Auto crashi vol.3
Moderator: omulis
pa malējām joslām nebrauc, tapēc, ka fūres ir bezjēgā izdrāzušas tās joslas, un nav patīkami braukt pa risām, it sevišķi sūdīgos laikapstākļos.
šorīt redzēju kaut kādu stulbu avāriju - uz brīvības ielas pie vefa, pie tās elektronkas remonta darbnīcas, braucot centra virzienā, kaut kāds renault līdis sabiedriskā transporta joslā,no kreisās joslas, un dabūjis trolejbusu sānā, vadītājs akls, vai kā ?
šorīt redzēju kaut kādu stulbu avāriju - uz brīvības ielas pie vefa, pie tās elektronkas remonta darbnīcas, braucot centra virzienā, kaut kāds renault līdis sabiedriskā transporta joslā,no kreisās joslas, un dabūjis trolejbusu sānā, vadītājs akls, vai kā ?
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Par jūrmaleni jums piekrītu pa visiem 100%
Pat esmu no tiem kas brauc pa pirmo joslu jo viņa ir viss tukšākā. Dazreiz sanāk tādas tulbas apdzīšanas, kad pa pirmo un otro brauc divi autiņi vienā ātrumā
Piekrītu arī Juzikam - kad ja ir lietains, tad labāk pa otro jo pirmajā ir dafiga lielas peļķes
Varbūt vēlaties parunāt par aizmugurējiem miglas lukturu juuzeriem un tiem kas pārvietojas pēc iespējas tuvāk līnijai (vidus līnijai protams)?
Mans rezumee - menti varēja skatīties arī uz šiem braucējiem jo pēc maniem novērojumiem lielākoties avārijas notiek tikai deļ tādiem. Protams vainīgs pēc papīriem ir cits, bet no cilvēciskā faktora cits.
Iedomājaties sižetu - Pasākumā iesaistītas 3mašīnas. Ir divvirzienu ceļš - viens otram pretī brauc VW un Opel ar ātrumu 80km/h, kuri turās pēc iespējas tuvāk viduslīnijai. Tad pienesas BMW ar ātrumu 100 un izdomā VW apdzīt. Redzamība sūdīga jo kāds brauc pie pašas līnijas un garām viņam neredz. Tad izskatās, ka neviena nav un apdzen - pēkšņi attopas, ka pretīm stāv Opel un notiek sadursme.
Kas vainīgs - protams pārgalvīgais BMW
Un iedomājaties kas būtu noticis ja VW un Opel būtu braukuši pēc iespējas tuvāk labajai malai. Redzamība ideāla, Opels būtu pamanīts un manevrs nebūtu noticis.
Ja arī būtu noticis, par cik BMW ir ļoti agresīvas markas auto, tad VW tiktu apdzīts tā saucamajās trīs rindās. Vienīgais kas notiktu - VW un Opels nodomātu - Pie stūres atsaldēts bembists
Pat esmu no tiem kas brauc pa pirmo joslu jo viņa ir viss tukšākā. Dazreiz sanāk tādas tulbas apdzīšanas, kad pa pirmo un otro brauc divi autiņi vienā ātrumā
Piekrītu arī Juzikam - kad ja ir lietains, tad labāk pa otro jo pirmajā ir dafiga lielas peļķes
Varbūt vēlaties parunāt par aizmugurējiem miglas lukturu juuzeriem un tiem kas pārvietojas pēc iespējas tuvāk līnijai (vidus līnijai protams)?
Mans rezumee - menti varēja skatīties arī uz šiem braucējiem jo pēc maniem novērojumiem lielākoties avārijas notiek tikai deļ tādiem. Protams vainīgs pēc papīriem ir cits, bet no cilvēciskā faktora cits.
Iedomājaties sižetu - Pasākumā iesaistītas 3mašīnas. Ir divvirzienu ceļš - viens otram pretī brauc VW un Opel ar ātrumu 80km/h, kuri turās pēc iespējas tuvāk viduslīnijai. Tad pienesas BMW ar ātrumu 100 un izdomā VW apdzīt. Redzamība sūdīga jo kāds brauc pie pašas līnijas un garām viņam neredz. Tad izskatās, ka neviena nav un apdzen - pēkšņi attopas, ka pretīm stāv Opel un notiek sadursme.
Kas vainīgs - protams pārgalvīgais BMW
Un iedomājaties kas būtu noticis ja VW un Opel būtu braukuši pēc iespējas tuvāk labajai malai. Redzamība ideāla, Opels būtu pamanīts un manevrs nebūtu noticis.
