Page 43 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 00:33
by Edmunds
Tas korķīs jau ir svarīgi tikai tad, kad ir galīgā d.. tobiš kad sistēmā rodās pārspiediens viņš novada lieko spiedienu, ja korķis ir vecs, ļoti iespējams viņš nenostrādās un uzpisīs vaļā kādu citu vāju vietu (radiatoru or smth).. šitā bumeristiem ir zināma slimība... tapēc labāk nopirkt jaunu korķī par tām kapeikām, par ļaunu nenāks.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 09:31
by Vents S
Pamēģini pieslēgt pie kompja. Ne vienmēr dačiki rāda patieso temp. Parasti tā ir ar VAG, bet vb fordam ar melo.
Vel viens no variantiem ir galvas blīve..
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 10:33
by Martinss
Pie kompja jau sleedzu, viss ar datchikiem ok, taa pat negribaas ticeet tai bliives probleemai, jo citas paziimes par to neliecina, buus vien jaapaarbauda termostats.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 11:09
by Jaunciems
Nomainot ūdeni pret tosolu nekādām dzesēšanas izmaiņām nebija jābūt, vienīgi nepiedirsīs sistēmu! Ar ūdeni entos gadus būtu jābrauc, lai kaut ko patiesi sliktu izdarītu. Ja galvas blive beigta tad pavisam elementāri uzgāzējot tosola sistēmā parādās spiediens, jo vairāk gāzē, jo lielāks spiediens. Ja termostats nenostrādā kā vajag, tad ilgu laiku viena resnā tosola truba nebūs karsta, normāla gadījumā pie 87 grādiem(atkarībā kāds termostata) atveras lielais loks un abas trubas ir karstas. Un lai temperatūras dačikus pārbaudītu nav jāslēdz pie kompja, to var pārbaudīt elementāri nomērot viņa pretestību pie noteiktas temperatūras

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 12:11
by Martinss
Nu pagaidām nākošais gļuks, lielais radiators atkal sācis sulot.

Jau kad nopirku, mazliet laida garām (pieņemu, ka no ilgās stāvēšanas šķūnī, jo tā sulošana pēc laika pārgāja), tagad pa nakti bija notecinājis visu izplešanās trauku. Caur cauru radiatoru gaisu, taču, nevar ieraut sistēmā?

Tas tā, ātrā ideja, bet nu laikam jau būs jānopērk termostats, jo izskatās, ka tas nav mainīts, kopš tas motors no konveijera nonāca.
Nu oook, tad nākošais jautājums, kādiem auto nāca šāds/līdzīgs termostats ar to T veida korpusu? Izeju/ieeju izmērs esot 32mm
Kāpēc no cita auto? Tāpēc ka pie Forda var dabūt par aaaaakcijas ceeeeenuuu 350 mārciņas.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 12:16
by Jaunciems
Žigulim

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 12:32
by Martinss
Oook un cik žigulim maksā un kur var nopirkt? Cik ieeju/izeju diametrs mm ir? Un kāds virziens (pa kuru klanālu ieplūst/izplūst) ir orģināli dzesēšanas šķidrumam pa to žiguļa termostatu?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 12:34
by Rihy
Ko saka sputņiks Čiekurkalna pirmajā līnijā?

Es sev mainiju termostatu un tas točna nemaksāja tādu ciparu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 12:39
by Jaunciems
Rīga nezinu kur nopirkt

Maksā maz. Diametrus gan nevaru pateikt visas žiguļa detaļas esmu izmetis

Virziens tāds pats visiem termostatiem.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 12:40
by Martinss
Rihy wrote:Ko saka sputņiks Čiekurkalna pirmajā līnijā?

