Tā kā nu jau 2 dienas esmu īpašnieks savam jaunajam auto un, principā, nevaru ne normāli nosēdēt, ne aizmigt naktīs, nolēmu arī ar jums padalīties savā līksmībā!


Tad nu tā...
Sākās viss ar manu veco ērzelēnu - E34 535i. Tas bija mans pirmais RWD auto, pirmais bmw. Auto man ļoti patika, bija lēts uzturēšanā, dinamisks, manuprāt arī izskatīgs un visādi, citādi foršs. Ar to tad arī mācījos braukt šķērsām kur vajag un arī kur nevajag, ik pa brīdim šo, to pielabojot un piepucējot, un krītot tantēm uz nerviem ar riepu kaukoņu un skaļo izpūtēju. Taču, diemžēl, E34 bija neglābjami izrūsējusi grīda un sliekšņi (pirkšanas brīdī to nepamanīju) - tā kā devos uz Vāciju, nebija laika auto remontēt un tas tika pārdots čomam. (Kā jau daudzi zina, auto tika apšķilts pirmajās 30 min pēc iegādes :dorifftooo: :liikaas_rokas:)
Kad vēl vizinājos ar E34, zināju, ka nākamais auto būs:
1. - ar pietiekami veiktspējīgu dzinēju (+- 200zs).
2. - ar aizmugurējo piedziņu.
3. - ar iespēju veiksmīgi uzgāzēt (tātad turbo dzinēji atkrita)
Tad nu es savā sapņu pasaulītē štukoju, kas nu varētu būt nākamais auto. Naudas uz doto brīdi nebija, lai paņemtu ko vietā, taču aptuvenās finanses biju jau ieplānojis. Domāju par dažādiem auto. BMW E34, E28, E36, E39, E38. MB W201. Vienu brīdi pat biju aizsapņojies līdz tādai pornogrāfijai, kā Nissan 200SX, taču to ir grūti uzgāzēt, kā arī, cik lasīju 200sx.lv un citus forumus, tie auto tomēr vairāk skrūvējas, ne kā brauc.
Kamēr turēju savu čibriku labajā rociņā un zem sedziņas fantazēju par visādiem braucamajiem, slapjos sapnīšus regulāri izbojāja viens čoms, kurš visu laiku piesējās ar savu BMW E30. Es jau laicīgi biju izsviedis E30 no pērkamo auto saraksta,jo stock`ā tiem ir švaki motori un parasti tie ir nojāti, sapuvuši, utt.
Taču čoms tikai pļāpāja par to, cik viņa auto esot labs, nenojāts, nepuvis, utt, taču tomēr prasīja man nepieņemamu cenu par to auto, tāpēc es viņa piedāvājumam īsti nepievērsu uzmanību.
Tad, vienu dienu, viņš man atsūtīja ATAMAH`A cienīgu piedāvājumu: "Mega atrakcioons, super ceena, super aaakcija, letaak tikaj sapņos!" un es devos auto apskatīt.
Likās tīri ok un nākošo tikšanos jau runājām uz bedres/pacēlāja.
Arī bedres tests apmierināja, vienojāmies par cenu un teicu, ka šo auto ņemu.
Gāja visādi, taču naudiņš ir nomaksāts, īpašniekam roka paspiesta un auto ir manā īpašumā jau 2 dienas.


Zinu, ka nav jau it kā prāta darbs taisīt tofiku ar tikko nopirktu miskasti un mega plāniem ((c)Focus), taču man kaut kā ļoti gribējās atzīmēties, kā arī izveidot tādu kā auto dienasgrāmatu pašam sev, lai varētu šad, tad pašķirstīt un palūrēt, kā nu ir gājis pa dzīvi.

Tad nu pirms 2 dienām devāmies pārrakstīt un devos uz tehnisko apskati.
Tehniskajā apskatē izteica šādus aizrādījumus:
1. - Virsbūves stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
2. - Nenozīmīga eļļas noplūde no motora/transmisijas.
Par to pašam, protams, ļoti liels prieks, ka iepriekšējais īpašnieks auto ir uzturējis tā, ka apskati var iziet ar pirmo reizi.

