ordii e39
Posted: 23 Apr 2016, 18:45
Izdomāju arī uzcirst topiku, pēdējā laikā jau liekas, ka tik daudz laika pavadīts skrūvējot, ka varētu būt arī šis tas vairāk par riteņu maiņu un tepiķu izsūkšanu ko rakstīt, tad nu īsumā - troļļos iedzīvojies pienāca laiks ekonomisko garlaicīgo pastēti tirgot nost, kas izdevās 15min laikā no sludekļa publicēšanas (un kas tālāk kā veca mauka aizgāja pa saimniekiem) un uzmeklēt pieklājīgu daily rwd, sen jau bija e39 paticis, kritēriji bija skaidri - NE pelēks, NE vagons, NE tosola sildītājs zem kapota - lasīt vairāk par 4 katliem. Ilgi meklējumos pavadīju, tad viens izpildās tad otrs, bet kombo nesanāk, beigās sāku skatīties pielaidīgāk - atradu tumši zaļu, ēnā/naktī izskatās melns - ok, ieskaitīts, m57 - pirmā daļa motora kodam arī ieskaitīts, d25 gan turpinājumā, bet to var risināt ar chipu ja aptrūksies, tomāts - ne mans favorīts, bet te bieži sanāk pa korķiem stumdīties un cilvēki pa šoseju nemāk braukt vienmērīgi, tieši otrādi - visu laiku ir 70-80-90-80-70-80-90-80-70 uttt. Sazinājos un nedēļas beigās lidmašīnā iekšā, 30eiro pusnorvēģijai pāri, aplūru, ir go, nauda pa gaisu un mizāju mājās 500km 
un obligātais kritērijs bija emm paciņa, bez tās nu gan neizskatās šitamais ne pēc kā, bonusā vēl regulējamie koili, šur tur iepriekšējais saimnieks par daudz aizrāvies ar visādu lietu karināšanu virsū, bet kopumā jau vairāk kā pusgads nomizāts, esmu apmierināts
Lai būtu pāris bildes arī... Te nopērkot biš padalījāmies ar martini šampi

Čoms arī tai pašā nedēļā paņēma sev citu tačku.. pievēršam uzmanību reģistrācijas nz

Pa ziemu pašāvām pa ledu vaļā, kā jau te kāds bija rakstījis ziemas mēnešos - ar e39 ziemā tiešām var justies kā Saito, real DK

Uuuuun ja pirmstam kautkur minimāli sulojās kautkur eļļa, bet ne gluži līdz pilēšanas līmenim, tad pēc ledus bija tā ka varētu teikt, ka viņa jau LĪST
Sāku ar eļļas dzesētāja blīvi jo tur bija visai slapjsh, tas līdzēja, vairs nelija ārā, bet sāka smirdēt salonā pēc eļļas - sāka vārstu vāks vairāk spiest ārā, kas bija problēma arī pirmstam, un tieši stūrī virs izpūtēja, tad bija epopeja vairāku piegājienu garumā, pirmajā reizē iznāca 2 sprauslas, pārējās cieti sēdēja, nākamajā, kad bija izmērcējušās 2 dienas un pēc atvilciena raujot ārā no karsta motora dabūju ārā jau 5 no sešām, pēdējo beigās dabūju skrūvēt vaļā, lai uzmauktu slide hammer tūli un tikai ar to izdevās dabūt laukā. Laikam jāpriecājas, ka iznāca tā nevis nolūza pusē
Bet beigās tāpat laikam kādu no mikrodetaļām laikam pazaudēju kādā brīdī, jo samainot blīvi, kas bija kā cieta plastmasa kļuvusi vairs nevarēja pielaist, domāju kautkur gaiss, litriem disels pa visu motortelpu jājoties ar to, rezultāti nekādi, beigās sazīmēju lietotu sprauslu no LV un viss aizgāja, tad nu vairs problēmu nav
Šodien cēli pavēru 180 pa bānīti, LV varbūt jāatrod kur kāds gludāks ceļš un jāpalaiž tālāk, te par tādu joku jau rūtaina saule spīd



p.s. rekur ex hipsteru vāģis aka pastēte aka vecā mauka

un obligātais kritērijs bija emm paciņa, bez tās nu gan neizskatās šitamais ne pēc kā, bonusā vēl regulējamie koili, šur tur iepriekšējais saimnieks par daudz aizrāvies ar visādu lietu karināšanu virsū, bet kopumā jau vairāk kā pusgads nomizāts, esmu apmierināts
Lai būtu pāris bildes arī... Te nopērkot biš padalījāmies ar martini šampi

Čoms arī tai pašā nedēļā paņēma sev citu tačku.. pievēršam uzmanību reģistrācijas nz

Pa ziemu pašāvām pa ledu vaļā, kā jau te kāds bija rakstījis ziemas mēnešos - ar e39 ziemā tiešām var justies kā Saito, real DK

Uuuuun ja pirmstam kautkur minimāli sulojās kautkur eļļa, bet ne gluži līdz pilēšanas līmenim, tad pēc ledus bija tā ka varētu teikt, ka viņa jau LĪST
Sāku ar eļļas dzesētāja blīvi jo tur bija visai slapjsh, tas līdzēja, vairs nelija ārā, bet sāka smirdēt salonā pēc eļļas - sāka vārstu vāks vairāk spiest ārā, kas bija problēma arī pirmstam, un tieši stūrī virs izpūtēja, tad bija epopeja vairāku piegājienu garumā, pirmajā reizē iznāca 2 sprauslas, pārējās cieti sēdēja, nākamajā, kad bija izmērcējušās 2 dienas un pēc atvilciena raujot ārā no karsta motora dabūju ārā jau 5 no sešām, pēdējo beigās dabūju skrūvēt vaļā, lai uzmauktu slide hammer tūli un tikai ar to izdevās dabūt laukā. Laikam jāpriecājas, ka iznāca tā nevis nolūza pusē
Šodien cēli pavēru 180 pa bānīti, LV varbūt jāatrod kur kāds gludāks ceļš un jāpalaiž tālāk, te par tādu joku jau rūtaina saule spīd



p.s. rekur ex hipsteru vāģis aka pastēte aka vecā mauka



