Page 1 of 6
omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 21:39
by omulis
Jau sen tika regulāri šķirstīti e46 320D toringa sludinājumi. 23. oktobra vakarā sludinājuma portālā parādījās šis e46, kas gluži neatbilda manām prasībām. Proti tam nav automāts. Bet cena bija ļoti pievilcīga, kas lika uzzvanīt un braukt skatīties. Tad nu kopā ar Reini un Jāni metāmies piedzīvojumā svētdienas vakarā, kas beidzās pirmdienas rītā ap 11:00. Auto nopirku, tas saviem spēkiem pievarēja arī ~250km

Gausi tas kustējās, skaņas no motora briesmīgas, bet nu tika līdz galam. Jā, jau pērkot zināju, ka kkur tam ir kapi.Turbīne, sūknis, vai varbūt kas cits. Bet pārējās lietas bija labā stāvoklī, cik nu tās varēja notestēt pilnīgā tumsā ar lukturīti. Pieredzējušais BMW speciālists Reinis ar teicās, ka piekarei utt viss zajibis. Tika vēl nedaudz nosista cena un auto paņemts.
Kā jau Īriem piedienas auto nekopts salons/ virsbūve.
Nedaudz sīkāk par savu jauno kūti
Bmw e46 torings, 2001 gada, 2.0D (150zs).
Aprīkojumā:
Pusādas rekaro
Klimats
Kruīzkontrole
Lietussensors
Sēdekļu apsilde
4x el. logi
Parkingsensori aizmugurē
Orģināls ksenons
Tālāk bildes
Tīrība virsbūvei:
Logu šidruma bačoks, stāvējis visu laiku vaļā- smiltis un citi sūdi sakritūš, tai rajonā sācis pūt.
Virsbūves defekti- krāsa matēta ar kkādiem putekļiem, ir rūsas brubulis virs nummura, tad vēl uz spārneim ir dīvaina rūsa( bilde zemāk), bukte priekšējām durvīm. un kkur jau noteitki vēl kāds kaseks.
Salons- piedirsts līdz nemaņai. Bet nav plēsts/ skrāpēts utt.
Lāča sejas izteiksme neliecina ne par ko labāku kā aprakstīts
Akumulators peldēja ūdenī.
Motors.
Motors darbībā
Tas tā īsumā

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 21:42
by mbertulis
Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 21:46
by Ch.
o, vēlviena remontgrāmata

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 21:46
by ramex
un veel sak ka pie mums autinjus nekopj un nobrauc liidz klinkjim......
Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 21:52
by Alien
Ch. wrote:o, vēlviena remontgrāmata

tagad varēs paskatīties kā remontē bmw comonrail dīzeļus

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 22:42
by Melnais
Alien wrote:Ch. wrote:o, vēlviena remontgrāmata

tagad varēs paskatīties kā remontē bmw comonrail dīzeļus

Bet nu, [censored], tur aug sūna!

Nu kā tad tā var?

Omuli, kāpēc nenofočējies ar to iepriekšejo īpašnieku?

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 23:02
by Archuks
Auto kā tāds - E46 Tourings ar jauno 2.0d - ir labs, tā kā veiksmi salona/virsbūves/dzinēja sakopšanā

Domāju, ka beigās būs ok

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 23:12
by Foxijs
laikam pa limonaadi ja ar schaadenu

lai veicas sataisiit..
Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 23:15
by MartinsG
Veiksmi sakopshanaa

Izskataas, ka nebuus viegli, bet nu zinu, ka sanaaks kas labs
Ko ar diskiem, seedinaajumu domaa?

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 23:18
by HaL
komentāru nav

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 23:27
by Juzix
Vēlviena dīzēļa remontgrāmata

Lai jau veicas

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 23:36
by Focus
cik tāds mēsls tur maksā?
Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 13 Nov 2011, 23:40
by HaL
galvenais skaties vai kloķenei nav psc

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 14 Nov 2011, 00:05
by Archuks
HaL wrote:galvenais skaties vai kloķenei nav psc

