Ch.: 318is e36
Posted: 21 Sep 2011, 19:01
Tačkai svaiga cena - 900lvl
BMW 318is 1992.gads.
TA līdz 28.11.2012, nodoklis jau samaksāts.
Sēdies'n'brauc edishen.
Ja neņem vērā pāris vizuālus sīkumus un sulojošu kārbas gala saļņiku auto ir pilnībā bez kasjakiem.




PM!
___________________________________________________
[e36 story's sākās topika 28.lpp!]
Jau iepriekš pabrīdinu, ka topika saturs nebūs piemērots atsevišķām auditorijas grupām.
Ja kādam baaaigi slikti paliek no šī topika, var dzēst, bet nu tā kā te pieņemts atrādīt arī ziemas pakaļas pārvietotājus/krīzvāgenus, tad lūk, arī manējais. 
Abrakadabra, e28 šodien nodots jaunajam saimniekam.
Tā vietā tagad šitāds brīnums.
Sanāca tā, ka e28 apnika, tāpēc meklēju e30, bet beigās tiku pie e36.
Un ja likās, ka e28 bija oga par to cenu, tad šis vispār ir gandrīz kā vinnēt loterijā.
Par tačku:
BMW 318is 92' ar kkādiem 140 vai cik tur zs
lapis blue
aprīkojuma ziņā pliks, bet ir visādi labumi, kas nebija e28 - stūres pastūzis, disku bremzes aizmugurē, el.logi, el.lūka, el.spoguļi..
Ir apskate līdz 12.2012.
Pēc e28 liekas megakomfortabls auto, kas iet vienkārši lupatās.
Auto ir vairāki defekti, bet tas viss fiksi tiks novērsts
1. nolauzta durvju ručka, nevar šofera durvis no ārpuses atvērt
2. mērinstrumentu panelis gļuko un nerāda precīzi
3. būtiskākā problēma - kā jau 90% e36
- dzinējs darbojas avārijas režīmā. Iepriekšējais saimnieks uz normālu diagnostiku nav braucis, kko ņēmies pa dačiekiem uz savu galvu, mainījis visu pēc kārtas pret lietotām daļām, kā rezultātā tagad tur baigie brīnumi sastrādāti.. Nākamnedēļ braukšu ciemos pie Driver.
Citādak viss stīgāa. Kad neraustās un dzinējs normāli paverās, tad liekas, ka auto iet tiešam labi! Pēc sajūtām škiet, ka +/- tapat, kā mans ex-320i e36.
Plāni kā jau parasti - nekas mega, iesākumā bish vizuāli jāpiečinī. Kkādi diski jāpameklē, mozh jāpiesēdina, mozh kādu lūpiņu, mozh kko kkur uzlīmēt..
Lab, pietiek pļāpāt, reku bilžuki.
Kad vēl bija gaišs, nebija normāls aparāts pie rokas ar ko nobildēt, tāpēc fočēts ar saplēstu oscilogrāfu.


