Page 47 of 97

Posted: 10 Dec 2007, 10:54
by DeeCee
pa malējām joslām nebrauc, tapēc, ka fūres ir bezjēgā izdrāzušas tās joslas, un nav patīkami braukt pa risām, it sevišķi sūdīgos laikapstākļos.

šorīt redzēju kaut kādu stulbu avāriju - uz brīvības ielas pie vefa, pie tās elektronkas remonta darbnīcas, braucot centra virzienā, kaut kāds renault līdis sabiedriskā transporta joslā,no kreisās joslas, un dabūjis trolejbusu sānā, vadītājs akls, vai kā ?

Posted: 10 Dec 2007, 13:18
by Lambertino
Par jūrmaleni jums piekrītu pa visiem 100%
Pat esmu no tiem kas brauc pa pirmo joslu jo viņa ir viss tukšākā. Dazreiz sanāk tādas tulbas apdzīšanas, kad pa pirmo un otro brauc divi autiņi vienā ātrumā :dusma:
Piekrītu arī Juzikam - kad ja ir lietains, tad labāk pa otro jo pirmajā ir dafiga lielas peļķes :?
Varbūt vēlaties parunāt par aizmugurējiem miglas lukturu juuzeriem un tiem kas pārvietojas pēc iespējas tuvāk līnijai (vidus līnijai protams)? :lol:

Mans rezumee - menti varēja skatīties arī uz šiem braucējiem jo pēc maniem novērojumiem lielākoties avārijas notiek tikai deļ tādiem. Protams vainīgs pēc papīriem ir cits, bet no cilvēciskā faktora cits.
Iedomājaties sižetu - Pasākumā iesaistītas 3mašīnas. Ir divvirzienu ceļš - viens otram pretī brauc VW un Opel ar ātrumu 80km/h, kuri turās pēc iespējas tuvāk viduslīnijai. Tad pienesas BMW ar ātrumu 100 un izdomā VW apdzīt. Redzamība sūdīga jo kāds brauc pie pašas līnijas un garām viņam neredz. Tad izskatās, ka neviena nav un apdzen - pēkšņi attopas, ka pretīm stāv Opel un notiek sadursme.
Kas vainīgs - protams pārgalvīgais BMW

Un iedomājaties kas būtu noticis ja VW un Opel būtu braukuši pēc iespējas tuvāk labajai malai. Redzamība ideāla, Opels būtu pamanīts un manevrs nebūtu noticis.
Ja arī būtu noticis, par cik BMW ir ļoti agresīvas markas auto, tad VW tiktu apdzīts tā saucamajās trīs rindās. Vienīgais kas notiktu - VW un Opels nodomātu - Pie stūres atsaldēts bembists :twisted:

Posted: 10 Dec 2007, 14:34
by Juzix
Lambertino wrote:
Mans rezumee - menti varēja skatīties arī uz šiem braucējiem jo pēc maniem novērojumiem lielākoties avārijas notiek tikai deļ tādiem.
Nesen pa FitFM bija intervija ar Zivtiņa kungu. Nenoturējos un piezvaniju, apjautājos, kad beidzot sāks trenkāt sēņotājus-traktoristus, omītes un svēdienas braucējus uz R-apvadceļa, A7 u.c Atbilde bij-Nav jau par ko viņus sodīt :doh:
Vai tad iekš csn nav nekāda punkta par satiksmes kavēšanu?

Posted: 10 Dec 2007, 14:56
by juriz
Lambertino wrote:Par jūrmaleni jums piekrītu pa visiem 100%
Pat esmu no tiem kas brauc pa pirmo joslu jo viņa ir viss tukšākā. Dazreiz sanāk tādas tulbas apdzīšanas, kad pa pirmo un otro brauc divi autiņi vienā ātrumā :dusma:
Piekrītu arī Juzikam - kad ja ir lietains, tad labāk pa otro jo pirmajā ir dafiga lielas peļķes :?
Varbūt vēlaties parunāt par aizmugurējiem miglas lukturu juuzeriem un tiem kas pārvietojas pēc iespējas tuvāk līnijai (vidus līnijai protams)? :lol:

Mans rezumee - menti varēja skatīties arī uz šiem braucējiem jo pēc maniem novērojumiem lielākoties avārijas notiek tikai deļ tādiem. Protams vainīgs pēc papīriem ir cits, bet no cilvēciskā faktora cits.
Iedomājaties sižetu - Pasākumā iesaistītas 3mašīnas. Ir divvirzienu ceļš - viens otram pretī brauc VW un Opel ar ātrumu 80km/h, kuri turās pēc iespējas tuvāk viduslīnijai. Tad pienesas BMW ar ātrumu 100 un izdomā VW apdzīt. Redzamība sūdīga jo kāds brauc pie pašas līnijas un garām viņam neredz. Tad izskatās, ka neviena nav un apdzen - pēkšņi attopas, ka pretīm stāv Opel un notiek sadursme.
Kas vainīgs - protams pārgalvīgais BMW

