
Iepriekšējo E39 iemainīju pret 2001 XC70 2.4T vairāk kā 2 gadus atpakaļ, tāds ļoti praktisks, liels un pietiekami jaudīgs dibena pārvietotājs, ar kuru gan vairāk dārgā pārvietojās, man bija pasaulē labākais 95.gada Audi A4


Ar abiem auto jautri gājis, dārgi remonti utt, kā jau veciem auto.
Neilgu laiku atpakaļ uznāca iekšējā un ārējā sajūta, ka dzīvē vajag kko pamainīt, precīzāk, pamainīt mašīnu. Domas svārstījās - ņemt man kko mazu/jautru vai nomainīt lielo auto, jo viss autoparks kā tāds diezgan novecojis. Tomēr domājot par praktisko pusi un projektu, ko ar dārgo attīstam – tika pieņemts lēmums, ka jāmaina XC70 uz jauno XC70.
Prasības nebija nekādas ūber – jābūt automātam, benzīnam un ādas salonam. LV benzīns XC70 – NAV, ar uguni jāmeklē un tāpat nav. Tikai amerikāņi ar 3.2 iekš BRC. Parādījās viens reti pilns un reti foršs T6 (3.0T ~300hp), aizbraucām, novērtējām un sapratām – gribam un pamazām sākām iegādes procesu, jo bija jātiek vaļā no vecā XC70.
Tā kā tas gribot negribo ievilkās un naudu vajadzēja ieguldīt biznesā mazliet vairāk un ātrāk kā bijām plānojuši, jautājums palika mazliet neaktuāls un galu gala noskatītais auto tika pārdots.
Tad pēkšņi kā katalizators nostrādāja fakts, ka čoms iegādājās sen kārotu auto apgreidam no E46 - BMW E93, ātrais spontānais lēmums un urīna līmenis smadzenēs teica – vecais XC70 tak pietiekami labs, jāņem E93



Runāts, darīts


Bildes vēl no BMAuto plača:



Nekas super speciāls jau nav – 2.0 benzīns/automāts ar bēšu ādas salonu. Ekstras arī pietiekami OK. OEM R18, Business NAVI (mazais ekrāns), Logic7 skaņa, aptumšojošie spoguļi ārā/iekšā. Protams tipiskās elektriskās lietas.
Bildes ar čoma E93 un ar ģimenes pārvietotāju:


Praktiski uzreiz apgreidojos uz lielo NAVI ekrānu (Professional) un sanāca @ebay atrast pa labu ciparu Facelift aizmugurējos lākturus.
Vecās vs jaunās:


Tagad tik braukšanas vaina


