Page 1 of 3

Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 10:47
by foxx
http://www.youtube.com/watch?v=oLD67zvt ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Vai ir kāds kaut ko izmēģinājis vai dzirdējis.
Sencis kaut kādu uzparikti uztaisīja un ielicis savā mitsubishi un degvielas patēriņš no 10 nokrities uz 8. Izmaksas ap 100Ls

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 11:13
by RoDeO
interesanti!

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 13:41
by Divkodis
Vienkāršākais variants ir apmēram šādi -

Image

Tajā burkā ir ieliets ūdens, kas ar strāvas palīdzību sadalās uz H2 un O
Pēctam tam nonākot kopā ar visu pārējo motorā noris pilnīgāka sadegšana, samazinās nedaudz kaitīgās izplūdes un palielinās degvielas ekonomija.

Latvijā arī tas bija testēts uz 1.8 passātu un ja atmiņa neviļ, tad degvielas ietaupījums bija 14-17% (precīzi neatceros, bet kkur pāri litram benzīna man šķiet) un kā jau teicu samazinājās daļa kaitīgo izmešu.

Un vienkāršāko variantu var mierīgi uztaisīt pa 10Ls :D

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 13:52
by RiCh
Uziet gaisā tas aparāts nevar?

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 14:05
by Divkodis
Nu gāze ir diezgan sprāgstoša :D http://www.youtube.com/watch?v=ix2h9mS9k9Y" onclick="window.open(this.href);return false;

Bet ja viņa tiek aizvadīta pa caurulīti prom, tad nekam sprāgstošam tajā burkā nav jābūt. Turklāt ja arī sprāgst, tad vienkārši viss ūdens būtu pa gaisu un burka caura, jo izreaģētu tikai tā H2+O, ar ūdeni nekas nenotiktu. Neesmu ķīmiķis, bet tā vajadzētu apmēram būt.

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 14:58
by rrrainis
Jauda šajā metodē palielinās vai samazinās?

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 15:46
by Aigars
Pliks ūdens tik vienkārši nereaģēs ar strāvu. Šai metodei parasti ūdenī izšķīdina kaudzi sodas (vai cietes - neatceros).

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 19:01
by TAX
pa šito audi-stylā var palasīties, kādu laiciņu atpakaļ vairākas lapas pierakstijām. ir pat kantoris kas latvijā šitos ražo un uzstāda.

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 19:56
by foxx
Nu tur jau 90% Spams un notiršana.
Bet doma šito verķi sev uzstādīt, tikai pašam veidot. Sencītim iznācis ap 60 Ls
http://www.hhoserviss.lv/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 20:00
by Martinss
Tā arī neviens neatbildēja - jauda samazinās vai nē?

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 20:08
by Ch.
Martinss wrote:Tā arī neviens neatbildēja - jauda samazinās vai nē?

Man pat skaidroja, ka bik pieaug (apmēram 3-4%). ;)

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 20:19
by EMils
Varbūt varētu uzrakstīt pamācību tie kas jau ir taisījuši šo iekārtu?? LAbprāt pamēģinātu kko tādu uztaisīt :)

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 20:26
by rrrainis
Jaudas ziņā chiptunings labāks, ekonomija tāda pati kā čipam, eko hho ir labāks, cena čipam saldāka, rezultātā, labāk ņemt čipu.

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 20:31
by EMils
Čips uz 1.8 neturbo bendzīna motora, manuprāt, ir nelieterīgs. Savukārt ja ir pieeja viskautkādām ar ķīmiju saistītām štellītēm un konsultantiem labprāt pamēģināšu kko tādu sameistorot. :)

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 20:36
by Martinss
rrrainis wrote:Jaudas ziņā chiptunings labāks, ekonomija tāda pati kā čipam, eko hho ir labāks, cena čipam saldāka, rezultātā, labāk ņemt čipu.
Un čipu tu vari uztaisīt pats, ja? :mhm: Un kāpēc tu salīdzini čipu ar HHO? Manuprāt HHO ir vairāk tendēts uz ekoloģiju, bet čips uz jaudu - galīgi neiet kopā. :mhm:

