Labie vakari, kārtējā rācing ''sezona'' cauri...baigā sezona izbraukt 2 reizes.. bet ne par to stāsts
Tā, kā jau te puiki jautāja, par Gulbeni... tātad, pirmo uzbraucām Gulbeni, jā.
tas ar detaļām nokrautais tiktacs tika izrakts
āāār Andri, tas kurš tagad RevA, tika samenedžēti regulējamie atbalsti priekšai, lai iegrieztu lielāku kasterīti...nezinu, vnk gribējās
tād paskatoties konkurentu sarakstu, uzreiz tika skaidrs, ka d*rsā būs, tad nu pētam labāko no tā kas ir sakrājies
tālāk savirzīte un laižam uz Gulbeni.
maz jau vairs atceros, bet pa lielam viss gāja pēc plāna, doma bija vismaz top 6 vai 5...palikām 4. plāns pārpildīts
pirmais aplis
pirmajā dopā likās ka pārsitu riepu, mašīna dīvaini sāka uzvesties, bet nekas netika konstatēts reāli
» Skatīties Youtube
klasika no āras
» Skatīties Youtube
ūn otrais aplis no salona
» Skatīties Youtube
un te jau atpakaļ mājās, nomazgāts, cik atceros, viss izturēja godam, viss chill.....noliekam atpakaļ stūrītī pastāvēt
tād bija atkal garā pauze līdz nākamajam posmam, bija daudz darbu pie cita prodžekta, nebija laika pieķerties, bet tad, to projektiņu aizvedām pie elektriķa, un parādijās biš laiks kko pieķerties savam dampim.
simts gadus jau gribējās pārtaisīt hot air intāke, savādāk puikiem te vienam auto vairāki varianti jau sataisīti...a pašam pilnīgs sūūc
piešāvu roku uz e46 pirms taisīt sev
pēcāk šādi uz jaunās modes ieplūdnieka
tād ķeramies pie tiktaka
prototips
izpūsts un uzlocīts
filtram stiprinājums arī cits
kopskats
..un tā bija visu mūžu pirms tam
EDIT:
pareiz, tas tak nebija viss, bija vēl viena perversā ideja, ko atkal palīdzēja realizēt RevA kolēga
uzskicēju savu domu un uzdrukājām šādu aparatūru
testa drukājiens pagaidām
pieskrūvējas pie restes un sānā truba uziet līdz jaunās kastes vienai malai
lab, jāiet spā, rīt paturpinās....bet viss jau nav tik rožaini, veicot teh apskati pirms gonkas atklājās kas nejauks.....
Abit e30 wrote: ↑20 May 2024, 23:34
ray112 wrote: ↑20 May 2024, 21:04
Kas ar aizmugures atsperēm, tur kaut ko ap amortizatoru pastiprināt nevajag, jo oriģinālās atsperes jau tomēr citā vietā stāv, un amis viens pats tādu slodzi nerada uz virsbūvi kā esot kopā ar atsperi, it sevišķi lecot tramplīnos.
Un kur skaņas video
blin nav pat bildes īsti, bet tur viss ir kārtībā, visa glāze ir pastiprināta un piesieta pret karkasu un aizmugures tilta pastiprinājumu un pati stiprinājuma vieta arī ir ar plāksni pāri
https://i.imgur.com/rvQWjLr.jpg
...viss nebija kārtībā
