Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Moderator: gacciZm
-
- Posts: 348
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Ja nekļūdos, gāzes sistēmas uz auto drīkst uzstādīt tikai sertificēti kantori.
Var jau būt, ka arī tu vari uztaisīt pārbūves projektu, un to pēc tam piereģistrēt CSDD.
Citādi uz skati tas viss būs jāņem nosst.
Var jau būt, ka arī tu vari uztaisīt pārbūves projektu, un to pēc tam piereģistrēt CSDD.
Citādi uz skati tas viss būs jāņem nosst.
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
es tikai ceru ka man nenaaksies lasiit par kaadu gaisa uzgaajushu gazes iekartas samodjeulu
galvenais - nepakjeer kadu nevainiigu liidzi ja viss aiziet shkjeersaam.....
galvenais - nepakjeer kadu nevainiigu liidzi ja viss aiziet shkjeersaam.....
----
H6
H6
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
kāpēc lai uzietu gaisā? Agrak visi paši sev lika sistēmas un nekas, visi dzīvi. Mēs kaut kad sen žigulim bijam paši likuši un arī neko, visi dzīvi.ramex wrote:es tikai ceru ka man nenaaksies lasiit par kaadu gaisa uzgaajushu gazes iekartas samodjeulu
galvenais - nepakjeer kadu nevainiigu liidzi ja viss aiziet shkjeersaam.....
Ja nemaldos gāze skaitās drošāka nekā benzīns noplūdes gadījumā. Benzīnam pietiek ar tvaiku un dzirksteli, lai uzietu viss pasākums gaisā.
Daudz bīstamāki ir tie tjūneri, kas paceļ benzīna spiedienu un atstaj visas vecās trubas un savienojumus.
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Baloonam ir jaskatas deriguma termins , savadak var but problemas ar sertifikata iegushanu un tavs balons ir vel no vecajiem zviedru ja nemaldos , nepatik man tadi
viens varsts tochna bus ciet par otru nezinu neredzu nekadu kranu vinam , elektribais vajag visparastako gazes parsledzeju ar cik tur kadiem 5-6 vadiem , riktigajam sledzim ir iebuvets relejs kas varstus never vala ja anu signala no indukcenes tas taka drosibas pasakums , bilde tev ir lovato reduktors liela plstmasas skruve ir jaudai un maza bronzas brivgaitai , uz skati ja nem pilnigi viss nost , ja kadu komponenti ieraudzis tas sedies divi
skaties kursh kantoris tuvak un tur ari perc detalas principa visus daudzmaz vienadas cenas ja kas uzplides galiem un cilindriska balona stiprinajumiem tagat man liekas ir akcija pie henriha
sanaca putra bet gan jau sapratisi


sanaca putra bet gan jau sapratisi

v 70 2.5 TDI
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
2 gadi atpakal tadam reduktoram remkoplektu pirku pa 15ls tagat cik maksas nezinu , nomainit mierigi var tur neka nau vinja ieksa isteniba , nu ta izej skai un tad liec gazi tagat certifikats maksa itka no 20-35ls cik te interesejos pedeja laika un csdd 13.10ls
v 70 2.5 TDI
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Membranam jabut miikstam kaa ziidam , ja uz tausti ka plastmasa tad metamas , nevar caur salonu laist trubas jo tada gadijuma tu nevaresi vinam uztaisit pilvertigu ventilaciju
v 70 2.5 TDI
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
tieshi spiediens vecaa balonaa ir tas kas mani shaja visa ideja mazlietinj satrauc (bet nu gan jau reinis ir pratiiigs puika un aizstieps vismaz parbaudiit to balonu vai vinja vispaar kautko driikst pumpeet ieksha).Briedis wrote:kāpēc lai uzietu gaisā? Agrak visi paši sev lika sistēmas un nekas, visi dzīvi. Mēs kaut kad sen žigulim bijam paši likuši un arī neko, visi dzīvi.ramex wrote:es tikai ceru ka man nenaaksies lasiit par kaadu gaisa uzgaajushu gazes iekartas samodjeulu
galvenais - nepakjeer kadu nevainiigu liidzi ja viss aiziet shkjeersaam.....
Ja nemaldos gāze skaitās drošāka nekā benzīns noplūdes gadījumā. Benzīnam pietiek ar tvaiku un dzirksteli, lai uzietu viss pasākums gaisā.
Daudz bīstamāki ir tie tjūneri, kas paceļ benzīna spiedienu un atstaj visas vecās trubas un savienojumus.
PS es saprotu ka es reinim nepatiiku, jo man ir viedoklis par vinja izdariibaam.. bet nu visiem izpatikt nevar pie ta ar paliksim

