Aigo E36
Aigo E36
Ja jau esmu te piereģistrējies, tad jau jāiepazīstas
Mans drapaks nu jau vairāk kā pus otru gadu ir Bī Em Dabuljū. E36 kā E36. Priekš pilnas laimes pietrūkst tikai sēdinājuma un coiloveru, bet visi dzīvojam vienā valstī un braucam pa vieniem ceļiem, tāpēc nez vai šis auto ko tādu piedzīvos. Aprobežojos ar vienkārši ar cietāku piekari un vasarā 18" diskiem. Un pagaidām manām izklaidēm vairāk kā ar to pietiek. Nav elkoņbalsta, kruīza kontroles, automāta un klimata kontroles, kas IMO nevienam E36 nav vajadzīgs. Tas vienkārši nepiestāv huligāna imidžam. Tā vietā ir bloķis ar brend new šaibām, gandrīz pa sportisko izplūde, kakainais koniskais filtrs (tiesa gan ar aukstā gaisa kasti tā pa smuko, bet vienalga laikam jāmaina).
Jāpalielās, ka šitas ir rets modelis. Ja var ticēt google tantei, tad tādi tikai 136 laisti pasaulē. Runa ir par Alpinas ateljē, kurā pēc visa spriežot šis šķietami standarta 325 pabijis. Pēc papīriem vajadzētu būt 170kW, bet ko tādu sagaidīt no '92 gada mašīnas laikam būtu naivi. Lai gan esmu 3. tās īpašnieks un otrais iekš LV, tomēr no oriģinālā Alpinas interjera maz kas palicis (sēdekļi, griesti, durvju apšuvumi pāršūti, panelis ar cits). Eksterjerā Alpinas lūpa un pakaļējais spoileris.
Ja kas jautājams, droši prasat! Turpmākajos postos pamazām salikšu pārējo aprakstu un pāris momentfoto.
Vienas no pirmajām bildēm.
Nothing special.
Mans drapaks nu jau vairāk kā pus otru gadu ir Bī Em Dabuljū. E36 kā E36. Priekš pilnas laimes pietrūkst tikai sēdinājuma un coiloveru, bet visi dzīvojam vienā valstī un braucam pa vieniem ceļiem, tāpēc nez vai šis auto ko tādu piedzīvos. Aprobežojos ar vienkārši ar cietāku piekari un vasarā 18" diskiem. Un pagaidām manām izklaidēm vairāk kā ar to pietiek. Nav elkoņbalsta, kruīza kontroles, automāta un klimata kontroles, kas IMO nevienam E36 nav vajadzīgs. Tas vienkārši nepiestāv huligāna imidžam. Tā vietā ir bloķis ar brend new šaibām, gandrīz pa sportisko izplūde, kakainais koniskais filtrs (tiesa gan ar aukstā gaisa kasti tā pa smuko, bet vienalga laikam jāmaina).
Jāpalielās, ka šitas ir rets modelis. Ja var ticēt google tantei, tad tādi tikai 136 laisti pasaulē. Runa ir par Alpinas ateljē, kurā pēc visa spriežot šis šķietami standarta 325 pabijis. Pēc papīriem vajadzētu būt 170kW, bet ko tādu sagaidīt no '92 gada mašīnas laikam būtu naivi. Lai gan esmu 3. tās īpašnieks un otrais iekš LV, tomēr no oriģinālā Alpinas interjera maz kas palicis (sēdekļi, griesti, durvju apšuvumi pāršūti, panelis ar cits). Eksterjerā Alpinas lūpa un pakaļējais spoileris.
Ja kas jautājams, droši prasat! Turpmākajos postos pamazām salikšu pārējo aprakstu un pāris momentfoto.
Vienas no pirmajām bildēm.
Nothing special.
- Martinss
- Posts: 4894
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Aigo E36 (Alpina B6)
Īstā Alpina, kas laika gaitā aplasīta.HaL wrote:nesapratu, tā ir īsta Alpina vai pod-Alpina?
Ir okeiii, tikai lukturus aizmugurējos prasās pod ///M.
- Martinss
- Posts: 4894
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Aigo E36 (Alpina B6)
Jā, un tur ir V8.rrrainis wrote:Izstās pēc pod-alpina, B6 tā toč nav, uz E36 nenāca B6 bet gan B8
Šķiet, ka niku tev atpakaļ mainīt nevajadzēja.
Re: Aigo E36 (Alpina B6)
Uz E36 nāca:rrrainis wrote:Izstās pēc pod-alpina, B6 tā toč nav, uz E36 nenāca B6 bet gan B8
B6 2.8 (kā man)
B3 3.0
B3 3.2
B8 ar 4.6 V8 motoru (tevis pieminētais)
Gaidu publisku atvainošanos
HaL pareiz Martinss saka - īsta Alpina, kura tika pamatīgi aplasīta.
Kopts jā, bet sterils šis auto noteikti nav. Vismaz es tā neuzskatu, jo kā jau teicu, no oriģināla maz kas pāri palicis. Vispār ikdienā man nepatīk lietot to vārdu "Alpina", jo apnicis visiem ko mēģināt pierādīt, tāpēc dorši varat uz to raudzīties kā uz parastu žurku - neapvainošos
- Martinss
- Posts: 4894
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Aigo E36 (Alpina B6)
Parastam 328 stokā ir 193zs, šitam 240. Tā vismaz pēc autokataloga rāda un tā arī ir pārkonvertējot Aigo pieminētos 170kw uz zs. Un tas arī protams, ja tur motors nav mainīts.Melnais wrote:un kas tad šitai ir tāds krutāks par parastu 328?
Re: Aigo E36 (Alpina B6)
Vairākkārt redzēts kur? Esmu zemāks par zāli un klusāks par ūdeniMartinsG wrote:Vairākkārt redzēts auto.
Ir ok!
Melnais, kurtāks īsti nekas. Pāris poniji tikai klāt. Bet es jau ne vienā vietā neesmu teicis, ka tas ir krutāks par jebko.
Diemžēl nav tur Martinss pieminētie 240zs un tiem tur nevajag būt 170kW ir 231zs. Manējam ir 222, ja gribam būt precīzi. Bet nez kāpēc dažās vietās netā ir atrodami mistiskie 240 ērzeļi :neka:
- Martinss
- Posts: 4894
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
-
- Posts: 10397
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
-
- Posts: 10397
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Aigo E36 (Alpina B6)
Salsais wrote:tad jau tev mosh nemaz arī nav īstais cosworthRihy wrote:Arī man fords ir reģistrēts kā vnk ford escort
Re: Aigo E36 (Alpina B6)
Labs jautājums. Es domāju ka ar tam būtu kaut kur jāparādās uz WIN, bet... ja jau tas ir standarta 325, tad kādā makaronā paši CSDD man izdevuši šo dokumentiņu?Ch. wrote:CSDD izmet, ka tas ir bmw 325. vai tad alpinām nenāca cits WIN?
Aicinu pievērst uzmanību motora tilpumam.