Ja arī būtu noticis, par cik BMW ir ļoti agresīvas markas auto, tad VW tiktu apdzīts tā saucamajās trīs rindās. Vienīgais kas notiktu - VW un Opels nodomātu - Pie stūres atsaldēts bembists


- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17309
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Nesen pa FitFM bija intervija ar Zivtiņa kungu. Nenoturējos un piezvaniju, apjautājos, kad beidzot sāks trenkāt sēņotājus-traktoristus, omītes un svēdienas braucējus uz R-apvadceļa, A7 u.c Atbilde bij-Nav jau par ko viņus sodītLambertino wrote:
Mans rezumee - menti varēja skatīties arī uz šiem braucējiem jo pēc maniem novērojumiem lielākoties avārijas notiek tikai deļ tādiem.
Vai tad iekš csn nav nekāda punkta par satiksmes kavēšanu?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
-
juriz
- Posts: 476
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Tu to par seviLambertino wrote:Par jūrmaleni jums piekrītu pa visiem 100%
Pat esmu no tiem kas brauc pa pirmo joslu jo viņa ir viss tukšākā. Dazreiz sanāk tādas tulbas apdzīšanas, kad pa pirmo un otro brauc divi autiņi vienā ātrumā
Piekrītu arī Juzikam - kad ja ir lietains, tad labāk pa otro jo pirmajā ir dafiga lielas peļķes![]()
Varbūt vēlaties parunāt par aizmugurējiem miglas lukturu juuzeriem un tiem kas pārvietojas pēc iespējas tuvāk līnijai (vidus līnijai protams)?![]()
Mans rezumee - menti varēja skatīties arī uz šiem braucējiem jo pēc maniem novērojumiem lielākoties avārijas notiek tikai deļ tādiem. Protams vainīgs pēc papīriem ir cits, bet no cilvēciskā faktora cits.
Iedomājaties sižetu - Pasākumā iesaistītas 3mašīnas. Ir divvirzienu ceļš - viens otram pretī brauc VW un Opel ar ātrumu 80km/h, kuri turās pēc iespējas tuvāk viduslīnijai. Tad pienesas BMW ar ātrumu 100 un izdomā VW apdzīt. Redzamība sūdīga jo kāds brauc pie pašas līnijas un garām viņam neredz. Tad izskatās, ka neviena nav un apdzen - pēkšņi attopas, ka pretīm stāv Opel un notiek sadursme.
Kas vainīgs - protams pārgalvīgais BMW
Un iedomājaties kas būtu noticis ja VW un Opel būtu braukuši pēc iespējas tuvāk labajai malai. Redzamība ideāla, Opels būtu pamanīts un manevrs nebūtu noticis.
Ja arī būtu noticis, par cik BMW ir ļoti agresīvas markas auto, tad VW tiktu apdzīts tā saucamajās trīs rindās. Vienīgais kas notiktu - VW un Opels nodomātu - Pie stūres atsaldēts bembists
Bet ja tā padomā, noteikumos rakstīts (un pamatoti), ka no sākuma jāpārliecinās, vai var veikt manevru. Ja tu aiz tā priekšā braucošā neredzi pietiekoši tālu, tā lai droši varētu apdzīt, tad neapdzen.
Lai arī cik tuvu tam vidum brauktu, vienmēr var nedaudz pabāzties ārā, lai paskatītos, kas tur priekšā notiek, ja arī kāds ir tuvu, tad var paspēt tikt atpakāl savā joslā. Bet, ja paļaujas, gan jau ka tie divi "muļķi" pabīdīsies, tad parasti arī notiek avārijas. Pie tam, ne vienmēr ir kur palīst malā - tur var būt kāds gājējs vai tml., pati apmale var būt slikta (kāpēc man lauzt savu auto? pieņemot, ka nebūs atsladēta bembista pretī),
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Skeit, ka tu to uztveeri personiigi un domaa, ka šizets ir no manas personīgās dzīves. Neesu vēl bijis iesaistīts avārijā un esmu mācējis paredzēt notiekošo jau divus soļus uz priekšu. Avārijas būtu neskaitāmas ja man tas vienmēr nebūtu izdevies.
Auto markas tika pieminētas lai būtu jautrāk, bet tas tā
Pakomentējot tavu rakstīto - protams, ka vienmēr var pabāzties ārā, palūrēt un tā. Protams, ka situācijas var būt dažādas un apstākļi ir visdažādākie.
Un šķiet ja netiktu pieminēts bmw, tad tu uz šo sižetu neatsauktos, bet tas tā, mans viedoklis.
Tad jautājums tev - tu man nepiekrīti, ka tā ir par tiem līnijbraucējiem?
Auto markas tika pieminētas lai būtu jautrāk, bet tas tā
Pakomentējot tavu rakstīto - protams, ka vienmēr var pabāzties ārā, palūrēt un tā. Protams, ka situācijas var būt dažādas un apstākļi ir visdažādākie.