----
H6
H6
- ingars
- Posts: 724
- Joined: 31 Oct 2005, 22:09
- Location: Parasti atrodos Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
reini neparlasisu visas sis gudribas bet pec pieredzes varu tev teikt tik vienu
NO VISAS TAVAS IEKASTAS DERIGS IR TIKAI MIXERIS
balons ir VESTURE (ja saks cakareties kads no varstiem (UN SAKS) jaunus nopirkt nevar vienalga mainisi balonu)
reduktoram rem kompl maksa ap 25ls
JAUNS LOVATO reduktors 45ls
saku tev pec pieredzes NEP.SIES
noperc ss.lv normalu balonu
gazes kantori jaunu redoktoru
jaunas caurules gazes padevei un uzpildes varstu
esmu 4 autiniem pats licis iekartas ari tadu ka tev
ja tev ir intrese varu tadu paT balonu(ar gazi) uzdavinat un reduktoru ari
Ja ir jautajumi pamen coca cola un cipsus atbrauc pie manis izstastisu ka un ko salikt un sledzus guDros tev toc nevajag.
NO VISAS TAVAS IEKASTAS DERIGS IR TIKAI MIXERIS
balons ir VESTURE (ja saks cakareties kads no varstiem (UN SAKS) jaunus nopirkt nevar vienalga mainisi balonu)
reduktoram rem kompl maksa ap 25ls

saku tev pec pieredzes NEP.SIES
noperc ss.lv normalu balonu
gazes kantori jaunu redoktoru
jaunas caurules gazes padevei un uzpildes varstu
esmu 4 autiniem pats licis iekartas ari tadu ka tev
ja tev ir intrese varu tadu paT balonu(ar gazi) uzdavinat un reduktoru ari
Ja ir jautajumi pamen coca cola un cipsus atbrauc pie manis izstastisu ka un ko salikt un sledzus guDros tev toc nevajag.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
pievienojos ingaram, remkompletu mainit ir bezjēdzīgi mazliet piemet un paņem jaunu reduktoru, visas trubas ar ņem jaunas, pie tam iesaku ņemt nevis vara, bet ka žargona viņas saukā ''karbona'' , jo tās pirmkart bus daudz ertākas uzstādīšanā un arī expluatācijā labāk paļaujas dažādām ietekmēm. balonu protams ar samaini pret jaunāku un ja nav velme ar vadiem cīnīties iegādājies jau iepriešs pieminēto slēdzi parastajai iekārtai, kas gazi ieslēdz tikai kad saņem impūlsu no indukcenes. vel nezimirsti, ka vajag varstu benzīna padeves atslēgšanai
uzlikt var principā pa vienu dienu, unj ieguvums bus tads ka smaids ilgi nepazudis.

- ingars
- Posts: 724
- Joined: 31 Oct 2005, 22:09
- Location: Parasti atrodos Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
JG wrote:pievienojos ingaram, remkompletu mainit ir bezjēdzīgi mazliet piemet un paņem jaunu reduktoru, visas trubas ar ņem jaunas, pie tam iesaku ņemt nevis vara, bet ka žargona viņas saukā ''karbona'' , jo tās pirmkart bus daudz ertākas uzstādīšanā un arī expluatācijā labāk paļaujas dažādām ietekmēm. balonu protams ar samaini pret jaunāku un ja nav velme ar vadiem cīnīties iegādājies jau iepriešs pieminēto slēdzi parastajai iekārtai, kas gazi ieslēdz tikai kad saņem impūlsu no indukcenes. vel nezimirsti, ka vajag varstu benzīna padeves atslēgšanaiuzlikt var principā pa vienu dienu, unj ieguvums bus tads ka smaids ilgi nepazudis.
sledzi saviem autiniem pirku prastako 3kontaktu sledzi (latgalite)
par tam karbona trubam varu teikt ka pa dargo sanak.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
es esmu gatavs piemaxat tos paris ls, ertuma dēl par tām caurulēm
man pašam ar stav trispoziciju slēdzis, to oriģinalo ieteicu tpec ka no drošibas viedokļa labax

man pašam ar stav trispoziciju slēdzis, to oriģinalo ieteicu tpec ka no drošibas viedokļa labax
- Forwox
- Posts: 401
- Joined: 27 Jan 2010, 00:40
- Location: Rīga, Sarkandauva
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Nekādā gadījumā! Caurules jālaiž tikai un vienīgi caur auto apakšu. Uz TA tās "liekās" caurules negatīvi neietekmēs auto novērtējumu.Reinis_m wrote: Un vēl - es te apsveru iespēju trubu no balona uz motoru laist caur salonu zem paklāja - tas varētu būt daudz ērtāk, vienkāršāk, turklāt, manuprāt, arī drošāk, jo mazāks risks viņu satraumēt. Turklāt nebūtu jāurbj caurums bagāžnieka grīdā un arī uz TA nebūtu liekas trubas pa apakšu. Tā nav galīgi garām ideja?
Nepārprotami caurums bagāžniekā ir sāpīga padarīšana un pie nepareizas darba pieejas var nobeigt kādu urbi, bet tas ir obligāts pasākums. Mūsdienu autogāzes sistēmās (nav izņēmums arī Tavā gadījumā) ieejas un izejas gāzes caurules tiek laistas caur 3cm plastmasas trubām. Tās gan nosargā caurules, lai bagāžniekā nejauši netraumētu (cik nu daudz), lai paslēptu, un lai balona vārstu sistēmas bojājumu gadījumā, kā arī liekā spiediena izstumšanai, kalpo gāzes izvades caurule laukā no auto caur izurbto caurumu bagāžniekā.

