vismaz vienā BMW Car Magazine lasīju - izskatās jau visai vilinoši :D
525d nāca no 2000 līdz 2003 gadam, sanak ka tā 525tds`a vietā...

Tieši tā.
Par šo motoru briesmu lietas neesmu dzirdējis, bet šim jau cenu starpība ar 3.0d ir ļoti maza, tādēļ, manuprāt, viņu vienkārši nav jēgas ņemt, ja vien nepiedāvā ko ļoooti labu vai arī labu auto zem tirgus cenas.

Re: BMW e39 525tds

Posted: 17 Apr 2008, 08:37
by Mar4ello200sx
Maartinjsh wrote:
Android wrote:Hz, itkā jau tas V12 esot tīri labs motors - vienkāršs kā lāpsta (cik nu V12 var būt vienkāršs), bet esot ļoti izturīgs. Par 740d motoriem nemāku teikt - toč nekā nezinu.
Es atkal esmu lasijis briesmu lietas par M70 5.0 - Alumīnija bloks ar nikasil pārklājumu - lietojot degvielu, kurā daudz sēra - nikasil pārklājums izdilst ļooooti ātri, līdz ar to viņš paliek izmetams.
Gudri cilvēki raksta, ka šī motora resurss ~300k km, pēctam cilindri deformējoties. Baigi neesmu pētijis, bet liekas, ka arī remkomplektu šim motoram nav.
750'tajā vēl komplektā nāk kaudze elektrogļuku + pneimopiekare, kurai amortizatoru cenas nemaz negribas zināt un daudz citu shitu... :wink:

E32 750i ir auto, kuru nenovēlu pat ļaunākajam ienaidniekam. :?
Zinu no pieredzes ka ieksh LV autorizeetie servisi iipashi nemiil tos 5.0 motorus....