
Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Man arii puuta karstu, bet taapat vajadzeeja atgaisot un tad viss bija ok. Lai gan man vairaak karsa tukshgaitaa nekaa gaitaa 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Es domāju ka ar to propāna degli būtu par maz. Vislabākais būtu ar to saucamo autogēnu, lielais ar diviem baloniem http://i.ss.lv/images/2013-04-21/297271 ... -1.800.jpg.Fetka wrote:Return of gateris 2 :
Vai ir iespējams mājas apstākļos uzkarsēt atsperi tik ļoti, lai to varētu deformēt? Vajag vienu vijumu nedaudz pielāgot atsperes bļodai. Kaut kur padzirdēju, ka tā varot izdarīt, tikai cik viegli vai grūti tas ir?
Neatceros vairs uzpariktes nosaukumu,taču ir kaut kāds liesmojamais ar maināmiem gāzes kārtridžiem, vai ar to pietiktu?
domāju ka Tavā blakusdarbašrotā ir jābūt, un jā mēs esam tā locījuši galus. Atrodi trubiņu ko uzmaukt uz locāmā gala, uzkarsēvajadzīgajās vietās un loki

Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
- AtmoBenzin
- Posts: 12022
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kad ir ūdensūknis mainīts? Ūdeni(krāna, dīķa, peļķes) pēc tam neesi lējis iekšā?Martinss wrote:Baigā problēma ar karšanu pēdējo dienu laikā. Gaitā temperatūra ir nedaudz augstāka, nekā parasti (~96 grādi 90 vietā), citreiz uzkāpj līdz saviem 100 grādiem. Vakar vispār, piebraucu pie mājas un smuki tvaiki no haubes pacēlās augšā.Eļļa ir sev pierastajā krāsā, neizskatās, ka ar kaut ko būtu sajaukusies, tā pat arī tosola bačokā viss ir nosacītā kārtībā.
Gaisam sistēmā nevajadzētu būt, jo pečka visu laiku pūš karstu.
Tā pat arī ūdenssūknis ir mainīts.
Aizdirsies radiators, termostats? Kas vēl varētu būt?
- Martinss
- Posts: 4934
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ūdenssūknis ir pavasarī mainīts, krāna ūdens tur ir kādu mēnesi, kopš salona radiatoru nomainīju, to tuvākajā laikā samainīšu uz normālu dzesēšanas šķidrumu. Un radiatoram abas trubas aptaustīju, abas ir karstas, viena nedaudz mazāk, bet ir karstas. 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nezinu kāpēc tikai pēdējās dienās uz ūdens tā notiek, bet ar steigu nomaini uz normālu dzeses šķidrumu, jo ūdenim tak vārīšanās temperatūra un vēl visādi negatīvi faktori šajā gadījumā. Un tad jau skaties tālāk kāpēc karst, ja karst.
Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Apgaismoji mani, viss skaidrs, paldies!Gustiņš wrote:Es domāju ka ar to propāna degli būtu par maz. Vislabākais būtu ar to saucamo autogēnu, lielais ar diviem baloniem http://i.ss.lv/images/2013-04-21/297271 ... -1.800.jpg.Fetka wrote:Return of gateris 2 :
Vai ir iespējams mājas apstākļos uzkarsēt atsperi tik ļoti, lai to varētu deformēt? Vajag vienu vijumu nedaudz pielāgot atsperes bļodai. Kaut kur padzirdēju, ka tā varot izdarīt, tikai cik viegli vai grūti tas ir?
Neatceros vairs uzpariktes nosaukumu,taču ir kaut kāds liesmojamais ar maināmiem gāzes kārtridžiem, vai ar to pietiktu?
domāju ka Tavā blakusdarbašrotā ir jābūt, un jā mēs esam tā locījuši galus. Atrodi trubiņu ko uzmaukt uz locāmā gala, uzkarsēvajadzīgajās vietās un loki