Es sev mainiju termostatu un tas točna nemaksāja tādu ciparu

Tev noteikti ir savādāks, līdzīgs/tāds pats, kā man uz 2.0i bija, pa 5ls

Un par sputņiku šaubos, bet nu jaizbrauc būs aplūrēt rīt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 12:42
by Orionz
Iekš bmw E21 ,mazajos motoros ,nāk arī tāda veida termostats. Grosā šķiet bija zem 20Ls jauns.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 12:59
by Martinss
Zinu par kuru tu runā, fordistu forumā tādu jau izvirzīja par alternatīvu, lai nav jāmaksā kosmoss par orģinālu. Izejas/ieejas diametri arī sakrītot. Tikai, cik paskatījos, tad atvēršanās temperatūra šķiet nedaudz par zemu - 80 grādi.

Un es pareizi saprotu, kā tieši tas termostats strādā, ka caur augšu un apakšu ir mazais loks, bet sāna izvads atver lielo loku?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 13:20
by Jaunciems
Priekš gāšanas labi, ka nedaudz ātrāk atveras. Nu vajadzētu būt tā:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 14:54
by Martinss
Mazais loks taču ir caur salona radiatoru, nevis caur lielo, pareizi? Jo ir tā, ka apakšējais pievads aiziet uz ūdenssūkni, sāna pievads aiziet uz radiatora apakšējo ieeju un augšējais pievads aiziet kaut kur uz bloku.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 15:03
by Jaunciems
Kaut kā dīvaini tad tev tur

Valcējuma vieta ir termostats un savādāk nemaz nevajadzētu būt tai cirkulācijai. Bmw ir šādi:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 15:37
by Martinss
Varētu būt ka dīvaini, jo ar tosolu vēl atdzesējās/uzsildās eļļa, vobšem kosmosa tehnoloģija, bet nu labi, mēģināšu to sūdu mainīt un jābeidz zīlēt kafijas biezumos, paldies par padomiem.
edit: Viss pareizi tavā zīmējumā, tas termostats vnk kājām gaisa, jāpgriež otrādāk un tad viss ir kā nākās.

Vismaz pēc
ŠĪ video spriežot, kur uz īsu brīdi lejā var redzēt termostatu, pie kartera.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Jul 2013, 15:58
by Volfsburgs
Žigulim ir 33mm un mana veikala maksa 5ls. Cik Rīga nezinu.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 09 Aug 2013, 01:34
by Andreass
Jautājums dīzelistiem un iespējams Citroen īpašniekiem.
2003 gada Citroen Xsara Picaso ar 2.0 HDi motoru, manuālā kārba. Kad auto motors nedarbojas tad spiežot sajūga pedāli ir kaut kāds troksnis, tā itkā kaut kas kaut kur aizķertos un kad pedāli izspiež līdz galam, tad tā aizķeršanās pārlec vai kaut kā tā, bet spiežot pedāli ir kaut kāda ķeršanās.
Kad motors darbojas, tad nekādu problēmu ar sajūga pedāli nav. Viss spiežas gludi un bez aizķeršanās. Varbūt kāds zina par šo un vai tas ir specifiski šim modeli vai dīzelim (nekad nav bijusi saskare ar dīzeļauto) vai arī tur ir kāda problēma?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Sep 2013, 00:51
by SoSlow
Problēma ar fordu.

Ford Mondeo 1995. gada, 2.0 benzīns/ gāze.
Uz gāzi motors darbojas normāli, bet pārslēdzot uz benzīnu dzinējs sāk darboties nevienmērīgi, sajūta tāda ka ietu tikai 3 cilindri. Jaudas arī nav. Samainīju sveces, svečvadus un benzīna filtru, taču bez rezultātiem.
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Sep 2013, 07:29
by Alien
SoSlow wrote:Problēma ar fordu.

Ford Mondeo 1995. gada, 2.0 benzīns/ gāze.
Uz gāzi motors darbojas normāli, bet pārslēdzot uz benzīnu dzinējs sāk darboties nevienmērīgi, sajūta tāda ka ietu tikai 3 cilindri. Jaudas arī nav. Samainīju sveces, svečvadus un benzīna filtru, taču bez rezultātiem.
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?
nav kāda sprausla beigta?
man subārs ar uz gāzi iet labāk un nemaz par to nesatraucos
