īstenībā nekas netika plānots šim auto, tpc nekādu topiku agrāk neveidoju...
tā nu auto tika samainīts 1:1 pret Audi A4 2.6 quattro ar gāzi, itkā tehniski normālā stāvoklī, bet vizuālais kliboja, bet nu tas īstenībā sīkums vien kas tālāk sekos!
pirmā bilde pie Ogres CSDD kur notika formulitātes

Viss sākumā kā rozā brillēs, viss super! Bet atkal sākas vecie neražas, ka sāk kkas klibot un nepatikt..
Lielproblēma sākumā bija gāze, ka nogļukoja, un remonts 160ls par gāzes sprauslām, un lielo apkopi un regulēšanu..

vēlāk, tik auto tiek drāzts un nav žēlots...šādi tādi remonti ar gultņiem un tādā garā
tad kkad darbā tika iegūta trauma un auto sāka lietot mana draudzene, un še ku reku pirmā diena un auto jau uz evakuātora


īstenībā viņa nebija vainīga, jo ietriecās stāvošā auto, nu sūdi tādi, ka vēl 2 auto tika sasisti, tamdēļ formalitātes gāja ilgi, auto remonts prasīja 3mēnešus, itkā nekas nopietns nebija...
bet nu ja jau izdevība, jāuzlabo...jāliek facelift virsū!

pie reizes ap to laiku dabūju RH ZW1 R17 8J ET35 diskus(šitādi nāca arī Porsche kkādiem modeļiem), nu ļoti sliktā stāvoklī! visi līki, malas nodauzītas, centrs izsists
jāska paldies Focus'am ka ieteica labu meistaru, pa samērā lētām naudām visi taisni un kantes arī atdzīvinātas
diski maksāja 50ls remonts 80ls

pirms

pēc

pašlaik diski stāv uz vietas, ka tik 2 pusārdīti uz pulēšanu! drīz jāvelk uz Rīgu un jāpabeidz...
vēlāk jau skats šāds

nomainīts bufers, lampas,abi spārni, paspārņi lai viss ir smuki un bez samoreziem...
atkal auto netiek žēlots, un tiek gāzts, sajūgs palika ar vien sliktāks, un motors gausāks...
tad atkal draudzene paņem auto jo brauks pie māsas, un zvans


nedēļas laikā jau cits kapots, bufers, lampas tika salodētas atpakaļ...
bet zem visa tika salociti abi radioātori, freons laukā un dzes., škidrums tecēja 1litrs nedēļā
atkal nagi niez, nopirks recaro tipa salons

facelift aizm.lapmpas
orģinālais concert 1 maģis
šitāds kkādu laiku tika pabraukts, līdz sajūgs nosprāga pavisam..tā ka knapi braukt var
sākumā domāju tik sajūgu mainīt, bet servisā iedots tāds cipars, ka sāku domāt citus variantus
uzraku vienu variantu, ka pārdod 2.8 30v motoru ar 195zs, ar labu sajūgu, kr4 swap komplekts pa pieņemamu cenu


un jau

džeki labi strādā, noruna ar visu gāzes nomaiņu arī, secināts ka dzinējs tiešām labs, gandrīz jauna zobene, kanāli tīri, eļļas plūdi nav, cik nopratu 2002 dzinējs
pašlaik auto jau 4.to nedēļu jau kā pie viņiem, esmu uz e-talonu


kad auto būs rokās, nekas nebeigsies..jo nu āķis jau lūpā, un jāsadabon beidzot coili no psih-arno kā arī pilnā krāsošana uz LY8Y jeb ipanema brown, piedod focus

un tākā darbā ir iespēja, grūti to neizmantot

Rezumē kas tiek plānots
īsumā burnoutizēties
sīkāk:
s-line stūre
pabeigt diskus
nokrāsot
nosēdināt
blackhausing pr.lampām
tonējums aizm.
notonēt logus max

pabeigt mūziku
un baigā ideja ar izplūdī...

tā kā viss tik turpināsies, pagaidām deadline ir 1.maijs jo tad auto jābūt skaistam un jābrauc uz kāzām!
