Tad ķēros klāt tam, lai auto maksimāli atbrīvotu no rižām lietām. šis tas no procesa:

Aizmugurējam tiltam jaunas bukses, glīts izskats, jauni bremžu cilindri kalotkas, trubiņas.

Te grīda pabeigtā stāvoklī. šaubīgajās vietās mastika tika nokastīta, izslīpēta rūsa, rūsas pārveidotājs vietām kur metāla struktūrā minimāli punktiņi bija palikuši, pēc tam epoksīda grunts, parastā grunts saķerei, tālāk sekoja bitums un visbeidzot melnā krāsa, lai aizpildītu bituma sīkās poras.

Tad vienā jaukā dienā tiku pie ATS CUP R15 7J par 40 latvju naudiņām.
Ķēros klāt, lai uzfrišinātu:

Darbarīki melno laukumu iegūšanai arī redzami.

3h darbs ar otiņām. Citur jau ir nedaudz nerūpīgi un sasteigts, bet ko darīt.

Te jau viss sakrāsots, nolakots:
Moldingi un buferi atsvaidzināti:
Visam pa vidu grīda nolīmēta ar skaņas izolāciju un aizmugurējās arkas izlīmētas ar stp vibroizolāciju.
Beidzot ATS'i ir uz auto ar 195/50 riepām. Sēdinājums galu galā gan tāds nekāds sanāca - ķip 40/40 bija. bet neko - pirmie kucēni slīcināmi.
Pašrocīgi tika uztaisīti melnie griesti, jo OEM nekur nevarēja atrast

Tādi jau izskatījās iekš auto

Paspēlējos ar diviem instrumentu paneļiem. Dabūju lielāku ciparnīcu (kas noteikti 1.6 karbo bija vajadzīgs

) + strādājošu taho.

Sakrāmēju virsū visas trūkstošās daļas un lūk iznākums:

foorst kār vaš eva!
Tad tuvojās tiesību iegūšanas diena un ar fāču aizmaucām uz TA!
Rezultāts bija šāds:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
407 2 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
629 2 Bojāta drošības josta.
Nekas par koroziju
Tika pabraukāts ar 1.6, likās galīgi par īsu. Pirms tiku pie tiesībām, vajadzēja reskajā iecelt 1.8

Domāts darīts. No kaimiņa iegādājos 1.8 karbuli.
Te vecais motors gatavojas ārā celšanai

tukšpadsmit

jaunais

neskati vīru pēc cepures
Turpinājums sekos!