Tad nu par pašu mašīnu:
Marka:BMW
Modelis:316
Virsbūves tips: Kupeja
Krāsa:BMW schwarz
Dzinējs: 2.8 litru M52B28 single vanos
Kārba: manuālā
Par labajām lietām un ekstrām:
*Virsbūve labā stāvoklī, ļoti maz rūsas.
*OBC un info panelītis griestos
*M sērijas sporta stūre un ātrumkloķītis
*"Sportsitze" tipa ādas priekšējie sēdekļi
*Aizmugurējais sēdeklis ar elkoņbalstu un pagalvjiem
*Kaut kādi oriģinālie diski ar visiem vāciņiem, kuri man tīri labi patīk
*Toyo Proxes riepas ļoti labā stāvoklī (nesmejieties, E30 labas riepas ir viena no retākajām ekstrām

*Bloķējošais reduktors
*Tonēti priekšējie lukturi
*Ekscentriskās bukses piekarē
*Ļoti daudz visādu jaunu, vai arī mazlietotu detaļu, kuras nav īsti jēgas uzskaitīt...
Sliktās lietas:
*Ir rūsa uz priekšējo spārnu apakšām (virspusēja, domāju, ka varēs viegli nosmilšot), ir šur, tur atdaudzīta krāsa, virspusēja rūsiņa (ar pirkstu stingrāk paberzējot var notīrīt)
*Ir buktes, švīkas, auto krāsojums sliktā stāvoklī, ļoti brēc pēc pārkrāsošanas, šķībi abi fartuki
*Priekšējie sēdekļi ir saplaisājuši, ir caurumi - vajadzēs pāršūt
*Reduktors, lai gan svaigi pārlasīts un atjaunots, riktīgi sīc - laikam jāmaina gultņu komplekts
*Dzinēja vadība no M50 sērijas dzinēja - auto neiet kā vajag, šad, tad dūmo,tukšgaitā peld apgriezieni
Kas jāizdara tuvākajā laikā (kam jau ir sarūpēti un atvēlēti līdzekļi):
*Jāuzliek oriģinālā dzinēja vadība no M52 - ir iedota līdzi.
*Jāuzstāda gāzes iekārta
*Jāieliek RECARO firmas priekšējie sēdekļi, jāpāršuj
*Jānostrūklo un jāpārkrāso priekšējie spārni
*Jāatrisina reduktora gaudošanas problēma
*Jāsaved kārtībā temperatūras un degvielas līmeņa mērinstrumenti, lai "nelēkā".
*Jāuzstāda M30 dzinēja gaisa filtra kaste - šobrīd ir koniskais gaisa filtrs un tādu "šķūningu" savā motortelpā negribu
*Jāuzstāda mūzikas sistēma
Kaut kā tā tas viss šobrīd izskatās.
Nākotnē gribētos pārkrāsot pavisam, taču tur vajag daudz naudas, tā kā šobrīd paliks tāds, kāds ir....
Te nu pāris attēli:
šāds te tikko ieripoja mājās:

Te jau nagi niezēja kaut ko paskrūvēt - noņēmu fartuku, uzbļāvu rūsai, lai vācas prom, pieskrūvēju lūpu no Lolvo:

Šiten tā izskatās zem haubes - tam koniskajam ķēmam jāpazūd!


Šādi izskatās veca bembja iekšās - ak jā, svinīgi tika iekārti vecie metamie kauliņi no E34


Te vēl salons:

Šos te Recaro beņķus no Ford Escort RS2000jāpāršuj un jāliek iekšā:

Šai mūzikas instalācijai arī jākāpj iekšā:

Te nu pats špicbuks ar lūpu un disku vāciņiem visā savā godībā:

Par pašu auto varu teikt, ka tik jautrs braucamais man nekad nav bijis - mazs, ass, citiem uz nerviem krītošs auto, dinamisks, taču tajā pašā laikā ekonomisks. 10l/100km.
Braucot uz CSDD visu ceļu smējos, kā mazs bērns - kā iespied grīdā, tā smejies.


Ā, jā, pa sausu šķērējas tā, kā E34 ziemā, pa sniegu.




Paldies par uzmanību, draugi.

Par to, ka sanāca garš teksts, es atvainoties netaisos - paši vainīgi, ka lasījāt līdz beigām!


p.s.- ziemu šis te žuļiks neredzēs.