_____________________________________________________________
[e28 story's sākās topika 14.lpp!]
Lai nav jātaisa jauns topiks dēļ vecas lamatas, turpināšu tepat.
Nezinu kā to skaidrot, bet reizēs, kad es kko radu/pilnveidoju bieži gadās tā, ka tikko kā tas ir +/- pabeigts atbilstoši manai sākotnējai iecerei, arī interese par to pazūd.
Un tieši tā notika ar sierru. Vizuālais +/- gatavs, īsti vairs nebija ko darīt, līdz ar to apnika tā mašīna.. Un paralēli tam, uzpeldēja ļooti salds e30 piedāvājums. Ātri atradās pircējs sierrai.
Kamēr ar sierru viss bija procesā, e30 piedāvājums pazuda tikpat strauji cik parādījās. Bet nu par cik jau tika vestas sarunas ar pircēju čjo pa čjom uun auto jau domās biju pārdevis, nolēmu procesu turpināt un palūkot kas vēl labs tiek piedāvāts LV tirgū
Bija skaidrs, ka tas, ko vēlos ir vai nu vecs opelis vai BMW. Atradu vienu e28, apskatīju, biju jau plānojis aizrunāt, bet tad pamanīju sludinājumu par šo te, kas sanāca principā 2x lētāk, bet bija apmēram tādā paša stāvoklī.
Par cik, ziemas auto prioritāte tomēr ir cena, auto tika apskatīts, atzīts par labu esam un ilgi nedomājot tika iepirkts.
Tad nu prezentēju jums savu jauno ziemas lamatu
BMW e28 ar formulas motoru
518i! Manuālā kārba, tehniskā uz 8 mēnešiem, lūka, āķis, elektriskais spogulis un varbūt vēl kkas.
Tehniski viss ir superswīt, vizuāli varēja būt mazliet labāks.. BET priecē tas, ka atšķirībā no sierras pakaļējās arkas, šeit visās vietās rūsa ir ļoooooti virspusēja - atlobijusies krāsa un pa virsu izveidojusies plāna, brūna kārtiņa. Nopietnu caurumu nekur nav. Salons gan bija
Sen nebiju redzējis tik pietirstu mašīnu.
bet izvācu visus mēslus ārā (brīnums, ka neatradu kādu beigtu dzīvnieku, bet nu nebūtu pārsteigts), izpūtu salonu, bish papucēju un sapratu, ka arī salons ir ļoti labā stāvoklī! Vēl rūpīgāk jāpatīra, jāsameklē ātrumkloķa ādiņa vai kkas ar ko to aizstāt, pāris plastmasi jāsaliek vietā un būs riktīgi gerai. 
Negribās baigi gari drukāt, bet nu auto man ļoooti patīk. Un biju pārsteigts, ka tas m10b18 nav nemaz tik liels sprāgonis kā biju domājis - uz priekšu kustās ļooti labi.
Nākotnes plānus arī nav pārak liela jēga rakstīt - gan jau kkas uztaps vizuāli līdzīgā stilā kā sierra + jāpameklē labāks aizmugurējais bamperis, jāpataisno fartuki priekša un pakaļā, jāsakrāso ruslans utt..
Reku bildes.





______________________________________________________________________________________________________
iepriekšējais auto:
Tāatad, par cik e36 ir sakopts un vēlme triekt viņu pa ziemu nav nu nekāda, tika nolemts meklēt kādu citu urbi. e36 tikmēr ziemu pavadīs sausā garažā.
Viss sākās ar to, ka biju noskatījies viena šejienieša e34 par samērā labu ciparu, beet par cik finanses bija stripri ierobežotas, nolēmu aplūkot kko vēl pieticīgāku un man "pa kabatai" esošu. Prasības bija ļoti primitīvas - klasiskā piedziņa, kautcik spējīgs dzinējs un TA.
Tā nu meklēju, meklēju, kamēr tepat Jelgavā atradu šadu siermašīnu.
2.0 karbūzis, 88.gads.. es pat nez ko vēl par to auto var pateikt.
Ir lūka.
ā un kkādi lietie arī..
Un bonusā visādi labumi - jauns akumulātors, jauns ģenerātors, jauns starteris, jauns radiators, jauni bremžu diski, sakopta ritošā utt uun pats galvenais - tehniskā līdz 08.2012.
Protams, vizuāli izskatās pēc atejas, bet par to cenu visu nevar gribēt.
Un prioritāte tomēr bija tehniskais stāvoklis.
Plānos ietilpst:
- glītāks izpūtēja uzgalis [08.10.2011 - Done]
- citi diski ar labām ziemenēm [08.10.2011 - Done]
- piesēdināt (piedāvājiet sēdinātās atsperes, fleksēt tomēr īsti negribās) [08.10.2011 - Done]
- facelift (?) redele un haube [Cancel]
- atrast nesafistus bamperus un sakrāsot tos, kopā ar durvju apakšām [Cancel]
- piečurātie miglinieki
- usdm gabarīti pagriezienos [11.10.2011 - Done]
- priekšā kkādu lūpu piestelēt [01.11.2011 - Done]
- stickerbomb
- un uz pašu ziemu sametināt bloķi.
Nu un tad vēl padarīt vizuāli to auto mazliet interesantāku. Nē, runa nav par shitstyle [cancel
]..
Talāk lai runā bildes.




Pirmie updeiti gan jau sekos pavisam drīz..
BMW 318is 1992.gads.
TA līdz 28.11.2012, nodoklis jau samaksāts.
Sēdies'n'brauc edishen.
Ja neņem vērā pāris vizuālus sīkumus un sulojošu kārbas gala saļņiku auto ir pilnībā bez kasjakiem.