Un iedomājaties kas būtu noticis ja VW un Opel būtu braukuši pēc iespējas tuvāk labajai malai. Redzamība ideāla, Opels būtu pamanīts un manevrs nebūtu noticis.
Ja arī būtu noticis, par cik BMW ir ļoti agresīvas markas auto, tad VW tiktu apdzīts tā saucamajās trīs rindās. Vienīgais kas notiktu - VW un Opels nodomātu - Pie stūres atsaldēts bembists :twisted:
Tu to par sevi :)

Bet ja tā padomā, noteikumos rakstīts (un pamatoti), ka no sākuma jāpārliecinās, vai var veikt manevru. Ja tu aiz tā priekšā braucošā neredzi pietiekoši tālu, tā lai droši varētu apdzīt, tad neapdzen.
Lai arī cik tuvu tam vidum brauktu, vienmēr var nedaudz pabāzties ārā, lai paskatītos, kas tur priekšā notiek, ja arī kāds ir tuvu, tad var paspēt tikt atpakāl savā joslā. Bet, ja paļaujas, gan jau ka tie divi "muļķi" pabīdīsies, tad parasti arī notiek avārijas. Pie tam, ne vienmēr ir kur palīst malā - tur var būt kāds gājējs vai tml., pati apmale var būt slikta (kāpēc man lauzt savu auto? pieņemot, ka nebūs atsladēta bembista pretī),

Posted: 10 Dec 2007, 15:08
by Lambertino
Skeit, ka tu to uztveeri personiigi un domaa, ka šizets ir no manas personīgās dzīves. Neesu vēl bijis iesaistīts avārijā un esmu mācējis paredzēt notiekošo jau divus soļus uz priekšu. Avārijas būtu neskaitāmas ja man tas vienmēr nebūtu izdevies.
Auto markas tika pieminētas lai būtu jautrāk, bet tas tā :roll:

Pakomentējot tavu rakstīto - protams, ka vienmēr var pabāzties ārā, palūrēt un tā. Protams, ka situācijas var būt dažādas un apstākļi ir visdažādākie.
Un šķiet ja netiktu pieminēts bmw, tad tu uz šo sižetu neatsauktos, bet tas tā, mans viedoklis.

Tad jautājums tev - tu man nepiekrīti, ka tā ir par tiem līnijbraucējiem?

Posted: 10 Dec 2007, 15:11
by Lambertino
Un jā - noteikumos ir minēts vēl viskas. Es jau saku, ka pēc papīriem būs vainīgs bmw (runājot par manis izklāstīto sižetu).
Bet, pieņemam, ka apstākļi bija labi un VW & Opel brīvi varēja pavirzīties maliņa, bet tā neizdarija.
Man kā autobraucējam liktos, ka vairāk pie avārijas ir vainīgi VW & Opel :wink:

Posted: 10 Dec 2007, 15:18
by DeeCee
pa tām līnijām ir tā, ka dažreiz, lai nebrauktu pa risām, ir vai nu viens ritenis jālaiž pa viduslīniju, vai arī pa pašu nomali, kas arī nav labi.

Posted: 10 Dec 2007, 15:19
by Briedis
juriz wrote:Tu to par sevi :)

Bet ja tā padomā, noteikumos rakstīts (un pamatoti), ka no sākuma jāpārliecinās, vai var veikt manevru. Ja tu aiz tā priekšā braucošā neredzi pietiekoši tālu, tā lai droši varētu apdzīt, tad neapdzen.
Lai arī cik tuvu tam vidum brauktu, vienmēr var nedaudz pabāzties ārā, lai paskatītos, kas tur priekšā notiek, ja arī kāds ir tuvu, tad var paspēt tikt atpakāl savā joslā. Bet, ja paļaujas, gan jau ka tie divi "muļķi" pabīdīsies, tad parasti arī notiek avārijas. Pie tam, ne vienmēr ir kur palīst malā - tur var būt kāds gājējs vai tml., pati apmale var būt slikta (kāpēc man lauzt savu auto? pieņemot, ka nebūs atsladēta bembista pretī),
nebusi pareizi uztveriis rakstiito. Pilnibaa atbalstu lamberta saciito. Laatvija bmw ir vbainiigs apmeram taa pat kaa smekjeeshana. Ja ir problemas veseliibu un tu smekle automatiski tas ir no pipeshanas, ja pats nepiipee bet draugi piipee, znachit no pasiivaas smekjeeshanas. Nevienu sen vairs neinterese iedziljinaties problema un meeklet tai atbilstoshu risinajumu. Nebuus labaak, buus citaadaak...