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 20:40
by rrrainis
Martinss wrote:
rrrainis wrote:Jaudas ziņā chiptunings labāks, ekonomija tāda pati kā čipam, eko hho ir labāks, cena čipam saldāka, rezultātā, labāk ņemt čipu.
Un čipu tu vari uztaisīt pats, ja? :mhm: Un kāpēc tu salīdzini čipu ar HHO? Manuprāt HHO ir vairāk tendēts uz ekoloģiju, bet čips uz jaudu - galīgi neiet kopā. :mhm:
Piekāst ekoloģiju, man vajag jaudu! :D

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 12 May 2009, 20:41
by Martinss
rrrainis wrote:
Martinss wrote:
rrrainis wrote:Jaudas ziņā chiptunings labāks, ekonomija tāda pati kā čipam, eko hho ir labāks, cena čipam saldāka, rezultātā, labāk ņemt čipu.
Un čipu tu vari uztaisīt pats, ja? :mhm: Un kāpēc tu salīdzini čipu ar HHO? Manuprāt HHO ir vairāk tendēts uz ekoloģiju, bet čips uz jaudu - galīgi neiet kopā. :mhm:
Piekāst ekoloģiju, man vajag jaudu! :D
Nu tad liec čipu un beidz salīdzināt divas pilnīgi dažādas lietas.

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 16 Aug 2009, 08:34
by foxx
Tā biku pa šito padomāju un radās daži jautājumi:

1. Cik tad ilgi ģenerators varēs pavilkt šitādu strāvas patēriņu, nenobeigsies pēc gada?

2. Kā tad ziemā ūdens tak sasals, vai varēs izmantot destilētu ūdeni vai tosolu.

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 16 Aug 2009, 09:07
by ParaTr00per
es taa skatos, ka lasharaam muuzhiigais dzineejs atkal tiek tirgots... :shura:

ja es visu pareizi sapratu, tad tiek piedaavaats sadaliit uudeni taa sastaavdaljaas uudenjradii un skaabeklii - 2* H2O => 2* H2 + O2. un tad dedzinaat uudenjradi + skaabekli, lai ieguutu papildus energjiju (reakcija 2* H2 + O2 => 2* H2O). lai sadaliitu stabilu kjiimisku savienojumu, nepiecieshama energjija, vienaadojums izskatiisies kaa 2* H2O => 2* H2 + O2 - Q1, savukaart dedzinot uudenjradi, energjija izdalaas 2* H2 + O2 => 2* H2O + Q2. lai shii visa proceduura dotu pozitiivu efektu, izdalaamajai energjijai Q2 jaabuut lielaakai par energjiju Q1, kas tiek pateereeta uudens sadaliishanai. cilveeks, kas to paveiks, momentaa tiks pie Nobela preemijas, zelta piemineklja 3 Eifelja tornju izmeeraa veel dziivam esot un neierobezhotas varas uz Zemes... :D ja mees atmetam pat visus energjijas zudumus, kas radiisies to uudeni sadalot, sastaavdaljas transporteejot un siltuma, kas radiisies sadegot, neliederiigos zudumus, tad teoreetiskais maximums vareetu buut ieguvums 0. reaali tur buus tikai zudumi... :)

P.S.
vai tik tas, ko taus sencis uztaiisiij, nebi vienk uudens pieshprice. kaadreiz mees karburatordzineejiem iepluudes kolektoraa likaam mediciiniskaas shprices adatu (parasti vienk iebaaza tur, kur bliive starp karbuli un kolektoru) un otru galu destileetaa (vai tiiraa) uudenii. bendziinam shaadi vareej jaukt klaat ~10% uudens. tas uudens gan nekur nesadaliijaas un nekaadus uudenjrazhus nerazhoja, bet iztvaikojot ljoti veiksmiigi dzeseeja iepluudes kolektoraa esosho degmaisiijumu un izvaidojies tvaika spilvens cilindraa veel paliidzeeja pret detonaaciju. no kaa arii bija jaudas pieaugums un neliela benziina ekonomija. ziemaa izmantoja uudeni + spirtu, lai nesalst ciet.

P.P.S.
ja es paaraak sarezhgjiiti izteicos, tad pashkjirstat pamatskolas fizikas un kjiimijas graamatas, tur kaukas bija par visaadiem energjijas nezuudamiibas likumiem, dazhaada veida muuzhiigajiem dzineejiem un taa kaukaa... ;)

Re: Auto uz ūdeņradi

Posted: 16 Aug 2009, 09:31
by spainis666
da nu kāds tur ūdeņradis, visticamāk jau prasta ūdens iesmidzināšanas sistēma