Pirms tam pre story:

Pirmais darba auto man bija Peugot partner tepee 1.6hdi, palielam joprojām patīk tas auto.
Daudz ekstru nav, bet ir webasto ar pulti, kura ķer pa pus rajonu, un dibenapsilde, viss

Protams nepis negāja, bet izņēmu DPF ( pietam viņš reāli ir viegli izņemams, nav nekas jāgriež un jāmetina) un nočipoju - Turbochip.lv protams.
Patēriņš smieklīgs, vasarā pa pilsētu nu 5-6 .
Īsti nekas nelūzt, šat tad kko piekarē pamaina un viss, ellīgi izturīgs un ērts auto, un detaļu izmaksas ir smieklīgas.
Bet nu pienāca laiks, un bulkuvāgis aizripoja manam palīgam.
Tagad jau 9 mēnešus vizinos ar VW T 5.1, 2014.gada 2.0td 103kw.
No ekstrām - kondicionieris

Ellīgi dārgs un pliks.
Vienīgais labums, ir ka tam ir 9 vietas un samērā jaudīgs dzinējs, bet te ir liels BET - šķidrs spararats.
Tieksim pat uz ļoti vāja čipa ar pedāli grīdā pie 2000rpm spararats sāk vibrēt - spararatu uzliku jaunu, laikam nevajadzēja, jo vecais bija tāds pats

Protams, par cik motoram labs potenciāls, tad to sačipojām labi, bussa pašmasa 2t, + instrumentu kastes aizmugurē un mani iekšā 0-100 10sek

Vasaras vidū saskāros ar reāli debīlu problēmu, braucot uz Tallinu iekļuvu mega lietū, un pirms pašas Tallinas auto iemetās avārijas režīmā un viss, bez diagnostikas un saprašanas ko darīt, pēc nesekmīgiem mēģinājumiem ravējot un mainot visādus devējus no tāda paša kolēģa motora, devos atpakaļ ar to mironi uz Rīgu, auto bija totāls sprāgonis un knapi uzņēma ātrumu.
Auto atdevu uz servisu, pēc nedēļas to atdeva atpakaļ jo vainu nevarēja atrast , met kļūdu par īssavienojumu uz B līnijas, vw centrā rinda 1.5 nedēļas. Googlā infa neko sakarīgu neteica.
Bet nu vw centra darbinieks ieteica pētīt motora pravodku. Nu nekas cits neatlika, sāku rakties pats.
Protams samērot visus pinus atradu ka tik tiešām uz ecu B ( neatceros ciparu) pienāca īssavienojums uz - jeb +.
Rokot tālāk atklāju, ka tik tiešām pārberzies galvenais vadu kūlis pret kārbu un starteri, jo jobanais vags ietaupīja uz izolācijas un stiprinājumiem.
Beigās atradu vainīgo, elektro droseles vadi pārberzās un sagāja uz īso, un sabeidza droseles pozīcijas devēju - jāmaina drosele.
Pēc tā vēl rudenī izbraucot no Liepājas iztecēja izspiedējs


Piekarē šis tas ar ik pa laikam nobeidzas, kaut arī auto nekad nav piekrauts.
No plusiem :
Stabils, viegli vadās un iet labi pat uz lieliem ātrumiem 180+
Īsāk sakot auto kopju un gaidu vasaru kad to varēšu vai nu pārdot vai atdod palīgam un sev kko citu

Nobraukums uz doto brīdi 125k jau.