Posted: 10 Dec 2007, 15:21
by Lambertino
DeeCee wrote:pa tām līnijām ir tā, ka dažreiz, lai nebrauktu pa risām, ir vai nu viens ritenis jālaiž pa viduslīniju, vai arī pa pašu nomali, kas arī nav labi.
:doh:
Nu es tacju pieminēju, ka apstākļi ir visdažādākie.
Nu ja tev gar ceļa malu ies cilvēks vai arī būs kupenas, peļķes, rises.....
Pie stūres esi tu un analizē tu :very_angry:

Posted: 10 Dec 2007, 15:45
by DeeCee
tas protams, ka katram pašam ir jāizvēlas kā braukt, un daudzi nesaprot, ko izvēlēties, bet gribēju teikt, ka ne visi kas brauc gar viduslīniju to dara lai tev, vai kādam citam, ieriebtu. problēma ir ar tiem "principiālajiem" braucējiem, kas uzskata ka viņiem taisnība, un dari ko gribi, viņi nepiekāpsies(braucu uz 70(pie atļautiem 90) noteikumus nepārkāpju tiec garām kā gribi / es mierīgi braucu, apdzen kā gribi/vari un protams tie, kas, kad viņus apdzen, sāk spiest grīdā tip "es braucu ar atļauto, tev nav jāapdzen")

Posted: 10 Dec 2007, 16:46
by GirtzB
man vēl ne reizi nav gadījies(a nē vienreiz bij) kad apdzenamais sāk paātrināties. Tā viena reiza bija slima skoda fabia, kas izdomāja ka VAZ 2103 viņu apdzīt nedrīkst, bet džeks sevi nenovērtēja. :D
P.s. parasti apdzenu ar pietiekoši lielu ātruma starpību lai manevrs būtu īss un apdzenamais nepagūst iepīkstēties :D

P.S.S. Izvēlies atbilstošas riepas un ūdens pilnas risas nesagādā problēmas :D

Lambert tavā scenārijā viennozīmigi vainīgs BMW neieraudzīt pa ass līniju braucošu auto tad tiesības nost.(tm)

Posted: 10 Dec 2007, 16:47
by GirtzB
p.s.s ja neēsi pārliecināts vai izdosies apdzīt neapdzen :D

Posted: 10 Dec 2007, 16:47
by tratjis
Juzix wrote: kad beidzot sāks trenkāt sēņotājus-traktoristus
liec mierā traktorus

Posted: 10 Dec 2007, 16:48
by GirtzB
traktorists - žargonā dīzelists :D

Posted: 10 Dec 2007, 17:02
by Lambertino
Girts-B :arrow: Bet ja abi brauc pa liiniju - tu nedaudz palien aaraa un jau esi saduuries
Cik nav redzeeti taadi kas brauc tieshi pa liiniju

Posted: 10 Dec 2007, 17:07
by GirtzB
aha un priekšējam auto tonēti stikli un piekrāmēts ar mantām tā ka nav caurredzams, pie tam tava distance no apdzenāma 0

Posted: 10 Dec 2007, 17:09
by Lambertino
GirtzB wrote:aha un priekšējam auto tonēti stikli un piekrāmēts ar mantām tā ka nav caurredzams, pie tam tava distance no apdzenāma 0
:reeka:
nu labi, paliekam pie taa, ka situaacijas ir dazjaadas
Bet domaaju, ka tev personiigi arii labaak patiik apdziit ja prieksha braucoshais smuki pabiidaas malaa, nevis ar savu Gazeli sturmee pa liiniju :rulez:

Posted: 12 Dec 2007, 11:55
by Voicis
vakar vakaraa ap seshiem braucot maajaas uz daugavpils shosejas, starp skriiveriem un aizkraukles krustojumu crash, kkaads bembux shkjiet ka e30 pikaps frontaalajaa salicies ar minivenu laikam. hvz, kur internetaa kko var noskaidrot??

Posted: 12 Dec 2007, 22:19
by gacciZm

Posted: 12 Dec 2007, 23:06
by viez
sodien redzeeju kaa kaukaadam piekabjbeidiigajam paceelaajam noluuza ritenis uz akmens tilta.. ritens ieripoja preteejaa josla un kaukaadai mazdai (laikam) pa saaniem traapija...