Tu nejauc dzinējus? Imho šitā problēma bija vecajam divlitrīgajam ar 136 Zs :neka:
Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 14 Nov 2011, 00:07
by omulis
Patiesībā sadarīts ir jau diezgan daudz
Salons kā jauns, sūna no virsbūves aizdzīta, kad sabildēšu pēc tīrīšanas, tad ielikšu bildes.
Hal, kādi ir simtomi, ja kloķenei ir pizģets?
Man ir/bija tādi. Motors sākumā necēla vairakpar kādi 4k apgriezieni, tāda sajūta,ka strādā divi cilindri. Dodot mizā, nepatīkamas skaņas no motora. Dūmošana.
Pēc pieverētiem 250km motors necēla vairāk par 2k apgriezieni

Nākamajā rītā pielaidu- dūmoja vnk pizģets.
Pirms vilkšanas uz servisu, gribēju pasildīt, lai logi atsvīst, jo pēc ķīmiskās tīrīšanas baigais mitrums salonā ir. Nu lūk sildīju, sildīju kamēr vienā brīdī kkas sāka tecēt- no izpūtēja eļļa.
Tad nu servisā uz reiz pateica, ka vajag jaunu turbīni, tad varēs skatīties tālāk. Varbūt visas problēmas atrisināsies ar turbīnas maiņu, varbūt nē. Karoč iegādājos restaurētu turbīnu. Tagad viss ir jāsamazgā, samainīs visus filturs, eļļas un tad jau redzēs kas būs un kas nē. Vecajai turbīnai bija iestājies pilnīgs pizģets. Neder pat vārds, ka tas propelers kustējās viņš vienkārši staigaja pus metru uz vienu pus metru uz otru pusi

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 14 Nov 2011, 00:07
by omulis
Focus wrote:cik tāds mēsls tur maksā?
1200Eur
Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 14 Nov 2011, 00:11
by HaL
Archuks wrote:HaL wrote:galvenais skaties vai kloķenei nav psc

Tu nejauc dzinējus? Imho šitā problēma bija vecajam divlitrīgajam ar 136 Zs :neka:
The M47TU was also fitted with twin balancer shafts to counteract the secondary balances inherent in a diesel 4-cylinder engine.
cik sapratu abiem 2.0d no E46 bija šī problēma, bet varbūt TU tika salabota

pastnieks šo probzu labi pārzina

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 14 Nov 2011, 21:19
by omulis
Melnais wrote:
Omuli, kāpēc nenofočējies ar to iepriekšejo īpašnieku?

Bļec, vot neiedomājos
MartinsG wrote:
Ko ar diskiem, seedinaajumu domaa?

Kkas jau noteikti būs
Archuks wrote:Auto kā tāds - E46 Tourings ar jauno 2.0d - ir labs, tā kā veiksmi salona/virsbūves/dzinēja sakopšanā

Domāju, ka beigās būs ok

Jū- auto kā tāds ir labs

Beidzot moš būs mašīna ikdienai, ja neaizraušos

Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 14 Nov 2011, 23:41
by GG.
Auto gan nav ne tuvu līdzīgs (Peugeot Boxer 2.2HDI), neilgi pēc iegādes un degvielas līmeņa nolaišanas līdz lampiņai, izsauca motora negriešanos vairāk par 2krpm un dūmoja arī pizģec. Aizvedām uz dīzeļcentru, teica ka izmazgāja sprauslas, samainīja dizelfiltru un aizgāja viss.
Re: omulis: Bmw e46 Toring
Posted: 15 Nov 2011, 22:02
by omulis
Jaunumi no servisa.
Tā kā pa izpūtēju izpirda ārā eļļa, bija skaidrs, ka turbīna ir savu nokalpojusi.
Servisā noņēma veco turbīnu ( tas ventilātoriņš abos galos maigi sakot pastaigājās pa korpusu- bildē var redzēt ka guļus stāvoklī tas ir atspiedies pret korpusu.), tad ar to laidu pēc restaurētas.
Vakar tika samainīti visi filtri, samainīta eļļa, iztīrīts interkūlers utt. Kā arī uzlikta restaurētā turbīna.
Ir tā ka iesākumā ir divas nepatīkamas lietas
Pirmā. Turbīna tā normāli gaudo. Kas par huiņu?

Otrā. Neesot kompresijas vienā cilindrā, līdz ar to viņš normāli nestrādā, kad uzsilst tad strādā labāk, bet tā pat ir hujova. Kas par huiņu?
Šonedēļ solījās noņemt vārstu vāku- moš kāds rokers salūzis, ja neko neredzēs, tad ņems nost galvu un skatīsies.
Vēljoprojām ar motoru kapi.
Piekare ar kkad pirmstam bija izraustījis- tur viss zajibisā.