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
tosols/antifrīz (pareizi būtu dzesēšanas šķidrums) pilda arī eļļošanas funkciju dzesēšanas sistēmai. ūdens nodara lielu ļaunumu tādai laitai,piemēram, neeļo. ir visādi piemaisijumi(kaļķis, dzelzs utt). Parasti nosprūst termostats, izbeidzas ūdenssūknis, ilgākā laika periodā aizaug dzesēšanas kanāli. Ir redzēti daudz sliktu piemēru/iznākumu. Parasti beidzas ar savērptu galvu.Gustiņš wrote:Nezinu kāpēc tikai pēdējās dienās uz ūdens tā notiek, bet ar steigu nomaini uz normālu dzeses šķidrumu, jo ūdenim tak vārīšanās temperatūra un vēl visādi negatīvi faktori šajā gadījumā. Un tad jau skaties tālāk kāpēc karst, ja karst.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Spoiler
Show
Fetka wrote:Apgaismoji mani, viss skaidrs, paldies!Gustiņš wrote:Es domāju ka ar to propāna degli būtu par maz. Vislabākais būtu ar to saucamo autogēnu, lielais ar diviem baloniem http://i.ss.lv/images/2013-04-21/297271 ... -1.800.jpg.Fetka wrote:Return of gateris 2 :
Vai ir iespējams mājas apstākļos uzkarsēt atsperi tik ļoti, lai to varētu deformēt? Vajag vienu vijumu nedaudz pielāgot atsperes bļodai. Kaut kur padzirdēju, ka tā varot izdarīt, tikai cik viegli vai grūti tas ir?
Neatceros vairs uzpariktes nosaukumu,taču ir kaut kāds liesmojamais ar maināmiem gāzes kārtridžiem, vai ar to pietiktu?
domāju ka Tavā blakusdarbašrotā ir jābūt, un jā mēs esam tā locījuši galus. Atrodi trubiņu ko uzmaukt uz locāmā gala, uzkarsēvajadzīgajās vietās un loki
- Martinss
- Posts: 4934
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Oook, skaidrs, ieķeršu tosolu, uztaisīšu backflush visai sistēmai un tad saliešu normālu tosolu, jācer, ka tas kaut ko atrisinās. 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Cik "ilgi" ir jākarsē ? Diezgan plašs jēdziens, līdz vēlam vakaram ar lodlampu rokās negribu sēdētJaunciems wrote:Ar lodlampu arī var tik ilgi jākārse un atceries ka posms, kas uzkarsēts līdz sarkanam nebūs atsperīgs vairs, bet paliks kā parasts metāls! SpoilerShowFetka wrote:Apgaismoji mani, viss skaidrs, paldies!Gustiņš wrote:Es domāju ka ar to propāna degli būtu par maz. Vislabākais būtu ar to saucamo autogēnu, lielais ar diviem baloniem http://i.ss.lv/images/2013-04-21/297271 ... -1.800.jpg.Fetka wrote:Return of gateris 2 :
Vai ir iespējams mājas apstākļos uzkarsēt atsperi tik ļoti, lai to varētu deformēt? Vajag vienu vijumu nedaudz pielāgot atsperes bļodai. Kaut kur padzirdēju, ka tā varot izdarīt, tikai cik viegli vai grūti tas ir?
Neatceros vairs uzpariktes nosaukumu,taču ir kaut kāds liesmojamais ar maināmiem gāzes kārtridžiem, vai ar to pietiktu?
domāju ka Tavā blakusdarbašrotā ir jābūt, un jā mēs esam tā locījuši galus. Atrodi trubiņu ko uzmaukt uz locāmā gala, uzkarsēvajadzīgajās vietās un loki

Internets arī man stāsta, ka ar propāna lodlampu nebūšot aršana

Karsēti tiks tikai abu galu pēdējie vijumu gali, lai iegūtu nedaudz lielāku/mazāku diametru

