Page 50 of 56

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 31 May 2016, 17:39
by GG.
-AF- wrote:te vnk sportiska interese var to panākt vai nē
Burtiskā vārda nozīmē, motors izrāvās ārā no kuzava. KAS TEVI APSTĀDINĀS? :reeka:

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 31 May 2016, 17:42
by kars
Dullais dīzelists :)

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 31 May 2016, 17:42
by -AF-
nu bet uz ielas ta neizkrita :susnaks:

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 31 May 2016, 19:35
by ordii
jebatj jebatj

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 31 May 2016, 23:07
by howitzer
Cik maksā restaurēta M57 turba?

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 01 Jun 2016, 00:35
by -AF-
gt2260v no m57tu restaurēta no plaukta 450e
ja dod pretīm veco -50e
ar elektro vadību vēl dafiga dārgāk (atsevišķi elektro aktuātors ap 300e jauns)

m57 nāca gt2256v (184hp)
un gt2556v (193hp)
tās gan nezinu cik maksā, bet lētāk, jo nav tik retas kā augstākminētās

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 01 Jun 2016, 10:21
by howitzer
Ok, skaidrs - neizklausās nemaz tik traki. :cool:

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 01 Jun 2016, 19:17
by Jānis.P
Tās ir īpašas cenas tev? Vai ja es tur aizbraukšu man arī būs 50e atstājot veco?

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 01 Jun 2016, 19:29
by GG.
:reeka:

-50Eur par korpusu

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 01 Jun 2016, 19:33
by Jānis.P
aa, dumbass. :reeka: :emo:

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 01 Jun 2016, 22:22
by nakurilijs
http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=gt22 ... ect=mobile
A ja pašam čaru pārmest? 100€ kabatā. Elektronika tak katrreiz nenoklājas, ne?

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 01 Jun 2016, 23:39
by -AF-
elektronika arī mirst ;)
Un nopērkot šos te remkomplektus nav garantija par to ka tie ir labi nobalansēti, tad korpuss ir jāsaliek un jāizpūš uz stenda, mājas apstākłos tas ir 40% varbūtība, ka pārlasītā turbīna pūtīs kā nākas

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 02 Jun 2016, 07:43
by nakurilijs
Nu par melett kkur dzirdēju, ka lv neko labāku neliek remkantori.

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 02 Jun 2016, 08:04
by -AF-
cik Neringā teica, liekot Ķīnā ražotas daļas, protams jau gadiem pārbaudītas u.t.t - par kvalitāti nesūdzās, es arī nē, iepriekšējā turba gadu dzīvoja ar 2.1bar spiedienu un viss bija ok
Protams tās daļas viņi sūta konteineriem
bet tāpat, nobalansē, un pārbauda uz stenda

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 05 Jun 2016, 22:17
by -AF-
neliels update
izpīpēts un saregulēts motors tā, lai griežās bēz manāma jaudas krituma līdz 5.500rpm (dīzelim tas ir wooow)

tad arī šodien ieliktas peldošās - aizmugurējo apakšējo stupicu bukšu vietās
nedaudz asāks dupsis kļuvis
Image

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 07 Jun 2016, 17:57
by ganga
Nu varu padalīties ar pieredzi. Pats uzsūtiju ebrejā mitsubishi oem remontkomplektu turbīnai, samainiju un aizvedu tikai sabalansēt uz nēringu, beigās iznāca kkur uz 115 eur remontkomplekts + balansēšana, balansēšana bija 20 vai 25 eur. Man gan laikam ir mazliet vienkāršāka turbīna, bet nu kaut kā mierīgāka sirds ielikt oem detaļas, tikai sabalansēt pie profiem un vēl ietaupīt kāpostu :aleluja:

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 07 Jun 2016, 18:09
by -AF-
šitam garetam nav oem dału, labs aftermārketa kārtridžs maksā 220e ;)
Jau izpīpēts ;)

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 08 Jun 2016, 09:27
by -AF-
Pierādījums tam, ka auto vairs nav štancē Image

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 08 Jun 2016, 10:09
by HaL
saved sīkumus kārtībā, pārbaudi visas pamatas lietas, lai nav pēc tam jāizmet 400EUR par jaunu turbīnu dēļ 20EUR bukses

Re: AF pelēkais šķūnis

Posted: 08 Jun 2016, 11:06
by -AF-
Piemēram? :-|