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Tik neviens nav atbildējis īsti uz to jautājumu, kur var iepirkt tādas lietas.
Bet mani interesē, kā īsti tur ar to regulēšanu viņam būs? Nebūs tā, ka pie maziem apgriezieniem dos pa daudz gāzi, bet pie lielākiem būs par īsu?
Pats likšu uz LE-jetronica, tādēļ vēl nevaru īsti izdomāt - p*st kapeiku un likt pirmās paaudzes iekārtu vai meklēt kaut ko advancētāku? Nepavisam negribās čakarēties ar nošautām gofrām utml.
Bet mani interesē, kā īsti tur ar to regulēšanu viņam būs? Nebūs tā, ka pie maziem apgriezieniem dos pa daudz gāzi, bet pie lielākiem būs par īsu?
Pats likšu uz LE-jetronica, tādēļ vēl nevaru īsti izdomāt - p*st kapeiku un likt pirmās paaudzes iekārtu vai meklēt kaut ko advancētāku? Nepavisam negribās čakarēties ar nošautām gofrām utml.
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Reku var pasmelties vēl info http://www.audi-style.lv/forum/index.ph ... pstakljos/
Trubas un visu kas nepieciešams priekš gāzes iekārtas uzstādīšanas var iepirkt Rīgā, Mazā Krasta iela 79, aiz T/C Mola.
Trubas un visu kas nepieciešams priekš gāzes iekārtas uzstādīšanas var iepirkt Rīgā, Mazā Krasta iela 79, aiz T/C Mola.
Audience - cilvēks, kas brauc ar Audi bez tiesībām un tehniskās apskates.
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Ja nu kādam vajag ir gāzes sistēma izņemot balons izravēta no Omegas B feislifta. Reduktors, kkādas trubas, kompis ar provotku, slēdži utt. Slinkums iet uz garāžu skatīties, kas pa firmu. Ceeenu izdomāsim 

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
A kā ir ar tām pirmās paaudzes iekārtām, viņas var arī uz špriciniekiem likt vai arī kompis nesapratīs to pasākumu?
Google saka šādi - 1st generation
Venturi, open loop systems (no lambda control) with no electronic controls. Generally only installed on simple carburettor engines. System fully adjustable by installer.
Google saka šādi - 1st generation
Venturi, open loop systems (no lambda control) with no electronic controls. Generally only installed on simple carburettor engines. System fully adjustable by installer.
Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Lielākā problēma liekot pirmo paaudžu gāzes iekārtas uz motoriem ar daudzpunktu iesmidzināšanas sistēmu, ir tieši tas, ka var šaut nost gofru un tā arī sačakarēt gaisa masas mērītāju un tā lāpstu vai pat drosļvārstu.krissis wrote:A kā ir ar tām pirmās paaudzes iekārtām, viņas var arī uz špriciniekiem likt vai arī kompis nesapratīs to pasākumu?
Google saka šādi - 1st generation
Venturi, open loop systems (no lambda control) with no electronic controls. Generally only installed on simple carburettor engines. System fully adjustable by installer.
Un cik es zinu, tad pirmo paaudžu gāzes iekārtām ir tā, ka noregulē noteiktu daudzumu gāzes, kāds tiek ielaists ieplūdes sistēmā un viss. Tas paliek diezgan konstants -> treknais pie zemiem, liesais pie augstiem. Varbūt, ka ir arī iekārtas kādas, kurām ir vakūma paātrinātāji, bet tik sīki nav pētīts.
Un vēl daudzpunktu iesmidzināšanas sistēmām(neattiecas uz K-jetu un KE-jetu, jo tiem ir mehāniskās sprauslas) jāņem vērā tas, ka jāizprāto kā pārslēdzoties uz gāzi atslēgt sprauslām strāvu. Un ko kompis par to teiks gan nav ziņu, bet nekam nevajadzētu mainīties.
Un kompim kā tādam ar gāzi nekāda sakara, tur nekādu problēmu un brīnumu nebūs(ja vien nepieliek gāzes pievadu pirms GMM).
- koni4jo
- Spam addicted
- Posts: 3033
- Joined: 11 Sep 2011, 23:02
- Location: Latvijas vidū...
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
Kaut kā nesaprotu tēmu.
Ar pirmo paaudžu gāzi ir bijuši pāris vāģi, iespaidi ne tie labākie
, bet nesaprotu vai tad bija tādas 2. un 3. paaudzes iekārtas, jo cik zinu tagad liek ceturtās paaudzes jau 
Ar pirmo paaudžu gāzi ir bijuši pāris vāģi, iespaidi ne tie labākie


- Rii
- Posts: 7681
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija
2. paaudze ir tā pati pirmā, tikai ar vadības kompi
par trešo neko nezinu

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.