Help. Ziemas auto.

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Post Reply
User avatar
DaIW
Posts: 205
Joined: 04 Apr 2005, 21:12
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Help. Ziemas auto.

Post by DaIW »

Sveiks, ta ka ragavas jagatavo vasarā tad sāku jau laicīgi meklēt auto ziemas priekiem.
Izvelē pagaidām krīt uz Audi Quattro 80/90.
Gribētu zināt ko labāk ņemt, ar kādu motoru 2.0/2.2 vai ko citu jo iepriekš neesmu saskaries ar tiem motoriem un redzeju ka ir dažādi motora kodi KV/KG un kas tur vel...
Ka arī - kā saprast vai reduktori ir dzīvī.
Nu ceru ka domu sapratāt un būšu pateicīgs par info.
Paldies.
E65 740d
WRX
ex.E30 325i (M50)
ex.E39 528i(MT).
ex.Honda Prelude V, 2.2Vti-4WS.
ex.VW Vento VR6.
User avatar
DaIW
Posts: 205
Joined: 04 Apr 2005, 21:12
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Help. Ziemas auto.

Post by DaIW »

Doma bija vairāk par B2 (Typ 81/85) :roll:
Deļ mazāka svara un cik sapratu intresantākas quattro sistēmas. :hvz:
E65 740d
WRX
ex.E30 325i (M50)
ex.E39 528i(MT).
ex.Honda Prelude V, 2.2Vti-4WS.
ex.VW Vento VR6.
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Help. Ziemas auto.

Post by Rihy »

Hehe, ja ir interese, varbūt manējo varēs nopirkt :)

Pa lielam ir tā, ka Krisha B3 ar to salīdzinoši vieglo 4 cilindru 2.0 motoru vadās labāk, jo to priekšu tik daudz nestumj ārā. Bet kaut kā saistošāks un patīkamāks liekas tas vecais q :)
It kā tas kv ir labāks, bet nu nav jau tā, ka tur standartiem būtu mega atšķirības.
User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Help. Ziemas auto.

Post by elksnis »

Krish wrote:Lai pa vadāmības atšķirībām pastāsta Lamberts vai Ralfiņš, bet b3 ir viss tas pats kas b2, vienīgais - nevar saslēgt starpasnieku!

Pats ar b2 neesmu braucis, bet, ja nemaldos, tad Ralfs (rssf) teica, ka salīdzinot ar 5cilindru b2, Jubiļeika (4cilindru) vadās labāk!

Ir takš b2 ar 4cilindru dzinejiem ar... ss.lv ir vairāki - viens pat ar g60hibridu kautkādu...
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Help. Ziemas auto.

Post by ER. »

Tas nesaslēdzamais starpasnieks ir torsens, un manuprāt ziemā ar viņu ir kudi interesantāk kā ar veco sistēmu. Ar viņu beztolkā nestumj purnu ārā, un patīkamāk kontrolēt sānslīdi.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12198
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Help. Ziemas auto.

Post by ttd »

R_89 wrote:Tas nesaslēdzamais starpasnieks ir torsens, un manuprāt ziemā ar viņu ir kudi interesantāk kā ar veco sistēmu. Ar viņu beztolkā nestumj purnu ārā, un patīkamāk kontrolēt sānslīdi.
Brīdī, kad kāds rats sāks izspolēt, tad pazūd jebkāda atšķirība starp mehānisko bloķi, kam ir mehāniski saslēgts centrs un torsenu, jo torsens momentā saslēdz abas asis. Tas, principā, ir tikai tādēļ uztaisīts, lai cilvēkiem nebūtu jāslēdz pašiem un, ja ir negaidīta situācija. Pietam, tiem, kam nāk torsens, pakaļējais bloķis ir ierobežots līdz 25km/h, bet mehāniskajam - vari arī improvizēt ar saslēgtu, ja ir dūša.

Ja godīgi, tad vislabākais variants, it īpaši, ja grib B2, tad ir B2 80 1.8(tautā sauktais 'pārejnieks'). Motors vieglāks, jaudas atšķirība minimāla, parasti nav tādi čakari ar K-jetu, kā R5 motoriem. Motors nebūs tik, kā lai saka, grūts, viņš būtu atsaucīgāks arī. Patēriņu varam pat nesalīdzināt - neviens R5 benzīna dzinējs(iz savas pieredzes ar R5 quattro) neies zem 11l pilsētā un 7.5 šosejas, bet 1.8(čomam bija), 6.5 šoseja, 8-10 pilsēta. Bet tas viss uz superīgās 5 cilindru skaņas rēķina. :naac:

Es gan ieteiktu vispār meklēt Audi 100 C3. Jo B2 quattro tādu sakarīgu atrast būs pavisam grūti. Un par spīti tam, ka cigārs IR diezgan paliels auto, tāpat ziemā ir jautri un iet šķērsām, kad gribās. Vienīgais tāds ieteikums vēl būtu meklēt turbo dzinēju(2.1 KG vai 2.2 MC), jo pēctam, kad sāks parādīties pamatīgākas prasmes ar Quattro plosīties, parasts 2.2 KU/KV būs par īsu. Un arī kruizēt pa šoseju ar C3 ir daudz patīkamāk, kā B2. Un C3 var arī ņemt ar torsenu(pārejas modelis ar 'jauno paneli' un ručkām, vienkāršā valodā runājot), jo, kā jau augstāk minēju, nekādas pārāk lielas atšķirības nav, un tie 2.3 motori arī nemaz nav tik slikti(jauda no 2.2 neatšķirās, patēriņš reāli arī nē), tik jāskatās, lai visa motora elektronika šancē(KE-jets).
User avatar
Kalnz
Posts: 657
Joined: 25 Jun 2007, 11:12
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Help. Ziemas auto.

Post by Kalnz »

+ 1

Arī meklēju B2/B3 quattro

Vizuālais pofig, galvenais lai motors dzīvs, quattro strādā un lai TA ir iespējams saņemt uz ziemu!
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Help. Ziemas auto.

Post by Rihy »

Manējais quattro - 2k eur :naac:
Skate līdz 27.02.2013., elektriskā šprice ar MS vadības bloku (regulēts by GintsK), īsā reika, priekšā jauni plazas amīši, ralli art panna, priekšā evo9 beņķi. Bloķi strādā.
Ja interesē - pm!
Post Reply