Un šķiet ja netiktu pieminēts bmw, tad tu uz šo sižetu neatsauktos, bet tas tā, mans viedoklis.
Tad jautājums tev - tu man nepiekrīti, ka tā ir par tiem līnijbraucējiem?


- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
nebusi pareizi uztveriis rakstiito. Pilnibaa atbalstu lamberta saciito. Laatvija bmw ir vbainiigs apmeram taa pat kaa smekjeeshana. Ja ir problemas veseliibu un tu smekle automatiski tas ir no pipeshanas, ja pats nepiipee bet draugi piipee, znachit no pasiivaas smekjeeshanas. Nevienu sen vairs neinterese iedziljinaties problema un meeklet tai atbilstoshu risinajumu. Nebuus labaak, buus citaadaak...juriz wrote:Tu to par sevi
Bet ja tā padomā, noteikumos rakstīts (un pamatoti), ka no sākuma jāpārliecinās, vai var veikt manevru. Ja tu aiz tā priekšā braucošā neredzi pietiekoši tālu, tā lai droši varētu apdzīt, tad neapdzen.
Lai arī cik tuvu tam vidum brauktu, vienmēr var nedaudz pabāzties ārā, lai paskatītos, kas tur priekšā notiek, ja arī kāds ir tuvu, tad var paspēt tikt atpakāl savā joslā. Bet, ja paļaujas, gan jau ka tie divi "muļķi" pabīdīsies, tad parasti arī notiek avārijas. Pie tam, ne vienmēr ir kur palīst malā - tur var būt kāds gājējs vai tml., pati apmale var būt slikta (kāpēc man lauzt savu auto? pieņemot, ka nebūs atsladēta bembista pretī),
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
DeeCee wrote:pa tām līnijām ir tā, ka dažreiz, lai nebrauktu pa risām, ir vai nu viens ritenis jālaiž pa viduslīniju, vai arī pa pašu nomali, kas arī nav labi.
Nu es tacju pieminēju, ka apstākļi ir visdažādākie.
Nu ja tev gar ceļa malu ies cilvēks vai arī būs kupenas, peļķes, rises.....
Pie stūres esi tu un analizē tu


tas protams, ka katram pašam ir jāizvēlas kā braukt, un daudzi nesaprot, ko izvēlēties, bet gribēju teikt, ka ne visi kas brauc gar viduslīniju to dara lai tev, vai kādam citam, ieriebtu. problēma ir ar tiem "principiālajiem" braucējiem, kas uzskata ka viņiem taisnība, un dari ko gribi, viņi nepiekāpsies(braucu uz 70(pie atļautiem 90) noteikumus nepārkāpju tiec garām kā gribi / es mierīgi braucu, apdzen kā gribi/vari un protams tie, kas, kad viņus apdzen, sāk spiest grīdā tip "es braucu ar atļauto, tev nav jāapdzen")
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
man vēl ne reizi nav gadījies(a nē vienreiz bij) kad apdzenamais sāk paātrināties. Tā viena reiza bija slima skoda fabia, kas izdomāja ka VAZ 2103 viņu apdzīt nedrīkst, bet džeks sevi nenovērtēja. 
P.s. parasti apdzenu ar pietiekoši lielu ātruma starpību lai manevrs būtu īss un apdzenamais nepagūst iepīkstēties
P.S.S. Izvēlies atbilstošas riepas un ūdens pilnas risas nesagādā problēmas
Lambert tavā scenārijā viennozīmigi vainīgs BMW neieraudzīt pa ass līniju braucošu auto tad tiesības nost.(tm)
P.s. parasti apdzenu ar pietiekoši lielu ātruma starpību lai manevrs būtu īss un apdzenamais nepagūst iepīkstēties
P.S.S. Izvēlies atbilstošas riepas un ūdens pilnas risas nesagādā problēmas
Lambert tavā scenārijā viennozīmigi vainīgs BMW neieraudzīt pa ass līniju braucošu auto tad tiesības nost.(tm)
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Lambertino
- JuniorKupeju, Dzīvokli...
- Posts: 9838
- Joined: 18 Sep 2004, 10:30
- Location: Zem debesīm
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
GirtzB wrote:aha un priekšējam auto tonēti stikli un piekrāmēts ar mantām tā ka nav caurredzams, pie tam tava distance no apdzenāma 0
nu labi, paliekam pie taa, ka situaacijas ir dazjaadas
Bet domaaju, ka tev personiigi arii labaak patiik apdziit ja prieksha braucoshais smuki pabiidaas malaa, nevis ar savu Gazeli sturmee pa liiniju



