Par cik kamēr neesmu uzcepis topiku, nevaru saņemties uztaisīt pāris bildes, tad nu stimulam
Tātad, par auto - BMW 325TDS e36 kuzavā radīts 1994. gadā

kā jau saprotams ar 2.5l turbinizēto traktordegvielas sadedzinātāju ar "uzlaboto" turbīnu un papildus intercooleri, rezultātā pēc grāmatas saka ka 143zs. nobraukums kosmoss, jo auto savus pirmos reģistrācijas gadus Latvijā vairāk pavadijis braukājot pa Norvēģijas līdzenumiem. Ak jā, auto ievests no Vācijas, ja pareizi sapratu, tad apmēram 7 gadus atpakaļ. ieveda viens cits cilvēks, nobraukāja ar auto nepilnu pus gadu un tad nopārdeva viņu savam brālēnam, no kura arī es ieguvu šo brīnumu

auto apkopes vienmēr veiktas manā bijušajā darbavietā, līdz ar to ir viss zināms kas ir darīts.
Aprīkojums - ir kuzavs! nē, tiešām! viņš ir!!! un pat ļoti labs!

motors arī ir kas par laimi tērē vidēji 6-7l uz simtu. salons kā jau visiem e36 ērts un labi pārdomāts. elektro logi, spoguļi, centrāla atslēga, kaut kāda klimatkontrole, kondicionieris (kurš gan esot atvienots), 5 robu manuālā ātrumkārba, 6 skaļruņu orģinālā stereo sistēma, kas nu jau mazliet sākusi grabēt

Ir parking sensori, kuri gan reizēm man ļoti apnīk. Regulējams lampu augstums. Kā ekstru arīvarētu nosaukt orģinālo bloķējošo reduktoru. viss stāv uz 15" "BORBET T" diskiem. Līdzi dodot arīorģinālos miglas gaismekļus, ko gan vel neesmu pievienojis. Pakaļējie lukturi orģinālie tonētie (nekādas plēves vai lakas). aizmugurē itkā esot 40mm sēdinājums, un kopš aizvakardienas priekšējām atsperēm sēdinājums par vienu fleksētu vijumu mazāk
Vizuālais - šur tur palīdusi laukā rūsiņa, ko uz pavasara otru pusi, respektīvi, kad paliks siltāks ir doma sakrāsot tā lai viss izskatās top zustang :ok vel arī gribās nelielu logu tonējumu aizmugurē, citādi akvārijā nepatīk dzīvot.
Auto kopš šodienas arī juridiski manā īpašumā un ar svaigu apskati līdz 2014. gada 27. janvārim (iziets atkārtotajā apskatē, pirmreizējājā apskatē atrada caurumu slieksnī un nolauztu atsperi)
Tuvākie plāni - jāveic neliela apkope (eļļas maiņa, visu filtru maiņa) un vēlāk kad izrāpšos no bomža klēpja arī ritošās daļas remonta (amortizatoru maiņa, poly bukses, bremžu maiņa)
Lai topiks nav pilnīgi bezjēdzīgs jau no paša sākuma ielikšu bildi kā teaser'i

vēlāk būs arī labakas bildes labākā apgaismojumā