PM!
___________________________________________________
[e36 story's sākās topika 28.lpp!]
Jau iepriekš pabrīdinu, ka topika saturs nebūs piemērots atsevišķām auditorijas grupām.
Abrakadabra, e28 šodien nodots jaunajam saimniekam.
Tā vietā tagad šitāds brīnums.
Sanāca tā, ka e28 apnika, tāpēc meklēju e30, bet beigās tiku pie e36.
Un ja likās, ka e28 bija oga par to cenu, tad šis vispār ir gandrīz kā vinnēt loterijā.
Par tačku:
BMW 318is 92' ar kkādiem 140 vai cik tur zs
lapis blue
aprīkojuma ziņā pliks, bet ir visādi labumi, kas nebija e28 - stūres pastūzis, disku bremzes aizmugurē, el.logi, el.lūka, el.spoguļi..
Ir apskate līdz 12.2012.
Pēc e28 liekas megakomfortabls auto, kas iet vienkārši lupatās.
Auto ir vairāki defekti, bet tas viss fiksi tiks novērsts
1. nolauzta durvju ručka, nevar šofera durvis no ārpuses atvērt
2. mērinstrumentu panelis gļuko un nerāda precīzi
3. būtiskākā problēma - kā jau 90% e36
Citādak viss stīgāa. Kad neraustās un dzinējs normāli paverās, tad liekas, ka auto iet tiešam labi! Pēc sajūtām škiet, ka +/- tapat, kā mans ex-320i e36.
Plāni kā jau parasti - nekas mega, iesākumā bish vizuāli jāpiečinī. Kkādi diski jāpameklē, mozh jāpiesēdina, mozh kādu lūpiņu, mozh kko kkur uzlīmēt..
Lab, pietiek pļāpāt, reku bilžuki.


_____________________________________________________________
[e28 story's sākās topika 14.lpp!]
Lai nav jātaisa jauns topiks dēļ vecas lamatas, turpināšu tepat.
Nezinu kā to skaidrot, bet reizēs, kad es kko radu/pilnveidoju bieži gadās tā, ka tikko kā tas ir +/- pabeigts atbilstoši manai sākotnējai iecerei, arī interese par to pazūd.
Tad nu prezentēju jums savu jauno ziemas lamatu
BMW e28 ar formulas motoru
Negribās baigi gari drukāt, bet nu auto man ļoooti patīk. Un biju pārsteigts, ka tas m10b18 nav nemaz tik liels sprāgonis kā biju domājis - uz priekšu kustās ļooti labi.
Nākotnes plānus arī nav pārak liela jēga rakstīt - gan jau kkas uztaps vizuāli līdzīgā stilā kā sierra + jāpameklē labāks aizmugurējais bamperis, jāpataisno fartuki priekša un pakaļā, jāsakrāso ruslans utt..
Reku bildes.





______________________________________________________________________________________________________
iepriekšējais auto:
Tāatad, par cik e36 ir sakopts un vēlme triekt viņu pa ziemu nav nu nekāda, tika nolemts meklēt kādu citu urbi. e36 tikmēr ziemu pavadīs sausā garažā.
Tā nu meklēju, meklēju, kamēr tepat Jelgavā atradu šadu siermašīnu.
2.0 karbūzis, 88.gads.. es pat nez ko vēl par to auto var pateikt.
Un bonusā visādi labumi - jauns akumulātors, jauns ģenerātors, jauns starteris, jauns radiators, jauni bremžu diski, sakopta ritošā utt uun pats galvenais - tehniskā līdz 08.2012.
Protams, vizuāli izskatās pēc atejas, bet par to cenu visu nevar gribēt.
Plānos ietilpst:
- glītāks izpūtēja uzgalis [08.10.2011 - Done]
- citi diski ar labām ziemenēm [08.10.2011 - Done]
- piesēdināt (piedāvājiet sēdinātās atsperes, fleksēt tomēr īsti negribās) [08.10.2011 - Done]
- facelift (?) redele un haube [Cancel]
- atrast nesafistus bamperus un sakrāsot tos, kopā ar durvju apakšām [Cancel]
- piečurātie miglinieki
- usdm gabarīti pagriezienos [11.10.2011 - Done]
- priekšā kkādu lūpu piestelēt [01.11.2011 - Done]
- stickerbomb
- un uz pašu ziemu sametināt bloķi.
Nu un tad vēl padarīt vizuāli to auto mazliet interesantāku. Nē, runa nav par shitstyle [cancel
Talāk lai runā bildes.




Pirmie updeiti gan jau sekos pavisam drīz..
