Objekts 1.6TD, ~90 gadu motors, VW/Audi
Kas jāzin mainot?
Tips&tricks?!
ko var salauzt?
motoram jābūt siltam/aukstam?
kā pārbaudīt nestrādājošas?
par ko atbild relejs?
Kā var noteikt releja defektu?
thx

Moderator: gacciZm
Teorija laba lieta, bet varbūt kāds var padalīties pieredzē,for dummiesrrrainis wrote:http://autorepair.about.com/od/enginere ... 81404a.htm
ir sveces kuras neskrūvējas ne no kāda motoraBerze wrote:Jā,par to jau lasīju citā forumā!
Tādēļ jāskrūvē no pussilta motora, ja?
tāpēc ari nav ko brīnīties ka vecajiem motoriem viegli mainās svecesBerze wrote:Nu jā,viņas ir labi ja 6cm garas
Ceru, ka Tu nestrādā servisā, jo šādas metodes piekopj Pensionāri, kas vēl nav sapratuši, ka dzīvojam 21. gadsimtā...carerra wrote:1. noskrūvē to plusa vadu kurš savieno visas sveces kopā(tā lai būtu atsevišķi!)!
2. tad panjem kkadu vadu un pieliec vienu pusi pie + klemmes un otru pusi vada pie kvēlsveces
(vītnes gala tip kur skrūvējās tas vads!
Ja dzirkstele būs tad svece iet ja nav tad beikta!
PS: skat ka netrāpi ar to vadu pa motoru(galvu vai kkur citur tad dzirkstele būs bik spēcīgāka!(nemēģini!) )
šitais parasti iet kopā ar sliktu lekšanudzejnieks wrote: Bet vislabāk ir ņemt ārā un tad pārbaudīt, jo svece var tikai līdz pusei, ne visā garumā silt.
Nu VW tas ir pats jautrākais tās divas dabūt āra un pēc tam jaunās iekšā!Berze wrote:Kvēlsveces izskrūvēt problēma nav,toties tik 2ām klāt,ja priekšā ir sūknis ir visai sarežģīti