Skaidrs bija, ka gribās gan bmw gan kabrioletu, tāpēc tika apskatīts (pagaidām gan vairāk teorētiski) z3 vai e46. e36 netika skatīts jo kaut kā man viņi nekad tā īsti līdz galam nebija patikuši.
Tā nu 4dien vakarā browsējot ss.lv uzdūros sludinājumam ka tiek pārdots 2001. gada z3 3,0. Sarakstījos ar pārdevēju un piedāvāju apmainīties ar zināmu piemaksu no manas puses. Pāris e-pastus vēlāk bijām puslīdz nonākuši pie kopsaucēja par piemaksas aptuveno apjomu. 5dien pēcpusdienā sarunājām apskatīt abas mašīnas. Ap 16.00 satikāmies centrā, apskatījām vienu, apskatījām otru un nolēmām, ka jābrauc pārrakstīt. Par cik bija pēc skaidrītes jāaizbrauc uz mājām, sarunājām 17.30 tikties pie csdd. Csdd strādā līdz 18.00 tākā vajadzētu paspēt. Turp braucot gan iekūlos korķī un knapi paspēju pirms 18.00 tikt iekšā, bet visu paspējām - rindu nebija un 15 minūšu laikā visi papīri sakārtoti.
Žēl gan bija šķirties no sebringa - baigi bija pierasts, un bija sakopts līdz visai labam stāvoklim (ja nu kas, tad jaunais īpašnieks to tagad tirgo par, manuprāt, visai sakarīgu ciparu), bet ceru ka tas nonāks labās un gādīgās rokās.
Ar z3 agrāk nebija bijusi darīšana, tik vien zinu ka piekare +/- no e36, motors šim laikam sanāk no e46.
Pēc pārrakstīšanas pa ceļam uz mājām konstatēju, ka nevaru beigt smaidīt - jo vairāk brauc, jo vairāk patīk. Pirmajā vakarā jau novizinājāmies ~150km pa Rīgu un Rīgas apkārtni.
Nebiju gaidījis, ka tas auto ir tik civilizēts un tik viegli vadāms. Lai arī sieva sākumā bija nedaudz skeptiska - viņai labāk patīka auto ar tomātkārbu, tomēr pēc neliela testdrive atzina par labu esam.
Par auto:
Pirmā reģistrācija 30.03.2001;
Latvijā ievests 01.02.2008.
Motors 3,0 benzīns, esot 231 ponijs.
No aprīkojuma nekas diži daudz nav - elektrologi, elektrospoguļi, elektrotaburetes ar apsildi, vēja siets, un tas laikam arī viss. Bagažniekā oriģinālais instrumentu komplekts. Bet, kā izrādās, vienkāršībā arī ir savs kaifs.
Pa šīm brīvdienām kopumā nobraukti jau 350km un esmu dikti apmierināts.
Tuvākie plāni - apkope (rīt vai parīt), grabuļa novēršana piekarē, pēc tam disku pārkrāsošana/plauktu uzpulēšan, pāris mikroskopisku trūkumu novēršana un protams vasaras baudīšana.
Par patēriņu un tādām lietām pagaidām nemāku teikt, bet, spriežot pēc benzīna daudzuma rādītāja kustības, ēd ne vairāk kā sebrings.
Pāris bildes ieskatam:















