
Meklējot mašīnu uzreiz domāju, ka to varētu uzcelt, lai tā būtu kopta, pietiekami jaudīga un praktiska

Sākumā skatījos uz Honda Prelude, bet varianti bija maz un tie paši, bija pārdodu, jo braucu prom, cena zemāka nebūs, bet tai pašā laikā, priekšējais logs saplaisājis, sparni norūsējuši un vēl pilns ar defektiem, kaut gadu vēlāk redzēju to pašu džeku braucam pa Mūkusalas apli. Tad acis krita uz BMW e30, bija viens labs variants, bet tā arī palika, ka bija, jo kamēr ārzemēs slēpoju, auto jau bija pārdods. Tad nu braucot uz šo pašu slēpošanas braucienu, mēs braucām ar Vw Golf mk4 90zs 4motion, kas mani ļoti patīkami pārsteidza kalnainajā kalnu pilsētiņā un visa ceļa garumā. Tā nu es nolēmu, ka varētu pameklēt Golf vai Boru ar 4motion sistēmu un protams dīzeli. Piedāvājums bija švaks, varētu teikt nabadzīgs, bija divi Golfi, kas tajā brīdi tirgojās un bija tieši tādi, kādu gribēju iegādāties. Viens no tiem bija zaļais Xplod Golf un otrs, kā jau nojaušat mans sudrabainais Volksis. Izvēle krita par labu sudrabotajam, pirmkārt cena, otkārt, lai Dievs man piedod - zaļā krāsa man ne sevišķi uz auto patīk.


Mašīna iegādāta tālajā 07.03.2011 Latvijā Latgales pusē Daugavpilī.
Īsumā par mašīnu:
Marka: Vw Modelis: Golf mk4 Dzinējs: 1.9tdi pd 115zs vai 85kw Durvis: 4četras, ja neskaita pakaļgalu Piedziņa:4motion Kārba 6ātrumi manuālis Krāsa: Gaiši pelēka Pirmā reģistrācija: 09.07.2001. Auto Latvijā no 2008.gada.
No ekstrām: Četri elektriskie logu pacēlāji, Klimatkontrole, Vidējais borta dators, Sony Xplod maģis ar mp3


Šeit bildes no 2011. gada, Daugavpils





Piedodiet par bilžu kvalitāti, nav manis bildētas

Tad nu es īsu brīdi pabraucu, domāju par sēdināšanu, diskiem un vēl šo to. Bet nobraucaot apmēram pusgadu auto nevisai gāja, slikti leca, bižk dūmoja karoch viss slikti. Tad no Vwgolfkluba.lv Martiņš jeb March piedāvāja savu hibrīdturbīnu un interkūlera sistēmu, jo aizvedot uz servisu beigta bija turbīna, tad papildus vēl mainīja sadaleni, kompensātorus, visas blīves, iegādājos 150zs 110kw sprauslas, kuras tika uzstādītas un auto tika čipots chiptuning.lv un sākumā likās, jā tas auto gan iet labi, bet dēļ visas lielās naudas izdošanas par sēdinājumu un tādām lietām bija jāaizmirst, vismaz uz kādu laiciņu. Pēc servisa, kur auto pavadīja gandrīz 3mēnešus bija jādodas uz skati, protams priecīgs auto ticis pie muskuļiem, iebraucot atgāzu testa kantori, man paverot kaputu uzreiz noprasīja, cik sens motors un kad teicu tikko no servisa, teica ka nepārbaudīšot, es biju ar mieru, jo doma bija vismaz slimības lapu dabūt. Stāvot tālāk rindā, lai ietu tehnisko auto sāka nedaudz dūmot. Iebraucot tehniskās apskates stacijā, auto sāka laist tiešām tumšus, daudz un smirdīgus dūmus, apskatē veči jau jokoja ezītis miglā, jo redzēt blakus rindā mašīnu gandrīz nebija iespējams. Uzdzenot uz kratekļa viss bija bumbās, slimības lapa dabūtu. Braucot ārā izbraucot uz tās mazās ieliņas auto sāka pats dot grīdā un viss ko varēja darīt likt roba, lai tas noslāpst. Protams izšāva visu un turbīnai bija beigas, kas tika restaurēta, nodoti uguņi servisā, vainīgo protams nav, bet tas lai paliek, vairāk uz to servisu nebraukšu.
Bildes diemžēl nevaru atrast

Nebiju nobraucis ilgu laiku, kad auto pat siltā laikā slikti leca, bija pirellikeypont uz akmulatora pārbaudi secināts, ka šis ir nolicis karoti, tika iegādāts, kārtīgs Deta Senators ar maksīmāli lielu jaudu, kādu var ielikt, jo plānos bija likt mūziku.
Kādu laiku leca, labāk, bet ne ideāli, tika sazīmēts cits serviss, kas ņemas tikai ar dzinējiem un tieši dīzeļdzinējiem.
Vaina atrasta. Vaina - motorā sprauslu vietiņas vai bedrītes, kā viņas tur sauc ir izdilušas un sprauslas izskustas un auto laiž atpakāļ degvielu, kaut kā tā, pirku mazus remkomplektiņus, kas uz laiku palīdzēja, bet mēnesis un atkal lec, kā 5gadus stāvējis auto, tika nolemts pirkt citu motora galvu, meistars teica lietota nebūs labāka par manu tika pasūtīta no laikam Lietuvas atjaunota galva, kas maksāja milzīgu rubli, bet atpakaļ ceļa nebija, jo jau tik daudz bija ieguldīts, tad tika secināts, ka viena no mainītājām 150zs jeb 110kw sprausla ir beigta, tā arī tika noprikta cita un auto jau bija laba piektā Golfa vērtība ticis.

Pats labākais, paņemot auto no servisa bija darīšanas Agenskalnā, pēc kurām braucu uz mājām Ziepniekkalnā, kad pirms Torņkalna stacijas tilta auto sāka kūpēt un nelabi rūkt līdz es noripināju malā un bija skaidrs turbīna ir atkal izlidojis, nebiju ne atvilcis, ne ko, Saucam evakuatoru un atkal serviss. Turbīna salabota un auto gājā ļoti labi. Protams izmaksas

Tad nu beidzot tika iegādāti Dotz Mugello R18 diski, riepas, vēlāk tika atrasts ļoti labs gaišas ādas salons, kas tika ielikts, vēl pēc laiciņa nopirkta oriģinālā VW MFD navigācija, Hertz HX300D ar Alpine pastūzi, R32 pedāļi, R32 ātrumkļoķis, jaunāki logu tīrītāja mehānisma tie dzelži, Jubi aizmugurējās lampas, Raid 32 stūre un vēl šis, tas. Viss ieinstelēts un ir ok.
Auto šobrīd
Salons:




Diski un viss auto:

Vasara


Ziema
Tad nu pirms apmēram diviem mēnešiem, nolēmu auto aizdzīt uz pārbaudēm, lai zinātu ka uz ziemu viss motorā ir ok un bija doma pārtaisīt interkūlera trubas, jo iepriekšējā servisā man teica, ka esot pa resnu un ko tur nevar sapūst. Tā kā negribēju kļūdīties vedu auto uz Jēkabpili pie pazīstama cilvēka, lai viss tiešām ir tip top

Tika secināts, ka pats motors ir reāli noguris un nav jēga viņu lāpīt, kā to darīju iepriekš, kompresīja ļoti slikta. Tad šī servisa prātīgie cilvēki uzreiz teica, lai meklē citu dzinēju, tāpēc pēc diezgan grūtas meklēšanas tika atrasts pilnā komplektācija 131zs jeb 96kw dzinējs. Grūti, jo apzvanīju Lietuvu, Latviju un visur pārdots un tur kur ir cenas, kā par Gagārina apakšbiksēm.

Dzinējs uzstādīts, protams nekas no vecā nederējā, jo šim siksnu novietojums savādāks, tika samainītas visas eļļas, visas siksnas uzstādīta vecā turbīna un auto tika pārčipots pie vietējā čaļa, kas pateica, ko domā par iepriekšējo čipojumu un ES tiešām biju pārsteigts, auto gāja lopā, iepriekš tas ne tuvu negāja, ka tagad.


Paldies servisa čaliem par auto dvēseles iedegšanu

Tad nu tagad auto iet uz tirgošanu, jo doma ir uzsākt, kādu jaunu projektu, bet kamēr tas nav noticis, auto joprojām tiek uzlabots, ir iepirkti R32/Bora gaisa pūtēji salonā, pilns sliekņu un lūpu komplekts Jubilejas, plānos ieķert labus koiloverus, uz nākamo mēnesi izskatas, ka varētu ieķert veselu Audi S3 no kura doma uzlikt bremzes un vēl šo to. Vasarā ir it kā paredzēta auto krāsošana un tad nu beidzot būs lieliska, ātra ''stīga''.