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Karsē kamēr paliek sarkans tikai nerūdi viņu, respektīvi ļauj atdzist gaisā. Atsperu tēraudam ir sava marka un savas īpašības pamatā tas iegūst no sastāva nevis no termiskās apstrādes. Un es ar domāju ka vajag acitilēnu, ar propānu būs par maz temperatūras.Fetka wrote:Cik "ilgi" ir jākarsē ? Diezgan plašs jēdziens, līdz vēlam vakaram ar lodlampu rokās negribu sēdētJaunciems wrote:Ar lodlampu arī var tik ilgi jākārse un atceries ka posms, kas uzkarsēts līdz sarkanam nebūs atsperīgs vairs, bet paliks kā parasts metāls! SpoilerShowFetka wrote:Apgaismoji mani, viss skaidrs, paldies!Gustiņš wrote:Es domāju ka ar to propāna degli būtu par maz. Vislabākais būtu ar to saucamo autogēnu, lielais ar diviem baloniem http://i.ss.lv/images/2013-04-21/297271 ... -1.800.jpg.Fetka wrote:Return of gateris 2 :
Vai ir iespējams mājas apstākļos uzkarsēt atsperi tik ļoti, lai to varētu deformēt? Vajag vienu vijumu nedaudz pielāgot atsperes bļodai. Kaut kur padzirdēju, ka tā varot izdarīt, tikai cik viegli vai grūti tas ir?
Neatceros vairs uzpariktes nosaukumu,taču ir kaut kāds liesmojamais ar maināmiem gāzes kārtridžiem, vai ar to pietiktu?
domāju ka Tavā blakusdarbašrotā ir jābūt, un jā mēs esam tā locījuši galus. Atrodi trubiņu ko uzmaukt uz locāmā gala, uzkarsēvajadzīgajās vietās un loki
Internets arī man stāsta, ka ar propāna lodlampu nebūšot aršana
Karsēti tiks tikai abu galu pēdējie vijumu gali, lai iegūtu nedaudz lielāku/mazāku diametru
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Jap, tas, ka jāļauj pašam atdzist, arī skaidrs 
Mja, tad būs jāmeklē rokās acetilēna deglītis

Mja, tad būs jāmeklē rokās acetilēna deglītis
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nu re, te ir arī tie negatīvie faktoriVents S wrote:tosols/antifrīz (pareizi būtu dzesēšanas šķidrums) pilda arī eļļošanas funkciju dzesēšanas sistēmai. ūdens nodara lielu ļaunumu tādai laitai,piemēram, neeļo. ir visādi piemaisijumi(kaļķis, dzelzs utt). Parasti nosprūst termostats, izbeidzas ūdenssūknis, ilgākā laika periodā aizaug dzesēšanas kanāli. Ir redzēti daudz sliktu piemēru/iznākumu. Parasti beidzas ar savērptu galvu.Gustiņš wrote:Nezinu kāpēc tikai pēdējās dienās uz ūdens tā notiek, bet ar steigu nomaini uz normālu dzeses šķidrumu, jo ūdenim tak vārīšanās temperatūra un vēl visādi negatīvi faktori šajā gadījumā. Un tad jau skaties tālāk kāpēc karst, ja karst.

Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Es parasti ielienu kādā šrotā un izravējo no drošinātāju kastēm kādus vien vajag..Nikijs wrote:Kur Rīgā var nopirkt 12V 30A releju?

Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Hmm, šaubos vai būs laiks meklēt. Cilvēks ceturtdien brauc atpakaļ uz Vāciju. Varbūt ir zināms kāds veikals Rīgā?ER. wrote:Es parasti ielienu kādā šrotā un izravējo no drošinātāju kastēm kādus vien vajag..Nikijs wrote:Kur Rīgā var nopirkt 12V 30A releju?
- Martinss
- Posts: 4934
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Dzeseeshanas skjidrumu samainiiju, bez izmainjaam.Martinss wrote:Baigā problēma ar karšanu pēdējo dienu laikā. Gaitā temperatūra ir nedaudz augstāka, nekā parasti (~96 grādi 90 vietā), citreiz uzkāpj līdz saviem 100 grādiem. Vakar vispār, piebraucu pie mājas un smuki tvaiki no haubes pacēlās augšā.Eļļa ir sev pierastajā krāsā, neizskatās, ka ar kaut ko būtu sajaukusies, tā pat arī tosola bačokā viss ir nosacītā kārtībā.
Gaisam sistēmā nevajadzētu būt, jo pečka visu laiku pūš karstu.
Tā pat arī ūdenssūknis ir mainīts.
Aizdirsies radiators, termostats? Kas vēl varētu būt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Viņš pārāk lielu spiedienu kas rodas sistēmā lēnām laiž ārā lai trubas nesāktu plēst vaļā un tā. Man vairāk liekas ka ir noticis kkas no Venta stāstītā, bet cik to viegli/grūti ir pārbaudīt Tavā gadījumā [lāsīt kā Ford] 

Kautkā pie dirss, Tu uzvari par collu, vai jūdzi. Uzvara ir uzvara. / Dominiks Toreto /